Téma: Suzuki srad 600 problém na volnoběh
13.12.2017 v 16:34
Zdravím, mám SRADA rok 1998, dávám to trochu do kupy ale už před rozděláním byl problém který přetrvává. V otáčkách uplně v pohodě, ale na volnoběh se to strašně hádá, občas i chcípne, drží to 1100-1200 otáček a vždy z ničeho nic propad až na 700 kdy to skoro chcípne, nevím jestli jde na tři válce, u auta jsem to slyšel hned ale tady mi to tak nepříjde. Dal jsem tam teda laďák a ještě nejsou nastavené podtlaky, myslíte že by to mohla být příčina? mám ale pocit že to dělalo i před tím. Motorku jsem koupil v září a najel asi 1500km než jsem se pustil do celolaku a menšího servisu, takže olej, filtry a svíčky jsou nové. Něco jsem četl že by to mohla být i vůle na ventilech, je to možné? Co takové seřízení může stát? Díky za odpovědi
Předchozí
1 2
Následující

Suzuki srad 600 problém na volnoběh

24.12.2017 v 09:58 | Nahoru | #31
Taky nevypouštím teda, enduro mi stojí cca 2měsíce jinak jezdim. A před zimou vždy natankuju aspoň Vervu nebo nějaký ten premiový benzí.
Jinak 2vál XRV mi po delší odstávce taky blafne na jeden a připojí se druhý po chvilce, takže to bude taková vlastnost karburátorů.

(reakce na) Suzuki srad 600 problém na volnoběh

27.12.2017 v 08:15 | Nahoru | #32

wáca píše: a jak byly rozhozený podtlaky moc ? Mě třeba na CBR pokulhává jeden válec po delším startu cca 3měsíce. Chytne skoro hned, ale běží na 3 válce a po chvilce se připojí i ten poslední a pak už pohoda. Mám tam iridia, nový filtr. Synchro musím ještě udělat a zrepasovat čerpadlo + přidat a něj relétko.



Hele po pravde me takhle chyta i strikacka. Byl jsem se v pondeli projet a gixero mi chytlo taky jen na tri. Nove svicky, serizene klapky, podtlaky, vycistene vstriky, serizene TPS atd... a stejne chytl na tri. Proste to neresim a po dlouhe odstavce startuju proste na 2x. Automaticky sytic je stejne jen jakoby zvyseni otacek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki srad 600 problém na volnoběh

27.12.2017 v 08:17 | Nahoru | #33

Stechy643 píše: No jestli to neměla bejt stříkačka a neposralo se to, tak tam někdo osadil 600cc karbce a zbytek elektra z karbecový 750, protože to třeba vyšlo levnějc.

Jinak bylo to rozhozený dost, byl ovidět že ten první válec je fakt uplně mimo ostatních. Po seřízení líp chytá, i za tepla. Jde neskutečně do otáček, předtím jsem si myslel, že jde rychle, oproti tomuhle šla pomalu. A pokud to máš starší karbcový CBR, tak známý ho má taky, takový ten model s dírkama v masce a po delším stání mu to chytne na dva, pak na tři a po chvíli se přidá i ten čtvrtej. Říkal, že to může být cokoli, od podtlaků po hladinu nebo ventil v krbcích...



Sradi v objemu 600ccm se nekdy jako strikacky nedelali. Prvni vicebodovej vstrik byl pouzit az u verze K1.

(reakce na) Suzuki srad 600 problém na volnoběh

28.12.2017 v 14:06 | Nahoru | #34

StiefTomas píše: Sradi v objemu 600ccm se nekdy jako strikacky nedelali. Prvni vicebodovej vstrik byl pouzit az u verze K1.



však já jsem nic takovýho nepsal. Napsal jsem že měl původně 750 stříkačku, která ve sradovi byla a možná se to posralo, tak tam někdo nacpal karbce z dostupnější 600 místo 750
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GSX-R K4 KOD barvy(bílá) Suzuki GSX-R 600 jaris15 2 3.2.2018 v 23:13 milanisko
odvzdušněni brzdy Suzuki GSX-R 600 amistar 16 30.1.2018 v 17:30 Uni33
GSX-R K4 600 Kam patři tento konektor Suzuki GSX-R 600 jaris15 3 29.1.2018 v 13:44 StiefTomas
Suzuki srad 600 celolak Suzuki GSX-R 600 Stechy643 2 23.1.2018 v 17:57 _Michal
škrcení Suzuki GSX-R 600 bachazatebou 6 21.1.2018 v 19:28 honda-street

TOPlist