globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nabidnout?
Nekolikrat tu bylo poukazovano, ze auto je motorce zcela nadrazeno...a me se dycky zdalo ze to je blbost... A tady je videt ze i stokonova stara vrana muze ujet i ferrari...

http://www.dailymotion.com/video/x563wqe

..jak mame tu zimu... Dycky mi vrta hlavou...co by se dalo vytvaret se starou vranou za 30 tisic, oservisovanou...a nazutou na dobry gumy...

Co byste poridili za motorku k tomuhle ucelu...?

Ramcove zadani je
Cena kolem 30 tisic, strop rekneme 50
Vykon MINIMALNE 100k (nebo aspon 98...proste cca 100 a vic)
Melo by to mit co nejschopnejsi podvozek, motor kterej jeste neco najede a necha se rad tocit...cili zadn gpz600 apod.se slabou klikou...
Taky trchu schopny brzdy....

No a hlavne taky 17" rafky, predek 120 a vzadu aby se vesla 180ka, jinak na to nejde nic rozumnyho nazout.

Diky za tipy


Naposledy editováno 21.10.2017 13:04:59

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:36 | Nahoru | #31
then thunderace je dobrej rekl bych ze zajimava volba, takovej motocyklovej "sleeper" - sleeper promine :)

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 11:46 | Nahoru | #32
assassin> jotojo... Jen ten oetikvalt.. Ale ve skutecnosti to jede krasne.. Hrozne projemne tonjezdi...takova hrozne kultivovana motorka...a jde na tom pripadne i nekoho svezt... Cili se na tom da jet na dovolenou.. A zase..kdyz sezenes za par babek..a ze jsou... Muzes tonvzit na vychod... A vratis se sice s otloukankem.. Ale who cares.. ..jo jako to je mozna skrytej pracant...

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

Skvělá odpověď, děkuji! 22.10.2017 v 13:14 | Nahoru | #33
Thunderace je hnusák a navíc není dost stará. To už raději její starší segru FZR1000, ty jsou za 30k.

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

22.10.2017 v 18:21 | Nahoru | #34
Beranidlo> ale prdlajs... zas tak hnusna neni...
..ale mlada se mi taky zda.. to jo.. ackoliv.. 20 let stara vrana uz neni zadna soucasna technika...

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.10.2017 v 12:11 | Nahoru | #35

SPIJKER píše: SLEEPER> tyjo.. Gixxer bych si pral jeste vzduchac... Ale ty nejsou...anebo uz pak draho asi.. Kawa... Ta by mohla bejt stihlejsi...ale jezdi se na ni moc hezky.. Ale mi se libi zxr a zx7r je zase o dost lepsi motorka...ale uz ne tak hezka... Aneno kdyby gixxer mladsi nez vzduchac..tak se mi asi vic libi sradik... Anebo nevim..

...ale tuty stary vrany vokukuju pravidelne... To zase jo

...jinak kolena se daj pri trose vule sekat i na gpz... Ale preci jen je hod e tezka a podvozek uz neohrabanej...houpavej



Samo se rozhodnes sam, ale jak jsem psal, sel bych do cistyho sporta, vim jak jezdis, zejo...
Kolena sekat na cestaku muzes, ale uz nejde vlet do zatacky s vysokou vstupni rychlosti, brzdit u toho a ladit radius zataceni nebo aspon si to moc nechci predstavovat, jak se to bude vsemozne a nemozne vlinit a kroutit.

Vzduchas gsxr je prave z tech kousku, u kterych bys za bezva stav musel priplatit. Kazdopadne ta motorka smysl ma, kdyz cloveku vydrzi....

A pokud resis otazku motoka vs. auto, tak jasne, ze auto motorku poseka, ale nebude to takovej feeling.

