Téma: spatne radi
5.12.2017 v 17:22
po vymene pace za kratky se my spatne radi
1 reakcí na tento příspěvek spatne radi
NO tak tam dej zpatky ty dlouhy a je to , ne ?
1 reakcí na tento příspěvek spatne radi
Ty páčky jsou nastavitelný tou malinkou páčkou na nich.
Pravdou je, že kdysi si známý stěžoval, že ty krátké CNC páčky mají tak blbý tvar - konstrukci, že i po nastavení na max. vzdálenost od řidítka to nestačilo a mačkal je až nadoraz na řidítko.
Tak tam vrať ty dlouhé.
Proč si to vůbec měnil? Na starší motorku se to ani designově nehodí.
Pravdou je, že kdysi si známý stěžoval, že ty krátké CNC páčky mají tak blbý tvar - konstrukci, že i po nastavení na max. vzdálenost od řidítka to nestačilo a mačkal je až nadoraz na řidítko.
Tak tam vrať ty dlouhé.
Proč si to vůbec měnil? Na starší motorku se to ani designově nehodí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spatne radi
VladaM> menil jsem riditka
1 reakcí na tento příspěvek spatne radi
Mas spravne napnute - serizene spojkove lanko ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spatne radi
technick> s lankem jsem laboroval jdou spatne kvalti me to pripada ze to ma malej krok ale spojka zabyra dobre
Tata- píše: technick> s lankem jsem laboroval jdou spatne kvalti me to pripada ze to ma malej krok ale spojka zabyra dobre
Dlouhé páčky mají páčku dlouhou. Mačkáš ji prsty někde uprostřed, nebo ke konci.
Mají nějakou ovládací sílu na zmáčknutí.
Krátké páčky mají páčku krátkou. Mačkáš ji prsty blíže k tomu otočnému čepu. Tedy na menší páce.
Proto pro zachování nějaké ovládací síly na zmáčknutí je to jinak zpřevodované - jiný poměr pák.
Takže ty krátké páčky (asi nutně) musí mít delší chod. Pro zachování ovládací síly.
No a v kombinaci s Tvojí motorkou (spojkou) ten chod páčky je příliš dlouhý a nestačí pro dostatečné vypnutí spojky.
A možná proto jde blbě řadit.
Nebo prostě někdo ty páčky zkonstruoval, aby měly menší ovládací sílu.
No ale kvůli tomu mají delší chod, který nestačí.
Dej ty staré.
mel jsem na xt delsi verzi stelovacich pacek mm style, diky kterym to razeni taky nefakcilo idealne a byly kupovane primo na xt. defacto ten dil, na kterem je stelovani vzdalenosti packy, neumoznoval plny chod lanka. stelovanim se menila jen vzdalenost packy od řidítka, ale draha chodu lanka byla furt stejna, neslo to domacknout az k riditku. prehodil jsem je za origo cerny klacky a radi jak po masle.
Naposledy editováno 07.12.2017 08:44:40
Naposledy editováno 07.12.2017 08:44:40
1 reakcí na tento příspěvek spatne radi
Jirko,kup jinou mašinu a máš po problému-třeba suzuki gsr 600
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 8 | 24.9.2023 v 15:50 Gahan37 |
Hadička er5 Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 5 | 16.8.2023 v 08:00 kastanbabeťťák |