globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Navýšení výkonu u 250?
Měl by někdo nějaký návod/nápad jak zdvihnout výkon a projev u tohoto motoru? Honda CRF 250L. Je to střkačka s 18kW a potřebovali by jsme to zdvihnout na nějakých 27-29kW. Víme, že předchozí model měl kolem 30kW a majiteli vyhovoval. Ted koupil skoro nový kus s tm, že je to příjemný ovladatelný stroj a přidá filtr a ladák a výkon vzroste. Alespon doufal v 25kW, ale bohužel jsm se dostali na nějakých stále mdlých 21Kw. Potřebujeme trochu větší zátah dole a střed, o maximálku nejde. Majitel chce abym to bylo živější. Ale zas měnit zapalování a píst se mu nechce. Rozetu a kolečka už taky zkusil. Výsledek spíš horší.. dík za nápady..

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u 250?

23.11.2017 v 18:35 | Nahoru | #1
Přidat výkon o 50%?

(reakce na) Navýšení výkonu u 250?

23.11.2017 v 18:53 | Nahoru | #2

karf píše: Přidat výkon o 50%?



Na to staci prouzky na kola.

Navýšení výkonu u 250?

23.11.2017 v 19:25 | Nahoru | #3
turbo a HID xenon

Navýšení výkonu u 250?

23.11.2017 v 22:00 | Nahoru | #4
Předchozí model zřejmě nebylo L ale CRF250R což je uplně někde jinde

Naposledy editováno 23.11.2017 22:00:59

Navýšení výkonu u 250?

24.11.2017 v 09:26 | Nahoru | #5
Prosej tu zdechlou mrchu a kup si poradnou motorku....

Navýšení výkonu u 250?

24.11.2017 v 09:43 | Nahoru | #6
takový navýšení fakt neuděláš, leda bys prohodil motor za R, nebo alespoň 300cc verzi z CBR

Navýšení výkonu u 250?

24.11.2017 v 10:06 | Nahoru | #7
vyměň moto, to bude nejméně pracné a nejlevnější

Navýšení výkonu u 250?

24.11.2017 v 11:15 | Nahoru | #8
Vyměnit motor za dvoutakt.

Navýšení výkonu u 250?

3.12.2017 v 15:39 | Nahoru | #9
Chlape mícháš hrušky s jabkama, mluvíš o ostrym soutěžáku nebo civilním dualsportu? Lko je klasický civilní endurko a k tomu odpovídající motor dělanej na velkou životnost, proto nemá výkon jak soutěžák. CRF je ostrej soutěžák, pokud máš zdechlýho soutěžáka, je buď zavřenej nebo je tam nějakej problém.

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u 250?

18.12.2017 v 10:47 | Nahoru | #10
Jen pro info, že zas něco nejde a že se pleteme a motáme... Nepleteme, původní vzducháč - čtyřtakt - karburátor z 1999 xl 250L měl dle výrobce 22kW. Nebyl škrcen na výkonu emisními normami. Po přidání otevřeného (i když nehomologovaného) výfuku + otevřeného filtru a jiných trysek, se na brzdě kdysi ukázalo na motoru 29,7kW. Ale spodek měl živý a stroj jezdil max 100km/h.

Majitel jezdil s námi jen pole-louky- les, o školy atd... Žádné závody jen courání na týden s partou..a najezdil na něm cca 65.000km Bohužel motor odešel na klice a ta se "otiskla" až do převodovky. Oprava nerentabilní. Stroj za zenitem, potřeba nového stroje... to jen k vývoji situace. Těžší stroj nechce, slušné WR 250R (24kW v serii) od yamahy není k sehnání, proto hledal u Hondy.

Tak a ted ke stávajícímu modelu 2016. CRF 250L. Výměna komplet výfukového potrubí za vlastní výrobu (v původním budou nějaká uzká místa nebo restriktory) od válce + otevřený, ale homologovaný Akrap. Nasazení otevřeného filtru Pipecross. Zaleštění kanálů v hlavě a výměna vstřikovací jednotky za programovatelný Ignitech jet (i když není na tento typ). + výměna řetězového kolečka a rozety, no a brzda vyplivla 27,9kW majitel je štastný jako blecha, stroj je k nepoznání. Sice nejede víc než 95km/h ale dole je živý tak jak si to majitel přál a to co chtěl má.

