Téma: Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
8.11.2017 v 14:33
Ahoj,
vybírám svou 1. motorku. Jsem už asi rozhodnut pro Horneta 600f.
Líbí se mi ale starší klasický naháč z roku 2005-06
Našel jsem na prodej tuhle:
http://www.motorkari...net-top-1218252.html
Jenže jsem motorkář začátečník a nemám mezi motorkáři ani žádného známého, který by mi pomohl s kontrolou kupované ho stroje. Proto mě napadlo se Vás zeptat zda byste mi nepomohli s tím rozhodováním, zda zmíněnou motorku vzít, nebo ne.
1. Je cena dobrá?
2. Znáte někdo prodejce? Jaké máte zkušenosti?
3. Není někdo z okolí ochoten se na ni se mnou dojet podívat a ocheckovat ji?
4. KOUPIT?
Možná to dopadne tak, že si vezmu seznam věcí, které kontrolovat na ojeté motorce (ten jsem našel tady na fóru při shánění informací) a risknu to sám. Ale přeci jen, za zeptání nic nedáš
Předem díky
vybírám svou 1. motorku. Jsem už asi rozhodnut pro Horneta 600f.
Líbí se mi ale starší klasický naháč z roku 2005-06
Našel jsem na prodej tuhle:
http://www.motorkari...net-top-1218252.html
Jenže jsem motorkář začátečník a nemám mezi motorkáři ani žádného známého, který by mi pomohl s kontrolou kupované ho stroje. Proto mě napadlo se Vás zeptat zda byste mi nepomohli s tím rozhodováním, zda zmíněnou motorku vzít, nebo ne.
1. Je cena dobrá?
2. Znáte někdo prodejce? Jaké máte zkušenosti?
3. Není někdo z okolí ochoten se na ni se mnou dojet podívat a ocheckovat ji?
4. KOUPIT?
Možná to dopadne tak, že si vezmu seznam věcí, které kontrolovat na ojeté motorce (ten jsem našel tady na fóru při shánění informací) a risknu to sám. Ale přeci jen, za zeptání nic nedáš
Předem díky
Všeobecně je Hornet bezproblémová pohodová motorka, takže i pro "Z" dobrá volba ( ale to máš určitě nastudováno ),
1) projeď si co nejvíc inzerátů a porovnej ( kdo ji neviděl/neslyšel fyzicky, taky bude cenu posuzovat jen podle popisu a fotky )
2) neznám
3) zkus si prostě "najmout" někoho ze servisu, zas tolik peněz to nebude
4) Nejezdi tam sám, potřebuješ nezávislé oči ( vlastní zkušenost )
Ať se zadaří
1) projeď si co nejvíc inzerátů a porovnej ( kdo ji neviděl/neslyšel fyzicky, taky bude cenu posuzovat jen podle popisu a fotky )
2) neznám
3) zkus si prostě "najmout" někoho ze servisu, zas tolik peněz to nebude
4) Nejezdi tam sám, potřebuješ nezávislé oči ( vlastní zkušenost )
Ať se zadaří
1 reakcí na tento příspěvek Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
Vypadá to fajn, cena nicmoc a stejně ti to slítne
Koukej na ČR původ, winko, kolik majitelů a jejich prodleva, hnuty, bo srovnávany chladič, dorazy, jestli nejsou odřené vidle, jejich matice či zadní osa, podsedadlovy ram v rovině, vůle na kotoučich, nebo jestli nejsou hrubé.
Reálné km poznáš podle šířky kotoučového disku.
Odklop nádrž, hledej vnitřní praskliny, podraženy ram, vofackovanej rám od řiditek, kosmetika - vykousliny u krku = bouračka. Rachocení rozvodu, startovat za studena, jak ti ji nahřál je jasnej.
To nejdůležitější je to na rovině rozjet tak na 170 a pustit řidítka ( opakovat tak 4x dokud nebudeš jistý, doma už je pozdě).
Tady nejde vůbec o to, jestli byla motorka spadlá, nebo ne. Hlavně hledáš známky bouračky a následného pádu.
Snad každému upadla nová motorka, ať už jen na parkovišti kord rok 2006 (Bacha na zaregistrováno/vyrobeno).
(Netvrdím, že se neprodávaj motorky ve stavu sběratelského kusu, ale na tu narazíš asi tak, jako na výhru v loterii.)
Jinak Hornet je fajn a fest jede.
