globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dilema V2 vs.V4
Mám dilema. Teď jezdím SV 1000N a jsem s ní moc spokojenej. Minulej týden jsem se projel na Tuonu V4 a mám problém. Chci jí! Má někdo zkušenost s přestupem z V2 na V4? Jaký to je z dlouhodobého hlediska. Nebude se mi po SV stýskat? Nejradši bych si SVčko nechal a ještě pořídil Tuono, ale to hned z několika důvodů nejde. Jel jsem na ní asi jen cca 10 km, ale bylo to perfektní. Je podle vás větší sranda na SV nebo Tuonu V4? Jak je to se spolehlivostí Tuona co se týká elektroniky? Na SV jsem za rok a půl neřešil jediný problém. Nechce se mí jí moc prodávat, ale toho Tuňáka chci. Dokáže někdo objektivně posoudit? Stejně je konečný rozhodnutí na mě, ale názor někoho kdo podobnou "evolucí" prošel bych uvítal. Díky.
Ještě jsem uvažoval o Ducati Streetfighter 1098, to mi ale moc nesedlo a KTM SuperDuke 1290, tam je ta cena no, pod 300 se blbě shání pěkný kus a na nový nejsou chechtáky

Dilema V2 vs.V4

20.10.2017 v 20:56 | Nahoru | #1
nooo...a máš raději guláš nebo svíčkovou...???

Dilema V2 vs.V4

20.10.2017 v 20:59 | Nahoru | #2
když to má říz, tak je mi to jedno.

Dilema V2 vs.V4

20.10.2017 v 21:08 | Nahoru | #3
kdyz uz tak uz, kup 1290SD, v nemecku zacinaji na 240

1 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

20.10.2017 v 21:27 | Nahoru | #4
Já myslím, že s V4 tě už nebude bavit jezdit pomalu

Ten zvuk


Naposledy editováno 20.10.2017 21:35:24

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

21.10.2017 v 07:44 | Nahoru | #5
[quote=Pedl]Já myslím, že s V4 tě už nebude bavit jezdit pomalu

Ten zvuk

Jo ten zvuk je já jel ještě s ladakem to je ještě lepší. Pomalu se da jet taky, ale je pravda, že rychla jizda jí sedí. Řazení je přesný bez většího odporu. Ani nevíš,že radis. Sedí se na ní pohodlně a zatáčkách se překlápí sama.

1 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

21.10.2017 v 08:39 | Nahoru | #6
Čau podle mě, by jsi si pak ani nevzpomněl na SV Rám, podvozek, brzdy a ten motor to je jiný level Suzuki mám rád. Viz můj profil. Ale i předchozí Tuono V2 je lepší než SV. Takže máš zbytečné obavy

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

21.10.2017 v 10:18 | Nahoru | #7
Figi25> tak Tuono V2 je lepsi o podvozek a brzdy, to určitě. Před SV jsem jsem ho zkoušel, ale moc mi nesedlo, zato V4 mi sedlo perfektně. Ty máš zkušenosti s tímhle přestupem? Mám trochu obavy aby mi za chvíli V4 nepřišlo jak řadový 4val. I když to asi ne. Treba na V2 je super když podřazuješ před nebo v zatáčce a ono ti de zadní kolo do skluzu, je to takovej adrenalin, ze začátku mě to překvapilo, ale teď už je to prdel to máš pak hubu od ucha k uchu. A o tyhle zážitky nechci přijít

1 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

21.10.2017 v 12:14 | Nahoru | #8
Mam dilema. Jezdim žigulikem, ale pred tydnem jsem se projel v baworaku a sedl mi perfektne. Nebude se mi styskat po žigulu? A co prechod z R4 na R6, nebude mi chybet R4?

Twe litrovy SV je snad uplne nejhorsi nahac, jakej kdy byl vyroben. Rozpoctovej podvozek, naprosty blato, brzdy to samy a silena hmotnost. Jestli te tohle bavi, tak musis bejt strasnej asfaltomrdal.
RSV4/Tuonu V4 jsou hodne dobre motorky s perfektni geometrii ramu. Tam uz skutecne citis tu spravnou odezvu a motorka funguje, ale pokud ty vyhovuje uhoupana, ukroucena kacena...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema V2 vs.V4

21.10.2017 v 12:44 | Nahoru | #9
SLEEPER> Taky nesrovnávám SV a Tuono V4, to je samozřejmě někde jinde. V některých věcech s tebou nesouhlasím, rozhodně není SV nejhorší naháč, ostatně ani nevím z čeho tak usuzuješ? SV má rozhodně koule, ano podvozek a brzdy jsou slabší, to je všeobecně známá věc. Spíš jsem chtěl vědět jak je to s V4 s vlastnostmy které má, jelikož za deset km to fakt nepoznáš....

Dilema V2 vs.V4

22.10.2017 v 11:15 | Nahoru | #10
To musíš vyzkoušet u Tuono V2, protože proti SV je to sakra jiný svět. Potom bych přemýšlel jestli v2 nebo v4 ... Tuono V2 je pořád oblečený RSV podvozek, brzdy a vše kolem je dál než SV

1 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

22.10.2017 v 12:34 | Nahoru | #11
V4 te neomrzi, jen bych si dal pozor na to, ze se budes pohybovat v radove vyssich rychlostech...

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

22.10.2017 v 13:35 | Nahoru | #12
kokonhead> jj, podmínka za rychlost mě už skončila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 10:08 | Nahoru | #13

miki83 píše: SLEEPER> Taky nesrovnávám SV a Tuono V4, to je samozřejmě někde jinde. V některých věcech s tebou nesouhlasím, rozhodně není SV nejhorší naháč, ostatně ani nevím z čeho tak usuzuješ? SV má rozhodně koule, ano podvozek a brzdy jsou slabší, to je všeobecně známá věc. Spíš jsem chtěl vědět jak je to s V4 s vlastnostmy které má, jelikož za deset km to fakt nepoznáš....



Už když přišlo SV 1000 an svět, tak v té době to byla hrozná plečka. Vzali motor z TL, uhladili jej a ještě snížili výkon....nechápu, podvozek tragédie, váha ještě hroší jak mělo již tehdejší silnější TLko...motorka nedává jako celek smysl.

Jinak Tuono je jinej vesmír! To nejde vůbec srovnat...pochopil bych kdyby jsi měl třeba FZ1,FZ10 (MT-10), Z1000 apod....ve všem je prostě Tuono lepší jak SV, možná tak místo pro spolujezdce nebo celkově cestování, ale to je dost individuální

1 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 11:27 | Nahoru | #14
zeptej se nebo se podívej na profil uživatele Jindřej, ten měl Tuono 2V i 4V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 11:34 | Nahoru | #15

JardelT píše: zeptej se nebo se podívej na profil uživatele Jindřej, ten měl Tuono 2V i 4V



Ten snad Tuono nikdy v životě neměl, jen samé RSV a RSV 4 no a pak RSV od Amanna s 1100ccm ale Tuono ne

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 12:03 | Nahoru | #16

Sonicek píše: Už když přišlo SV 1000 an svět, tak v té době to byla hrozná plečka. Vzali motor z TL, uhladili jej a ještě snížili výkon....nechápu, podvozek tragédie, váha ještě hroší jak mělo již tehdejší silnější TLko...motorka nedává jako celek smysl.

Jinak Tuono je jinej vesmír! To nejde vůbec srovnat...pochopil bych kdyby jsi měl třeba FZ1,FZ10 (MT-10), Z1000 apod....ve všem je prostě Tuono lepší jak SV, možná tak místo pro spolujezdce nebo celkově cestování, ale to je dost individuální



Sonicek to napsal za me. Zbytecny cokoliv dodavat.

miki83> Chces motorku, ktera je ve vsech smerech lepsi a tim myslim i zabavnost a potenci? Kup si Tunaka.

