Potrebuju nahradit 4kw elektromotor v kompresoru nejakym spalovacim. Na netu na me juklo tohle uz cehoz me tedy dost prekvapila cena.
Asi jasne ze to je china, ale pokud to vydrzi behat 2 roky klidne me to staci.
Prubeh vykonu si sezenu u vyrobce, spis me jde o to jestli to vydrzi bezet treba 2 hodiny v kuse.
Kdyby se tu nahodou motal nekdo kdo ma zkusennost s vyrobou veci pro tlaky 200-300baru tak , bych se eventualne na neco zeptal.
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
Ale cena bude asi jinde.
Naposledy editováno 06.11.2017 20:28:27
V_i_c_i píše: Nespletl jsi se u tech baru o rad? Chces vytobit bombu nebo co?
nespletl chci to dychat , pod vodou a potrebuju toho hodne
Btw: kdyz jsi tu byl na posledy tak si musel na zahrade obchazet jednu flasku co se me valela venku, ne ? Nebo uz byla uklizena ?
Naposledy editováno 06.11.2017 20:28:20
hrochino píše: Máme motory subaru a běhaj třeba 8 hodin v kuse každý den a ty šlapou jako hodinky.
Ale cena bude asi jinde.
NO prvni na me juklo ten i-les cinsky motor german a pak jsem tak ze zvedavosti juknul na brigs a straton protoze vim ze to existuje a tam je cena trochu nekde jinde.
Subaru ani nevim ze dela takovyhle maly mrchy. Vim ze je dela jeste honda, ale tam je to cenove taky okolo 25/motor.
Muj puvodni zamer byl, ze tam nabastlim nejakej motor z motorky , ale pri tehle cenach do 10k/motor to fakt nema cenu.
Edit: 17k kc je docela dost. Von ten kompresor bude par mesicu u more a na lodi, takze ja to vidim na dost nizkou zivotnost samotnyho kompresoru, takze fakt asi nepotrebuju aby motor vydrzel 10 let.
Naposledy editováno 06.11.2017 20:32:13
jean192 píše: V-i-cci, zjavne je to cumi z gumy, ti maju maju flase na 200, niekedy az 300 bar. Ja by som si to na chrbat nedal
Nejhorsi je smrt z vydeseni, to je vo pocitu jak rika nacelnik. Ber to tak ze takovej commonrail ma 2000baru a taky stim jezdis.
Pravda litat flasku s urazenym ventilem jsem jeste nevidel. Ale videl jsem co dela urvana gumova hadice a jaky jsou z toho jelita.
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
V_i_c_i píše: Tvl tak si to pak dej alespoň kohoutem dolu ať něco vidíš a ne že tě to zamáčkne a bude jen vláčet po zemi
No bides se divit, ale o tomhle jsem uvazoval kvuli dostupnosti ventilu. Obecne to tak maji hasici, ale potapeci neee. Zrovna dneska jsem na toto tema nasel jeden peknej clanek , kdyby si chtel tak ti ho sem postnu.
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
Asi i z tohodle duvodu budu nakonec kupovat nejakej levnej a pak se uvidi. Vono ten kompresor byla proste desne vyhodna koupe, takze se nedalo odolat.
Proste nemam co delat , tak jsem si poridl hracku
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
... tak například momenty setrvačnosti. Spalovák totiž pořebuje nějaký svůj moment setrvačnosti, který není v klikovce, ale dodává se "z venku". U letadel je to vrtule, u auta je to setrvák se spojkou, sekačka má nůž a u motorky je to třeba primár se spojkou. Tady pokud bys přidělal kompresor rovnou na ten motor, tak cítím problém, protože ten kompresor asi bude mít zase až příliš velký moment setrvačnosti a mohl by tam nastat problém.
S tím souvisí i druhý problém, že kompresor (méněválcový) má poměrně nerovnoměrný běh, protože v jednom zdvihu má kompresi a v druhém nikoli... což krom cyklického namáhání spojovacíh dílů (zejména per a drážek v náboji) také může znamenat, že ten motor nepůjde rovnoměrně a třeba nepůjde vůbec (s malým vlastním momentem setrvačnosti nedokáže vyrovnávat rázy od kompresoru).
Osobně mě vždy bavilo, koukat na krátký řemen od kompresoru na T 148, protože na něm ta pulzace byla zrovna krásně vidět. Pokud bys použil ke spojení řemen, možná bys tím část rázů zatlumil.
No a poslední věc je, že když to budeš mít spojené přímo, tak to budeš dost těžko startovat, resp. rozbíhat a opět bude chybět na vyrovnání moment setrvačnosti. Všechny tyto motory (co si vzpomínám), tak jsou zamontované tak, že se startují bez nebo s malou zátěží, což u kompresoru pokud nebude přes vypínatelnou spojku nebude. Třeba sekačku startuješ naprázdno, centrálu také, protože tam to ohlídá nadproudovka, požární čerpadlo také, motorovku také a asi sám dobře víš, že jí musíš zaříznout roztočenou, jinak jí už neroztočíš...
Jak jsem uvedl, nejsem motorář, ale na toto je třeba dát již v návrhu dobrý pozor.
Howgh.
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
dalsi vec je, ze elektromotor kratkodobe pretizis, das mu vetsi zatez a jeho vykon vyleze nad ten udavanej i hodne... spalovak vic zatizis a nic... tzn pila zajela do suku a kde jsi na elektromotoru nic nepoznal, spalovak zdechnul. neni to tak snadny jak to vypada. ikdyz u tho kompresoru by se to zatizeni nemelo menit... takze tam jak to jednou pobezi, tak to pobezi :) pokud jde okopcit nejake funkcni reseni, tim lip...
Obvykle se to obsluhuje stran motoru jak sekacka, mas motor na volnobeh a kompresor ma otevrenej konec, nahodis, nad plnej ceres a jedes.
Edit: a ten odber vykonu je stalej,
Naposledy editováno 06.11.2017 22:15:23
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
Jirka
Naposledy editováno 07.11.2017 08:39:03
1 reakcí na tento příspěvek 4T motor pro kompresor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T motor pro kompresor
Cena neni hlavni priorita.
Popravde firmy co prodavaj na aukru moc nechapu.