2 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.10.2017 v 17:46 | Nahoru | #36
tyjo... stejne kdyz se to secte a podtrhne... nic lepsiho nez RSV asi neexistuje. Porizeni za hubičku, provozni naklady prehledne, zvuk pote co V2 sly mimo proud je boží.. tech par ducatek a stary V2 vrany, krom masove skoro prodavanejch SVecek snad jedine...to proste nevytrhne... tak zvuk je boží, a dneska vlastne vzacnej..a motorka proste funguje.. neni to sice az tak stara vrana... ale celej balik je tak dobrej... ze se ji to asi da vodpustit.. A ten design je snad az sexistickej... samozrejme v nejlepsim slova smyslu.. plasty na ty podsedlovce vypadaj jako zensky boky...to vykrojeny sedlo zase jako pas...

2 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.10.2017 v 19:18 | Nahoru | #37

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.10.2017 v 21:47 | Nahoru | #38
strakon> boží... 😍

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.10.2017 v 21:51 | Nahoru | #39
strakon> ta je, za tyhle prachy se udá sama Už jich takhle origo moc není a furt stoupají na ceně...

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.10.2017 v 22:38 | Nahoru | #40
dewwil> hm hm... Ale ta je tak oejna...ze az je oak cloveku lito ji drit... A tyhle typy uz potrebujiu kasku a peci...

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

Skvělá odpověď, děkuji! 27.10.2017 v 01:04 | Nahoru | #41
To ZXR z inzerátu na základ pěkného yountimeru dobrý, ale aby z toho nebyl pelech, dostalo pěknou šupu na předek. Podle odřehého budíku, dokonce spínačky, taky přední maska už je lakovaná a nemá ani origo kotouče v předu už.
Jinak takové dilema nezávidím, mít prachy tak bych chtěl všechny bajky o kterých je tu řeč Ale toho Fireblada bych se nebál, si tu přihřeju polívčičku Mám na něm najeto tři sezony, necelých 20000km, celkově má "na tachometru" cca 70000km. Šlape jak hodinky, za celou dobu sem s ním neměl jediný problém, krom toho že mě na křižovatce sestřelil borec z Intrůdrem Ta motorka je fakt spolehlivá a funguje. Sice je to nemasná neslaná Honda, ale mě to vyhovuje. Dá se s tím bezproblémů jezdit každý den třeba do práce i v dnešním provozu, nebo se jen tak vyblbnout kolem komína. Jediné co to není, tak motorka pro dva. Jako někde kousek se projet ve dvou, budiž, ale byli sme na tom z mladou v Čechách, za dva dny sme dali možná i 700km a bolí mě z toho všechno ještě teď. Ale tak na cestování ve dvou to určitě nechceš že jo. Jinak té motorce nemám co vytknout. Prostě ze sportovní motorek té doby podle mě nic lepšího neseženeš. Je jich hodně a za 50 se dá fakt ještě sehnat v pěkném stavu. Což třeba u ZXR nebo starých GSXR jde těžko. ZXR i ZX7R už skoro vymizely a staré GSXR se teď občas objevují pěkné, ale taky tomu odpovídají ceny. ZX9ka mě zase přijde jako takový cesťák už. Samozřejmě na rovince Fárošovi ujede, ale jinak Blade má lepší podvozek a 16ti palcového kola bych se nebál, jezdím už druhý rok Bridge S21, je to loňská novinka a ze těch nových gum asi jediná co dělá předek i v 16ce právě, takže jasná volba. Třeba oproti Qualifier 2 s kterýma sem to koupil je to nebe a dudy. Zkrátka Fároš 98-99, ještě poctivý karbec, žádná zbytečná elektronika - nemá se co pokazit, ze čtyř generací CBR900RR nejvychytanější a nejdotažejší a taky se mi z nich nejvíc líbí. Pěkná starší stylová motorka, která i na dnešní poměry jede celkem solidně. Maximálka 280 bohatě stačí, jinak na běžné silnici když chci jet svižněj tak mám pořád dvojka, trojka omezovač(160,200km/h) ale pak už na okresce stejně rychlejc moc jet nemůžeš. Jo ale mám teda v předu o zub menší kolečko.
A nebo bych šel ještě do Sraďocha, ty dou kolem 30ti, jenže většinou olítané potvory, sehnat krásného v origo modrobílé je snad nemožné, aspoň za poslední rok sem nic schopného nenašel co to sleduju. Bavím se teda o 750.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

