bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se startovanim a přerušovačem
Zdravím, Řeším dva problémy na mém DRku 650 Rse rv.91.
První problém je s přerušovačem, zkoušel jsem jich několik, ale blinkry nejdou. Párkrát do toho klepnu a přerušovač začne cvakat, ale blinkry jen svítí.
Druhý problém je se startováním, odešlo relé startování (stykač), koupil jsem nový, namontoval, 3x jsem zkoušel nastartovat (aby se jen otočil motor) a na počtvrté v tom relátku začalo jen cvakat a s motorem to už neotočí.
Předem děkuji za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovanim a přerušovačem

1.11.2017 v 13:14 | Nahoru | #1
Podle mne špatná baterie, nebo studeňák

(reakce na) Problém se startovanim a přerušovačem

1.11.2017 v 13:21 | Nahoru | #2
8314> To startovací relé musí mit nějaké stále napětí ?
Baterku mám gelovou chtěla by teda dat na nabíječku ale když napojim napřímo kabel z baterie na to relé tak to normálně nastartuje ale proste přesto tlačítko na start to jen cvaka.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovanim a přerušovačem

1.11.2017 v 13:29 | Nahoru | #3
Můžu se plést, ale když sepne startér poklesne napětí a stykač odpadne, tím stoupne napětí a stykač sepne. To je to cvakání. Zapni to na jinou baterku, třeba startovací kabely na auto, ale pořádný. Ještě mne napadá kostra na ovládačce, ale spíš ta baterie

Naposledy editováno 01.11.2017 13:33:46

(reakce na) Problém se startovanim a přerušovačem

1.11.2017 v 14:00 | Nahoru | #4
8314> Zkusím to dík za nápad. Ja uz tam jeden stykač měl a ten taky jen cvakal takže jsem ho rozebral a byl vypálenej vevnitř zkoušel jsem ho rozchodit ale marně vždy se seknul. Koupil jsem nový namontoval 3x jsem zkoušel nastartovat a normálně šel po čtvrté už zase cvakal.. ja mam takove blbe tušení že tam je něco s elektrikou protože nemůžu sprovoznit ani ty blingry.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovanim a přerušovačem

1.11.2017 v 15:02 | Nahoru | #5
Máš někde studeňák,a startovací relé(stykač) nemá dostatečné napětí.Může to být někde po cestě,nebo v hlavním napájení,proto ten přerušovač.Chtělo by to alespoň obyčejný multimetr a měřit...

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovanim a přerušovačem

1.11.2017 v 21:38 | Nahoru | #6
Skontroluj si NEUTRAL SWITCH to je snímač polohy neutrálu, alebo CLUTCH SWITCH to je zas na spojku, resp. to znamená že keď snímač polohy neutrálu signalizuje že nemáš neutrál štartovacie relé sa nezopne, to čo si spravil ty tým si len obišiel spínacie relé spúšťacieho obvodu, skús stlačiť spojku ak máš spojkový spínač, alebo pozri ak máš stojanový spínač väčšinou od toho idú iba dva kábliky Ohmicky premeráš či zopínaju dobre.
A čo sa týka tých smeroviek kúpil si dobrý prerušovak ? Ak máš LEDky musíš kupit prerušovak na LED smerovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startovanim a přerušovačem

2.11.2017 v 06:14 | Nahoru | #7
savEsk> Jenže to by mu to relé nemělo ani cvaknout...

(reakce na) Problém se startovanim a přerušovačem

2.11.2017 v 15:05 | Nahoru | #8
Anti> Přes noc jsem nabijel baterku a tou to také není. Zkoušel jsem startovat i se spojkou také nic kontrolka na neutrál svítí chci startovat relé jen cvaka ,když zařadím tak kontrolka zhasne a relé ani necvakne takže si myslím že tohle je v pořádku. Jinak přerušovač mám na 21w žárovky které tam jsou. Já už fakt nevim asi prostě budu muset zkoušet kabel po kabelu. Nevíte někdo čeho sw aspoň chytit co tam často odcházelo nebo tak ?

Problém se startovanim a přerušovačem

2.11.2017 v 15:31 | Nahoru | #9
změř si napětí na baterce. Na prázdno a třeba se zapnutejma světlama. Naprázdno by mohla mít okolo 12-12,5V, se světlama by to nemělo jít pod 11V.
Když zapneš klíček, zkratuješ relé tak, aby točil startér (sedmnáctkou klíčem propoj ty 2 tlusty dráty), nastartuje? Měř při tom zase napětí na baterce a na startéru. Mezi těma napětíma na baterce a na startéru by neměl být větší rozdíl, než několik setin až desetin voltu. Pokud bude větší, je tam studenej spoj. Napětí na startéru měř na kabelu a těle startéru, ale řádně si místo, kde budeš měřit očisti, jinak můžeš naměřit zkreslenou hodnotu. Napětí při startování by nemělo jít pod 10V.

Naposledy editováno 02.11.2017 15:33:31

Problém se startovanim a přerušovačem

2.11.2017 v 16:45 | Nahoru | #10
Vyber si štartovacie relé pripoj + a - z baterky na cievku relatka a zmeraj ohmicky prechod medzi ďalšími dvoma kontaktmi keď je rozopnúty (nemáš tam šťavu ) nemal by prechádzať keď zopnuty musí prechádzať, taktiež býva zvlášť poistka na štartér treba premerať , najlepšie niekde ďalej pred A za poistkou aby si si bol istý že má dobrý kontakt V tom poistkovom boxe. tebe relé možno zopne len keď tam neni + tak ti nepotoci.

Naposledy editováno 02.11.2017 16:48:49

Problém se startovanim a přerušovačem

2.11.2017 v 17:11 | Nahoru | #11
Já bych začal u spínačky.Jestli hlavní napájení má to co naměříš na baterii a jestli po otočení klíčku to samé posílá spínačka dál...

(reakce na) Problém se startovanim a přerušovačem

3.11.2017 v 09:55 | Nahoru | #12

Anti píše: Máš někde studeňák,a startovací relé(stykač) nemá dostatečné napětí.Může to být někde po cestě,nebo v hlavním napájení,proto ten přerušovač.Chtělo by to alespoň obyčejný multimetr a měřit...

To si myslim taky,někde na cestě je studeňák,takže mrknout na ty kabely,kor jestli je baterka ok.

Problém se startovanim a přerušovačem

4.11.2017 v 17:50 | Nahoru | #13
Nemáte někdo elektrické schéma na to Drko ? Je to z roku 91. A v Tp je psáno RSE protože to co je tady ke stažení tak neni shodné. Někdo tam tu eletriku dělal tak abych se měl čeho chytnout.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovanim a přerušovačem

4.11.2017 v 19:00 | Nahoru | #14
Držel bych se tématu na SE,bude to stejné....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startovanim a přerušovačem

4.11.2017 v 19:11 | Nahoru | #15
Anti> Můžeš mi ještě nějak poradit kde ho najdu?

Problém se startovanim a přerušovačem

4.11.2017 v 19:35 | Nahoru | #16
Ok, cvakání - baterie K.O. kup novou

Přerušovač - buďto máš led blinkry a na ně si koupil přerušovač žárovkový a naopak, dej si tam ten správný ( nejlépe jdou vidět samozřejmě žárovkové bylinky)

Nakup.
A máš po problémech

(reakce na) Problém se startovanim a přerušovačem

Skvělá odpověď, děkuji! 4.11.2017 v 19:42 | Nahoru | #17
Mevrickcz>Třeba tady?
Tady je toho víc

Naposledy editováno 04.11.2017 19:48:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist