Téma: Vytahaný rozvoďák?
24.10.2017 v 21:15
Zdravím, chtěl bych se zeptat jak poznám vytahaný rozvoďák? Děkuji za rady
2 reakcí na tento příspěvek Vytahaný rozvoďák?
podle napínáku nepoznáš nic protože na novém řetězu je vyjetý zhruba do půlky... každej motor je jinak hlučnej poznáš ho tak, že ho roznejtuješ vytáhneš z motoru a změříš vzdálenost mezi osama čepů dle manuálu....
Naposledy editováno 25.10.2017 14:59:12
Naposledy editováno 25.10.2017 14:59:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vytahaný rozvoďák?
gagtoy> a kdyz bude ok tak ho zase musis snytovat a dat zpatky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vytahaný rozvoďák?
gagtoy> Rozvodový řetěz se mění v okamžiku kdy ho napínák nenašponuje.Proto ta zkouška napínáku.Jinak ano,některé manuály doporučují měřit vzdálenost mezi čepy,ale povolit napínák je podle mě jednodušší a praktičtější..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vytahaný rozvoďák?
wáca> lepší je samozřejmě rozpůlit motor abys ho nemusel roznejtovat, ale to se mu asi chtít nebude....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vytahaný rozvoďák?
gagtoy píše: wáca> lepší je samozřejmě rozpůlit motor abys ho nemusel roznejtovat, ale to se mu asi chtít nebude....
Půlit motor kvůli kontrole napínáku...
A nenapadlo tě třeba,že délka napínáku je spočítaná tak,aby nepínala jen rozvoďáky vytahaný po servisní limit?Nebo si myslíš že Japonští inženýři jsou blbci a projektují napínáky co napínají řetěz dokud nepraskne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vytahaný rozvoďák?
Anti> takže chceš říct že v manuálu je napsáno na kterým zubu napínáku je už řetěz moc vytahanej?? co hydraulickej napínák? Uděláš mě prosím kontrolu řetězu podle hydraulickýho napínáku kterej nemá zoubky??? Moc to chci vidět
a on se neptal na kontrolu napínáku, ale řetězu....
Naposledy editováno 26.10.2017 21:05:56
a on se neptal na kontrolu napínáku, ale řetězu....
Naposledy editováno 26.10.2017 21:05:56
gagtoy> Bavíme se o DR 600.Ta má klasický napínák a řetěz se mění až když ho napínák nenapne,hotovo.U hydrauliky je to samozřejmě jinak.Tam se to řeší buď podle počtu kilometrů.nebo škaredých zvuků,nebo dojde na to tvoje půlení motoru a měření
Pro autora vlákna:Nepodceňoval bych to.Teď jsem tu měl motor DR 650,což je v podstatě to samé.Rozvoďák byl tak vytahaný,že i přes úplně vytažený napínák řetěz kmital takovým způsobem že prodřel odstřikovací trysku která vede prostředkem komory.Následně se ztratil mazací tlak a nastala destrukce hlavy.
Naposledy editováno 27.10.2017 06:10:27
Pro autora vlákna:Nepodceňoval bych to.Teď jsem tu měl motor DR 650,což je v podstatě to samé.Rozvoďák byl tak vytahaný,že i přes úplně vytažený napínák řetěz kmital takovým způsobem že prodřel odstřikovací trysku která vede prostředkem komory.Následně se ztratil mazací tlak a nastala destrukce hlavy.
Naposledy editováno 27.10.2017 06:10:27
No půlit motor kvůli kontrole rozvoďáku? Jasně v některých manuálech je uvedena přesná délka např. na 20 čepů, ale když by mě přišel zákazník že ho chce zkontrolovat a já mu kvůli tomu rozpůlit motor abych to změřil, vždyť to je třeba min. 15 hodin práce a kdo to zaplatí? To u takového starého pelechu jako je DR600 by vyšla ta kontrola na víc než pořizovací cena motorky Takto ho měřit je dobré třeba při generálce motoru když ho stejně vyndat musím. Ale schválně kvůli tomu rozebírat motor je fakt volovina, nehledě na to, že dneska se ta délka v manuálech ani většinou neuvádí.
a stejně da dr-ku je lepší kontrolovat napnutí vyvažovacího řetězu - to odejde dřív ( můj případ), pak necháš udělat venily a vyměnit rozvoďák, jdeš na technickou a vypadne ventilové sedlo, který dojebe celý motor a je to :) (taky můj případ, 20K to vyřešilo)
1 reakcí na tento příspěvek Vytahaný rozvoďák?
S tím bude problém.Něco snad najdeš tady, ,ale jinak asi nikde nic...
Jinak,vačky a vahadla je bolest všech DR.Měl jsem tu několik motorů,ani jeden neměl zdravou palici...
Naposledy editováno 04.11.2017 22:05:09
Jinak,vačky a vahadla je bolest všech DR.Měl jsem tu několik motorů,ani jeden neměl zdravou palici...
