globalmoto_duben_nolan





Téma: Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora
23.11.2017 v 20:17
Tak jsem měl 17.8 malou nehodu na své Suzuki TL 1000R. Pán vyjížděl od krajnice a prostě mě shodil k zemi. Žádná velká tagédie. Policie jela zrovna kolem, pán se přiznal, že nedával pozor, na pojišťovnu jsme jeli rovnou, no prostě paráda. Za týden se dostavil, zde již velmi známý likvidátor z firmy Halbich. A sepisoval škody na motorce. No tužku měl ostrou to klobouk dolů. Všechno na vyměnit. Nejzajimavější byla položka výfuky. Motorka spadla na pravou stranu, výfuk se odřel na kovové manžetě cca 1,5 cm2. Poškození 80% nutná výměna obou. Pravý samozřejmě nemá ani škrábanec. To zvedlo cenu opravy o 35.tis korun. Celková hodnota náhradních dílů dělá 95. tisíc.
Po třech měsících kdy motorka stojí v servisu a čeká se co si Halbich vymyslí, přišlo rozhodnutí o totální škodě a neekonomické opravě. Ihned jsem reagoval a odvolal se, že nesouhlasim s tímto atd atd. Za týden mi přišel dopis z pojišťovny ČPP, že proběhla aukce, motorka se vydražila za 38500, obvyklá cena 50.tis. Rovnou mi na účet přišlo 11,5tis a vyjadření o uzavřené věci atd. Ihned jsem se odvolal, peníze poslal zpět a celou věc předal právníkovi.
Původně jsem se chtěl dohodnout, že na výfucích netrvám. Chtěl jsem jen ty plasty za cca 45.tis. Ty žvásty z Halbichovi kanceláře o nutnosti výměně všeho co napsal do protokolu, to bych přál všem slyšet. Jednoduše účelně zvyšují cenu opravy, aby mohli motorku zlikvidovat. Takže z banální nehody mám podle nich vrak. Jsem sám zvědav jak to vše dopadne. Motorku jsem opečovával a měl ji v 1A stavu jak technicky tak opticky. Její cenu s doplňky si cením tak na 100.tis. Jen ten zadní öhlins tlumič stojí raketu. Postup pojišťovny a likvidátora je naprosto neuvěřitelně drzý a troufalý.


Naposledy editováno 23.11.2017 20:38:02

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 10:25 | Nahoru | #31
, ok, končím. Neviem, kde si našiel takýto výklad zákona, ale zjavne nemá zmysel niečo vysvetľovať. Ja len zopakujem, že je jedno, či to dajú na opravu, alebo totálku, treba napadnúť stanovenie zvyškov. To sa dá súdne ustáť. Každý nech si vyberie svoju pravdu...

Edit: vidím, že si stihol dopísať "Zvolením si zástupce se občan nezbavuje odpovědnosti, tak se s kritikou mírni" - ja som netvrdil, že sa škodca zbaví zodpovednosti

Naposledy editováno 24.11.2017 10:42:27

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 10:54 | Nahoru | #32
jean192> výklad zákona je naprosto mecnoznačný. Za jakýkoli druh škody odpovídá ten kdo jí způsobil. Jakýkoli druh vyvinění spočívá pouze ve stanovení zda je domnělý škůdce škůdcem skutečně. Pojištění škůdce ničeho nezvavuje vůči poškozenému. Pokud je škůdce znám, je nárok poškozeného vůči škůdci nikoli vůči pojišťovně. Z pohledu zákona pojišťovna takzvaně přistupuje k dluhu. Je pouze věcí poškozeného, zda uhná, že pojistným plněním je jeho nárokvůči škůdci vyrovnán. Pokud to tak není, vše pokračuje zpravidla u soudu. Nevím jak jinak by chtěl někdo zákon vykládat. Snad to bude pochopitelnější když poukážu na to, že každé povinné ručení má strop. Je to vždy částka v milionech. Znamená to snad, že nad tuto částku by měl poškozený pech? Nebo, že by i nad limit pojišťovná nějak škůdce zastupovala? Nikoli poškozený dostane část od pojišťovny, zbytek od škůdce (pokud to z něj vydoluje). Jestli tedy pojišťovna nějak stanoví částku a tu vyplatí je to konec jen pokud se s tím poškozený spokojí.

