paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pomoc při výběru...
Má prosba není o tom, aby jste se zde zas a znova rozepisovali. Toho tu už je dost. (Ale jestli někoho svrbi prsty, uvítám další postřehy.)
Přemýšlím o koupi TA 600V nebo KLE 500.
Prosím, jestli by někdo z vlastníků byl ochotný me dovolit se podívat, sednout si a pokecat o moto at vim co a jak.
Jeseník, Šumperk a okolí...
Dík...

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

14.12.2017 v 19:08 | Nahoru | #1
Sis asi nevybral dobrou dobu, kdyz vsici zazimovavaj (vetsinou) se asi moc nesvezes.
O KLE toho moc nevim, ale tady je otazka asi uplne jednoducha chces to jen na cestovani nebo uvazujes i o tom ze se podivas do terenu.
Pokud b, tak bych asi o KLE ani neuvazoval.

Ty lidi si delaj prdel s tema cenama TA a najetejma kilometrama ne ???? VOni chtej za starobu z 92 45k

Naposledy editováno 14.12.2017 19:13:15

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

14.12.2017 v 19:28 | Nahoru | #2
Většinu času bych trávil na cestě. Ani jsem nepočítal že mi někdo půjčí motorku. Chci zjistit jak je co velké a na co se líp poskladam. Pak bych se začal doprošovat o pujceni....😀

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

14.12.2017 v 22:34 | Nahoru | #3

gugo píše: Sis asi nevybral dobrou dobu, kdyz vsici zazimovavaj (vetsinou) se asi moc nesvezes.
O KLE toho moc nevim, ale tady je otazka asi uplne jednoducha chces to jen na cestovani nebo uvazujes i o tom ze se podivas do terenu.
Pokud b, tak bych asi o KLE ani neuvazoval.

Ty lidi si delaj prdel s tema cenama TA a najetejma kilometrama ne ???? VOni chtej za starobu z 92 45k



Proc ne KLE do terenu? Papirove se tvari lepe- je lehci, uzsi, ma dofoukavaci predni vidle a mene plastu... Nebo mi neco unika?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

14.12.2017 v 22:44 | Nahoru | #4
Wenca24> no ten radovej motor ma takovej jinej prubeh no, ale nekomu to muze treba vyhovovat. Me tedy ne.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

14.12.2017 v 22:46 | Nahoru | #5
kle mam..a v tetenu uplna pohoda i na ceste ...nevim v cem je TA lepsi vetsi kroutak kle zas itacky a 6ti kvalt..jezdil jsem obe
a vic mi vyhovuje kle...
pro zakladatele klidne se prijed podivat ale mas to dost daleko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 07:26 | Nahoru | #6
gugo> KLe je příbuzný KLR,a jedno tu jezdí.Ten motor je sice řaďák,ale naprosto v poho.Je takový měkký a točivý.A hlavně,jak si správně poznamenal,oproti slavnému TA bude KLE podstatně levnější.Já o ni jeden čas uvažoval.Ten "heboučký" zátah by byla příjemná změna oproti tomu mému kostitřasu

(reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 08:47 | Nahoru | #7
chesterfield> Dík za nabídku, možná se ozvu leden-unor jak pojedu do Prahy dělat licenci.

Dle výpočtu: 365 - rodina - práce = 99,7% bych trávil na asfaltu a to ještě cestou do práce. Takže terén je pro mě najít a přejet sotolinku, louku, kde jedna cesta končí a další začíná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 08:50 | Nahoru | #8
Anti> Ja ten motor znam ekorat z er5, ale v tomhle bude mit asi jiny vacky pocitam. A radak treba u xtz me moc neuspokojil.
Jinak tady ty ceny TA fakt nechapu. Hlavne se me libi jak mas vsechny najezd cca 40 tkm , zajimavy ze kdyz jsem ja kupoval pred 10 ti lety TA stejnejch rocniku tak , taky mely vsechny okolo 40 tkm . V podstate na tech motorkach vubec nikdo nejezdi, jen stojej v garazi .