2 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 13:47 | Nahoru | #17
Co říkáte na tuhle? Má spoustu doplňků, ještě jsem se na ní nebyl podívat, ale takhle vypadá dobře. Zaráží mě ale ta cena, jen doplňky jsou za cca 50t co jsem koukal. Asi nebyl dělán servis ve 20 tis. co jsem pochopil od majitele po sms-ce. Ale vypadá dobře.
http://www.motorkari...ono-v4r-1217289.html

No a na týhle jsem jel, je taky pěkná, nemá sice žádný doplňky krom výfuku, ale je zase o dva roky mladší. Jo a koukal jsem, že na jednom výfuku je znak MIVV nýtovaný a na druhým je to samolepka? Není to replika?
http://www.motorkari...ono-v4r-1209501.html

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 13:53 | Nahoru | #18

dakarista píše: Ten snad Tuono nikdy v životě neměl, jen samé RSV a RSV 4 no a pak RSV od Amanna s 1100ccm ale Tuono ne



sorry, se mi to nějak slilo, máš pravdu

1 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 13:57 | Nahoru | #19
doplňky za 50t.... a kde je má? To myslíš ten karbonovej sráč nalepenej na rámu? Copak asi pod ním je? U Tuona dost dobře poznáš jestli se trochu víc válel, na leštěném rámu to udělá dost parády, stači i píseček Čím více origo, tak tím líp....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema V2 vs.V4

Skvělá odpověď, děkuji! 23.10.2017 v 14:02 | Nahoru | #20
miki83> Jestli ti nejde o rychlost,tak to bude s V4 problém. Měl jsem Tuono V2 první generace,a když jsem jel rychle,bylo to znát,ale ta motorka to navyžadovala. Kdežto V4 tě bude nutit pořád tahat a lítat v nelegálních rychlostech. Mám Brutale Ř4 a ta motorka vyloženě vyžaduje jezdit rychle,všechno je tam tak nachystané - Tuono V4 to bude mít stejně

Naposledy editováno 23.10.2017 14:02:38

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 14:19 | Nahoru | #21
Sonicek> Jo s tím rámem je mi to jasný, to je stará známá věc, ale když si to projdeš pečlivě, tak co na mě vyflus google tak jsem se cca té částky dopočítal, hledal jsem to sice ráno rozespalej než jsem vypad do práce, ale snad jsem něco nepokohnil, zkouknu to ještě jednou. Jinými slovy říkáš, že by si šel radši do té druhé? A co výfuk, dělali znak nýtovaný i lepený?

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 14:26 | Nahoru | #22
JollyJoker> asi tak

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 16:19 | Nahoru | #23

miki83 píše: Co říkáte na tuhle? Má spoustu doplňků, ještě jsem se na ní nebyl podívat, ale takhle vypadá dobře. Zaráží mě ale ta cena, jen doplňky jsou za cca 50t co jsem koukal. Asi nebyl dělán servis ve 20 tis. co jsem pochopil od majitele po sms-ce. Ale vypadá dobře.
http://www.motorkari...ono-v4r-1217289.html

No a na týhle jsem jel, je taky pěkná, nemá sice žádný doplňky krom výfuku, ale je zase o dva roky mladší. Jo a koukal jsem, že na jednom výfuku je znak MIVV nýtovaný a na druhým je to samolepka? Není to replika?
http://www.motorkari...1209501.html [/quote]

Pořiď V2 Tuono ve Factory a budeš se divit tě změny po SV

2 reakcí na tento příspěvek Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 17:25 | Nahoru | #24
Jinak jestli fakt V4 tak z těch všech asi tuhle
Ale jak píše dakarista....V2 Factory je pecka

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

23.10.2017 v 20:04 | Nahoru | #25
JollyJoker> jestli V4 tak tu 1100ccm a ne jen 1000

(reakce na) Dilema V2 vs.V4

24.10.2017 v 06:40 | Nahoru | #26

JollyJoker píše: Jinak jestli fakt V4 tak z těch všech asi tuhle
Ale jak píše dakarista....V2 Factory je pecka



Ani V2 faktory není tak dobrá jak základ s motorem V4
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Olej pro Tuono v4 Aprilia Tuono V4R 6vik9 5 3.3.2021 v 13:08 marvinnrv
aprilia tuono v4 Aprilia Tuono V4R petrtruhlar 5 25.7.2020 v 23:50 Dusanekrsv4
Co si vybrat Suzuki GSX-R 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S, BMW... ThePauli 7 31.7.2019 v 15:47 neznamyScooterD
Kontrolka service Aprilia Tuono V4R JollyJoker 7 7.3.2019 v 08:44 JollyJoker
Kvalitní Aprilia servis Aprilia Tuono V4R 6vik9 4 4.2.2019 v 18:41 6vik9

TOPlist