bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motorka jede jen s povytaženou fajfkou
12.11.2017 v 19:34
Motorka chytne jenom když u předního válce povytáhnu fajfku že je slyšet už přeskakování jiskry. Jakmile fajfku zastrčím nadoraz na svíčku, válec v malých otáčkách nepálí. Karburátory 2x vyčištěné, jednou dokonce u profi mechanika, svíčky nové. Svíčka u zadního válce krásně cihlová u předního černá suchá.Když úplně vytáhnu fajku u předního válce motor běží, když to samé udělám u zadního válce motor zhasíná, po přidání plynu se dusí, ale nakonec se chytí a dá se vytočit na maximum.Jinak motorka až na rozjezd jede dobře
A aby to nebylo tak jednoduché, tak někdy i při jízdě musím fajfku povytáhnout, aby to jelo jak se patří.Ale někdy jede bez problému ze zasunutou fajfkou. Jo a taky trochu střílí do výfuku.
Když jsem se zeptal v servisu u Hondy tak řekli, že se s takovým problémem dosud nesetkali.
Má prosím někdo podobnou zkušenost, nebo ví co s tím? Předem všem děkuji.

motorka jede jen s povytaženou fajfkou

12.11.2017 v 20:00 | Nahoru | #1
Jestli ti to ve fajfce nehází na kostru . Zkus jinou fajfku , nebo před tím třeba prohodit ,jestli se závada neukáže na druhým válci .

1 reakcí na tento příspěvek motorka jede jen s povytaženou fajfkou

12.11.2017 v 20:05 | Nahoru | #2
zkus vyměnit fajfku, kabel, nemusí to být, ale je to pro začátek nejlevnější, nejméně pracné a pravděpodobnost (sice malá ) vadné fajfky tu je

1 reakcí na tento příspěvek motorka jede jen s povytaženou fajfkou

12.11.2017 v 21:37 | Nahoru | #3

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 13:27 | Nahoru | #4
Anti> Ahoj, taky jsme měli doma CB 500 z 1997 a za celou dobu, ani jediný problém, fakt. Rovněž Rebela a to samé , absolutně bez závad.
Tuhle VT 125 jsem koupil před měsícem, stála 11 let v kůlně najeto 10.000 km . naposled vyjela někdy v 2006, pak ji nechali propadnout STK a nejezdila. Je jako nová,
jen najednou po ujetí 200km si postavila hlavu s tou fajfkou. Fakt to nechápu, jednou chce mít povytaženou fajfku podruhé zase ne. Ale v obou případech jede velmi dobře, max. rychlost vytáhne bez problémů.
No a Tvůj poblém je v jakém stádiu, předpokládám že už je vyřešen a zajímalo by mne jak.Ozvi se . Ahoj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 13:35 | Nahoru | #5
GL1> Ahoj, právě jsem odpovídal, cívka , kabel a fajfka jsou v jednom kuse a kabel je uhlíkový a ještě na přední válec je delší, tak že nelze mezi sebou zaměnit. čekám až mi dorazí od moto-dovoz jedem komplet, vyměním, ale moc si od toho neslibuji. Spíš myslím, že to bude někde v karburátoru.
Když vytáhnu úplně z předního válce kabel motorka na volnoběh na zadní válec jede, když vytáhnu ze zadního tak jenom na přední chcípá i s povytaženou fajfkou, ale po přidání plynu, se nejdřív jako zadusí, ale pak se chytne a jde vytočit do maxima. Po uvolnění plynu na volnoběh zhasne

motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 14:12 | Nahoru | #6
VSOP:
asi probíjí ta fajfka. Zkus to nastartovat za tmy a pozoruj kolem fajfky. Když fajfku oddálíš, oddálíš ji i od kostry motoru a ukončíš to probíjení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 18:35 | Nahoru | #7
VSOP> v tom případě ""......stála 11 let v kůlně ..... naposled vyjela někdy v 2006......najednou po ujetí 200km si postavila hlavu ......."" to je na důkladnou kontrolu/vyčištění téměř všeho. Přesto si myslím, že to bude v elektrice. Uhlíkové kabely budou dnes už jinde, já pamatuju, jak jsme je před 30ti lety vyhazovali a dávali zpátky červené, ale to už je historie. Ta fajfka může být v tom zalitém nějak blbě, klidně jak píše Mirekdoda. to samé pokud je to jak píšeš v jednom kuse s cívkou. Projdi zapalování, el.vedení, spojení kontaktů,..... Víš proč byla odstavena ?, Do odstavení jezdila a závada se projevila až teď ?

Naposledy editováno 13.11.2017 18:39:58

1 reakcí na tento příspěvek motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 20:26 | Nahoru | #8
Zkontroluj kostru. Myslím ukostření mezi motorem a rámem. VN kabel i fajfka se dá nahradit i u tohoto compaktu jako je " nerozebiratelný spoj " u Shadow jako je cívka ,VN kabel a fajfka.Používá se trn k propojení VN kabelu a smršťovací bužírka. Funguje to na spoustě strojů . To co popisuješ dělá většinou probitá fajfka .Vyměň ji a uvidíš.

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 21:04 | Nahoru | #9
GL1> koupila si ji v roce 205 jedna dáma ročník 1949. Motorka byla dovezena v 2004 z Francie. Po roce ježdění dostala poměrně vysoký post ve státní správě a na ježdění už nebyl čas.Nechala i propadnout tp která končila v 2006. Tak tam hnila ve stodole 11 let až si na ní vzpomněla a dala jí do Hondy na zprovoznění a poté nabídla k prodeji.TP byla obnovená až letos poté co jí u Hondy udělali servis.
Tolik z hystorie co vím.

Až mi přijde cívka s kabelem a fajfkou tak to vyměním a dám vědět.

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 21:14 | Nahoru | #10
Vítězslav_Máří> prosím trochu víc objasnit ukostření mezi motorem a rámem. To mi zatím nějak ušlo že něco takového na motorkách je.Pamatuji se, že na Oplu Olympii , kterou jsme měli před hodně moc lety byl takový plochý pletený měděný kabel, ale u motorek fakt vážně nevím kde ho hledat.

2 reakcí na tento příspěvek motorka jede jen s povytaženou fajfkou

13.11.2017 v 23:22 | Nahoru | #11
Není tam kabel k ukostření, ale podívej se na oxidaci na přidělání motoru na přední části v držácích motoru. Když se tam dostane vlhko dokáže to pozlobit. Na pár Shadow jsem to řešil a je jedno jestli je to 125 nebo 1100. A nevím jestli 125 ale 600 má ještě kostru u zapalovacích modulů( cívek). Taky se podívej kolik proudu ti to v otáčkách dobíjí. Pokud je proud méně než 12,5 V je to dobíjením. Standart na baterii je 13,7 - 14,3. S karburátorem to nebude, ale podle všeho je zrada na té fajfce nebo VN kabelu.

Edit: písmenka - píšu z mobilu.

Naposledy editováno 13.11.2017 23:23:12

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

14.11.2017 v 08:56 | Nahoru | #12
Vítězslav_Máří> Ahoj a moc děkuji za vysvětlení, zítra se na to vrhnu

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

14.11.2017 v 08:59 | Nahoru | #13
Vítězslav_Máří> ještě dotaz , když se mi podaří vyšroubovat VN kabel z cívky tak nahradit ho mohu jakýmkoliv VN kabelem o stejné délce a k tomu jakoukoli fajfku?

1 reakcí na tento příspěvek motorka jede jen s povytaženou fajfkou

14.11.2017 v 20:56 | Nahoru | #14
Nahradit lze jakýmkoliv VN kabelem i fajfkou.Jen asi z cívky kabel nevypreparuješ. Dělá se to tak , že se cvakne zhruba 2 cm u cívky. Do něj se zapíchne trn ( je to zhruba 2-3 cm dlouhý , asi 1,5 mm průměru a na obou koncích špička jako hřebíček ) na ten trn se napíchne nový kabel pokud možno na doraz ke zbytku původního a přes spoj se dá smršťovací bužírka. Tu ohřeješ , ona se smrští a máš pevný spoj.Je to oprava kterou jsme v nouzi používali i na motorových rogalech a paraglidech.

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

14.11.2017 v 22:27 | Nahoru | #15
Vítězslav_Máří> dík, zase jsem o něco chytřejší, jen akorát kde trn a smršťovací bužírku sehnat.
Snad něco najdu na internetu.

1 reakcí na tento příspěvek motorka jede jen s povytaženou fajfkou

15.11.2017 v 20:22 | Nahoru | #16
Trn vyrobíš i z obyčejného hřebíčku a smršťovací bužírku koupíš všude, kde prodávají elektro. Nedávno jsem na ni koukal i v OBI , kde ji mají i barevnou.

motorka jede jen s povytaženou fajfkou

15.11.2017 v 20:26 | Nahoru | #17
Doporučuji spíše vrut.Kdysi se daly koupit origo spojky.

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

19.11.2017 v 23:36 | Nahoru | #18
Vítězslav_Máří> Ahoj, no tak jsem sehnal použitou cívku s kabelem a fajfkou, namonoval a jede to jak má. Misí se celá motorka odstojit aby se člověk dostal k přední cívce, ale v zásadě to šlo docela rychle.

Ale, to co se mi včera stalo to mi hlava nebere.Koupil jsem si nové svíčky. Ze zadního válce jsem ji po povolení ráčnou lehce s nástavcem v ruce vytočil.No, ale zpátky svíčku ať novou tak starou tam
nemohu dostat. Chytne se tak na dva závity a dál nejde. Použít sílu se bojim. Zkoušel jsem to snad dvacetkrát, ale rukou ji nenašroubuji. Pic a co teď?

1 reakcí na tento příspěvek motorka jede jen s povytaženou fajfkou

20.11.2017 v 22:37 | Nahoru | #19
A máš na svíčce správný závit se správným stoupáním. Poměř si starou a novou svíčku na závitu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

21.11.2017 v 11:51 | Nahoru | #20
Vítězslav_Máří> vždyť ti píše že nejde ani stará ..
VSOP>někdy se stane že novou svíčku chytíš přes závit ,nevím jak je to u tvé ale já musím nasazovat svíčku klíčem protože je dost utopená a taky se mě stalo že sem malinko chytil přes zavit u toho jemného závitu to je hned a potom se to nechce chytit správně .

(reakce na) motorka jede jen s povytaženou fajfkou

21.11.2017 v 19:10 | Nahoru | #21
MILOS61> Promiň nějak mi po 18 hodinách v práci utekli některá čtoucí písmenka. Jinak máš pravdu, asi chycený závit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Řinčení z motoru Honda vt125 Honda VT 125 Shadow J1das 7 20.12.2022 v 15:27 karavanista
Doporučení Honda VT 125 Shadow dabelluk 5 27.4.2021 v 18:13 dave-lister
Emblém na nádrži Honda Shadow 125 Honda VT 125 Shadow DarkVitalij 1 1.8.2020 v 11:55 jarak
Yamaha XVS 125 DragStar vs Honda VT... Honda VT 125 Shadow, Yamaha XVS 125 DragStar TheHov 0 14.6.2020 v 22:29 TheHov


TOPlist