30.10.2017 v 21:57 | Nahoru | #42
mischa638> zdar Faryka znam...ale me se 94+ strasne malo libi... Potrebovam bych 92 nebo 93..proste s kulatejma svetlama... Trochu mi na nem, kamos to mel..nez asi po dvou km po zadexh v motoru zaklepalo.. a postradal nsem cit od predniho kola.. Myslelnjsem ze gumy...byl to nejaky levny dunlopy..ale pak lrijel na necem jinym..a bylo to jeste horsi... Noa super corsu na 16ku nenzujes... Ale to je asi fuck..pokid jde s21 mohlo by to bejt fajn.. No ale asi mi stejne furt nejlip vychazi rsv... Ono je praktiš za stejny keše.. A to rsv je takovej delnik a sex..a vSoce funkcni... No a treba bys mi na starym farykoj stacil..a o zabavu by bylo postarano ne? ..nekdy bych d nakej old shool vejlet.. A lristo rok budu mit k dispozici pravdep k zapujceni RSV kamosovo.. Jako letos loni a lredlo i...a mozna se ke mne vrati me stare gpz1000rx.. To je tezkopadnej stroj...to bys mi asi ujel...ale no tak pockas no.. .. A do ty dob muzeme spradat plany...anebo nekde neco bymyslet v zime s ochutnabkou napoju...

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

Skvělá odpověď, děkuji! 9.11.2017 v 08:22 | Nahoru | #43
SPIJKER> Čau, tak výletu se nebráním, ale dopředu říkám že nejsem žádný střelec, tak bys musel čekat spíš ty na mě. A zimní ochutnávce nápojů se taky nebráním

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.11.2017 v 10:12 | Nahoru | #44
V létě sem potkal na pumpě maníka na starý gsx-r 1100 rok 87, vyloženě už veterán, krabicoidní kapotáž, kdy na tebe dejchnou časy dávno minulé, přední světlo jak ze starýho náklaďáku, molitanový hefty, chatrnej rám, vidle a kyvka jak z malorážky, úzký tvrdý galusky a v tom ten krásnej obří motor se 130 kobylama, košíkama místo airboxu, plameny, střelba, chrchlání, vůně benzínu, absolutní čistá anarchie. Běhal mi mráz po zádech. Porno..

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

19.11.2017 v 10:47 | Nahoru | #45
SuperSic58> tak stara 11ka to je takova moje ikona..jedna z nich.. Na prumce byly nekde v okoli dva kousky... A my na to tenkrat cumeli..pro me to byla vesmirna lod..tedy tak nedosazitelna a vzdalena... Dycky na ni obcas mrknu na inzerci...a sem tam se i nejakej kousek prodava..byt spise mladsi vodou chlazeny kousky...ake ty by zase mohly bejt mene problemticky nez 30ti letej veteran...

Clovek se takhke kocha...ale nadruhou stranu..ja mam temer v zive pameti...jak jsme ozivovali gpz1000rx a kolik energie zluci a penez to stalo...ze me az radost vlastne presla... Cela sezona v riti temer pac vlastne vsecko co slo...kam se hrablo...se vysralo... Tj menila se nadrz...tak kohout, karbce zrepas, vsechny tesneni atd atd...starter..a takovejch picovinek okolo...to nevymyslis... .. No kdyz se pro to rozhodnes...tak se pak stejne neda nic delat...i kdyzbse clovek u toho krouti jako pes..

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

Skvělá odpověď, děkuji! 22.11.2017 v 09:32 | Nahoru | #46
Tak ono najít 30letý superbike v top stavu, to už je asi snažší najít pannu v bordelu No prostě tyhle motorky prošli rukuma x lidí(kutilů) a každý na tom zanechal svoje stopy a dát pak takový stroj do původního stavu nebo aspoň dobrého funkčního stavu stojí nemalé peníze. A už mi rukama prošlo i pár motorek za 70tých let např. Staré CB750four nebo Kawa Z1000ST teď sem třeba dělat komplet motor CB900Boldor to už je teda novější dvouvačka. A jako jo, na ty motorky se hezky dívá někde na netu na fotkách, ale dělejte na tom něco! Většina gumových dílů po smrti sehnat na to nové díly je kolikrát fakt průser a celkově ty motorky sou takové těžké ingoty, třeba u té forky sem dokonce musel vyvěsit motor z rámu abych tam dostal karbce, motor těžký jak z auta, tak aby to tam dávali aspoň tři lidi a do toho trubkového rámu je to jak dostat ježka do klece a nedej bože když se to renovuje a máte nově nalakovaný rám, tak to chce všechno zabalit ať se to nepoškrábe. A ve výsledku až to dáte do hromady a dete se projet tak stejně zjistíte že to má žalostný podvozek a vůbec, ale vůbec to nebrzdí ikdyž sou brzdy po repasi. Ale i tak máme ty motorky rádi

