globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KL250A
Cau motorkari, potreboval by som radu, zohnal som starucku kawu kl250A okolo r.82. Nebol tam karbec, ten som zohnal k tomu, ale bez podtlakovej membrany a kolena, to som kupil a nahodil (membranku som nalepil na supatko,bola to opravna sada), kawa uz fachci, ale nejde do vykonu do vyssich otaciek...viem ze pricin moze byt vela, ale rad by som keby ktosi poradil postup od najlahsej veci, aby som vyradil zavadu, pred tym nez rozoberem a spravim GO motora, mam podozrenie na netesnosti (valec,hlava),siecka je ochciata a cierna... na karb.je jediny srob na volnobezne otacky...najviac by mi pomohol servisny manual, neda sa kdesi stiahnut? ved je to stara masina,ale nic som nenasiel, za rady dakujem

Kawasaki KL250A

2.11.2017 v 18:20 | Nahoru | #1
jestli je cerna, tak to mas moc bohaty, proste malo vzduchu moc benalu. Motor se ti dusi a proto nejde do otacek. Vycistit karbec a vzd filtr, sroub na smes byva ze spodu hned za plovakovkou smerem k hlave, ale tim smes ovlivnis jen minimalne

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KL250A

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2017 v 20:16 | Nahoru | #2
Podle mě je něco s tou membránou. Znovu zkontroluj a nafotit ať můžu posoudit. Mi se jednou povedlo při skládání tu membránu skřípnout a chovalo se to tak jak popisuješ.

(reakce na) Kawasaki KL250A

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2017 v 21:07 | Nahoru | #3
Lifer> Problém je v tom,že se to navzájem vylučuje.Špatně fungující membrána by směs ochudila.Ale problém s výkonem by tam byl...

Mokrá a černá svíčka hovoří jasně.Buď to masivně žere olej nebo benzín.Zkus zkontrolovat hladinu v plovákové komoře a taky velikost trysek. a jehlu.

Kawasaki KL250A

3.11.2017 v 02:40 | Nahoru | #4
Ono totiž ja som tu membranu robil v robote a ten deklik som prisroboval len zlahka,kym som si doniesol karbec domov a pri rozobrati som si vsimol, ze som to skripol aj ja...tak som to narovnal pri opätovnom skladaní...ihla sa mi zdá troska opotrebovaná, mna skôr ale znepokojuje ze je to ochciate aj na tesneni pri valci a hlave, a pride mi to ako mastnota...,olej unikal aj z takej prirubky sponovaka rozv.retaze, tam som dal novy o-kruzok,ak to bude zrat olej aj tak asi by som mal skontrolovat aj piestne kruzky,len neviem kolko mozu byt max.opotrebovane vo valci ked nemam serv.manual... vyumyvam to a pojdem na test.jazdu, ked nie rozoberem a nafotim na druhy tyzden.Do jari spravim riadne GO, len teraz by som to najradsej rozbehal tak narychlo bez velkych zasahov do motora, kym nieje uplna zima... :) zatial dakujem za rady

Kawasaki KL250A

3.11.2017 v 06:24 | Nahoru | #5
Ty vůle kroužků by měli být do milimetru.Ale i když bude vůle v pořádku,můžou být kroužky špatné..Ono stačí utěsnit to co teče a hlídat spotřebu oleje.Měl jsem období,kdy ten můj motor sežral decku na 10km...

Kawasaki KL250A

7.12.2017 v 14:29 | Nahoru | #6
Dakujem za rady, bolo to nakoniec karburatorom... teraz ide výborne...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh, střílí do sání i ... Kawasaki KLX 250, Kawasaki KL 250 LUKER.S 17 13.11.2011 v 20:11 LUKER.S


TOPlist