globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc při výběru...
Má prosba není o tom, aby jste se zde zas a znova rozepisovali. Toho tu už je dost. (Ale jestli někoho svrbi prsty, uvítám další postřehy.)
Přemýšlím o koupi TA 600V nebo KLE 500.
Prosím, jestli by někdo z vlastníků byl ochotný me dovolit se podívat, sednout si a pokecat o moto at vim co a jak.
Jeseník, Šumperk a okolí...
Dík...

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 07:26 | Nahoru | #31
gugo> jak jsem psal výše, stupačky jsou dost vzadu a řídítka dost nízko Na TA650 je postoj široký, ale stupačky i řídítka jdou celkem do ruky ....
Ale hlavně funkčnost motoru a podvozku a brzd je u TA mnohem lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 08:35 | Nahoru | #32

gugo píše: Palomoto> No jestli se natom stoji jeste hur jak na TA650 tak potes koste.


Stát se na KLE dá v pohodě i celý den a ta užší stavba je nejen v těchhle situacích výhodou. Ubrání jednoho dvou zubů na pastorku taky hodně pomůže.

(reakce na) Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 08:42 | Nahoru | #33
Palomoto> Ten posez a úhly jsou hodně podobné jako třeba na Tenerce, máš pravdu, že na TA je spíš takový páprdovský

(reakce na) Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 08:43 | Nahoru | #34
Merhaut> No na 650 se prave stoji dost blbe protoze ma sirokou nadrz. Nevim jestli to nekdo resil treba rozsirenim stupacek.

Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 17:33 | Nahoru | #35
Na KLEčku ve stupačkách ůplně v pohodě,mezi nohama krásně ůzký.Jen se svejma 186cm by to chtělo řidítka vejš.Ale mám je rozšířený,takže by to znamenalo delší všechny lanka.Takhle jsou akorát.Takže s origo rudlama zvýšit nebude problém.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 20:35 | Nahoru | #36
myslím že mám s čím srovnávat a motorem, podvozkem a brzdama bych vybral TA 650, velikostí a váhou XT660R

Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 20:37 | Nahoru | #37
PS: nepočítám to CRF250L, to je úplný kocourek a super strojek, jen to pak na silnici a zpevněným povrchu moc nejede

(reakce na) Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 21:38 | Nahoru | #38

Palomoto píše: myslím že mám s čím srovnávat a motorem, podvozkem a brzdama bych vybral TA 650, velikostí a váhou XT660R



Já bych motorem,podvozkem,brzdama a váhou vybral XR650R,a velikostí a vzhledem Elefanta 900
Až se přestanete být v prsa na které se lépe jezdí ve stupačkách v terénu,berte v potaz že zakladatele vlákna to nezajímá bo se vyjádřil že terén nee...

Naposledy editováno 19.12.2017 21:39:46

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 23:08 | Nahoru | #39
A ja bych motorem, podvozkem,brzdama, posezem a tim vsim vybral KTM950 ADV , po pockat to uz jsem vlastne vybral .
Skoro bych rekl, ze vsechno ostatni je kompromis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

19.12.2017 v 23:56 | Nahoru | #40
gugo> A co hmotností, výškou, těžištěm? To už není tak jednoznačné pro každého, zvlášť pro začátečníky

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 07:05 | Nahoru | #41
vybírám z úzkého zadání, tedy KLE 500 a TA. Jinak jsou to samozřejmě staré mrdky co stojí skoro za prd
Mně třeba KTM950 ADV vůbec nenadchnul, ale to je tím že jsem amatér a navíc malej (navíc dnes je to taky veterán a kdo přešel na novou Afriku, nebo nové 1090R tak říká že 950 není takový zázrak) XR650R a další stroje bez startéru jsou nakonec v terénu pro amatéra dost vopruz Elefanta měl ten kámoš co má teď KLE a říkal že větší mrdku ještě neměl, tak to bych ani nezařazoval
A ještě HP2 a 950 Superenduro jsou prý dobrý mastodonti No a už se to zvrhlo

(reakce na) Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 09:10 | Nahoru | #42
Pedl> Hmotnost je srovnatelna s TA, teziste o mnoho niz. Na miste se stim pracuje sqele. Je to vyssi.
Pro zacatecniky to asi neni, ale to neni zadnej litr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 09:16 | Nahoru | #43
Palomoto> Tak ja se necitim byt profesionalem , v terenu jezdim jak mrdal, ale pokud mas v terenu nejakej malej zaklad treba s TA a presedlas na ADV , alespon ja jsem cejtil ve spouste ohledu daleko vetsi jistotu. Co si predtim musel resit ve vyjezdech rychlosti ted das plynem, porad nekde nedrhnes a ten podvozek pobere mnohonasobne vic. Takze za me tam kde jsem byl s TA posranej z toho ze v pulce kopce budu lezet na zemi, ted davam tak nejak v pohode.
Jinak z topho dosahnu na pul nohy, couvani v bahne nic moc.

Afrika/1090 zalezi asi na co. Na cestovani mozna, na OFF nebo univerzalnost, pochybuju ze by tyhle dve byly lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 10:43 | Nahoru | #44
gugo> Na druhou stranu je to TA lepší oproti LC8 zejména v takových těch klasických zahrabávačkách, kde se jede / odráží / tlačí / táhne / zvedá rychlostí chůze. Tam si TA jen tak blabe časti pod hranicí volnoběhu, kdežto LC8 v těchto šnečích rychlostech nefunguje. Na druhou stranu s LC8 tímto místem projedeš tak nějak bez povšimnutí, takže se té polízanice zúčastníš jako divák či pomocník, nikoliv jako hlavní aktér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 10:52 | Nahoru | #45
vilemx> Proc myslis ze nefunguje ? Jako ze se to driv zavre a chcipne jo ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 11:08 | Nahoru | #46

gugo píše: vilemx> Proc myslis ze nefunguje ? Jako ze se to driv zavre a chcipne jo ?


Jasně, dávkovatelnost plynu a schopnost plynlého rozjezdu na špatném podkladu je u motoru z LC8 v porovnání s TA/AT naprosto žalostná. Dole kolem volnoběhu to je překoňované a ucukané.
Pamatuju si jednu dovču v Rumunsku, kde byla 950 jako naprostá novinka. Lítání po cestách i travnatých svazích byla radost. Ale držet plynulou rychlost na hranici chůze na měkkém podkladu s tím vůbec nešlo (traverzy nebo křivolaké výjezdy, kde nešla uplatnit rychlost a protáčející kolo zmanemalo konečnou). Motor buďto chcípal nebo utrhnul kolo. Oproti tomu gumové AT/TA, ale kupodivu i GS(A) byly chopné ty samé pomalé úseky projet bez ztráty kytičky. Zkoušeli jsme vyměnit i šoféra, ale tím to nebylo. Podle mých chabých zkušeností s LC8 tahle motorka prostě potřebuje nějakou minimální rychlost, pod kterou nefunfuje tak dobře, jako obyčejné tupé vrány s polovičním stádem koní.

Naposledy editováno 20.12.2017 11:10:39

(reakce na) Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 11:26 | Nahoru | #47
vilemx> NOjo tak samozrejme, proste na jedno otoceni plynu davkujes daleko vic vykonu a kroutaku. Existuje vec jako je spojka a se standardnim poctem zubu je to nepouzitelne, ale tak to i na TA jsem mel predu o zub mene.
A Je pravda ze si zvedam volnobeh oproti standardnim otackam a obcas v takovejch tech zatackach do kopce na uzkejch cestickach kde nekde tocis co pravyho uhle si clovek musi davat hodne bacha aby to nezavrel a nelezel.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 11:58 | Nahoru | #48
"Má prosba není o tom, aby jste se zde zas a znova rozepisovali."
Že všichni poslechli Skoro všechny diskuze kde se vyskytuje slovo enduro končí výběrem pro těžký terén a dohadováním který z premiantů je lepší....

(reakce na) Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 12:05 | Nahoru | #49
Anti> Ale tak to je proste takove nenucena diskuze, snad nevadi ne ?

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

20.12.2017 v 19:54 | Nahoru | #50
Pokud KLE500 tak bych bral ten poslední model viz. Ještě to není tak starý, tak to lidi většinou ještě nestihli dodrbat oproti těm starším, a jezdí se na tom fakt suprově jak na silnici po okreskách, po městě tak i po polnačkách. A je fakt že oproti TA je KLE jednodušší a na servis dle mě vyjde o něco levnějc. A komu by u KLE nestačil výkon, tak stačí do toho implantovat motor z GPZ500 to se pak dějí věci Osobně sem to dělal jednomu bláznovi který měl KLE na nějaké závody těchle starých endur jako XT,DR, KLR, KLR, TA apod. a s tím motorem GPZ vyhrál první místo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

21.12.2017 v 07:39 | Nahoru | #51
mischa638> nejvíc domrdané a nejdražší KLE na inzerci No to je teda rada navíc stříkaný rám, tachometr v mílích a kdoví co ještě Tohle je spíš zrovna případ co píše Anti a tahle by měla být tak za 40
PS: s tím GPZ motorem to musí být paráda

(reakce na) Pomoc při výběru...

21.12.2017 v 07:54 | Nahoru | #52
Jo jo,to jsou přesně ty případy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

21.12.2017 v 08:21 | Nahoru | #53

Palomoto píše: mischa638> nejvíc domrdané a nejdražší KLE na inzerci No to je teda rada navíc stříkaný rám, tachometr v mílích a kdoví co ještě Tohle je spíš zrovna případ co píše Anti a tahle by měla být tak za 40
PS: s tím GPZ motorem to musí být paráda


Já nemyslel konkrétně to z inzerátu, ale tady ten novější model. Za mystifikaci se omlouvám

(reakce na) Pomoc při výběru...

21.12.2017 v 08:35 | Nahoru | #54
mischa638> Pár jiných plastíků,technika identická jak ve starších modelech...

Naposledy editováno 21.12.2017 08:35:16

Pomoc při výběru...

1.1.2018 v 08:12 | Nahoru | #55
Tak a je to tady. Kleště je doma. A teď to dát dohromady, vypucovat a čekat na jaro...

Pomoc při výběru...

1.1.2018 v 08:13 | Nahoru | #56
Pardon....neee kleště, ale KLE....😂😂😂

Pomoc při výběru...

1.1.2018 v 08:53 | Nahoru | #57
Kolega co jí na mé doporučení má,ji říká klepadlo,tak proč ne kleště?

Pomoc při výběru...

1.1.2018 v 10:31 | Nahoru | #58
Proč čekat na jaro? Vždyť je tam teplo a Kle je univerzal
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx


TOPlist