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

30.11.2017 v 06:55 | Nahoru | #47
Neni to teda uplne low cost zalezitost, ale minimalne to nekomu da brouka do hlavy.

Kamarad prodava Z 1000 harris magnum

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

30.11.2017 v 20:04 | Nahoru | #48
SLEEPER> To už na cene nespadne tento bajk Na denne jazdenie to ale nebude Ako investicia a na nedelne vyjazdy krasny kusok.

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

30.11.2017 v 20:26 | Nahoru | #49
Tiež pokukujem po nejakej klasike... Naposledy som zavahal pri Ducati 916, pekná červená z roku 95 s necelými 8000 km v origo stave, samozrejme zo zahraničia a za tri dni od zavesenia inzeratu bola preč. Samozrejme cenovka nehorazna, ale za taku klasiku...

Inak stare superbajky mi tiež vrtaju v hlave







1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

30.11.2017 v 20:35 | Nahoru | #50

liter1 píše: SLEEPER> To už na cene nespadne tento bajk Na denne jazdenie to ale nebude Ako investicia a na nedelne vyjazdy krasny kusok.

jky

Jsou mnohem levnejsi bajky, tere financne uz jen porostou. Tohle uz je super exot, co tu hodnotu urcite ma a taky je jisty, ze bude stoupat.

Krasnych motorek je dost, staci si jen vybrat.....ucet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

1.12.2017 v 21:48 | Nahoru | #51

SLEEPER píše: jky

Jsou mnohem levnejsi bajky, tere financne uz jen porostou. Tohle uz je super exot, co tu hodnotu urcite ma a taky je jisty, ze bude stoupat.

Krasnych motorek je dost, staci si jen vybrat.....ucet.



presne tak... čim skor a v čim lepšom stave je to ako investicia naefektivnejšie, samozrejme zvoliť spravny model,čo človeka nejak chyti za srdce a má správny potenciál.




Aj keď toto nebude lacnejšie ako ta kamošova Z1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

2.12.2017 v 13:40 | Nahoru | #52
liter1> Motorek, co budou mit cenu je hafec, staci se zamyslet nad tim, ktera byla prelomova, vyjmecna a nebo treba i posledni...

gsxr, zxr, r1, 916, 998, 999, f4 atp.
Takove stroje budou vzdy svetovy slagr. Pro tuzemsky trh pak klasika kyvacky, peraky, ale mne osobne se moc nelibi a nemam k nim nijak zvlastni vztah.

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

2.12.2017 v 19:31 | Nahoru | #53
SLEEPER> Ja tiež nie som velmi na Jawky, aj keď taky perak 350tka je krásna motorka. Inklinujem skor k japonskej produkcii od roku 1975 tak do 1999 a z italie iba ta Ducati sa mi páči, hlavne ta 916tka, prípadne Monster.
To už je ale trochu OT, lebo tema znela, či má low cost superbajk čo ponúknuť Myslím si, že všetko s moderným rámom a podvozkom tak od roku 1987-1999 má čo ponúknuť. Na bežné jazdenie super motorky, pri tých dnešných playstationch, kalkulačkách, alebo mrtvych rozpočtovkách určite maju dušu a charakter. Mal som dva Fireblady z 90tych rokov a najlepšie zvezenie bolo na úplne prvej generácii

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

7.12.2017 v 00:09 | Nahoru | #54
Jotojo... Taky jezky veci...

