globalmoto_unor




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nestartuje, ani neškytne.
23.10.2017 v 08:59
Jel jsem z práce, jako vždy. Stavil jsem se na jednom místě, po cca 30 minutách jsem jel dál. Než jsem dojel na další místo, ozvala se rána (jako bych píchnul), ale možná to ani nebylo z motorky, dojel jsem na další místo bez problémů. Po cca 10 minutách jsem chtěl odjet, ale nenastartoval jsem. Jako by nefungovalo tlačítko startéru, vše ostatní funguje. Po zkontroloval jsem pojistky, vše v pořádku. Po cca 10 minutách a tak 100 pokusech najednou naskočila a odjel jsem. O 2 dny později jsem potřeboval odjet z garáže, stejné cca 5 minutové kolečko, dokud nechytla. Při roztlačení chytne v pohodě, jinak si ani neškytne. Baterka je nová v naprostém pořádku. Je to SV z 2002 s karburátorama.

O víkendu to budu rozebírat, tak by se mi hodila nějaká rada, na co se zaměřit, pokud to už někdo zažil. Samozřejmě budu proměřovat všechny kabely a pak se uvidí. Předem díky.

Nestartuje, ani neškytne.

23.10.2017 v 09:31 | Nahoru | #1
muze to byt zoxidovana hlavni pojistka..cely to prostrikej.
A tou baterkou bych si az tak jistej nebyl..
jestli ti to prebiji, tak i nova baterka jde rychle doprdele a ty nasledky muzou samozrejme delat i tohle.
Takze si zmer i dobijeni

Naposledy editováno 23.10.2017 09:31:53

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje, ani neškytne.

23.10.2017 v 09:34 | Nahoru | #2
Kdyz u toho budes, tak si prover jaky mas napeti pokud ti to chytne. SV trpi na odchazeni regulatoru a nasledne destrukci ECU.
Ale ta rana me do toho tedy moc nezapada.

(reakce na) Nestartuje, ani neškytne.

23.10.2017 v 09:44 | Nahoru | #3

gugo píše: Kdyz u toho budes, tak si prover jaky mas napeti pokud ti to chytne. SV trpi na odchazeni regulatoru a nasledne destrukci ECU.
Ale ta rana me do toho tedy moc nezapada.


jestli mu to prebiji, tak mohla prasknout nejaka zarovka
A jestli tam ma puvodni regulator, tak ho ma temer 100% v prdeli. SV na to netrpi, u SV to proste odejde
A pokud uz se bude menit regulator, tak je potreba vyhodit i ten nesmyslnej mezikus tenkych dratu, co vedou od alternatoru k regulatoru.
Je to tam takhle
Alternator > konektor > slaby draty > konektor > regulator
a udelat to
Alternator > konektor > regulator

Nestartuje, ani neškytne.

23.10.2017 v 10:07 | Nahoru | #4
U dl 650 mě to dělalo startovací relé a fz1 taky. Stačil sprej.

3 reakcí na tento příspěvek Nestartuje, ani neškytne.

23.10.2017 v 11:11 | Nahoru | #5
Odišiel ti spínač na spojkovej páčke. Nemusíš nič rozoberať stačí spojiť kábliky ktoré ku nemu vedú a vozíš sa ďalej. Som si tým na 90% istý u Suzuki bežná závada.

(reakce na) Nestartuje, ani neškytne.

23.10.2017 v 16:23 | Nahoru | #6

lecomondo píše: Odišiel ti spínač na spojkovej páčke. Nemusíš nič rozoberať stačí spojiť kábliky ktoré ku nemu vedú a vozíš sa ďalej. Som si tým na 90% istý u Suzuki bežná závada.


a nebo taky zoxidovanej kontakt na samotnem tlacitku starteru.
Proste napustit vanu kontaktolem a hodit do ni celou masinu
Ale to dobijeni bych urcite premeril. Kdyz je pruser na elektrice, tak se vyplati ji zkontrolovat kompletne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje, ani neškytne.

23.10.2017 v 23:53 | Nahoru | #7

lecomondo píše: Odišiel ti spínač na spojkovej páčke. Nemusíš nič rozoberať stačí spojiť kábliky ktoré ku nemu vedú a vozíš sa ďalej. Som si tým na 90% istý u Suzuki bežná závada.


S touhle závadou jsem si taky užil....
v mém případě byl uvolněný konektor

Naposledy editováno 23.10.2017 23:54:38

(reakce na) Nestartuje, ani neškytne.

24.10.2017 v 09:30 | Nahoru | #8

K2 píše: S touhle závadou jsem si taky užil....
v mém případě byl uvolněný konektor



Mě normálně spínač. Vyndanej chodil, na motorce ne. Při proklemování OK. Koupil jsem novej.

Nestartuje, ani neškytne.

9.11.2017 v 15:42 | Nahoru | #9
Tak jsem se v tom konečně pošťoural, otestoval jsem relé startéru, všechno šlape jak má. Jen nechce startovat. Takže je jasné, že je to studeňák. A pak jsem zkusil nastartovat a ono jo. Řídítka byly doleva. Srovnám, a nestartuje. Doprava a startuje. Otestoval jsem to asi 20x, do stran startuje, rovně nestartuje. Takže je to nějakej studeňák v pohyblivejch kabelech... Takže až bude čas... mám na to celou zimu... budu hledat...

(reakce na) Nestartuje, ani neškytne.

28.1.2018 v 16:24 | Nahoru | #10
lecomondo, K2> Měl jsi skoro pravdu. Nebylo to ale tlačítko, to už bylo dávno od minulého majitele přemostěné, ale byl to ten spojený kabel. Jednoduše jsem zjistil, že když zahýbám řídítkama, tak to někdy signál dá, většinou (a rovně) ale nedá. Takže jsem do konektoru pod vzducháčem vrazil kancelářskou sponku, a je to tedy přemostěné ne ale na řídítku, ale hned na začátku kabelu, a šlape to perfektně. Tímto jsem zahájil letošní sezónu, protože jsem se pak hned projel :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 4 29.2.2024 v 19:24 Mňojo
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245
Teplotní čidlo Suzuki SV 650 michalsynek61 2 1.6.2023 v 16:12 Julip2

TOPlist