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:00 | Nahoru | #33
on je tam hlavne rozpor v pristupu ke stanoveni ceny opravy a ceny vozidla pred nehodou. oprava se ceni nejspis podle nejdrazsicho autorizovaneho servisu v CR a cena vozidla pred nehodou jako pulka totalniho srotu na cikanskem sidlisti...

me kdyz hodili auto na totalku, delal jsem prehled a nejlevnejsi auto na prodej stejneho typu v CR bylo totalne vydlabany auto na drifty, bez interieru, zavarenej diff a asi 400tis najeto... 50tis, vsechny ostatni drazsi. tabulkova cena pojistovny byla 34....

Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:34 | Nahoru | #34
Assassin, aspoň niekto pochopil, čo som písal... Ak to stanovili podľa najlacnejšej ponuky, tak porušili vyhl. na oceňovanie majetku a to sa dá reklamovať, ale k tomu je právnik k prdu, skôr znalec z oboru doprava.

Naposledy editováno 24.11.2017 11:35:23

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:37 | Nahoru | #35
Se-se -Takže podle tebe pokud jsem způsobil škodu dle poškozeného 90 mil., pojištěn jsem na 100mil a pojišťovna uzná za vhodné že zaplatí pouze dejme tomu 20mil, tak poškozený po mě bude chtít 70mil. - to je blbost.

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:41 | Nahoru | #36
assassin> to je to co t rdím. Jsou to pravidla pojišťovny. Nema to nic společného s ustanovením OZ o náhradě škody. Na druhou stranu pojišťovna éjaká pravidla stanovit musí a mají je stanovena tak, že z větší části fungují. Lidem zbývá vždy nějaká neuhrazená škoda. Je jisté že ve velké části, spíše vétšinou jsou porušena práva poškozeného. Pojišťovny se to snaží naladit na míru trpělivosti většiny lidí. Kdyby se s nimi všichni soudili, tak by zpravidla ponišťovny prohrávaly a musely by své chování změnit ale taky by naprosto jistě zdražily pojištění. Objektivně nutno pojišťovnám přiznat, že ten jejich systém funguje rychle, což většina lidí upřednostní.
S tí, že se lidé soudí v křiklavých případech počítají a taky ty prohry mají už zakalkulované.
Proto tvrdím, że má smysl se bránit. Úspěch je pravděpodobný, jen si každý musí zvážit zda se mu to vyplatí.

Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:42 | Nahoru | #37
Hm, díky za téma, jde do oblíbených, s tímhle ještě zkušenost, naštěstí, nemám...trochu mě uklidňuje, že ta moje omlácená stará vrána stejně nemá skoro žádnou hodnotu

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:46 | Nahoru | #38
Se-se, tak ešte raz, aby pochopili aj tí pomalší. To nie sú pravidlá poisťovne, ale zákony štátu. Znalecký odhad sa dá robiť vždy v rozsahu od-do, ak je niekde truhlík, čo zámerne ide na spodnú hranicu, alebo ako v prípade assassina pod ňu, tak za to nemôže poisťovňa, ale dotyčný je kokot. A voči tomu sa dá odvolať. A miesto drahých právnikov odporúčam vyhrážanie ČNB, to je podstatne účinnejšie ako pár nesúvislých viet nejakého darmožráča vyštudovaného v Plzni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:51 | Nahoru | #39
mira-xj> ne to není blbost. Pokud se opravdu prokáže, že pojišťovna plnila podle smlouvy a že není povinna hradit více a zároveň se promáže, že skutečná škoda je vyšší, tak zbytek platíš ty. Tak to opravdu je. Proto levné povinné ručení vystavuje pojištěného riziku, že spůsobí škodu, která mu zničí život.
Co když spůsobí havárii autobusu vezoucího hokejový tým? Ztráta výdělku zraněných snadno přesáhne stovky milionů. Pojišťovna zaplatí 50 M a zbytek je na viníkovi. A to i když poškození byli pojištěni, protože to budou vymáhat jejich pojišťovny. Jedinou záchranou je soud, který může snížit míru zavinění (nikoli prostě snížit náhradu) a pak už jen osobní bankrot. To je realita.