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

13.12.2017 v 15:24 | Nahoru | #55
...

Naposledy editováno 31.03.2019 14:12:23

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

15.1.2018 v 20:08 | Nahoru | #56
cbr600,VFR,GSXR,fireblade

1 reakcí na tento příspěvek Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.1.2018 v 20:12 | Nahoru | #57
tak tak když starýho Fireblade tak jedině 92- 93....... to je prostě nádhera....... taky po něm pokukuji ....jenže taky pokukuji po GSXR 1100 89 ...... Ale letos jsem si splnil konečně klukovskej sen a pořídil ZXR 750 J 92... Je na ní tuna práce hlavně komplet lak atd ale sem z ní kurva nadšenej..... už mám konečně origo blinkry a zadní blatník ješte prehodim termostat a pak už jen rozebrat a lak...

(reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

23.1.2018 v 21:35 | Nahoru | #58
DonyR1> boží....

Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

26.1.2018 v 22:49 | Nahoru | #59
dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka nebo auto? ma lowcost klasicky sbk jeste dnes co nab...

19.7.2019 v 08:35 | Nahoru | #60

SPIJKER píše: tyjo... stejne kdyz se to secte a podtrhne... nic lepsiho nez RSV asi neexistuje. Porizeni za hubičku, provozni naklady prehledne, zvuk pote co V2 sly mimo proud je boží.. tech par ducatek a stary V2 vrany, krom masove skoro prodavanejch SVecek snad jedine...to proste nevytrhne... tak zvuk je boží, a dneska vlastne vzacnej..a motorka proste funguje.. neni to sice az tak stara vrana... ale celej balik je tak dobrej... ze se ji to asi da vodpustit.. A ten design je snad az sexistickej... samozrejme v nejlepsim slova smyslu.. plasty na ty podsedlovce vypadaj jako zensky boky...to vykrojeny sedlo zase jako pas...



Tak jsem si po pár letech kluci zase na běch.

Po zkušenostech z roku 2013 se starou gpz, respektivě z Post pubertálních let ještě s javou jsem pořídil hezký od hansel la a pak pro jistotu ještě jedno který bylo za dobré peníze a zdálo se dobrý

Ta druhá byla taková ošklivá ale zdálo se že na ní jsou na věšení jen originální díly Takže by to mohlo být Rolling sklad náhradních dílů


Ta původní hezká od hansella byla taková naleštěná bída uvnitř se skrývalo tolik drobností a překvapení že.... Prostě 10 let zanedbané údržby a špatně opravená rána. Krom toho když se všechny h**** udělali se zjistilo že ještě žije vlastním životem a je tam taková duchařina prostě dělá to takový nepříjemnosti kde se těžko zjišťuje Protože u mě doma to dělá na servise to nikdy neudělá a tak dál a tak dál přestaly svítit světla a Problém byl vak na pojistkové skříň a tak dál a tak dál prostě klasická Italská mrdka v pravém slova smyslu Tak jak všichni se toho bojí a všichni se tomu posmívají a tomu nedávají tak přesně tohle to byla ta hezká od hansella


Faktem je že mi dala přes všechny problémy a a drobnosti který není Po provedení obrovského servisu zůstali i hodně radosti a zážitků už jenom letos protože jsme s ní odjeli Anglii a vlastně během jednoho měsíce vcetne toho vyletu najeli 8000 km


Po těch problémech v Anglii se řeklo že ta hezká 2003 dostane ten převrtaný motor od amanna...a že Vašík udělá tu druhou 2002 hezkou dáme jí abych měl na čem jezdit a pak se pomalu udělá ta 2003 na ten silnější motor a připraví C Tak aby se na ní dalo jezdit na příští rok s tím že tati 2002 potom se udělej ještě rozvody přes zimu a podobně

A tak Teď jezdíme na druhé starý vráně přes zimu se do toho vypne ten větší motor Udělají se nějaký hovadiny zase který je potřeba dělat tady na té lt2 která teď už je taky krásná No a budeme to odjíždět a střídat na servis a držet hubu a krok

Naposledy editováno 19.07.2019 08:39:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike

TOPlist