Naposledy editováno 04.11.2017 17:56:14
1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Naposledy editováno 04.11.2017 18:00:23
(reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Na okruh, a když máš z čeho vybírat, tak je to výborný pomocník. Ale na takové to domácí ježdění po silnicích bych asi nechal originál, což většinou bývá dobře odzkoušený kompromis. Dneska jsem si libuješ, jako to má pěknou sílu a zítra tě bude štvát, že to na rovinkách musíš zbytečně točit. Řešení je jen jedno - musíš mít nejmíň dvanáctistovku
1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Další fuckt je, že s těmahle převodama pak zlehka basuju na 6tku 130Km/h v pohodových 4500 otáčkách a na 200 při předjíždění to od 5000 vystřeluje jak z praku. Spíš mám problém z přev. stupně trojky, čtyřky...Díky za postřehy i zajímavý odkaz.
Dám tomu šanci a naučím se to... pokud jsem hledal, tak snadnější řešení - větší rozeta na Blacka není k mání.
menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
objednas a napises pocet zubu rozety. Bezproblemu odaji.
zjednodusene se da rict, ze kdyz uberes jeden zub na malem kolecku tak je to zhruba to same jako kdyz tri zuby pridas na rozete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Nauc se pracovat s otackami.
Btw, pokud mas nejake tvrde cestovni gumy tak zvaz prezuti, jestli chces blbnout.
(reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Trochu dravosti docilis uz pri najizdeni do zatacek s podrazenim o dva kvalty... a k zahozeni neni dual, kdyz si zadek pribrzduje predni brzdou :) akorat je to tezky, to jediny me tam sralo, proste v zatackach to bylo jak lokomotiva.. ony uz jen ty puvodni rotacaky vazi nesmysl
menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Při výměně řetězovky jsem vzal kolečko -1zub a rozetu originál ( tímto potvrzuji CUIRa, motoretezy.cz jsou dobrá volba ) pojezdil jsem, a vzhledem k tomu, že výměna rozety trvá na VFR 5 minut, objednal jsem ještě rozetu +2 zuby ( orig řetěz zvládne přes excentr vše ). To už se ale dá hodně lehce dostat do omezovače otáček.
Jestli můžu radit, zkus to, není to tolik práce, a pokud začneš kolo -1 a rozetu orig tak ani finanční ztráta, kdyby jsi se měl vrátit k orig. kolečku.
Edit : samozřejmě je převod od výrobce nastaven optimálně, zas na druhou stranu, proč by se vyráběla kolečka a rozety, aby jsi si mohl upravit převod ke svému způsobu jízdy
Naposledy editováno 06.11.2017 07:08:44
1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
jako optimalni prevod se mi na mojem blackovi jevil -1zub na kolecku a rozeta original. Zkusil jsem vic prevodu, ale tohle mi vyhovovalo nejvic.
Ikdyz jsem motorku pujcil komukoli, tak nemel problem s tim jet a kazdej mi rikal, ze se obaval vahy a pripadneho skubani a podobne, ale kazdemu masina hned intuitivne padla do ruky. Pujcoval jsem ji klukum co maji VFR800fi, CBR1000 Fireblade a tak. Sam mam osedlano, ozkouseno a pojezdeno velke mnozstvi motorek.
Original pomer je optimalnim kompromisem. Ale zmenit prevod nicemu nevadi. Me treba vadila jista nudnost a urcita absence trochu potahani za ruce a tak tam sel proste jinej prevod. Jenze co z toho, kdyz je to proste nudna motorka bez funfactoru
Ted mam crossku predelanou na SM a tam je i primo v manualu napsano jake rozety se daji zamenit :)
Motorku jsem mel pomerne upravenou, vcetne pretryskovanejch karburatoru kvuli KNfiltru a jinejm vejfukum, ktere jsem musel dat misto velkejch originalnich, se kteryma jsem po odstraneni policajtu a vyhozeni centralniho stojanu zacal v zatackach brousit o zem (maji zkratka moc velkej prumer a zaroven jsou fakt strasne tezky a hnusny :D ). Nakonec jsem zacal brousit aji bocni kapotazi a tak jsem motorku prodal.