Ale vono je to celkem snadny, kdyz prodavas motorku a napises skutecnej stav, tak ikdyby to byla lestenka tak jak to ma pres 60tkm tak se ti nikdo ani neozve

(reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 10:07 | Nahoru | #9
gugo>Sleduju trh něco přes deset let.Jediný parametr který se stabilně mění je stáří stroje.Jinak drtivá většina "evrgrínů" má stále kolem padesáti tisíc jak nájezd tak cenu. Občas je nějaký výkyv jako třeba tebou zmiňovaná XTZ která se před dvěma lety dala pořídit od třiceti,dnes je zpět na padesáti.A pak tu jsou extrémy jako je slavná Afrika

Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 11:08 | Nahoru | #10
No je fakt, že cenově to KLEpadlo je trochu jinde Taky budu řešit jinej stroj a tihle dva jsou mezi kandidáty... Chce to ale někde zkusit..TA si asi z jara půjčím někde v půjčovně a uvidím... Systém nákupu a prodeje mi moc nevyhovuje

Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 11:46 | Nahoru | #11
Na KLE jsem seděl jen chvilku, ale je lehčí, motor jednodušší, levnější servis, ikdyž ochrana motoru asi horší? Taky mi přijde horší ochrana proti větru a že míň uveze (jízda ve dvou asi nic moc). Na TA je víc doplňků. TA mi přijde takové stabilnější, ikdyž těžší, na KLE asi bude větší zábava v terénu.

Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 12:25 | Nahoru | #12
Kle jsem letos pořídil a jsem nadšený kupuj jenom tu nejsilnější verzi ať pak nemáš starosti s odškrcením.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 19:30 | Nahoru | #13
KLE 500 letos koupil kámoš a TA 650 letos koupil brácha. Svezl jsem se na obou, podvozkově, brzdy, zátah, ovládání a ve všem je TA lepší, uznal to i kámoš a jedinej důvod proč ho nevzal taky je že je zbytečně macatý Kámoš bral to KLE i do terénu, kde mimochodem (po úpravách jako pořádné pneu a zvednutý blatník) funguje celkem v pohodě, ale i zde mimo velikost je TA (také drapák a zvedlej blatník) lepší. KLE je zábavnější když máš rád větší otáčky, zde vede a je zábavné to motat na všech šest rychlostí Jestli máš nad 180cm a nemusíš mít vysokootáčkový stroj, tak TA 650 je lepší volba. Nevím o kolik je pěkná TA 600 levnější, ale TA 650 se dá koupit pěkná okolo 60 a KLEčka pod 50 jsou mrdky (aspoň co jsme viděli). Já bych doporučil přidat deset tisíc a vzít TA650

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 21:38 | Nahoru | #14
Palomoto> Tři věci věci:
1.Nemám osobní zkušenost,ale mezi TransAlpem 600 a 650 je prý docela fest rozdíl co se týče motoru.
2.KLE co jsou tady jsou skoro všechny(až na jednu) pod padesát a všechny mrdky rozhodně nebudou.Letos koupil kamarád KLE za 35 a bylo opravdu pěkné.
3.Vrazit do koupě TA650 šedesát tisíc,to udělá asi jen fanda značky,protože za ty prachy se dá koupit LITR
Nicméně proti gustu...

(reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 22:33 | Nahoru | #15

Anti píše: Nemám osobní zkušenost,ale mezi TransAlpem 600 a 650 je prý docela fest rozdíl co se týče motoru..


Zase až tak moc velký rozdíl tam není. I z hlediska mechaniky jsou ty motorky dost podobné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 22:38 | Nahoru | #16

Anti píše: Palomoto>
3.Vrazit do koupě TA650 šedesát tisíc,to udělá asi jen fanda značky,protože za ty prachy se dá koupit LITR
Nicméně proti gustu...



Litrové TA? Neporovnával bych cenu endur a čistě silničních motorek. Samozřejmě, že hodně silniček je levnější, i slabé krosky nejsou zrovna levné.

(reakce na) Pomoc při výběru...

15.12.2017 v 22:42 | Nahoru | #17

Anti píše: Palomoto> Tři věci věci:
1.Nemám osobní zkušenost,ale mezi TransAlpem 600 a 650 je prý docela fest rozdíl co se týče motoru..


Me tedy mezi 650 a 600 zadnej extra velkej rozdil neprisel. Je to chciply voboje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 07:59 | Nahoru | #18
Pedl> Psal jsem někde o litrovém TA?Psal jsem že za tu cenu se dá koupit litr.Podle toho co psal autor vlákna,bude 99% trávit na asfaltu.V tom případě nepotřebuje "Enduro",ale stačí mu pseudoenduro.Já mám jasno,a jednou ke KLR pořídím Navigátora.Ten se dá sehnat i za těch padesát.On by v cenové relaci uvedený 60tisíc mohl koupit třeba SuperTenere,TDM,dokonce se tam objevil i jeden Caponord.Nebo přitlačit dalších pět a vzít třeba Varadero.Ale je jasné,že slavný TA bude (podobně jako třeba BMW650Dakar) cenově zasahovat do vyšší třídy.
Jen to prostě vidím tak,že buď chce člověk TA a pak neřeší prachy,nebo chce co nejvíc muziky za své peníze a pak je lepší volbou KLE.