V tomhle počasí hodně štěstí
Naposledy editováno 09.11.2017 16:56:10
Koukej na ČR původ, winko, kolik majitelů a jejich prodleva, hnuty, bo srovnávany chladič, dorazy, jestli nejsou odřené vidle, jejich matice či zadní osa, podsedadlovy ram v rovině, vůle na kotoučich, nebo jestli nejsou hrubé.
Reálné km poznáš podle šířky kotoučového disku.
Odklop nádrž, hledej vnitřní praskliny, podraženy ram, vofackovanej rám od řiditek, kosmetika - vykousliny u krku = bouračka. Rachocení rozvodu, startovat za studena, jak ti ji nahřál je jasnej.
To nejdůležitější je to na rovině rozjet tak na 170 a pustit řidítka ( opakovat tak 4x dokud nebudeš jistý, doma už je pozdě).
Tady nejde vůbec o to, jestli byla motorka spadlá, nebo ne. Hlavně hledáš známky bouračky a následného pádu.
Snad každému upadla nová motorka, ať už jen na parkovišti kord rok 2006 (Bacha na zaregistrováno/vyrobeno).
(Netvrdím, že se neprodávaj motorky ve stavu sběratelského kusu, ale na tu narazíš asi tak, jako na výhru v loterii.)
Jinak Hornet je fajn a fest jede.
V tomhle počasí hodně štěstí
Naposledy editováno 09.11.2017 16:56:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
KapitanMasakr> měl jsem dva hornety,dva Fároše,tuono a nudu900 celkem najeto 80.000km a nikdy mi žádná neupadla a ani jsem nehavaroval!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
No tpč rozjet to minimálně na 170 a pustit řídítka. To je rada. Boha jeho
Borec vybírá první motorku a ty poradíš takovou sračku.
StK323f: kapitanmasakr není při smyslech, tak ho neber tak vážně. Příště Ti poradí vypěnit montážní pěnou světlo až k nádrži.
Borec vybírá první motorku a ty poradíš takovou sračku.
StK323f: kapitanmasakr není při smyslech, tak ho neber tak vážně. Příště Ti poradí vypěnit montážní pěnou světlo až k nádrži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
shewcza> Čím větší rychlost a delší dojezd bez rukou, tím lépe poznaš sebemenší závadu ( Třeba lehce přihnutou šavli, která nebude tolik zlobit a v puštění řiditek ve 40km/h bude zátah na stranu takřka nerozeznatelný pane při smyslech ).
Naposledy editováno 10.11.2017 07:51:28
Naposledy editováno 10.11.2017 07:51:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
KapitanMasakr> ve 170 leda poznáš že nemáš vyváženy kola díky té rychlosti Ti to bude právě dost zkreslovat, ve 100 je to lepší pro odhad jesli je s motorkou hnuto nebo ne. A 170 na nahatým hornetu je takové trochu scifi to jak se pustíš tak rovnou odlítáš
Jinak mě vždy nejvíc baví rady asfaltomrdalů, co je pojezdí skoro každej jouda na 6ce A myslím že p. KapitánMasakr to zná z vlastní zkušenosti, viz. pár jeho založených témat, jak ho všichni pojeli na slabších motorkách a on už nevěděl jak se vykecat, tak ladil podvozek, kterej prostě nešel nastavit ale jinak je to dobrej borec, kdyby se teda nepochcával
Naposledy editováno 10.11.2017 07:59:15
Jinak mě vždy nejvíc baví rady asfaltomrdalů, co je pojezdí skoro každej jouda na 6ce A myslím že p. KapitánMasakr to zná z vlastní zkušenosti, viz. pár jeho založených témat, jak ho všichni pojeli na slabších motorkách a on už nevěděl jak se vykecat, tak ladil podvozek, kterej prostě nešel nastavit ale jinak je to dobrej borec, kdyby se teda nepochcával
Naposledy editováno 10.11.2017 07:59:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
Sonicek> Taak to z těch 170 postupně dojiždiš na 50 a posuzuješ, popř. přidržuješ stehnem, chápu že ne každý pochopí náročné přemyšlení mého matematického mozku, tak tady to máš.
A co se týká staré Rsv, tak sem nepoznal, že ma motorka vyhořelou řídící jednotku a motor při nedostatečném spalování zadního válce dával tak 50kw vs 230 kg, tak si to spočitej, jak se to potom asi chová a jede
Naposledy editováno 10.11.2017 08:31:15
A co se týká staré Rsv, tak sem nepoznal, že ma motorka vyhořelou řídící jednotku a motor při nedostatečném spalování zadního válce dával tak 50kw vs 230 kg, tak si to spočitej, jak se to potom asi chová a jede
Naposledy editováno 10.11.2017 08:31:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
KapitanMasakr>
já jen říkám, že ve 170 je to prostě pičovina, tam tě rozhodí i samotnej vítr když se pustíš...tady nemá cenu o čem debatovat. Jo a pokud nepoznáš že motorka má najednou 50kw, tak se taky na mě nezlob, ale tohle pozná i dítě když mu poinýr nejede a ty jsi tam laboroval s podvozkem....tak co tu vlastně řešíme? Jsi jen další kecálek, ale v podstatě víš prd....
Jen pro zakladate vlákna: Je tady toho mraky jak poznat slušnou motorku od vraku, myslím, že je to snažší hledat na m.cz než někde nějaký porno na netu
Dnes každej potřebuje od všech radu....tak prvně hledám sám a pak až se ptám ostatních. Chápu to v situaci, kdy fakt nevíš....ale tohle je týden co týden tady na m.cz
ber to tak, že chceš motorku za pár korun, takže neočekávej stav nové motorky. Určtiě někde ležela, něco je tam dobastlenýho, kilometry taky nesedí...projdi si stav, projeď se a vem sebou někoho kdo tomu rozumí a dokáže Ti poradit.
já jen říkám, že ve 170 je to prostě pičovina, tam tě rozhodí i samotnej vítr když se pustíš...tady nemá cenu o čem debatovat. Jo a pokud nepoznáš že motorka má najednou 50kw, tak se taky na mě nezlob, ale tohle pozná i dítě když mu poinýr nejede a ty jsi tam laboroval s podvozkem....tak co tu vlastně řešíme? Jsi jen další kecálek, ale v podstatě víš prd....
Jen pro zakladate vlákna: Je tady toho mraky jak poznat slušnou motorku od vraku, myslím, že je to snažší hledat na m.cz než někde nějaký porno na netu
Dnes každej potřebuje od všech radu....tak prvně hledám sám a pak až se ptám ostatních. Chápu to v situaci, kdy fakt nevíš....ale tohle je týden co týden tady na m.cz
ber to tak, že chceš motorku za pár korun, takže neočekávej stav nové motorky. Určtiě někde ležela, něco je tam dobastlenýho, kilometry taky nesedí...projdi si stav, projeď se a vem sebou někoho kdo tomu rozumí a dokáže Ti poradit.
Nejdřív si přečti tohle téma:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=40918
Z vlastní zkušenosti - začal jsem letos, na tom GSXku, co sem dal Twinshot, a můžu ti říct, že našlapanej čtyřvál do začátku není úplně šťastná volba. Samozřejmě - jde to, ale příště bych, pokud bych "nemusel", volil cestu postupného vývoje, tzn. rok-dva nějaké pětikilo (ER-5, GS500, nebo třeba CBF 500, pokud to má být rok 2005+), a až potom přeskočit na vyšší obsah a výkon. Jednak ti toho nebude tolik líto, až s tím někde praštíš, což se dřív nebo později stane, druhak ti to v začátku podle mého dost pomůže si rychleji dostat pod kůži ty správné návyky, no, a třeťak to po dvou letech prodáš s minimální ztrátou.
Spousta lidí bude tvrdit, že šestkovej Hornet je na pohodu, a že na něm taky začínali, a kdesi cosi, pravda je, že já jakožto začátečník jsem se párkrát dostal do situace, kterou bych na lehčím, obratnějším biku třeba řešit nemusel, a několikrát jsem měl velký štěstí. Chápu, že se to asi neposlouchá úplně dobře, ale po své vlastní zkušenosti bych už teď taky začal jinak (ale samo kvůli tomu Inušku prodávat nebudu...). Snad proto, že nemám talent od pánaboha, ani se můj starší brácha nejmenuje Rossi, a nemám problém to přiznat, což je, podle mého názoru, kámen úrazu některých místních diskutérů. Nechat si poradit není špatně, a mít nějakou sebereflexi může být jenom ku prospěchu.
