Téma: Maximálka Suzuki Hayabusa
24.10.2017 v 21:00
Ví někdo jakou maximální rychlost má v techničáku Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa první model?
1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa
U ZZR1400 mám jen 298
BadRX: co je těch příšerných 318 Kg - to je taky nějakej úřednickej úlet?Jako těžší mi přišla, ale tohle je tak na nějakej chopper svařenej z vodovodních trubek..
a 107 Kg řidič + spolujezdec, to je zas tak pro vietnamský děti.. to je nějaká divočina ne? To už tě buzerujou s emisema?
a 107 Kg řidič + spolujezdec, to je zas tak pro vietnamský děti.. to je nějaká divočina ne? To už tě buzerujou s emisema?
1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa
Otázka je co ti ukazuje budík, a co je realita.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka Suzuki Hayabusa
KAWAHAB píše: Otázka je co ti ukazuje budík, a co je realita.
pri tech 309 ukazuje tak 340 :)
1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa
Sranda pak je taky poměr hmotností a výkonů...
Jeden můj známej se bil do prsou jak má jeho ZZR 1400 dvěstě koní a jak na to nikdo nemá...
Tak jsme propočítali 200/255(0,784) a 140/198(0,707)... rozdíl řidiče a podvozku tohle smázne jak nic
Já osobně však vidím spíš problém s narůstající absolutní váhou ... je rozdíl vodit mašinu 100HP/200KG a 130HP /260KG ač maj obě stejný poměry vah a výkonů.
Jeden můj známej se bil do prsou jak má jeho ZZR 1400 dvěstě koní a jak na to nikdo nemá...
Tak jsme propočítali 200/255(0,784) a 140/198(0,707)... rozdíl řidiče a podvozku tohle smázne jak nic
Já osobně však vidím spíš problém s narůstající absolutní váhou ... je rozdíl vodit mašinu 100HP/200KG a 130HP /260KG ač maj obě stejný poměry vah a výkonů.
1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa
t_freedom> tahle teoretika je v praxi ještě o chlup horší, protože motorky tak nějak samy nejezděj, a váha toho co veze poměr ještě mění ve prospěch silnější a těžší moto.. takže 100 Kg řidič má 200/355 resp. 140/298, nemluvě o jízdě ve dvou. Zrovna tak vyšší rychlosti, kde je už úplně jedno váha motorky a překonává se jenom odpor vzduchu - tam už je to jen o výkonu pokud tam není nějakej velkej aerodynamickej rozdíl.
Měl jsem možnost jet na buse po dálnici, je to boží a daleko větší pohoda než na lehký motorce - je to jeden z mých adeptů na výměnu stroje pro častý ježdění ve dvou, jenže daň za to je že pak všude v zatáčkách když jedeš zrovna sám vodíš místo motorky autobus
Měl jsem možnost jet na buse po dálnici, je to boží a daleko větší pohoda než na lehký motorce - je to jeden z mých adeptů na výměnu stroje pro častý ježdění ve dvou, jenže daň za to je že pak všude v zatáčkách když jedeš zrovna sám vodíš místo motorky autobus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka Suzuki Hayabusa
xtas> Tak to ti doporučím ZZR1400. Letos sem ji koupil právě kvůli ježdění ve dvou a je to super, určitě pohodlnější než Busa. A k mému milému překvapení se mě na tom zalíbila i jízda solo. Ač je ta motorka velká a zdá se těžká tak má strašně nízko těžiště, jakmile se rozjedeš okamžitě se váha ztratí a až mě překvapilo jak je ovladatelná, přijde mě, že na tom dám větší náklon jak na Firebladu. Ale i při manipulaci na místě mi přijde v pohodě, snad srovnatelná s Fárošem a ten má 180kg suchých.
Edit: Jo a když ZZR1400 srovnám třeba se ZXR750 která je a minimálně 20kg papírově lehčí, tak v praxi je oproti autobusu ZZR ZXRo těžký ingot při manupulaci na místě.
Naposledy editováno 27.10.2017 17:10:17
Edit: Jo a když ZZR1400 srovnám třeba se ZXR750 která je a minimálně 20kg papírově lehčí, tak v praxi je oproti autobusu ZZR ZXRo těžký ingot při manupulaci na místě.
Naposledy editováno 27.10.2017 17:10:17
Já když lezl z TL1000R na Busu tak jsem ji málem ze stojánku zahodil, TLR je opravdu při manipulaci na místě těžký hovado... ZZR1400 je v pohodě mašina, pohodlná, ovladatelná, rychlá a hlavně brzdí...., z tý jsem byl oproti Buse fakt nadšenej, škoda, že ZZR není od Suzuki Dost se mi u ZZR1400 a ZX12R líbí řešení rámu, prostě je to jiný a funguje to, hlavně airbox uvnitř rámu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |