Téma: Suzuki GS 500 E karburátory
5.11.2017 v 17:00
Zdarec, potřeboval bych vědět jak mám seřídit karburátory. Ze spodu má každej karburátor trisku na seřízení směsi nevím okolik otáček jí mám povolit.. A mezi karburátorma je šroubek na seřízení volnoběhu aby se válce nehádali mezi sebou ten taky nevím jak mám přesně nastavit.. Nemáte stím někdo zkušenost?? Díky za odpovědi.. 😉

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 17:15 | Nahoru | #1
"Šroubek" na nastavenie voľnobehu je na nastavenie voľnobehu. Nie na to, aby sa valce nehádali.
Stiahni si manuál.

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 17:17 | Nahoru | #2
Čau, hlavne nič nenastavuj a do ničoho nebabri. Keď už chceš babrať, tak najprv si zisti, akú polohu majú tie skrutky pred tvojím zásahom. Čiže opatrne dotiahni a počítaj si otáčky. Poznač si ich. Potom povoľ tak ako to bolo. Urobíš to preto, aby si to mohol vrátiť do pôvodného stavu. A teraz môžeš babrať, čo Ti nedoporučujem, lebo je o kolo toho celá veda. Najprv napíš na fórum, aký máš problém, prečo chceš babrať do karburátorov.

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 19:00 | Nahoru | #3
Hlavně třeba na seřízení synchonizace karburátorů , potřebuješ manometry. Jinak to neseřídíš. Na nic nesahej, radši si to nech udělat od někoho kdo to umí a koukej se. A jak už tu zaznělo, jaký máš problém.

Suzuki GS 500 E karburátory

5.11.2017 v 19:30 | Nahoru | #4
Pokud tvuj dotaz zni takhle tak vez ze nejlepsi a nejlacinejsi cesta bude , dat to do servisu.

Ale pokud chces sam, tak napred synchro , pak dat karbce do default stavu podle SM, a pak zacit ladit.

Suzuki GS 500 E karburátory

6.11.2017 v 07:16 | Nahoru | #5
Je to volnoběžná smět a ta je tuším 2,25 otáčky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 E karburátory

6.11.2017 v 12:18 | Nahoru | #6
chlapi , ruku na srdce kolik znas napřed přečetlo manual a pak se vtom začal hrabat? jak sme se to naučily? Metoda pokus omyl , jo to byly začatky,když sem třikrat za den rozhodil motor u pincka..........

(reakce na) Suzuki GS 500 E karburátory

6.11.2017 v 12:51 | Nahoru | #7
zdenysrx6: Jenže opravit fichtla přidřeného kvůli chudé směsi vyjde o dost levněji, než opravit přidřeného japonce. A pokud podle dotyčného "ze spodu má každej karburátor trisku na seřízení směsi" a "mezi karburátorma je šroubek na seřízení volnoběhu aby se válce nehádali mezi sebou", tak je jasné, že má o tomhle jen matnou představu a šance, že něco fatálně podělá, je hodně vysoká.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vymezovací podložky vůle ventilů GS500E Suzuki GS 500E Vsahisek 16 Včera v 14:56 Vsahisek
Předělání na nahače Suzuki GS 500E Belmondo256 3 Včera v 12:26 Belmondo256
levý válec se dusí Suzuki GS 500E arni 3 17.4.2018 v 17:04 Vsahisek
Manuál v Češtině Suzuki GS 500E Lucka45 6 16.4.2018 v 10:53 Lucka45
Jakou řetězovou sadu? Suzuki GS 500E FruFru73 11 14.4.2018 v 21:26 FruFru73


TOPlist