Naposledy editováno 24.11.2017 11:52:19

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 11:55 | Nahoru | #40
Se-se, ty si jak pokazený, tak to teda neni, Mira-xj ti definoval presné podmienky, limit plnenie je 100 mega, vzniknutá škoda je 90 mega, tak poisťovňa nemôže z POVINNÉHO zmluvného poistenia za škodu sposobenú prevádzkou motorového vozidla plniť podľa svojich predstáv, pretože spôsob plnenia je definovaný zákonom. Môže uplatniť tzv. postih napr. za alkohol, neplatnú STK a podobné veci, ale o tom sa Mira nezmieňuje.

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:05 | Nahoru | #41
jean192> mluvíme o motorkách takže konkrétně. Ocenění by mělo zahrnovat vše a v tom je tenproblém. To jsou opravdu pravidla pojišťoven jaké mají postupy. Pokud by se následně dělal soudní odhad, byl by jistě jiný. Pojišťovák není vázán vyhláškami o oceňování protože nevytváří úřední odhad. Pokud bude chtít poškozený motorkář uhradit cenu doplňků, bude lepší, když si úřední odhad zařídí rovnou sám. Bez soudu nebo bez zjevně vážně míněné pohrůžky soudem si pojišťovna ze stížnosti nic dělat nebude. ČNB se myslím nebude angažovat, protože se stávající metodikou pojišťoven je zjevně srozuměna, jinak nevěří, že by jí pojišťovny používaly masově. Pro nednotlivé nespravedlnosti je opravdu spíše soud než dozorový orgán.

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:10 | Nahoru | #42
no proste to ma pojistovna tak, ze majitel stareho auta nejspis nema na naky tahani se po soudech... takze stary auta cilene hazej na totalku (motorky taky) a vyplaci almuznu.
na novy zas vyplacej prestreleny castky, protoze pul roku stary auto je porad treba za pul mega a to se na odrenym narazniku udelat neda... takze holt daj za naraznik 100tis apod....

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:15 | Nahoru | #43
jean192> píšu, že pokud pojišťovna plnila podle smlouvy, tedy, pokud se další škody smlouvě vymykají. Pokud pojišťovna jen cosi neuzná, je to jiná situsce. Právě i píšu, že pokud je skutečná škoda vyšší. Záleží na konkrétní smlouvě. Limit může být stanoven odlišně pro jednotlivé druhy škod.

Odpovědnost škůdce je objektivní. Poškozený se klidně může obrátit na škůdce přímo ale soud jenom se škůdcem jako první možnost nemá smysl, protože plnění pojišťovnou vžy soud bude řešit jako předběžnou otázku.Viník to ovšem musí u soudu namítnout. Viník může být odsouzen k plné náhradě škody a soudit se pak se svou pojišťovnou sám.

Naposledy editováno 24.11.2017 12:17:48

2 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:16 | Nahoru | #44

ČNB se myslím nebude angažovat

Se-se - to je práve tá chyba, ty si myslíš, ale myslieť znamená hovno vedieť. Inak by si vedel, že za preukázaný nesprávny postup si ČNB vyrúbi krásnu pokutičku pre Bureša, takže sa kurva angažujú na podnety.

Assassin, lenže za ten nárazník by dala 100 tisíc aj fyzická osoba, ak by ho kupovala v značkovom servise....

Se-se a to je práve to, čo ti píšem furt dokola, toto, čo píšeš o tom plnení, je pravda pri individuálnom poistení zodpovednosti za škodu, ale je to blbosť pri povinnom poistení nariadenom štátom, pri ktorom ŠTÁT určuje pravidlá.