Naposledy editováno 04.11.2017 22:05:09
1 reakcí na tento příspěvek Vytahaný rozvoďák?
A hledal si podle vyjádření majitele nebo TP?Ona se totiž vyráběla do roku 89 .Do techničáku se omlazovalo aby se mohlo kasírovat víc.S mou první KLR 600 to bylo stejné...Věci na motor se neměnily po celou dobu výroby,to bude stejné na jakýkoliv ročník...
Zkus jim napsat,některé modely tam nemají ale umí na ně sehnat věci
A pokud ti jde o vačky a hlavu doporučuji Pavlíčka. Vyvaří to a přebrousí za zlomek ceny nových dílů...
Naposledy editováno 05.11.2017 07:19:10
Zkus jim napsat,některé modely tam nemají ale umí na ně sehnat věci
A pokud ti jde o vačky a hlavu doporučuji Pavlíčka. Vyvaří to a přebrousí za zlomek ceny nových dílů...
Naposledy editováno 05.11.2017 07:19:10
Anti> Hledal jsem to podle obojího a našlo to jen650 . Z motoru se právě ozivaj šeredný zvuky tak ji nechci domrvit ještě víc. On s ní lítal po lese tak je mrtě dobitá chudera. Ta hlava bude asi stejnak chtít udelat aby bylo vše v cajku snad toho nebude víc. Jináč moc děkuji za rady.
1 reakcí na tento příspěvek Vytahaný rozvoďák?
Tak zrovna k Pavlíčkovi bych si nedal ani babetu. Nevím možná už polepšil. Ale asi před deseti lety sem mu nechal dělat vačku a vahadla právě na DR a do měsíce se to vysypalo ještě víc než to bylo předtím. A další věci co sem u něj nechal dělat nevydrželi. Stejnou zkušenost měl i kamarád co dělá už 20let auta, tak říkal že kdysi si u něho nechal něco opravovat a nevydrželo to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vytahaný rozvoďák?
mischa638>Letos jsem tam nechal dělat DR 650.Cena nových vahadel a vačky cca 12 tisíc,cena opravy necelé dva litry.A ano,po dvou měsících se majitel vrátil a měl jednu část vačky a jedno vahadlo zase zhulené.Nicméně jsem po rozborce motoru našel od rozvoďáku otevřenou ostřikovací trysku.Důsledkem byl únik tlaku a vačka se co?No nemazala.
Pointa je ve faktu,že on možná jinou možnost nemá,pochybuju že sežene originální díly na 600.
Pro autora vlákna:Zkus pozjišťovat,jestli by tam nepasovaly díly z 650.Podle mě to bude stejné a kapánek jiné časování bych neřešil...
Naposledy editováno 08.11.2017 06:29:10
Pointa je ve faktu,že on možná jinou možnost nemá,pochybuju že sežene originální díly na 600.
Pro autora vlákna:Zkus pozjišťovat,jestli by tam nepasovaly díly z 650.Podle mě to bude stejné a kapánek jiné časování bych neřešil...
Naposledy editováno 08.11.2017 06:29:10
Ahoj,
co se týká dílů na DR 600, dá se sehnat v podstatě cokoliv, hlavně díly motoru téměř všechny v originálu. Stačí si najít zahraniční stránky (megazip, cmsnl atp.), kde jsou pro všechny vyrobené ročníky (i když je vše stejné) fiše s katalogovými čísly i cenami, stačí toto katalogové číslo dílu zkopírovat, otevřít stránky partsdepot a zadat vyhledávání podle čísla dílu, do okénka vložit ono číslo hledaného dílu, a máte cenu z partsdepotu v Kč.
co se týká dílů na DR 600, dá se sehnat v podstatě cokoliv, hlavně díly motoru téměř všechny v originálu. Stačí si najít zahraniční stránky (megazip, cmsnl atp.), kde jsou pro všechny vyrobené ročníky (i když je vše stejné) fiše s katalogovými čísly i cenami, stačí toto katalogové číslo dílu zkopírovat, otevřít stránky partsdepot a zadat vyhledávání podle čísla dílu, do okénka vložit ono číslo hledaného dílu, a máte cenu z partsdepotu v Kč.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
řetěz vyvažovacích hřídelí Suzuki ... Suzuki DR 600 | Marťas650 | 9 | 7.3.2024 v 19:09 Marťas650 |
Základní nastavení karburátoru suzu... Suzuki DR 600 | Debnys | 3 | 26.4.2023 v 16:02 vmz00 |
Suzuki DR 600 nejde za plynem Suzuki DR 600 | ladis321 | 6 | 27.3.2023 v 09:42 ladis321 |
Suzuki DR 600 zapalování Suzuki DR 600 | ladis321 | 13 | 26.3.2023 v 12:40 combust |
Suzuki DR 600 slabá jiskra Suzuki DR 600 | ladis321 | 1 | 28.2.2023 v 22:14 combust |