bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jde tento motor natunit (kitem)
V

Naposledy editováno 07.01.2023 18:55:28

Jde tento motor natunit (kitem)

7.12.2017 v 12:14 | Nahoru | #1
Napiš tomuhle.
Co to je za pita, že je na papírech?

Jde tento motor natunit (kitem)

7.12.2017 v 18:14 | Nahoru | #2
Chceš moc. Na takový vrtání se musí změnit i zdvih. Na padesátkovou kliku se dává max 80ccm ? Kdyžtak mě prosím opravte.
Nejjednoduší je dát celej motor (nestojí moc). Jen k tomu člověk pak potřebuje i karbec atp. (50-kovej výfuk se 125ccm třeba na betce paradoxně docela funguje)

1 reakcí na tento příspěvek Jde tento motor natunit (kitem)

7.12.2017 v 21:33 | Nahoru | #3
Jj, ten technik na STK je uplny debil a nepozna ze je to 125tka ...kuwa tolik srani, lepsi koupit rovnou dvacu...

1 reakcí na tento příspěvek Jde tento motor natunit (kitem)

7.12.2017 v 21:54 | Nahoru | #4
Nevím jak pozná co to je za obsah když žebrování je u 125 velké jak u 50 a jinak takže musím měnit klikovku jo? A druhej motor nechci kvůli toho že tento má elektrický startér a hlavně kit stojí třebas 3500kč a motory se pohybují výše

Jde tento motor natunit (kitem)

8.12.2017 v 00:01 | Nahoru | #5
Smutný příběh...no ale přeji hodně štěstí....

(reakce na) Jde tento motor natunit (kitem)

8.12.2017 v 15:27 | Nahoru | #6

2stroke píše: Jj, ten technik na STK je uplny debil a nepozna ze je to 125tka ...kuwa tolik srani, lepsi koupit rovnou dvacu...



Člověk musí přemýšlet, jestli je to ironie nebo ne ..

1 reakcí na tento příspěvek Jde tento motor natunit (kitem)

8.12.2017 v 22:16 | Nahoru | #7
Na 125ccm nemám řidičák tudíž musím volit 50ccm ale nedostačuje mi výkon a je úplně normální věc v česku si motor nakitovat polovina dvoutaktních padesátech je kitována na 80ccm a jezdí kolem 800-110km/h a tak nevidím problém v tom proč ten línej čtyřtakt nenakitovat alespoň na 125 aby to jelo těch 70-80 a netrápilo se to

Jde tento motor natunit (kitem)

8.12.2017 v 23:32 | Nahoru | #8
Vydrž pár měsíců až uděláš papíry a pořiď dvacku Já taky nejdřív jezdil na babetě rok, než sem koupil simsona

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde tento motor natunit (kitem)

8.12.2017 v 23:36 | Nahoru | #9
Hyncic> Kitování podlě mě je zbytečně složitý. Tušim že padina bude mít i jinou spojku, a právě kliku (100%) .. Nejjednoduší koupit jinej motor 125+ Obsah se z válce vymaže pilníkem za 10minut, a fričkou číslo motoru za pět
Dváca jede cestovně 80-90, spotřeba je stále sotva měřitelná. (sám mám Bětku)

190ccm, 5q a se startérem. Jen dát velkej karburátor
S tim startérem a cenou novýho motoru to bude složitý.

(reakce na) Jde tento motor natunit (kitem)

9.12.2017 v 09:18 | Nahoru | #10
Frantas> tk už udělali i ležatej 5kvalt a ve 190cc to bude slušnej pochoďák pro malou motorku. Škoda toho elektrickýho startéru, do pitbajku k hovnu. Navíc tam nepude přidělat spodní lyžina. To bude spíš do mopedů a různých opiček.

(reakce na) Jde tento motor natunit (kitem)

9.12.2017 v 09:18 | Nahoru | #11
Frantas>

1 reakcí na tento příspěvek Jde tento motor natunit (kitem)

9.12.2017 v 09:19 | Nahoru | #12
2x t-mobile net je průser

(reakce na) Jde tento motor natunit (kitem)

9.12.2017 v 09:36 | Nahoru | #13
SuperSic58> MadAss-y maj pětikvalt snad všechny Starter chce právě autor, a lyžina se dává i na startérový motory.

Jde tento motor natunit (kitem)

9.12.2017 v 12:50 | Nahoru | #14
jde to nakitovat na 72ccm. změnu výkonu docela pocítíš. bude to mít zhruba 3.4kw. http://www.1motosho...p;controller=product

Jde tento motor natunit (kitem)

10.12.2017 v 00:07 | Nahoru | #15
Ten motor 190cc vypadá že bude fakt raketa ale to už by na STK poznal že něco není jak má bejt a hlavně by popraskali z toho sváry na rámu :D a jinak na kit asi fakt seru koupím rovnou motor s vrtáním 54mm a mám klid stejně po kitu by se zvedli tlaky a odsrala by to klikovka :D

Jde tento motor natunit (kitem)

10.12.2017 v 00:10 | Nahoru | #16
A myslím si že ten motor co má těch 190 kubíků tak bude mít strašný servisní intervali a já nepotřebuji měnit součástky v motoru a mít spotřebu 5 litrů ale motor co něco vydrží a má spotřebu kolem 3 litrů nejvíce doporučovaný je co se týče výdrže a spotřeby asi lifan 125ccm

Jde tento motor natunit (kitem)

10.12.2017 v 00:13 | Nahoru | #17
A někdo kdo tomu rozumí našel sem motor a mají ho ve dvou variantách buď s hliníkovým válcem a nebo s litinovým co je lepší a v čem je rozdíl kromě materiálu?

Jde tento motor natunit (kitem)

10.12.2017 v 00:42 | Nahoru | #18
Já dal do pitbajku ten 155cc zongshen, má taky přes 16 koní jak ten 190cc, ale 4kvalt. Letí to jak utržený z řetězu a spotřeba vyloženě symbolická. A intervaly klasika jako každej piťáckej motor, navíc má i oil filtr. Mam s tim přes 100 mth rasování v terénu a furt lítá jak fík bez poruch. Na silniční využití to bude držák na hodně dlouho, o to bych strach neměl.. Ta 125 je dech, ty větší motory jsou jinde.

Jde tento motor natunit (kitem)

10.12.2017 v 05:26 | Nahoru | #19
Kdysi jsem řešil něco podobnýho. Šel jsem cestou nejjednodušší a to kupit celej motor. Vzal jsem Lifan tenkrát ten nejlevnější za 5.500,-. Od té doby mám najeto přes 50000km a za tu dobu jsem jen měnil všechny ložiska v motoru (kvůli jednomu vadnému, ale i s ním jsem dojel) a jednou pístní sadu. Rozhodně nebastardit žádný kity, za ty prachy je to nesmyls.

Edit: cestovní rychlost kolem 80, z kopce vítr v zádech i kilo. Spotřeba do 3 litrů v jakémkoliv režimu.

Naposledy editováno 10.12.2017 05:27:43

(reakce na) Jde tento motor natunit (kitem)

12.12.2017 v 11:45 | Nahoru | #20

Hyncic píše: Nevím jak pozná co to je za obsah když žebrování je u 125 velké jak u 50 a jinak takže musím měnit klikovku jo? A druhej motor nechci kvůli toho že tento má elektrický startér a hlavně kit stojí třebas 3500kč a motory se pohybují výše


Nechci ti kazit radost, ale viděl sem takový motor a ta změna je vidět hned na první pohled. Zdvihový objem je větší o 75ccm, kam by se to asi schovalo? Válec má mnohem větší průměr. To se těžko schová do žeber. Kdyby ano, byla by jejich plocha, při stejné optické velikosti válce, poloviční a neuchladilo by se to. Ach jo......

Naposledy editováno 12.12.2017 11:48:26

Jde tento motor natunit (kitem)

24.2.2018 v 10:50 | Nahoru | #21
Zdravím
Začátkem roku jsem řešil také, jestli natunit na 72 ccm, nebo koupit jiný motor. Namontoval jsem 72, sice rozdíl ve výkonu je znát, ale není to nic výrazného. Mimo jiné, ty problémy s vyladěním karbce jsou fakt neskutečné (zvlášť když to neumím).
Nakonec to dopadlo tak, že jsem v nějaké akci koupil motor 110 ccm (Loncin i s karbcem za 6000,-), který je pohledově ve velikosti žebrování někde mezi 50 a 125.
Jede to jak prokoplý, ale ty brzdy, zvlášť přední, to je bída....
Ještě poznámku - kdyby se někdo rozhodl nechat si kit 72 namontovat, jsou NESKUTEČNÉ ROZDÍLY V CENĚ. Např. v Budějovicích si účtují i s kitem, který se nechá i s kompletní hlavou pořídit za cca 2200,- , 6000(!!!) KČ. Motoscoot Opava si za práci účtuje 1000 KČ....
At vám to všem jezdí!

Jde tento motor natunit (kitem)

1.8.2019 v 04:32 | Nahoru | #22
Zdarek chlapci,tak to tu ozivim :D prosím vás mám taky betku ale ten výkon mi fakt nestačí,co už koupil sem kyt ale nikde nemůžu najít nakou dilenskou knížku nebo manuál podle kterýho bych se do výměny mohl s klidnou duši pustit.neporadite mi?
Předem dík za odpověď (Jsem víc než motonatsenec a vím že to zvládnu levou zadní ale přeci jen bych byl radši to vše nastudovat jaky sroubek kam atd. Ne to rozebrat a pak skládat pokus omyl)
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
pitbike 125 zvýšení vykonu Čína Pitbike pitbikeros 1 14.4.2024 v 14:47 karavanista
Betka 50 TMEC Betka Pepepepe1 7 2.4.2024 v 08:01 ja1
Betka - seřízení volnoběhu Motoscoot Jawa Betka dědek56 2 31.3.2024 v 19:55 dědek56
Jawa Betka - řazení Motoscoot Jawa Betka antoniinz 14 27.1.2024 v 21:25 FiffiQ
Mikilon RMZ 250 nebo WPB 190 Beast Čína Pitbike Drak-09 5 8.12.2023 v 14:05 Jaster


TOPlist