Navýšení výkonu u 250?

18.12.2017 v 14:18 | Nahoru | #11
A k čemu takové CRFko majitel používá. To je 12KW navíc proti serii.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navýšení výkonu u 250?

18.12.2017 v 14:58 | Nahoru | #12
kojot> Prosímtě, jenom jedna technická... jaký vliv má velikost řetězového kolečka a rozety na výkon na motoru? Díky

(reakce na) Navýšení výkonu u 250?

18.12.2017 v 15:49 | Nahoru | #13

Wenca24 píše: kojot> Prosímtě, jenom jedna technická... jaký vliv má velikost řetězového kolečka a rozety na výkon na motoru? Díky


Na výkon motoru žádný, ale na pocit to má vliv obrovský - do desti vteřin tam máš šestku v omezovači

Navýšení výkonu u 250?

19.12.2017 v 12:13 | Nahoru | #14
Tak to je sakra nárůst výkonu na tupej motor, to jste docela motoráři par exelence, vydolovat z toho 10 Kw, tomu se až ani nechce věřit... To teda klobouk dolu

Navýšení výkonu u 250?

19.12.2017 v 14:11 | Nahoru | #15
Bylo by zajímavé vidět ten graf z brzdy. Jak se ten výkon zvýšil, při jakých otáčkách je dosažen a jak stoupl krouťák a v jakých otáčkách. Ideálně graf.

1 reakcí na tento příspěvek Navýšení výkonu u 250?

19.12.2017 v 14:15 | Nahoru | #16
to je hodně dobrej výsledek je to s původním pístem a kompresním poměrem? těch 10kW (=skoro půlka výkonu navíc) jen úpravou sání a výfuku? to by to bylo kurva zadušený teda....

Naposledy editováno 19.12.2017 14:15:49

(reakce na) Navýšení výkonu u 250?

19.12.2017 v 14:41 | Nahoru | #17
callowsick> ...a jednotky

Navýšení výkonu u 250?

19.12.2017 v 17:50 | Nahoru | #18
mna by zaujimalo, kolko tieto upravy tak stali $ ?
Nebolo by jednoduchsie aj rentabilnejsie nejake nove/zanovne KTM EXC-F ?

Navýšení výkonu u 250?

20.12.2017 v 09:13 | Nahoru | #19
tomu zvýšení z úvodu na 21kw jiným výfukem+filtrem se dá věřit. Ale dalším 7kw jinou vstřikovací mapou+vyleštěním nevěřim. Vyměnte brzdu nebo obsluhu.

Naposledy editováno 20.12.2017 09:26:16

Navýšení výkonu u 250?

20.12.2017 v 09:43 | Nahoru | #20
Výměna vstřikování, karburátoru a podobně nemůže přinést víc než cca 10% při stejných otáčkách. Aby tam bylo víc, musel bys nejdřív dostat do motoru víc vzduchu a usnadnit odvod spalin, tedy jiné vačky. Případně k tomu odstranit nějaký špunt z výfuku. Výkon, samozřejmě, je veličina u spalovacího motoru závislá na otáčkách, takže pokud se stejný točivý moment podaří posunout např. z 5000 na 7500 ot/min, výkon vzroste o 50%. No a pomalejší převod tomu pak přidá odpich. Nicméně 30kW z 250ccm znamená otáčky nejmíň 10.000 a tomu odpovídající vačky.

Navýšení výkonu u 250?

20.12.2017 v 20:49 | Nahoru | #21

U motorek z obchodu je obvykle ještě jeden problém. Naslibují, ale namísto kilowatt tam nastrkají jen stejný počet koní.

Naposledy editováno 20.12.2017 20:53:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 273, 274] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8200 Včera v 09:12 Fic6
Jakou crosku si koupit do začátku Yamaha YZ 125, Honda CRF 250 F martin12424 4 20.2.2024 v 17:59 krokoš
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58

TOPlist