bmw_r1300gs_cartec

Téma: VFR 800 5. generace Praha a okolí
Zdravím všechny!
Rád bych na další sezónu koupil VFRko, ale nevím přesně jak se na motorku "poskládám", když měřím přes 190cm.
Proto sháním někdo kdo má Hondu VFR 800 páté generace (98-2001) a je z Prahy popř. z okolí Prahy.
Jediné co potřebuji je si na motorku sednout, ne se projet, nic podobného. (ideální by bylo, kdyby byla technicky v pořádku abych věděl s čím mám kupovaný kus porovnávat )
Pokud tu je nějaká dobrá duše, která by mi pomohla, napište prosím.
- Proč tahle akce? Mám vybranou jednu konkrétní, ale je daleko a já bych nerad absolvoval celou cestu abych zjistil, že se na ní nevejdu ani za boha.
Předem díky
Martin

20.12.2017 v 10:29 | Nahoru | #31
Mňojo> Pravda ....což ale úplně moc na trhu není sleduju i mobile.de a tam jsou až na vyjímky v základu a drahý mě teda láká i 750 ale to už by bylo jen jako youngtimer

Naposledy editováno 20.12.2017 10:31:56

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 10:49 | Nahoru | #32

20.12.2017 v 11:24 | Nahoru | #33
Mňojo> Rád slyším, že jsou roky podobné :) , to je dobrá zpráva.
Jinak moje "vybraná" nemá sériový, ale má jiný homologovaný výfuk. Jsem hodně zvědavej, mám rád zvuk ozubených kol a originál VFR výfuk mi zní přijemně... Zatím jsem teda zase neslyšel o nikom kdo by si stěžoval na to, že má na motorce laďák

20.12.2017 v 11:33 | Nahoru | #34
Sport-touring> zvlast v4 zni paradne...
Gahan37> nechci znat zivotnost, ale pro zpestreni...
No jo odkaz

Naposledy editováno 20.12.2017 11:33:51

20.12.2017 v 11:40 | Nahoru | #35
kokonhead> tak nad tímhle vždycky slintám , umí to skorem 200 kobyl - dvojitý vytí - kompresor a kola myslím , že vefro není zas tolik našponovaný , takže to nedá 400 t. ale 200 by mohlo

20.12.2017 v 11:42 | Nahoru | #36
Gahan37> V současné době není koho vozit a proto mě láká sedlo od Sargentu. Nevím jestli se přes něj vejde kryt sedla, ale je dvoudílné, takže se dá část spolujezdce sundat vznikne pod ní "kufr". V mé hlavě třeba na zámek kotoučovky popř. náhradní reflexku, nic velkého, ale potěší.
- O pružinách jsem slyšel jako oblíbené úpravě. Na druhou stranu nemám řidičské dovednosti abych se dostal na limit nastavení z fabriky. První rok plánuju klidnou jízdu po ČR, žádnou divočinu. Proto si tuhle úpravu nechám až se začnou loučit originální z důvodů stáří, nebo za pár let, až se budu z VFR důvěrně znát a vědět co mi na ní chybí.
-Kotoučům bych se nebránil, zastavit líp neškodí nikdy. Stejně tak mám v plánu "pancéřové" brzdové hadičky (což bude hrozivej úkol vzhledem ke spojeným brzdám ) ...Opět, hudba budoucnosti, ale plán mám.
- Padáky jsou kapitola sama pro sebe
- Hefty budou hned pokud budou helibars a díky za tip, Oxford zní fajn :)
- Co se týká světla. Spíš to vidím na originál s LEDkama s žárovkovou paticí, popř. kombinaci žárovek a LEDek. LEDky vyzařují hodně přímo a nevím do jaké míry je to žádoucí zrovna u takhle podstatné části motorky.
-- Jinak to je vlastně důvod proč chci VFR 5gen... Chci jí mít parťáka na cesty opravdu dlouho, vychytat mouchy, postupně a pomalu si jí přizpůsobit k obrazu svému, ale po celou dobu mít schopnou motorku v na každodenní ježdění.