Docela dost jsem na ni i odcestoval s manzelkou po zahranici a ikdyz nas jelo vice motorek, nikdy jsem s prevodem do sily nemel problem, ze bych najel na nadrz vyrazne mene nez ostatni nebo tak neco. Spotreba byla v norme a srovnatelna s podobnejma litrovejma strojema.
Timto chcu rict, ze pokud z toho chces udelat motorku na blbnuti, tak ti usetrim penize a cas. Nejde to. ta masina ma proste svoje limity a chybi ji "fun factor". Aby jizdu stihal i podvozek tak jsem mel v zadu Ohlins a vepredu taky akorat pouzitej z R1 abych dostal USD vidle a lepsi brzdy. I pres veskere tyhle upravy jsem motorku dostal na jeji konstrukcni limit a neslo jit dal. Coz kdyz si pak vezmes jakejkoli SS stejneho roku tak tam rozhodne nebude motorka omezenim..tam to bude vzdy uz jen jezdec.
Kdyz bych dopredu vedel to co vim ted, tak bych do techto uprav nesel, protoze byly proste zbytecne a to se vlastne krasne vracim na zacatek, ze nema cenu menit ani ten prevod :)
Co se tyka gum. Ja jezdil na Z8 a nebo Angel GT. (oboje jsou to cestovni gumy, nejake "lepivky" nejsou potreba)
Z8 jsou super na kraviny (maji spicatej profil a motorka se krasne sklada do zatacek), hure drzi na vode a pri najezdu do zatacky smykem jsem ji odepsal jeste pred tim nez byla zcela sjeta. (viz foto).
Angel GT jsou fakt monstrozne dobre na vode. Kvuli placatejsimu profilu oproti Z8 se ale obtizneji sklada motorka do zatacky, ale v zasade se da jet tak jako se Z8.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Možná víc fun bude ještě to VFR 1200 4v do V - lepší ergonomie...ale ten agregát?! ten bude u blacka lepší...VFR Crosstourer taky good...?! Na to jsem ale ještě moc mladej
Díky, že ses nechal vyprovokovat k pro mne cennému zápisu
1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
(reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Páčkalíny píše: .......
aby jsi me nechapal spatne...black je super motorka, za ty penize je to jedna z nejlepsich co se da koupit. je velice spolehliva (az na dobijeni :D ) a na cestovani naramne pohodlna. Polykas stovky kilometru i ve dvou a s kuframa. Na tohle ta motorka proste je fakt delana. A da se s ni i v zakladu velice slusne jezdit. Ale ja proste zkusil, jestli se s ni bude dat jezdit jeste lip..a bohuzel Na to uz proste postavena neni. Takze jsem tim chtel jen rict, ze pokud hledas cestzaka, vybral sis dle meho nejlepe jak jsi jen mohl. Pokud, ale hodlas prasit tak te zachvilku zacne nudit.
ana zaver ti doporucim jeste stranku o blackbirdech.
www.maxximum.cz
jsou tam dobri lidi. ochotni a i poradi, kdyz je treba. Ja tam taky jeste zavitam,ikdyxz blacka nemam.
menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
a pokud bys chtěl řetězovku za pěknou cenu, ozvi se:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Johny89 píše: Jen přidám zkušenost.. Na FZ1N jsem oproti originálu (17/45) dal pastorek 16 a rozetu 47 zubů, tj. 16/47...o moooc do síly. Výsledek? Pro moje použití, kdy jezdím klikaté silnice a bez dálnic, je to fajn. Parádní zátah už kolem 4 tis..origo tak až v 7 tis.. maximálka klesla znatelně, ale stejně se na tom i teď v 250 dle GPS nedá udržet. Ale má to pro mě dva velké mínusy, jeden je nesprávné ukazování rychlosti a počtu ujetých km...celkem o dost... lze řešit za cca 1500 Kč. Další mínus, který jsem si na gearing commanderu neuvědomil, je že se rapidně rychlosti jakoby zkrátili..tím, že se to rychle vytočí furt řadíš...