Naposledy editováno 10.11.2017 11:38:07
http://www.motorkari.cz/tema/?t=40918
Z vlastní zkušenosti - začal jsem letos, na tom GSXku, co sem dal Twinshot, a můžu ti říct, že našlapanej čtyřvál do začátku není úplně šťastná volba. Samozřejmě - jde to, ale příště bych, pokud bych "nemusel", volil cestu postupného vývoje, tzn. rok-dva nějaké pětikilo (ER-5, GS500, nebo třeba CBF 500, pokud to má být rok 2005+), a až potom přeskočit na vyšší obsah a výkon. Jednak ti toho nebude tolik líto, až s tím někde praštíš, což se dřív nebo později stane, druhak ti to v začátku podle mého dost pomůže si rychleji dostat pod kůži ty správné návyky, no, a třeťak to po dvou letech prodáš s minimální ztrátou.
Spousta lidí bude tvrdit, že šestkovej Hornet je na pohodu, a že na něm taky začínali, a kdesi cosi, pravda je, že já jakožto začátečník jsem se párkrát dostal do situace, kterou bych na lehčím, obratnějším biku třeba řešit nemusel, a několikrát jsem měl velký štěstí. Chápu, že se to asi neposlouchá úplně dobře, ale po své vlastní zkušenosti bych už teď taky začal jinak (ale samo kvůli tomu Inušku prodávat nebudu...). Snad proto, že nemám talent od pánaboha, ani se můj starší brácha nejmenuje Rossi, a nemám problém to přiznat, což je, podle mého názoru, kámen úrazu některých místních diskutérů. Nechat si poradit není špatně, a mít nějakou sebereflexi může být jenom ku prospěchu.
Naposledy editováno 10.11.2017 11:38:07
Sonicek> Já to zas jen vykládám, jak je to z mé osobní zkušenosti na křivé silnici se to poznat pomalu nedá, takhle mi to prostě vyhovovalo a byla to jistota.
Samozřejmě, že to jde rozeznávat i lehkém přidržováním a pouštěním řiditek ve 100km, ale pak přesvědčuj sám sebe, jestli to opravdu netahá.
Rsv jsem už takto koupil, to viíš, že mi to přišlo podezřelé, odvezl jsem to do autorizovaného servisu, kde na elektro nic nepoznali, koupil jsem nové cívky zadního válce a pořád nic. Až další majitel mne zmasil, co jsem mu to prodal a že tam je upaleny jeden tranzistor v řídící jednotce. Kecálek no.
Jinak, když se na rychlou jízdu necejtim, nebudu se honit s každým magorem, co mě potká. Témata co se nastavení podvozku RSV týče - ten centrál stal vážně za hovno, měl jsem ho až na posledním závitu a nestačilo to, předek byl pořad moc vysoko. Ale nakonec se to pokusem, omylem vychytalo a s přefouknutym zadním to tak nějak točilo, ale ten motor...
Naposledy editováno 10.11.2017 12:47:48
Samozřejmě, že to jde rozeznávat i lehkém přidržováním a pouštěním řiditek ve 100km, ale pak přesvědčuj sám sebe, jestli to opravdu netahá.
Rsv jsem už takto koupil, to viíš, že mi to přišlo podezřelé, odvezl jsem to do autorizovaného servisu, kde na elektro nic nepoznali, koupil jsem nové cívky zadního válce a pořád nic. Až další majitel mne zmasil, co jsem mu to prodal a že tam je upaleny jeden tranzistor v řídící jednotce. Kecálek no.
Jinak, když se na rychlou jízdu necejtim, nebudu se honit s každým magorem, co mě potká. Témata co se nastavení podvozku RSV týče - ten centrál stal vážně za hovno, měl jsem ho až na posledním závitu a nestačilo to, předek byl pořad moc vysoko. Ale nakonec se to pokusem, omylem vychytalo a s přefouknutym zadním to tak nějak točilo, ale ten motor...
Naposledy editováno 10.11.2017 12:47:48
1 reakcí na tento příspěvek Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
Ahoj. nevím jestli se jízda na 125 skutru dá počítat jako začátek na nižších kubaturách, ale něco jsem si na něm už na silnici zažil a úplný jelito si myslím, že nejsem. Každopádně beru rady PlusOne na zřetel a rozhodně se ve svých 40 letech nehodlám pouštět hned od začátku do nějakých velkých akcí
Co mi utkvělo z těch odpovědí a co si z nich vezmu:
1. Emoce dokáží zatemnit mozek slušně - takže rozhodně si vezmu někoho s sebou
2. chceš motorku za pár korun, nečekej novou - takže ačkoli opravdu vypadá krásně vezmu to v potaz
3. Hledej tady na foru - ano hledal jsem a našel spoustu dotazů na konkretní motorky s radama typu rozjed nahace na 170 a pust ridítka takže asi tak. Né našel jsem třeba zmiňovaný seznam věcí na co koukat a co prověřit.
4. stejně ti to slítne, rozjeď na 170 a pust ridítka apod. - mám najeto 30000 na skutr a ačkoli mě říkali, že to určitě položím, tak jsem to nepoložil, ani na silnici, ani u garáže.
Všem moc děkuju, škoda že se nenašel nikdo poblíž, co by byl ochoten se tam se mnou jet podívat.
Co mi utkvělo z těch odpovědí a co si z nich vezmu:
1. Emoce dokáží zatemnit mozek slušně - takže rozhodně si vezmu někoho s sebou
2. chceš motorku za pár korun, nečekej novou - takže ačkoli opravdu vypadá krásně vezmu to v potaz
3. Hledej tady na foru - ano hledal jsem a našel spoustu dotazů na konkretní motorky s radama typu rozjed nahace na 170 a pust ridítka takže asi tak. Né našel jsem třeba zmiňovaný seznam věcí na co koukat a co prověřit.
4. stejně ti to slítne, rozjeď na 170 a pust ridítka apod. - mám najeto 30000 na skutr a ačkoli mě říkali, že to určitě položím, tak jsem to nepoložil, ani na silnici, ani u garáže.
Všem moc děkuju, škoda že se nenašel nikdo poblíž, co by byl ochoten se tam se mnou jet podívat.
StK323f> No dyť jo....proč bys to měl pokládat. Hornet je malá, lehká, pohodová motorka, která nejede a jede když chceš. Do 5ti tisíc je to úplně normál, nad pět vystřelí a na to si za chvilku zvykneš. Jezdit se na něm dá pohodlně +-130km/h, pak hodně fouká. A jako většina japonců je naprosto blbovzdorná, jezdí, brzdí nečekej záludnosti, max když jsi rozjetej a nakopeš tam před zatáčkou 3 kvalty dolů po sobě se blokne zadek....na chvilku. Pohodlí.....kolem komína jo, dálka... projel jsem na Hornetu Alpy křížem krážem a při návratu jsem ho nesnášel :)
A posuzuj celkovej stav, kde jak co sedí a jak co vypadá. Dá se sehnat pěkný kousek, já předloni prodal toho svého tuším za 40 tisíc, na tacho měl 45tis a zbořenej nebyl.
A posuzuj celkovej stav, kde jak co sedí a jak co vypadá. Dá se sehnat pěkný kousek, já předloni prodal toho svého tuším za 40 tisíc, na tacho měl 45tis a zbořenej nebyl.
Když nemáš zkušenosti s motorkama a nechceš riskovat, bude třeba si přizvat někoho kdo ty zkušenosti má a kdo je schopnej to zkouknout a trochu otestovat. Prostě je třeba vědět který klíčový věci mašiny je třeba sledovat a vědět jak by to mělo bejt správně a co už je špatně. Ten člověk ti i řekne, jestli ten kilometrovej nájezd je zhruba takovej jak je tam uvedeno.
Tuhle Hondu jsem měl 2 sezony, i jsem jí sám kompletně servisoval, a jsou to fakt dobrý stroje. Sice už dneska technicky překonaný, ale pro začátečníka (co nechce začít v klidu na 250tce) je to dobrá volba.
Tuhle Hondu jsem měl 2 sezony, i jsem jí sám kompletně servisoval, a jsou to fakt dobrý stroje. Sice už dneska technicky překonaný, ale pro začátečníka (co nechce začít v klidu na 250tce) je to dobrá volba.
1 reakcí na tento příspěvek Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F Hornet
A kam pro ní jedeš? Už sem kupoval několikrát bazarovku, tak už nějaký zkušenosti mám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet | biosák | 38 | 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM |
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet | Modra_Vafle | 18 | 21.3.2024 v 20:45 satanek66 |
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | OndraWR10 | 1 | 10.3.2024 v 07:36 RTSbike |
Po zahřátí chcípá cukání Honda CB 600F Hornet | Tommy1869 | 8 | 3.3.2024 v 15:39 kokoška. |
Hornet 600 2005 Blinkry problém Honda CB 600F Hornet | KMBlaha | 5 | 24.2.2024 v 19:51 salahadin |