JardelT> Naprosto perfektní článek, to je vlastně důvod proč mě to k VFR tak táhne, díky za sdílení

20.12.2017 v 11:45 | Nahoru | #37
Mňojo> To je rozhodně zajímavá věc , ale nad moje možnosti a schopnosti (jak mechanika, tak řidiče) . Navíc myslím, že by malinko utrpěla ta nesmrtelnost VFRka (ani ne tak kvůli životnosti motoru, ale životnosti supercharger kitu :) :) )

20.12.2017 v 12:35 | Nahoru | #38

JardelT píše: něco o VRF 800Fi

Četl jsem ....už před pár lety měl článek když najel 100t....v podstatě kdyby jsem napsal článek jak jsem najel 116t na trase domov-prace budu taky mediální hvězda ne

20.12.2017 v 12:37 | Nahoru | #39

Sport-touring píše: Mňojo> Rád slyším, že jsou roky podobné :) , to je dobrá zpráva.

Měl jsem ten GPR a zvuk dobrý ale teď jsem sundal laďák z VFR400 a užívám si zvuk s originálním.....a když jede první na vyjížďce brácha na gixeru pořád kouká po motorce co mu kde zlobí bo slyší zezadu moje cinkání a svištění ozubenych kol

VFR 800 5. generace Praha a okolí

20.12.2017 v 12:41 | Nahoru | #40
sic to není osmikilo , ale 750 - tudíž příbuzná a je to notoricky známý , je to kámošova bejvalka a máme podezření , že je ještě o něco stočená http://www.hondavfr...a-kojak-diesel-necas

20.12.2017 v 12:44 | Nahoru | #41
Gahan37> jj , GPR je nejlepší

Naposledy editováno 20.12.2017 14:05:36

20.12.2017 v 12:45 | Nahoru | #42
Sport-touring> Asi takhle,já jsem to zkusil neboť při opravdu tvrdém brzdění se to potápělo dost ale to jsem většinou jel ve dvou...není to špatná věc při nákupní ceně cca 3200,- plus oil....někde tady je i vlákno kdy se kluk dál do kuchání duálu ....což se mě zda zbytečné. Krom toho jak pružiny tak i hadice budeš mít na 15 let starý motorce ,intervaly doporučené k výměně hadic jsou cca 4 roky(to nemám od sebe hodně diskutuju s Gapyrou).... Plus zadní tlumič taky většinou chce repas...já teď budu posílat z nc24 motoberan....
Poslední 2 roky jezdím i s tlumičem řízení ta pořizovací cena je cca 3t a funguje taky za jedna,rozklepani řidítek bez jsem už zažil ,stejná sada funguje i pro Fi....

20.12.2017 v 15:39 | Nahoru | #43
Gahan37> Ten poměr cena/výkon u pružin zní velmi dobře, rozhodně líp, než shánět nové přední vidle. To je děsná práce, když jsem koukal na přestavby.
- Duál chci zachovat v každém případě a bude to jenom otázka osvěžení kapalin popř. hadic. Pokud byli majitelé důslední, budu mít do dalšího intervalu klid, ale reálně to vidím tak, že záznamy nebudou. První servis na to nebudou peníze, protože se budou dělat všechny kapaliny a spotřební věci =D a teprve potom se do toho dám. (Jsem tu nově, Gapyra? )
- Zadní je většinou záležitost výměny, ne? Do nich se nové vnitřnosti moc nedělají, nebo jo?
- Tam pokud vím, je víc druhů / modelů / elektrické, kapalinové bla bla. Můžu se zeptat na značku? (pokud vím, při nízké rychlosti by neměl omezovat, ale při náhlém „škubnutí“ řídítek jako při tankslapperu by měl řízení uklidnit, je to ono? )

20.12.2017 v 15:44 | Nahoru | #44
Sport-touring> duál nechej , pro nás matláky je to dobrá věc

20.12.2017 v 16:25 | Nahoru | #45
Mňojo> Přesně

20.12.2017 v 16:32 | Nahoru | #46
Sport-touring> Gapyra je nickname zde registrovaný co měl jak Fi tak i teď vtec tak diskutujeme nad poměry ceně/výkon/pro/proti atd
No ten zadní tlumič lze samozřejmě vyměnit ale origo za raketu a třeba plně nastavitelný Hagon 15t Kč pokud se nepletu...nebo jen vyměnit pružinu,dát doby dusík a oil....ten motoberan to repasuje a mění asi za 3t udělá i rozebíratelný z kusu co není atd
Nečekej že předchozí majitel bude důsledný....skoro každý prodává bez servisu,zbytečný vícenáklady před prodejem....
Servis po koupi....řeknu Ti že jsem měl u 99 pocit že je vše staré a chce to výměnu....byla to blbost...vyměnil jsem ložiska v krku řízení,kolech,dál nový regulátor ten ale odešel nový altik....pak komplet spojku ale kluci to změřili a i pružiny v limitu....tzn zbytečný....pak zlobil 12ti pinový konektor pod podsedlovku nechal jsem to vyměnit....tzn náklady slušný skoro zbytečný a šla do světa a koupil jsem 01....nový majitel má 99 už druhou sezónu a myslím že spokojený....
Co bych zainvestoval je alarm a GPS mě ji ukradli vfr je na trhu cosi jako oktávka ....

20.12.2017 v 17:33 | Nahoru | #47
Gahan37> Kdybyste na něco zásadního přišli, tak mi prosím napište, pro mě je volba jasná, ale rád bych se podíval na věc z jiné stránky.
- Repas je fajn a navíc, pokud se dá během repasu i lehce vylepšit, je to ještě lepší
- Toho se trochu bojím, chci motorku v solidním stavu, proto taky budu přímo anální při kontrole =D .... Jinak se nedivím, že je majitel spokojenej, když má po všem tom servisování motorku skoro novou :)
- Mám v plánu fakt brutální řetěz a zámek + už mám velice solidní zámek na kotoučovku. Zámek brzdy na cesty, řetěz před barák a při skladování. GPS tracker jsem v plánu neměl.
Kradou se fakt tolik? Měl jsem za to, že je VFR spíš zajímavost než ekvivalent Škodovky (nic proti nim, ale jsou všude )...

20.12.2017 v 19:51 | Nahoru | #48
Sport-touring> No zásadní při koupi můžeš být záleží jak moc uspěješ....je to minimálně 15 let starý což při tomhle počtu a opět cituji stárne elektrika,gumový soucasti atd. Je to cestovní motorka....na druhou stranu jsem s tím u několikrát praštil v rychlostech od 30-60 km a krom kosmetiky ten rám vydržel žádná deformace ani hnutí.
Na druhou stranu i svařeny plast a dobrý lak je v pohodě....
Měl jsem při 116t v limitu i podložky ventilů
Je na to spoustu dílů...
Jestli se kradou tolik netuším ,mě ji šlohli z podzemní garáže na čip kartu vstup a měl jsem kliku že v týdnu prodal 99tku parkoval jsem tam obě
Ten GPS tracker se dá koupit od 15usd aliexpress až po českou firmu za 3t....alarm mám taky za pár peněz plus se tam dá dodělat vypínač kdy to po cca 500m zhasne kdyby to někdo nastartoval ....ale motorky se hodí do tranzitu ve 2 lidech a jede se....uvidíš

21.12.2017 v 10:24 | Nahoru | #49
Gahan37> Dík za info
- No, to je trochu štěstí v neštěstí. Ale lepší ukradená jedna než dvě.
- Mrknu na ně, vždycky jsem měl za to, že je to záležitost desetitisíc korun. :) Dík za tip.
- Co se týká dodávek, proto mám ten masivní řetěz . Dohromady váží přes 16 kilo na 1,6m délky, taková hromada tvrzené ocele přinejmenším odradí / zpomalí.

21.12.2017 v 21:55 | Nahoru | #50
Sport-touring> No já zastáncem řetězu moc nejsem,sice každý říká že je to prvotní co odradí amatéra zloděje ale musíš mít kufr aby jsi to někam dál a pak to v něm litá nebo to omotat kolem podsedlovky a sedřeš si lak....ten zámek na kotouč dobrý ale opět znám případy kdy se s tím dotyčný rozjel podle mě spíš ta pasivní ochrana GPS/alarm....což u takhle starý motorky nikdo moc nečeká že budeš mít....nebo pojistku proti krádeži....
Určitě jsou tady z letošního roku témata jak o GPS tak i alarmu....

21.12.2017 v 22:15 | Nahoru | #51
Mňojo> jak si spokojeny s tim tankvakem? Neni z "doplnkynamoto", uz jsem zapomnel jmeno znacky...
Diky a sry za ot...

2 reakcí na tento příspěvek VFR 800 5. generace Praha a okolí

30.12.2017 v 22:31 | Nahoru | #52
Znovu zdravím,
Zapomněl jsem dodat, že už se našla dobrá duše která mě s VFR 800 seznámila (nechci jmenovat aby nedostal milión dalších zpráv využívajících jeho dobroty).
Už objíždím prodejce a sháním svojí, potom sem dám foto ať vidíte tu krásu :)
Díky za pomoc při výběru a tipy.

31.12.2017 v 11:35 | Nahoru | #53
Sport-touring> Tak hodně zdaru....co jsem koukal moc toho na bazarech neni ....radši ted sleduji mobile.de ale i tam jdou i ročníky od 98 hodně nahoru cenou

31.12.2017 v 11:50 | Nahoru | #54
kokonhead> tankvak jsem koupil s vefrem, je to motodetail, nějaká kšanda k tomu je, ale na vefru stačily jen magnety, teď na gsx mi už moc nevyhovuje pač nedrží na místě a škrábe nádrž, když to vezmu kolem a kolem, tak spíš palec dolů, volil bych spíš bajonet

6.1.2018 v 01:39 | Nahoru | #55

Sport-touring píše: Znovu zdravím,
Už objíždím prodejce a sháním svojí, potom sem dám foto ať vidíte tu krásu :)
Díky za pomoc při výběru a tipy.

Klidně mě můžeš i jmenovat, rád pomůžu dalším lidem. Už máš něco vyhlídnutého?

8.1.2018 v 11:44 | Nahoru | #56
Hippieguy> Měl jsem, pak ne a najednou zase mám . 
Líbila se mi červená 2001 z Krupky (ptal jsem se majitele na rok výroby i rok uvedení do provozu…Oboje prý 2001). Nechal jsem si poslat víc fotek a detaily neseděly. Zrcátka z 98/99 , navíc měla „sytič“, který mají mít jen 98/99. Mrknul jsem na VIN a byl z motorky z roku 99. Tím pro mě bohužel skončila.

Teď mám v hledáčku dvě.
Jedna je z Prahy, druhá ze Zbirohu. Viděl jsem je obě osobně a všechno vypadá slibně. Od majitelů po motorky, doklady atd…
Trošku se přikláním k té pražské. Už ukecávám kamaráda aby jí jel co nejdřív projet, protože má roky a roky zkušeností + živil se prodejem aut tzn. je to ideální testovací jezdec.
Moto je na motorkářích v inzerci, tak klidně mrkněte, ale ne že mi jí budete chtít koupit =D

Pokud by ani jedna z nich neklapla jsou na motorkářích další dvě které by se mi líbily, ale ty jsou cenově dost jinde.
.... Abych to shrnul, možnosti mám v podstatě 4 a to je víc než dost. Teď jde jenom o to jaký bude poměr stav/ cena/ výbava.

8.1.2018 v 12:14 | Nahoru | #57
Sport-touring> Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:

Honda VFR800
Erstzulassung: 04/2001
Kilometer: 60.000 km

Preis: 1.690 €
Po téhle jsem koukal ...

8.1.2018 v 14:11 | Nahoru | #58
Gahan37> kuwa , to jsou ceny , 3 t. € není problém , asi se stanu vyhradním dovozcem vfr od nás do říše

8.1.2018 v 14:39 | Nahoru | #59
Gahan37> Jako cena je dobrá, ne že ne... Ale dovézt si je moc velkej oříšek. (pro mě myslím)

Naposledy editováno 08.01.2018 14:55:24

8.1.2018 v 19:57 | Nahoru | #60
Sport-touring> Zkus nick Horkas se zeptat ja od nej loni bral motorku pro zenu a mluvili jsme o možnosti pokud by jsem chtěl něco z Německa ze by přivezl... .ale cenu za dovoz atd netuším , každopádně jezdi a kupuje tam skoro 20 let rikal....jednání super prima chlap
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67