paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pumpa pro Brembo M50
28.12.2017 v 09:10
Zdarec.
Na svého Zeda 2015 jsem na eBay koupil kotouče Brembo 310mm a brzdiče Brembo M50.
Když to tam teď navěsím tak to budu mít jak Z1000R z výroby.
Nelíbí se mi spojení Brembo kotouče + třmeny a k temu pumpa Nissin.
Když jsem si pročítal stránky Brembo, tak jsem se asi dočetl (neumim moc řeči) že pro M50 doporučují pumpu RCS16. Jdyž jsem napsal českým prodejcům, tak mi každý doporučil RCS19.

Můžete mi prosím doporučit typ pumpy od Bremba pro kotouče Brembo a třmeny M50?


1 reakcí na tento příspěvek Pumpa pro Brembo M50

28.12.2017 v 12:58 | Nahoru | #1
Já bych dal taky RCS19. Navíc ji případně potom lépe prodáš.

(reakce na) Pumpa pro Brembo M50

28.12.2017 v 14:25 | Nahoru | #2

BlackSabbath píše: Já bych dal taky RCS19. Navíc ji případně potom lépe prodáš.



Jj souhlas. Mam ji na svem gixeru a max spokojenost. Na okruhu je ta pumpa k nezaplaceni.

Pumpa pro Brembo M50

28.12.2017 v 15:45 | Nahoru | #3
A RCS 16 je navíc spojková pumpa.

Pumpa pro Brembo M50

28.12.2017 v 16:24 | Nahoru | #4
Hele a něco jako sladění pumpy s brzdičema ? Nic ? RCS 19 není univerzální a nehodí se pro všechno, pozor na to.
Popis třeba tady

Pumpa pro Brembo M50

28.12.2017 v 17:17 | Nahoru | #5
Pro třmeny M50 je ideální pumpa RCS 16/21
Pumpa RCS19 je vysokotlaká, vhodná pro třmeny GP4, XA3, XB2 nebo XA8

Pumpa pro Brembo M50

29.12.2017 v 10:53 | Nahoru | #6
nejdřív zkus jak to bude fungovat. Pumpy nissin nejsou o nic horší než brembo, spíš je u nich výhoda že víc vydržej než potřebujou servis. Nejdůležitější je mít pumpu s vhodným průměrem pístku vzhledem k velikosti pístků brzdičů, můžeš tam dát sebelepší brembo ale když bude blbě zvolený, brzdy budou špatný.

Mimochodem to spojení brzdičů brembo a pumpy nissin je poměrně obvyklý už od výrobců motorek.

Pumpa pro Brembo M50

29.12.2017 v 12:42 | Nahoru | #7
Co vim, tak 1098 s M4 mely 19 pumpu a Panigale s M50 ma 17..

Pumpa pro Brembo M50

29.12.2017 v 12:45 | Nahoru | #8
souhlasím se Stevem

Naposledy editováno 29.12.2017 12:46:40

Pumpa pro Brembo M50

29.12.2017 v 23:11 | Nahoru | #9
Namontoval som na Triumph street triple 675 brzdiče Brembo M4 s Daytony 675r a brzdovú pumpu Nissin s obyčajnej Daytony 675 - myslim,že je to 19. Tento rok som dal brzdiče Brembo M50 a pumpu som nechal rovnakú Nissin. A výsledok ? Žiadny rozdiel v brzdnom účinku tam nebol aj ked M50 má menšie brzdové piesty. Rozdiel bol cítít iba pri zmene brzdových platničiek.

Pumpa pro Brembo M50

30.12.2017 v 09:28 | Nahoru | #10
Také si myslím. Originál pumpa Nissin z GSXR má myslím menší průměr, než 19. Většina je mění za Bremba s průměrem 19 a funguje to lépe. Zrovna včera byla vyhlášena svolávačka na onu oem pumpu PR16, kterou dávají výrobci na motorky k M50tkám. Podle mě se dává z výroby tato pumpa hlavně kvůli ceně. Brzdí to přijatelně, tak proč by dávali zbytečně dražší.

Naposledy editováno 30.12.2017 22:21:46

Pumpa pro Brembo M50

30.12.2017 v 20:27 | Nahoru | #11
mam 1 odzkoušenou RCS 17 na prodej, s čidlem, krabicí atd., prakticky nova...5500kč

1 reakcí na tento příspěvek Pumpa pro Brembo M50

30.12.2017 v 22:15 | Nahoru | #12
S 19kou a M50 nebudes mit takovy cit na pacce. M50 maji oproti M4 mensi pistky (30mm vs. 34mm). Mel jsem oboji s pumpou PR 19x18... Seriove pumpy napr.na panigale, multine ci rsv4 maji k M50 17ky a 18ky...
E: Z1000 ma na trmen 100mm roztec?

Naposledy editováno 30.12.2017 22:27:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpa pro Brembo M50

30.12.2017 v 23:36 | Nahoru | #13

Mileek píše: S 19kou a M50 nebudes mit takovy cit na pacce. M50 maji oproti M4 mensi pistky (30mm vs. 34mm). Mel jsem oboji s pumpou PR 19x18... Seriove pumpy napr.na panigale, multine ci rsv4 maji k M50 17ky a 18ky...
E: Z1000 ma na trmen 100mm roztec?


Včera Aprilky, dnes Ducati. Ve včerejším článku psali, že je to PR16.

(reakce na) Pumpa pro Brembo M50

31.12.2017 v 11:18 | Nahoru | #14
BlackSabbath> Jo, moje chyba, myslim 16 a pisu 17 jinak 18ka s M50 byla urcite na multine...
Jinak zajimava svolavacka

(reakce na) Pumpa pro Brembo M50

31.12.2017 v 13:12 | Nahoru | #15
BlackSabbath> Ani se nechce věřit, že u Bremba jsou taková vemena a kvůli pětikoruně udělají pístek z PPS namísto z duralu, a dají to do výroby, aniž by to pořádně odzkoušeli. Zmrdstvo.
Jinak PPS se skleněným vláknem má tuhost a pevnost na úrovni duralu, odolává glykolu, takže není problém při použití třeba ve ventilech na radiátoru topení. Problém je samozřejmě při opakovaném namáhání blízko meze pevnosti a způsobu porušení materálu. Tam, kde se dural omačká, PPS se začne drtit. A to může snadno nastat při nějakém panickém brzdění se zásahem modulátoru ABS.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s motocentrum TASS a Z1000 Kawasaki Z 1000 Endurak11 14 Dnes v 15:41 SLEEPER
Kawasai Z1000 pneu [1, 2] Kawasaki Z 1000 hoseinkoSVK 36 10.2.2018 v 07:25 SLEEPER
koupe z 1000 [1, 2] Kawasaki Z 1000 shark.tomas 46 8.10.2017 v 14:08 vojtahlava
Dovoz motorky z Francie. Kawasaki Z 1000 Betulina 19 26.8.2017 v 21:40 IvanDvoutakťák
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 13 10.7.2017 v 10:04 dafikk

TOPlist