globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Maximálka Suzuki Hayabusa
24.10.2017 v 21:00
Ví někdo jakou maximální rychlost má v techničáku Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa první model?
Předchozí
1 2
Následující

Maximálka Suzuki Hayabusa

24.10.2017 v 21:17 | Nahoru | #1
309

Maximálka Suzuki Hayabusa

24.10.2017 v 21:43 | Nahoru | #2
Je to opravdu zapsáno ve velkém techničáku?

Maximálka Suzuki Hayabusa

24.10.2017 v 21:43 | Nahoru | #3
Aha

Naposledy editováno 24.10.2017 21:44:53

Maximálka Suzuki Hayabusa

24.10.2017 v 22:00 | Nahoru | #4
Spousta moto má v TP Vmax třeba 220km/h a letí v reálu skoro tři kila. Na co to potřebuješ?

Maximálka Suzuki Hayabusa

24.10.2017 v 22:06 | Nahoru | #5
Má nějaká stroj víc?

Maximálka Suzuki Hayabusa

24.10.2017 v 23:41 | Nahoru | #6
...tak treba mig21, a i cenove by to mohlo vyjit podobne

Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 07:50 | Nahoru | #7
takto?

Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 10:39 | Nahoru | #8

Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 10:41 | Nahoru | #9
pak taky H2R...

Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 12:04 | Nahoru | #10
Y2K

Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 12:47 | Nahoru | #11
pravda, kokonhead... a taky na MTT420R jsem zapo...

Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 14:29 | Nahoru | #12
Píši článek o Zx12. Mám v TP 308. Zajimalo mě, kolik má oficiálně největší konkurent. Od roku 2002 mají 299, ale do té doby to bylo neomezené. Těch 310 přičítám úřednické chybě. Obecně se našim úřadům v tomto nedá věřit.

1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 19:43 | Nahoru | #13
U ZZR1400 mám jen 298

Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 20:21 | Nahoru | #14
asi budeš mít pravdu mám tam taky 308 (zx12r r.2000) ,nemůže to být třeba rozdíl v modelech pro jinou zemi , moje je koupená od nova v čr. potom se s článkem pochlub nebo aspon napiš kde bude

(reakce na) Maximálka Suzuki Hayabusa

25.10.2017 v 22:48 | Nahoru | #15

mischa638 píše: U ZZR1400 mám jen 298


Tak to je nuda,ne?Knizky,hackovani na cesty...

Maximálka Suzuki Hayabusa

26.10.2017 v 01:35 | Nahoru | #16
BadRX: co je těch příšerných 318 Kg - to je taky nějakej úřednickej úlet?Jako těžší mi přišla, ale tohle je tak na nějakej chopper svařenej z vodovodních trubek..

a 107 Kg řidič + spolujezdec, to je zas tak pro vietnamský děti.. to je nějaká divočina ne? To už tě buzerujou s emisema?

Maximálka Suzuki Hayabusa

26.10.2017 v 09:32 | Nahoru | #17
318 je blbost. ZX12 má 243 kg.

Pro zajimavost GPZ900R má 255 kg.

Maximálka Suzuki Hayabusa

26.10.2017 v 10:33 | Nahoru | #18
Tak to mám asi i s vlekem
Taky mám 133 kW
Hele, on papír snense všechno!

Maximálka Suzuki Hayabusa

26.10.2017 v 11:21 | Nahoru | #19
Ono hlavně tyhle údaje v techničáku mě kolikrát přijdou že to tam někdo napsal co ho zrovna napadlo

Maximálka Suzuki Hayabusa

26.10.2017 v 13:23 | Nahoru | #20
Beru že 309 bude u Hayabusy asi správně, protože to uvádí i dobový český leták.

1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa

26.10.2017 v 20:20 | Nahoru | #21
Otázka je co ti ukazuje budík, a co je realita.

Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 07:26 | Nahoru | #22
Budík? 50, 90 nebo 130...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 08:52 | Nahoru | #23

KAWAHAB píše: Otázka je co ti ukazuje budík, a co je realita.



pri tech 309 ukazuje tak 340 :)

(reakce na) Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 09:36 | Nahoru | #24

assassin píše: pri tech 309 ukazuje tak 340 :)



prvni model snad... druhej uz ne, ten se zasekne pod 300

1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 09:41 | Nahoru | #25
Sranda pak je taky poměr hmotností a výkonů...
Jeden můj známej se bil do prsou jak má jeho ZZR 1400 dvěstě koní a jak na to nikdo nemá...
Tak jsme propočítali 200/255(0,784) a 140/198(0,707)... rozdíl řidiče a podvozku tohle smázne jak nic
Já osobně však vidím spíš problém s narůstající absolutní váhou ... je rozdíl vodit mašinu 100HP/200KG a 130HP /260KG ač maj obě stejný poměry vah a výkonů.

Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 11:46 | Nahoru | #26
Taliáni se s tím taky nesereou...

Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 12:11 | Nahoru | #27
Takze agusta f4 312 bude mit 312? Kdo ji vlastni?

1 reakcí na tento příspěvek Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 12:51 | Nahoru | #28
t_freedom> tahle teoretika je v praxi ještě o chlup horší, protože motorky tak nějak samy nejezděj, a váha toho co veze poměr ještě mění ve prospěch silnější a těžší moto.. takže 100 Kg řidič má 200/355 resp. 140/298, nemluvě o jízdě ve dvou. Zrovna tak vyšší rychlosti, kde je už úplně jedno váha motorky a překonává se jenom odpor vzduchu - tam už je to jen o výkonu pokud tam není nějakej velkej aerodynamickej rozdíl.

Měl jsem možnost jet na buse po dálnici, je to boží a daleko větší pohoda než na lehký motorce - je to jeden z mých adeptů na výměnu stroje pro častý ježdění ve dvou, jenže daň za to je že pak všude v zatáčkách když jedeš zrovna sám vodíš místo motorky autobus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximálka Suzuki Hayabusa

27.10.2017 v 17:05 | Nahoru | #29
xtas> Tak to ti doporučím ZZR1400. Letos sem ji koupil právě kvůli ježdění ve dvou a je to super, určitě pohodlnější než Busa. A k mému milému překvapení se mě na tom zalíbila i jízda solo. Ač je ta motorka velká a zdá se těžká tak má strašně nízko těžiště, jakmile se rozjedeš okamžitě se váha ztratí a až mě překvapilo jak je ovladatelná, přijde mě, že na tom dám větší náklon jak na Firebladu. Ale i při manipulaci na místě mi přijde v pohodě, snad srovnatelná s Fárošem a ten má 180kg suchých.
Edit: Jo a když ZZR1400 srovnám třeba se ZXR750 která je a minimálně 20kg papírově lehčí, tak v praxi je oproti autobusu ZZR ZXRo těžký ingot při manupulaci na místě.

Naposledy editováno 27.10.2017 17:10:17

Maximálka Suzuki Hayabusa

28.10.2017 v 06:35 | Nahoru | #30
Já když lezl z TL1000R na Busu tak jsem ji málem ze stojánku zahodil, TLR je opravdu při manipulaci na místě těžký hovado... ZZR1400 je v pohodě mašina, pohodlná, ovladatelná, rychlá a hlavně brzdí...., z tý jsem byl oproti Buse fakt nadšenej, škoda, že ZZR není od Suzuki Dost se mi u ZZR1400 a ZX12R líbí řešení rámu, prostě je to jiný a funguje to, hlavně airbox uvnitř rámu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr

TOPlist