bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Teleskopy - hladina, nebo množství
Zdravím vespolek. Když procházím diskuze nad množstvím oleje do předních vidlic vidím, že někdo radí v mililitrech, jiný radí držet výšku hladiny od vrchu stlačeného teleskopu.
V servisním manuálu Suzuki DL1000 je uvedeno "Capacity 505 ml(každá noha)" a dále "Fork oil level 133,0 mm", tedy oba parametry. Dá se spolehnout na to, že když tam naliju 505 ml, bude hladina 133,0 mm od vrchu?
Nechce se mi komplet rozebírat vidlice a chci pouze vyvměnit olej, tím pádem ale nezměřím tu výšku.
Ještě poznámka, z každé nohy jsem vylil rovných 400 ml.
Na druhou stranu co se stane, když tam bude krapet víc?
Nazdar a díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teleskopy - hladina, nebo množství

23.12.2017 v 19:32 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: máš pravdu......u každé staré motorky(ostré) co jsem koupil jsem z toho vypustil hnědé bláto plné pilin,které bez rozebrání a otření do sucha nejde vyčistit....,zajímalo by mně jak dlouho na to předchozí majitel sral,aby to taky vypadalo.

před 2mi lety jsem konečně našetřil na novou exc 350,dle manuálu jsem po 20ti hodinách vyměnil olej-samozřejmě byl čistý-jako nový.pak znovu v 80ti hodinách a olej zase čistý,jen opravdu lehce zakalený,kluzáky bez známek opotřebení....

zase se mi potvrdilo,že životnost je přímo úměrná servisu a že jsou lidi hrozné hovada...



Ja jsem z toho u zakazniku parkrat vypoustel olej ze smrdel jak kdyz se vypousti zumpa. Tezko rict jak dlouho to bylo nality. Na svejch motorkach se k tomu dostanu tak a 2 roky a vetsinou leju ven olej co je na nem poznat jakou mel puvodne barvu a trochu trpytkuje, ale voni porad jako mineralni olej.

(reakce na) Teleskopy - hladina, nebo množství

23.12.2017 v 19:53 | Nahoru | #2
gugo> Nedavno jsem si přivezl CBR600 a že se prej musí přetěsnit vidle - chcalo jedno gufero. Vim o jakým kentusu mluvíš - tady byl olej v podstatě dvousložkovej - tekoucí složka a bláto. Úplně, ale úplně černej. Což vo to, to už jsem párkrát viděl, ale ten smrad - jako "ultra koncentrát skvašenejch hoven smíchanejch s pukavcema". Normálně se mi z toho dělalo blbě.

Edit: Futra samozřejmě vydřený, zkroucenej a utrženej štělovák odskoku na jednom tlumiči. Po celkový repasi to chodí nádherně.

Naposledy editováno 23.12.2017 19:56:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist