Téma: Zapojení vypínače
27.11.2017 v 19:29
Chtěl bych se zeptat, hledal sem tady a nic k tomu nenašel, chystám se dát na Stroma přídavný led osvětlení přes vypínač, akorát nevím, jestli je lepší dát vypínač na drát kostry nebo na drát plusu. Díky za odpovědi.

Zapojení vypínače

27.11.2017 v 19:45 | Nahoru | #1

Zapojení vypínače

27.11.2017 v 20:23 | Nahoru | #2
hele, nevyznám se v tom, ale
1) u "lepších" světel by mělo být schema zapojení
2) nech si to udělat v servisu
- záleží co chceš/máš za světla, moje osobní zkušenost - koupil jsem moto se světly - zapojeny origo vypinačem
zapnut klíček - 1 klapnutí = svítí slabě, 2 klapnutí = svítí silně,3 klapnutí=blikají ( vše platí pro obě světla )
zapnutý blinkr 1,2 stejně, 3 bliká jen světlo na straně zapnutého blinkru
(než jsem přišel na souvislosti, jak se světla ovládají, resp. proč jednou blikají obě a jednou jen jedno, pivo jsem vypil a cigáro vykouřil)
- jo, nesouvisí to s tvým dotazem (vypyinač na +/-), já jen že když tomu vůbec nehovíš, tak to není prdel

Zapojení vypínače

27.11.2017 v 20:29 | Nahoru | #3
jo a chce to pečlivost a přemýšlet, kudy dráty táhneš, jestli ti budou kopírovat řízení ( budou se pohybovat), aby se někde neprodřely,zapojit přes pojistku rovnou na baterku nebo ještě přes klíček ??

Zapojení vypínače

27.11.2017 v 20:34 | Nahoru | #4
Přemýšlel jsem zapojit na zapalovač, ten má pojistku na +, ale já elektrikář který zná jen baterku, vodič vypínač a žárovku takže si myslím, že to asi opravdu hodím k elektrikáři který ví. Nechci si zničit elektriku.
mám udělanou hrazdu přímo na karoserii, k prodření tady nedojde.

Naposledy editováno 27.11.2017 20:54:24

1 reakcí na tento příspěvek Zapojení vypínače

27.11.2017 v 21:07 | Nahoru | #5
pojistku a vypínač vždy na plus. dotknout kostry se to může kdekoliv ale + je jen na akumulátoru. Tudíž je menší riziko zkratu.

(reakce na) Zapojení vypínače

29.11.2017 v 01:57 | Nahoru | #6
zatrran> to není tak úplně pravda, Japonský auta maj část elektriky trvale pod napětím a ovládají se kostrou přes vypínač
Nicméně zaběhlej systém je ovládání plusem tedy plus přes pojistku a vypínač a pojistku umístit co nejblíže k baterii

Zapojení vypínače

9.12.2017 v 18:13 | Nahoru | #7
Snad to říká Samo ó sobě jen přes plus a hlavně také jistič zdar jedny stope

Zapojení vypínače

9.12.2017 v 18:30 | Nahoru | #8
přídavný světla je široký pojem. Dálkový, denní, mlhový? Každý by měly být zapojený jinak. Denní jen když nesvítí potkávací, dálkový jen s dálkovými, mlhový jen s obrysovými na ostatních nezávisle. Nejlépe silový obvod přímo z baterky přez samostatnou pojistku a spínat přes relé vypínačem z obvodu podle druhu světel.

Naposledy editováno 09.12.2017 18:31:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Používáte ACF-50 Suzuki DL 650 V-Strom Jojko 8 Dnes v 06:29 DejvGSR
Vstrom 650 vs. 1000DL Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 650 V-Strom juri23 16 Dnes v 00:03 roxix
Montáž zobáku kapotáže Suzuki V-Str... Suzuki DL 650 V-Strom Fipo71 6 12.1.2018 v 18:34 Nosac-N1
Diagnóza striedania motoriek - rebr... [1 ... 4, 5] Suzuki DL 650 V-Strom MarkoStano 146 2.1.2018 v 20:34 MarcelTheRevenger
Koncový díl výfuku V-strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Albi1 4 31.12.2017 v 15:50 Timur76

TOPlist