Naposledy editováno 24.11.2017 12:19:05

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:20 | Nahoru | #45
jean192> jenže ČNB je dozorový orgán a nepřiřkne ti konkrétní náhradu śkody. Soud ano

Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:21 | Nahoru | #46
Se-se: Znovu - já mám smlouvu s pojišťovnou (uzavřenou pojistku ) na 100mil. plnění. Udělal jsem škodu dle poškozeného 90mil. (nárokuje 90mil u mé pojišťovny).
Pojišťovna dle "svého" uvážení zaplatí jen 20mil. Po kom bude nárokovat poškozený zbytek? Po mě určitě ne - teda může ,ale neuspěje - jsem přece pojištěn na 100mil. Musí si to vyřídit se společností u které jsem pojištěn. Znovu opakuji - já jsem krytý pojištěním na 100mil. (pro jednoduchost nepočítejme míru zavinění,chlast,atd atd)
Dle logiky by se měl poškozený soudit s mojí pojišťovnou - pro nedostatečné plnění. Já plnění ovlivnit nemohu - už jsi někdy viděl aby někdo pojištěný chodil do své pojišťovny prosit "žádat" aby ten poškozený dostal víc? :o)))))))

Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:25 | Nahoru | #47
Se-se nejseš právník? Se snažíš vykličkovat jak to jen jde. :o))) Nemůžeš říct - ano spletl jsem se, je možný že to je jinak. :o)))

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:31 | Nahoru | #48
Míra, pri individuálnom poistení, napr. za škody spôsobené výkonom povolania, môže mať Se-se pravdu. Ale to nemá nič spoločné s PZP, to funguje inak. Se-se, ok, tak maj pravdu za každú cenu Ked ten dozorný orgán jebne poisťovni pokutu mega za nevypltených 10 kilo, tak to určite manažérov poisťovne nechá kľudnými, však?

Ehm, súdiť sa za 10 tisíc má veľký význam. Jednoducho si treba uvedomiť, že staré vrany nad 10 rokov majú všeobecnú hodnotu pár desiatok tisíc a nikdy z toho slušné prachy nebudú, dá sa hýbať v rozsahu pár tisíc korún. Ak to neni 100 ročná vrana, to už asi bude iné kafíčko

Naposledy editováno 24.11.2017 12:33:26

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:31 | Nahoru | #49

jean192 píše: Se-se - to je práve tá chyba, ty si myslíš, ale myslieť znamená hovno vedieť. Inak by si vedel, že za preukázaný nesprávny postup si ČNB vyrúbi krásnu pokutičku pre Bureša, takže sa kurva angažujú na podnety.

Assassin, lenže za ten nárazník by dala 100 tisíc aj fyzická osoba, ak by ho kupovala v značkovom servise....

Se-se a to je práve to, čo ti píšem furt dokola, toto, čo píšeš o tom plnení, je pravda pri individuálnom poistení zodpovednosti za škodu, ale je to blbosť pri povinnom poistení nariadenom štátom, pri ktorom ŠTÁT určuje pravidlá.



jo to jo, jen stejne zaplati i ten se starym autem... pokud jezdis starym autem a nekdo te naboura, vzdy projedes balik, to je fakt.(nebo ani ne tak starym, ale premiovym, cena auta prudce pada a dily jsou strasne drahy, me kdyby zborili 2009 volvo bude to nejspis totalka i kdyby to bylo jen skrably)
mno 8let uz je stary, ale ono u auta jako Sklasse to klidne muze byt i 5let...

Naposledy editováno 24.11.2017 12:32:58

Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 12:35 | Nahoru | #50
Assassin, ale to je chyba zákonov, že sa pri starom aute platí málo. Ale aj to sa dá zohľadniť pri plnení, šak o tom už nejaké súdy boli, že ten diel má síce zostatkovú hodnotu, ale stále plnil funkciu. Lenže to neznamená, že niekto preplatí cenu nového dielu v hodnote 100k pri cene auta 50k.

