globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?
6.1.2018 v 20:12
Ahoj, snažím se na Hondě CBF 1000 (rv.2008) změřit kompresi, ale asi něco dělám blbě.
Nutno říct, že nemám pocit, že by to jelo špatně, prostě normálka, chytala OK. Ale když jen tak pro kontrolu teď (protože zima je dlouhá) měřím kompresi, na prvním válci mám 35 PSI (ideálně má být 159 PSI), a ostatní tři válce NULA!
Pár poznatků k tomu:
1) měřím na studeném motoru, ale to snad nemůže dělat úplnou nulu.
2) Kompresiometr je snad ok - ověřeno kompresorem, že ukazoval cca. stejný tlak jako kompresor
3) Všechny svíčky vyndané, benzin odpojen, zkoušeno s otevřeným i uzavřeným plynem
4) Blbě zašroubovanej kompresiometr do válce? Zkoušel jsem použít i jen gumový nástavec co se přitlačí a výsledky na všech válcích stejné

Tak proč to nejsem schopnej naměřit?!? Hledal jsem na zahraničních i CZ forech, ale bez úspěchu. Díky za každou radu.

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

6.1.2018 v 20:15 | Nahoru | #1
Jaký měřič používáš? Pokud ti to normálně startuje a jede, není chyba v motoru, ale v měřiči nebo v postupu.

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

6.1.2018 v 21:16 | Nahoru | #2
Přesně tak.

2 reakcí na tento příspěvek Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

6.1.2018 v 21:30 | Nahoru | #3
Používám tento kompresiometr.
Jak jsem psal, když ho připojím na vzduchový kompresor, hodnota tlaku kompresoru odpovídá tomu co ukazuje tento kompresiometr - takže v něm asi problém nebude.
Nejspíš chyba v postupu, ale kde? Už jsem to procházel snad desetkrát i proti návodu v servisním manuálu.
Před tímhle pokusem o měření komprese jsem měl sundané víko hlavy a měřil jsem vůle ventilů - jen tři z 16-ti jsou lehce mimo toleranci, tak tam asi taky problém nebude. Nic jiného jsem na motoru (když nepočítám výměnu brzdový a spojkový kapaliny) nedělal.

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

6.1.2018 v 21:32 | Nahoru | #4
při měření musíš dát plnej plyn

(reakce na) Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

6.1.2018 v 21:53 | Nahoru | #5
Fret: Máš na měřáku zavřený vypouštěcí ventil? A máš možnost zkusit měřič na jiném motoru? Jak měříš na tom kompresoru? Jde o to, že na motoru měříš "rekord", čili maximum které se povede natlakovat, a k tomu potřebuješ mít zavřený ten výpušťák.

Asi by nejvíc napovědělo video, kde předvedeš postup. Takhle všem nezbývá, než hádat naslepo.

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

6.1.2018 v 21:58 | Nahoru | #6
už nic

Naposledy editováno 06.01.2018 21:59:58

1 reakcí na tento příspěvek Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

7.1.2018 v 07:48 | Nahoru | #7
Musí být chyba v postupu, jinak by to ani nenastartovalo...

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

7.1.2018 v 10:24 | Nahoru | #8
Někde ti uchází měřák, nebo zpětný ventilek. Kompresorem to nezkontroluješ, ten má stálý tlak. Měl jsem podobnou sadu, kdy byl zpětný ventil kuličkový a taky to ukazovalo o cca 3 bary méně. Po reklamaci a výměnou za jiný, s klasickým ventilkem je to OK. Půjč si někde jiný měřák.

1 reakcí na tento příspěvek Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

7.1.2018 v 11:53 | Nahoru | #9
když to funguje,nevrtal bych se v tom. k čemu ti bude,že budeš znát kompresi u motoru,kterej normálně jezdí?

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

7.1.2018 v 12:42 | Nahoru | #10
Před nasazením vynuluj kompresmetr, pak jej našroubuj i s těsněním. Pokud použiješ ten gumový kužel tak jej pořádně přitlač co nejvíc kolmo aby ti neutíkala kompres. Pak ať ti někdo začne startovat. Podržet startér dél aby měřený valec tlakoval aspoň 5 krát. Ovlivnit to může slabá baterie.

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

7.1.2018 v 18:16 | Nahoru | #11
Nese se do toho co funguje

Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

25.1.2018 v 09:03 | Nahoru | #12
Tak jsem to smontoval a nastartoval.
Kupovat si kompresiometr za cca. 500,- jsou vyhozený prachy - vrátím to a ušetřený peníz proleju nádrží

(reakce na) Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

25.1.2018 v 09:13 | Nahoru | #13
nemako> aby vedel jestli neni cas se toho rychle zbavit

(reakce na) Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

25.1.2018 v 09:44 | Nahoru | #14

dewwil píše: Musí být chyba v postupu, jinak by to ani nenastartovalo...



Na haťapku klidně, ale hádám že to by poznal

Jo počkej, blbě čtu, já myslel že má malou kompresi jen na jednom, né na všech

Naposledy editováno 25.01.2018 09:45:27

(reakce na) Nulová komprese CBF 1000 (2008) ?

25.1.2018 v 09:47 | Nahoru | #15

Fret píše: Používám tento kompresiometr.



Ten je opravdu nahovno, prodává se na aliexpresu asi za 200 Kč. (Za tyhle peníze sjem si nad ním taky lámal hlavu, jsem rád že už nemusím )

Kdyby sis kupoval jiný, tak kup takový, který má zpětný ventilek přímo na nátrubku, né až u budíku - v těch hadicích se toho dost ztratí a pak to zkresluje výsledek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 14 4.4.2024 v 09:01 Bubo32
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72
Honda CBF 1000 (2009) - umístění př... Honda CBF 1000 satanek66 19 22.3.2024 v 08:53 Krautkopf


TOPlist