(reakce na) Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 10:10 | Nahoru | #19
Anti> nevím kolik jsi těch inzerovaných motorek viděl osobně, já letos díky kámošovi a bráchovi viděl na vlastní oči 7 KLE a některý i v ceně nad 60 a nakonec se vybralo za 53 + bylo potřeba ihned řešit pneu a pár dalších věcí + přihlášení (celkem vyšlo asi na 60) ale i tak spokojenost, najeto něco pod 50tis.km. Motorka totálně rozebraná a vše vypadá že sedí, včetně toho že nebyla bouraná a i ty kilometry podle stavu sedí. Pár (několik párů) motorek jsem měl a to jak nové, tak s nájezdem nad 50tis.km a tak nějak tuším jak má vypadat motorka co má najeto pod 50.000km, čemuž asi 99% inzerovaných motorek nad 10let neodpovídá.
TA 650 jsme viděli snad 10 a rozdíly jsou neskutečný, nakonec se podařilo pořídit po druhým majiteli a původ je ČR originál Honda a najeto (dle servisky i mechanika co dělal v Hondě to sedí) 33tis.km a byla do 60 i včetně přihlášení a servisu.
U obou motorek při výběru stráveno x desítek hodin a pár tisíc km na cestách. Jelikož jsem nedávno vybíral XT660, tak se tohle opět potvrdilo a vybrán asi 6kus
Najdi v podobné ceně takové Varadero, Navigátora apod. Podle inzerátů a cen na netu se vůbec nedá řídit. Jo je pravda že neposuzuji motorky co jsou starší 15let (to byl strop) a mají najeto nad 60.000km, to bylo taky hledané maximum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 10:56 | Nahoru | #20
čikoD> asi raději napiš cenový strop, jinak to bude za chvilku nová Afrika

Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 11:42 | Nahoru | #21
No Afrika by la fajn, ale musím se trosku ohřát na jiných montérkách. Cenu bych si predstavoval do padesáti. Možná trosku min at je na případné opravy a přípravu na sezonu.
Osobně se mi vic libi KLEcko i skrz nasbirani zkusenosti. Jak jsem psal, budu hlavne jezdit do prace ( 53km tam a 53km zpet )a sam.

Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 12:19 | Nahoru | #22
Letos na jaře jsem vybíral "cestovní enduro" Původně jsem se rozhodoval mezi Transalpem a Kawou KLE.
Vybíral jsem motorku na ježdění kolem komínu, na občasné víkendové vyjížďky a aby to po nandání drapáků zvládlo akce typu Krocan, T.K.C., P.A.W. -ten už asi nebude
Proč jsem se nakonec rozhodl jinak:
Transalp: Moc macatej. Málo odolný při pokládání v terénů. Vypadá těžký.
KLE: Jen 500ccm. Mezi mastodonty je třeba alespoň 600.
KLR: Už jsem měl, ale nic proti ní.
Nakonec jsem vybral BMWG650Dakar. Rok 2004, Najeto těsně pod 10000Km ??? Údajně s tím Ital nejezdil, ale parkoval to venku. Koroze, oxidace, prach všude.
Měl jsem limit 80tic. Nakonec cena 85 tisíc. Tedy pěkná raketa, ale všechny již přihlášené byly hrubě pře 100tis!
Po mírné slevě mě to vyšlo na těch 85 i z přihlášením.
Najel jsem málo a zatím spokojenost.
Přemýšlím zda na ty drapáky dát? Rozhodne asi pracovní vytížení, jestli bude na nějaké víkendové akce čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 12:43 | Nahoru | #23
Palomoto> Každý to má jinak.Je jasné,že pokud někdo lpí,aby u 15 let motorky byla serviska a všechny díly originál,tak je to problém a je opravdu si potřeba připlatit.KLE jsem doporučil kamarádovi který se vracel k enduru ze silnice.Právě kvůli poměru cena/výkon.Vybral jednu na bazoši aby to nebylo daleko a byla cajk a jelo se.Mašina dovoz A a vše v pořádku.Vyšla na 35 tisíc.Proto se nemůžeš divit že nad částkou 60 kroutím hlavou.Já osobně vybírám mrtvoly za pár korun.Celou dobu ježdění si postupně dělám radost jak ji dávám dohromady a vylepšuju a v celkové částce se nikdy nedostávám nad cenovku nějaké "voňavky".
Pokud má autor vlákna 50 jako strop,je to vcelku jasné co bude v této cenové relaci v lepším stavu....

Storeman:Holt na BMW si musíš připlatit.Já dal dvacku .Tak deset jsem nasypal a tak deset ještě nasypu.Ale už to bude skoro dle mých představ...