Napr. pri domoch fyzických osôb sa poisťuje na novú hodnotu - to zn. že v prípade totálnej škody zachovalého domu musí poisťovňa vyplatiť plnenie, za ktoré sa dá postaviť dom porovnateľnej kvality, ak je správne zvolená poistná suma domu - píšem to schválne, lebo kopa ľudí má poistné zmluvy staré 20 rokov a poistné sumy v stovkách tisíc korún, čo dnes nestačí ani na nové okná. Problém je, že PZP je veľmi rizikové a musela by tam byť kokotsky vysoká sadzba, jak na západe, tam sa platí všetko, lenže na malé auto je poistné >1000 euro

Naposledy editováno 24.11.2017 12:40:50

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:15 | Nahoru | #51
jean192> Jenže Se-se pravdu má. Za způsobenou škodu je zodpovědný škůdce. Obvykle škůdce hradí škodu poškozenému prostřednictvím pojistného plnění ze své pojistky. Pokud je výše škody dostatečně a nezpochybnitelně prokázána a pojišťovna se - ať už v návaznosti na konkrétní pojistné podmínky uzavřené smlouvy, nebo třeba i svévolně - rozhodne poskytnout pojistné plnění v menší výši než je skutečná výše škody, pak je třeba vymáhat zbytek náhrady škody na škůdci, a to zpravidla soudně. O skutečné výši škody nerozhoduje pojišťovna, ta pouze pomocí svých obskurních postupů stanoví jakousi částku, kterou je ochotna uhradit. Pokud se představa pojišťovny a poškozeného o skutečné výši škody liší, je třeba postupovat způsobem, který velmi důkladně, pečlivě a správně popsal Se-se. Jestli se bude následně škůdce soudit se svou pojišťovnou, že svévolně krátila plnění, je už úplně jiná věc, která poškozeného nemusí naprosto zajímat.

2 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:25 | Nahoru | #52
Mrkev, to viem aj ja. A nikde som to nespochybňoval. Ale jednoducho poisťovňa nemôže plniť menej ako je výška škody, pokiaľ neukladá postih a je to do limitu uvedeného v PZ. U vás je na to dokonca rozsudok ústavného súdu. Bavíme sa celý čas o PZP. Ak poisťovňa plní menej svojvoľne (A to sa môže stať len pri tých pičovinách, o ktorých dokopy nikto nič nepočul, len majú malé ceny), tak ano, má problém škodca. Preto vždy tvrdím, že je blbosť poisťovať sa v no name poisťovni, lebo je to o stofku lacnejšie ako v poisťovni s nejakou tradíciou.
Postup Se-seho je podobný ako jeho riešenie biku či motorky, extrém cez extrém, ktorý je nákladný-

Zásadně se hradí škoda skutečná pročež nějaké výpočty pojišťovny nejsou příliš směrodatné. V takových případech se bude spor řešit vždy před soudem a je potřeba zažalovat škůdce i jeho pojišťovnu zároveň.

. A uvedomte si, že pri sese extréme nemusí ani súd priznať všetky trovy konania. Bavíme sa tu o jednotkách tisíc korún v rozdiele plnenia....
Ja som sem niekoľkokrát napísal normálnejší postup, ktorý je rozhodne rýchlejší a lacnejší ako seseho blúznenie o súdoch. Keby to malo takto fungovať, tak by v každom meste museli byť súdy dva...

A páni, teraz som si všimol základný nezmysel: Se-se píše o zvyklosti poškodeného obracať sa priamo na poisťovňu - PZP je totiž jediné poistenie, ktoré toto umožňuje zo zákona a je to pre poškodeného jednoznačne výhoda. Howgh, už k tomu nemám viac čo dodať.

Naposledy editováno 24.11.2017 13:36:30

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:36 | Nahoru | #53
jean192> řeči o extrémních řešení se-se-ho motorky sis mohl odpustit, vandruje ti tu někdo do motorky, když se řeší pojištění ?

2 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:39 | Nahoru | #54
D-fens, použil som to ako príklad, že Se-se je extrémista. Mne sa ten jeho šílený stroj svojim spôsobom páči, to si si mohol všimnúť vo vlákne Se-se a jeho stroj...