...tvůj problém s nesprávným fungováním tacho vyřeší Speedohealer...mam taky změněnej převod a tohle funguje parádně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Filous píše: ...tvůj problém s nesprávným fungováním tacho vyřeší Speedohealer...mam taky změněnej převod a tohle funguje parádně...
Tak si můj příspěvek přečti ještě jednou a lépe... Píšu, že jde řešit za cca 1500 Kč..vím o něm jen jsem nenapsal přesně název...
2 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
taky tady nepadly další možné problémy-méně zubů=menší kolečko=řetěz více dře o kluzák na kyvce,který jde rychleji do hajzlu a pak to udělá díru i do kyvky.
taky je dobré dodržet lichý počet zubů,aby se měnila poloha článků řetězu na rozetě,protože pak jde do hazlu celá řetězovka.
ono všechno souvisí se vším........
kdyby to bylo nějaké vydechlé pětikilo,tak ok,tam se stane,že by člověk potřeboval o chlup silnější šestku,protože pak do kopce netáhne,ale na blekovi v běžném provozu-hloupost.
(reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Johny89 píše: Tak si můj příspěvek přečti ještě jednou a lépe... Píšu, že jde řešit za cca 1500 Kč..vím o něm jen jsem nenapsal přesně název...
...sorry...tak to třeba pomůže někomu jinýmu, kdo neví...
(reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
IMO se uplne zbytecne laboruje o zmenach prevodu, zakladatel sam pise ze nema moc odjezdeno a chce zvysit "odpich v nizsich otackach", coz u ctyrvalce nikdy poradne fungovat nebude, tam to chce proste skopnout o dva kvalty dolu a nebat se ho tocit... az mu bude projev Blacka kolem osmi tisic otacek malo tak bude mit cenu se bavit, do te doby bude bohate stacit se naucit pracovat s otackami.
A to si dovolim odhadnout, ze nez se zacne blizit k limitu motoru, utece jeste hodne vody.
(reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Dolph-cz píše: ...........
taky je dobré dodržet lichý počet zubů,aby se měnila poloha článků řetězu na rozetě,protože pak jde do hazlu celá řetězovka.
.........
no vliv to ma, nicmene ne tak zasadni...
A jen doplnim, ze toto krasne umi spocitat
http://www.gearingcommander.com/
policka nize na strance "Same Tooth - Same Link" a "Tooth-Links contacts & Link-Teeth contacts"
1 reakcí na tento příspěvek menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
assassin píše: Dolph: to s tim poctem zubu se tyka prevodu ozubenymi koly...
s řetězem je to stejné,sudý počet ti udělá na boku kol otisky od článků......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) menší primární kolečko - řetězka - větší akcelerace v nižší...
Dolph-cz píše: s řetězem je to stejné,sudý počet ti udělá na boku kol otisky od článků......
nejak netusim cim by to bylo zpusobeno - u ozubenych kol jde o to aby nezabiraly porady stejne zuby, u retezu na stejnej zub najede x ruznych valecku retezu, tzn i kdyby prevodovy pomer + pocet clanku retezu byly tak aby stejnej clanek vysel na nejakem kole vzdy do stejneho zubu, nebude to mit vliv na opotrebeni.
Naposledy editováno 13.11.2017 10:53:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 9 | 6.1.2024 v 15:41 Samotář99 |
Plasty na moto Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 7 | 12.11.2023 v 23:11 lucipuk1 |
Rada před koupí [1, 2] Honda CBR 1100XX Blackbird | Šelmak | 35 | 23.9.2023 v 21:55 dan1024 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Trasenie riadenia Honda CBR 1100XX Blackbird | lucipuk1 | 22 | 5.8.2023 v 15:48 FJRPEPA |