globalmoto_unor





Téma: Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení
28.10.2017 v 14:52
Koupil jsem zachovalého srada, ale je škrcenej na 72kw. Chtěl bych ho dát k někomu, kdo ty motorky zná, nejlépe už to dělal. Nevíte o nějakém servisu? Ideálně ve středních Čechách nebo Praze.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

29.10.2017 v 21:46 | Nahoru | #1
Pohledej na netu. Co to mas za rok??? Neni to nic sloziteho. Ale pokud mas strikacku prehrava se ECU.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

29.10.2017 v 22:12 | Nahoru | #2

StiefTomas píše: Pohledej na netu. Co to mas za rok??? Neni to nic sloziteho. Ale pokud mas strikacku prehrava se ECU.



strikacka ma v sobe dve mapy - prepinaji se ukostrenim jednoho pinu.

(reakce na) Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

30.10.2017 v 18:51 | Nahoru | #3

assassin píše: strikacka ma v sobe dve mapy - prepinaji se ukostrenim jednoho pinu.



Tak tim lip. Kamosovi vim, ze v suzuki cca za 500 prehrali soft a normalne to makalo.

Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

30.10.2017 v 21:20 | Nahoru | #4
Třeba mu za 500 ukostřili ten pin.

Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

30.10.2017 v 23:40 | Nahoru | #5
taky bych to tak videl. na me kdysi zkouseli to same... jo a pin se od zeme "odstrihne" abysme byli dusledni...

Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

31.10.2017 v 16:51 | Nahoru | #6
Je to 96 model T karbec. Co jsem našel na gixxer.com, měl bych vyměnit CDI a sací vačkovou hřídel. CDI jde koupit na ebay a vyměnit snadno, ale vačková hřídel bude potíž. Hlavně nevim, jestli je to nutnost?

Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

31.10.2017 v 21:25 | Nahoru | #7
na vackach je skrcena francouzska verze - nemecka bude mit jen restrikce v karbcich

Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

1.11.2017 v 18:04 | Nahoru | #8
Jak to poznám? V karburátorech je nějaká restrikce? Jinak CDI mám neškrcenou, alespoň podle gixxer.com
Nevíš o někom kdo dělá tyhle motorky? Protože se samozřejmě ukázalo, že zas tak zachovalá není.
Vyskakuje mi jednička a začali se hádat karbce.

Naposledy editováno 01.11.2017 20:01:04

Suzuki gsx-r 750 srad odškrcení

11.11.2017 v 20:11 | Nahoru | #9
Zdravím, měl jsem SRAD r.v. 97 - karburátorový (dovoz Francie) s výkonem 72 Kw. U dealera Suzuki jsem učinil dotaz a bylo mi sděleno, že musím vyměnit šoupátka v karburátorech za ta ,,plnovýkonová ". Také mi je objednali (bohužel cena cca. 7 tis.). Šoupátka jsem nainstaloval, když už jsem měl dole karbecy, tak jsem zakoupil karburátorový DYNOJET KIT (jehly a trysky), dále jsem při té příležitosti koupil KN filtr a laďák MIG. Sestavil, seřídil podtlaky a a pak už jenom jezdil. Jezdilo to parádně i když jsem v té době vlastnil také hayabusu tak to je údaj relativní, nicméně jezdilo to určitě o poznání lépe než v původní seškrcené verzi. Jen pro zajímavost - hlavní trysky DYNOJET byly menší než ty původní a myslím, že i spotřeba i když jsem ji na motocyklech nikdy moc neřešil se nijak závratně nezvedla. Odškrcení pomocí výměny šoupátek mi bylo následně potvrzené i na zastoupení Suzuki pro ČR v Praze, kam jsem si stěžoval, že dealer suzuki kterého jsem oslovil jako prvního si neví rady. Odepsali mi, sdělili číslo dílu a poslali mě k jinému dealerovi, který si věděl rady a pomohl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt

TOPlist