Naposledy editováno 16.12.2017 12:46:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 14:03 | Nahoru | #24
Anti> jak píšeš každý to má jinak. Já kupuji motorku na ježdění a ne na montování Když koupíš za 20 a 20 nasypeš, myslím že stejně to nebude vypadat a nebude pak prodejný jako moto za 40, ale možná se pletu. Věci jako řetězovka, pneu atd. jsou samozřejmě spotřebák a tó se nedá počítat .....

Každopádně do 50 může být buď dost jetý TA 650, 600 (to mně přijde ale špatně ušetřený třeba 5-10tis., které ve výsledku stejně neušetří, protože 650 se vždy zase o to více následně prodá) a nebo už slušná KLE500, ale úsporu zde zase nevidím (následný prodej to vyrovná). Určitě doporučuji svezení, jsou to dost odlišné stroje a to už jen posedem, kdy třeba na KLE jsou nohy zalomené dozadu a ne jako na typických cendurech pod sebou.

(reakce na) Pomoc při výběru...

16.12.2017 v 16:57 | Nahoru | #25
Palomoto> Když mě to montování baví.A ono to není v mém případě montování jako spíš tuning. Já zas nikdy neřešil nějakou následnou prodejnost. Ale i z toho úhlu se na to dá nazírat jinak.Když sneseš nějakou tu kosmetiku nebo věci co si doděláš sám,můžeš koupit hodně levně a pak nebudeš tolik tratit při dalším prodeji.A to nemluvím o situaci když s tím třískneš,pak jsou investice v... víš kde.
Ale jinak souhlas.Nejdůležitější jsou osobní sympatie a požadavky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

17.12.2017 v 09:18 | Nahoru | #26

gugo píše: Anti> Ja ten motor znam ekorat z er5, ale v tomhle bude mit asi jiny vacky pocitam. A radak treba u xtz me moc neuspokojil.
Jinak tady ty ceny TA fakt nechapu. Hlavne se me libi jak mas vsechny najezd cca 40 tkm , zajimavy ze kdyz jsem ja kupoval pred 10 ti lety TA stejnejch rocniku tak , taky mely vsechny okolo 40 tkm . V podstate na tech motorkach vubec nikdo nejezdi, jen stojej v garazi .

Ale vono je to celkem snadny, kdyz prodavas motorku a napises skutecnej stav, tak ikdyby to byla lestenka tak jak to ma pres 60tkm tak se ti nikdo ani neozve



Já napsal skutečný stav a už je pryč 75 000km na B6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

17.12.2017 v 16:20 | Nahoru | #27
Mircez> jako je to mozny, ale u motorek kterejch je fura, na ty co maj pres 50tkm nikdo ani nezavola. Alespon muj pripad, nebo lidi co znam , vim ze nestacej a prodavali svoji moto.

(reakce na) Pomoc při výběru...

18.12.2017 v 14:56 | Nahoru | #28

gugo píše: Mircez> jako je to mozny, ale u motorek kterejch je fura, na ty co maj pres 50tkm nikdo ani nezavola. Alespon muj pripad, nebo lidi co znam , vim ze nestacej a prodavali svoji moto.



Bohužel tak to je ... já teď kupoval gixxera K3 a najeto 43... asi ani neřeším kolik doopravdy, je mi to jedno.. důležitý je stav a prodejce jednal fér a dalo se s ním rozumně bavit, řekl mi vše tak jak je a ja jsem s klidem vytáhl peníze...

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc při výběru...

18.12.2017 v 17:05 | Nahoru | #29
po včerejších cca 50km v terénu (i blátivý marast) musím opět vyzvednout TA650 KLE to skoro taky dalo všechno (asi 4pády) , hůř se stojí ve stupačkách a ten slabší spodek je zde taky poznat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc při výběru...

18.12.2017 v 17:07 | Nahoru | #30
Palomoto> No jestli se natom stoji jeste hur jak na TA650 tak potes koste.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KLE500 versus TA600 Kawasaki KLE 500 sekáčmagor 22 Včera v 21:16 GL1
Doporučení pneu Kawasaki KLE 500 rasamira 14 Včera v 18:19 sekáčmagor
Kawasaki KLE500 - řetězovka [1, 2] Kawasaki KLE 500 Palo-1 35 Včera v 02:00 petrosolsobě
Koupě Endura Kawasaki KLE 500 Saqiduata 14 12.2.2018 v 19:26 čikoD
rozměry loziska predniho i zadního kola Honda XL 650V Transalp, Honda XL 600V Transalp alpiniště 5 11.2.2018 v 20:20 horv

TOPlist