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:42 | Nahoru | #55
A nebo jinak. Představ si jean, že celý život fáráš v Handlovej. Mezi šichtami vlastnoručně okopáváš celer, který pak po sobotách a nedělích prodáváš na biotrzích. Šetříš na jídle, na oblečení i na topení, z rodinného domku jste se přestěhovali do té nejlevnější maringotky. Po večerech prodáváš vlastní ségru a zoofilům svého psa. Nakonec prodáš obchodníkům s orgány i jednu ledvinu, játro a péro s oběma koulema, aby sis konečně mohl koupit svého vytouženého Embraera ERJ 145 fmetle na hlínách za 21 milionů $. Zaparkuješ ho vedle maringotky, než si uděláš vícemotorového obchodního pilota. Druhý den ti do něho omylem nacouvá Tatrou Venca od vedle a než se rozkouká a šlápne na brzdu, je z nového éra hromada sraček. Ještě že bylo na Tatru řádně sjednáno povinné ručení. Ale ouha - pojistný limit u této smlouvy je 35 mega - ovšem Kč. Jejda, co teď? Spráskneš ruce nad hlavou a smíříš se s osudem, nebo poženeš Vencu před soud, abys z něho dostal aspoň něco nad těch 35 mega?
Ač budeš předpokládám tvrdit že je to jiná situace, tak ne, není, princip je stejný. Za škodu je zodpovědný škůdce a jestli z jakéhokoli důvodu neuhradí celou výši škody pojišťovna, má poškozený právo na náhradu zbytku škody přímo od škůdce.

1 reakcí na tento příspěvek Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:44 | Nahoru | #56
Vybourená mrkev, to je síce pravda, ale to tu riešil len Se-se, nikto iný k motorke za 50 000 extrém typu autobus plný hokejistov neťahal. Až teraz ty. Aj Míra mu dával príklad s plnením DO limitu v PZ.

Inak dík za tip na obchodný zámer, len moja sestra je už za zenitom, moc ružovo to nevidím

Edit: Od Vencu by som dostal hovno, lebo Venca by padol do nútenej správy, vyhlásil by osobný bankrot a ja by som bol rád za tých 35 mega, za ktoré by som si mohol kúpit olietanú cesnu

Naposledy editováno 24.11.2017 13:45:36

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:45 | Nahoru | #57
jean192> OK, i já jsem fanoušek se-se-ho zvrhlostí, ale zrovna takové přirovnání bych nepoužil. Jinak pokračujte, dost mě to zajímá

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:47 | Nahoru | #58
jean192> Výši škody neurčuje pojišťovna. Skutečnou výši škody určí až soud na základě znaleckého posudku. Pokud tedy dojde k soudu, protože se nespokojím s částkou, kterou navrhla pojišťovna.

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:48 | Nahoru | #59
vybouřená_mrkev> To je jak ze zivota
Jinak mas pravdu, skoda jde za skudcem. Pokud jeho pojistovna da malo, tak skudce zaplati a pak to muze vymahat po sve pojistovne, ktera ho mela kryt.

Realita je vsak takova, ze treba ta moje nehoda byla s dedou 70+, kterej asi mel plny brejle s opravou svy Fabie, pokud mu rovnou nesebrali pred doktora papiry. Omluvil se, motorka je vicemene opravena, takze by se mi dost eklovalo ho hnat jeste k soudu, proto zatim busim do jeho pojistovny (CPP samozrejme).

(reakce na) Ukázková machinace pojišťovny a likvidátora

24.11.2017 v 13:49 | Nahoru | #60

jean192 píše: Od Vencu by som dostal hovno, lebo Venca by padol do nútenej správy, vyhlásil by osobný bankrot a ja by som bol rád za tých 35 mega, za ktoré by som si mohol kúpit olietanú cesnu

Tak to jsi frajer, já bych Vencu slíkl do trenek, obsadil mu barák a zotročil mu zbytek rodiny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist