globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba motorky x STK
4.11.2017 v 20:10
Zdravím, momentálně stavím motorku do stylu café racer, brát style.. motorka je 82. rok, takže problémy s homologací neřeším, ale chtěl jsem se zeptat jak je to třeba se zadním blatníkem. Mám koupené spešl sedlo a potřebuju úplně oddělat zadní blatník a převařit rám, aby tam to sedlo pěkně sedělo.. nevíte někdo, jak se na to na technické tváří?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK

9.11.2017 v 23:23 | Nahoru | #31

felixxx píše: pokud tě vyhodí na stk tak do 3O dnů tam musíš přijít na opáčko a ne že ti dají na druhé stk za dva dny červenou na dva roky



...tak to není, když si zaplatíš celou prohlídku jinde, můžeš klidně projít, pokud dáš závadu do pořádku, ta asi v systému zanesena bude...

Stavba motorky x STK

10.11.2017 v 09:15 | Nahoru | #32
Abych se vrátil k jádru otázky.. homologaci (doufám) řešit nemusím. Podle toho co jsem se dočetl, tak motorky vyrobené do roku 2001 nemusí mít homologace (opravte mě jestli se pletu).. Nějak jsem nad tím přemýšlel a rozhodl jsem se, že do rámu zasahovat nebudu, počet míst na sezení nezměním. V čem tedy může být ještě problém? Jinak mám v plánu měnit sedlo, řidítka, blinkry, přední, zadní světlo, oddělat boční kryty, atd atd..

(reakce na) Stavba motorky x STK

10.11.2017 v 09:18 | Nahoru | #33
_xy_> prosímtě od kdy to tak je, už jsme to zkoušeli a museli jsme čekat 30 dnů, navíc vždy platilo pravidlko že jsi musel jet k tomu technikovi co tě vyhodil,

je to tři týdny jel jsem do veselí na opáčko k šebestovi a vzal si mě jiný technik a ok, pokud jedu na opáčko do kunovic tak si mě vždy bere technik co mě vyhodil, stejně tomu bylo asi před rokem v březolupech, musím se na to přeptat dík

Stavba motorky x STK

10.11.2017 v 12:52 | Nahoru | #34
STK Suzuki GSX 400 1985. Jiná sedačka, světlo, blinkry, zadek,řidítka,boční kryty. Všechny rozměry seděly, blinkry a světla s E. Bez problémů. Malý problém byl s krátkým předním blatníkem, ale ten jsem na místě vyřešil výměnou za originál. Podobná jako mám v profilu.

Naposledy editováno 10.11.2017 12:54:25

Stavba motorky x STK

10.11.2017 v 21:24 | Nahoru | #35
Tak to je fajn. Zadek, tím myslíš co? Zasahoval si nějak do rámu? kontrolovali ty Ečka? Nebo to není potřeba na tak staré motorce? (jak jsem psal). Řidítka bych chtěl dát takové ty sportovní (ty s tou objímkou), tak nevím jak se boudou tvářit na tohle..

Stavba motorky x STK

11.11.2017 v 21:51 | Nahoru | #36
Do rámu jsem moc nezasahoval ,jenom jsem upálil držák zadního blatníku a dal oblouk na čepy, aby tam šel dát původní zadek, kdyby se někdo v budoucnosti zbláznil. E kontrolovali na blinkrech a světlech, které nejsou originál. Řidítka mám dragbar a zachoval jsem šířku i výšku a délku motorky a dal jsem na STK dvě obrovská zrcátka.

Stavba motorky x STK

12.11.2017 v 22:18 | Nahoru | #37
S motorkou si mužeš dělat prakticky cokoliv i zasahovat do rámu, pokud to bude vypadat normálně.

Stačí ti homologovaný zrcátka, spz + osvětlění, homo všechny světla a blinkry, lauf, dálkový světlo a dál je to každýmu prdel.

I kdybys tam měl třeba motor z trabanta, tak nikdo nepozná, že tam nemá co dělat. Nedělej tam žádný špičatý hrany, žádný výstřednosti a bude to dobrý

Já plánuju narvat na mopeda 50 motor ze skútru automata 125, myslíš, že kdyby to někdo poznal tak si dam tu praci.
I kdyby to byl obsah 350, tak ten nápis vemu flexou a motocykl dle tp 50 je na světě.

Naposledy editováno 12.11.2017 22:19:34

Stavba motorky x STK

13.11.2017 v 00:36 | Nahoru | #38
Felix: myslim, ze je to tak uz dlouho, jestli to tak nebylo vzdy - ta opakovaci je totiz levnejsi, muzes jit jinam, ale za plnou cenu, proto nad tim nikdo moc nebada...

Ad STK a upravy, je to stanice od stanice - kamarad ted uz asi pul roku dela STK na triumphu ze 70tych let, homologace chteji vsude - a dokonce i u Ecka na zadni svetle muselo sedet cislo - podle cisla se pozna, jestli je svetlo jen koncove, nebo pro brzdu atd...

Zasahy do ramu bych neriskoval vubec a treba pro blatnik plati pomerne prisny predpisy - jak vysoko nad zemi atd...

Stavba motorky x STK

14.11.2017 v 08:42 | Nahoru | #39
Mam taky dotaz, da se legalne zmenit rozmer kol z velikosti 17"/19" na 18"/21" ? videl jsem treba bmw ktere melo predni 21"(1150gs) a zajimalo by me jak veliky oser to je.

Stavba motorky x STK

14.11.2017 v 09:37 | Nahoru | #40
Musi to schvalit dovozce-zastoupeni znacky - u bmw tohle jakz takz jde, u japoncu mission impossible

Naposledy editováno 14.11.2017 09:38:16

Stavba motorky x STK

14.11.2017 v 11:21 | Nahoru | #41
mam italku,takze asi dvojita mission impossible
asi bude rychlejsi a hlavne levnejsi poridit neco starsiho primo do terenu.

Stavba motorky x STK

29.3.2020 v 23:25 | Nahoru | #42
Jak to stk dopadlo?
Ja dokoncuju stavbu Suzuki GSX 750 E 1982. Predek krom blinkru jsem nechal origo pro STK. Zadek upalenej a navarenej oblouk, sedlo vlastni vyroba. Myslim ze to vypada pomerne dobre, vlastni drzak, dodrzel jsem uhel, osvetleni spu, odrazku, zadni svetlo, blinkry. Vse neoriginalni je s homologaci. Nejvetsi zadrhel bude asi v tom oblouku. Nekdo zkusenost s navarenym obloukem?

Stavba motorky x STK

10.4.2020 v 21:10 | Nahoru | #43
no díky změně zákona o prodloužení technické na 4 roky se mi ten problém oddálil. Takže pořád jezdím v pohodě, PČR mě zatím nezastavila
oblouk jsem nedelal, tak s tim ti neporadim.

takhle nějak teď moje motorka vypadá:
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tacho a otáčkoměr neukazují Suzuki GS 450 L Bauernopl 5 20.4.2023 v 17:31 Bauernopl
příslušenství x STK Suzuki GS 450 L marsl10 1 12.11.2017 v 18:03 Vítězslav_Máří
Při stání z motorky kape benzín Suzuki GS 450 L Matejda1998 3 27.5.2017 v 01:18 Matejda1998
Neukazuje palivoměr Suzuki GS 450 L Matejda1998 1 12.10.2016 v 21:19 krokoš
youngtimer s 2 válci Honda CB 400, Kawasaki LTD 440 D, Suzuki GS 450 L Richard95 6 19.8.2015 v 15:16 Medved

TOPlist