globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CB1100 RS pro zacatecnika
20.10.2017 v 12:05
Ahoj,

mam cerstvy ridicak na moto, bere me retro styl / cafac, chci neco na projizdky kolem komina, jen tak si zajezdit a procistit hlavu, nehonim zadny vykony, nechci urcite zavodit a hlavne se nechci nekde rozbit (mimochodem je mi 40...). Vybiram prvni moto, samozrejme jsem procetl co se kde dalo, vim ze obvykla rada je koupit neco ojeteho maleho a po roce ci dvou a vyjezdeni se posunout dale. To me ale nelaka, nechci resit stare moto, nemam nato cas, zadna rozumna stara ojetina za male penize me nebere a muzu si dovolit splnit sen (mam nasetrino:)) koupit i neco novejsiho, no a nechce se mi kupovat neco co se mi nelibi, ci dat za neco mensiho rozumne stareho 150 litru a pak to prodavat... Zvazoval jsem spoustu motorek, nebudu zatezovat jak jsem k tomu dospel, ale mam jasneho favorita a to Hodnu CB1100 RS.

Procetl jsem spoustu fór a nazoru zdali je ci neni tato motka vhodna pro zacatecnika (doted jsem jezdil jen v autoskole na Kawe ERN6). Nazory se ruzni, tak jsem se chtel poradit i tady, zejmena ocenim nazor zkusenejsich vlastniku co ji maji ci na cb1100 jezdi.

Pokud verim cislum tak ma "jen" 66kw, tj. ne o moc vice nez ta Kawa, samozrejme ale vetsi kroutak, nicemene dle ruznych recenzi a tak je to hodne motorka na kochacku. Jediny problem vidim ze je tezka 250 kg, nicmene Kawa v autoskole s instruktorem za zady vazila stejne neli vice:). Byl jsem se na ni posadit, bohuzel predvadecku nemeli, nicmene urcite si ji jeste i nekde zkusim projet...

Prosim pripdne tedy o nazor ci radu, diky moc.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 08:27 | Nahoru | #31
PlusOne> V podstate jsi potvrzenim toho co pise Che v odkazovanem tematu (a jeste jedno, ktere nezminujes) a rikaji i dalsi lide. Pokud uz jsi lezel 2x, tak jsi a) zacinal na necem prilis velkem a silnem a teorie o jizde hlavou neplati b) tahas za to obrazne jako jelito at to stoji co to stoji (nemyslim si, ale nejake moznosti je tu treba dat )

Prosim, neni to vubec zadna urazka nebo neco takoveho. Ja sice nelezel a ani to neplanuji, ale to neznamena, ze se to nemuze stat. Jde o to tady poradit tomu co se pta, jestli je takova letadlova lod dobra jako prvni motorka do zacatku. Na to je odpoved pomerne jednoducha, jasne ze neni a vedi to prakticky vsichni. Ze ji mozna nejak opatrne zvladnes a po 3 letech dostanes aspon zakladne do ruky znamena jen to, ze si ji neuzijes, nevyuzijes a zbytecne se budes trapit. Ma prvni "jen" s 50 konmi jsem prvni rok mel oci az navrch hlavy, druhy rok uz jsem ji zacal fakt uzivat a vyuzivat a treti rok zacal zjistovat, ze uz je to malo a tak je pryc a hleda se uz neco "plnotucneho"

Jde tady o tu odvahu vetsiny zacatecniku (obzvlaste tech v pozdejsim veku) jit s pravdou a kuzi na trh a rict jak to proste je. Kdyby to bylo jen o hlave, nic na jezdeni na motorce nebylo, kazdy by to zvladl s prstem v nose, tak asi cela populace motorkaru jezdi Moto GP a ti s auty Formuli 1. Sami se ptejte, proc to tak neni a dostane se tam opravdu jen par vybranych a ne, jen o sponzorech to opravdu neni.

Mne osobne by urcite vystacila i ta prvni, ale jedna z krasnych veci na motorkareni je i to vyzkouset ruzne objemy a typy motorek a nekam postupovat. Vyvoj navic usnadnuje ten samotny prechod. Proc myslite, ze i stihaci piloti jdou od vetronu nebo malych vrtulovych letadel postupne nahoru na cvicne proudove letadla a az pak na plnohodnotne stihacky? Na motorce jste taky v podstate piloti a to navic na pekne ucpanem nebi v tom provozu na cestach s plno "statickyma" prekazkama okolo. Proc najedou maji lidi dojem, ze si do toho muzou sednout na top stihacku a vletet do toho bez pripravy?

Naposledy editováno 23.10.2017 08:28:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 08:53 | Nahoru | #32

puffybodie píše: PlusOne> V podstate jsi potvrzenim toho co pise Che v odkazovanem tematu (a jeste jedno, ktere nezminujes) a rikaji i dalsi lide. Pokud uz jsi lezel 2x, tak jsi a) zacinal na necem prilis velkem a silnem a teorie o jizde hlavou neplati b) tahas za to obrazne jako jelito at to stoji co to stoji (nemyslim si, ale nejake moznosti je tu treba dat )



Ty moje pády byly oba z přebrzdění - jednou v nulové rychlosti na křižovatce (a to, že jsem ji neudržel, bylo spíš vyšší hmotností), druhý na studených gumách, když mi klouzlo zadní kolo, a já se toho leknul, a automaticky šel na brzdy. Stalo by se mi to i na "hodnější" motorce? Nevím, těžko odpovědět. Pravděpodobně ano. Pár jiných krizovek jsem měl, a u nich pořádnou dávku štěstí, že zrovna třeba nejelo nic v protisměru. Ale i chybama se člověk učí, takže si dávám větší pozor, víc koukám kolem sebe, a snažím se ctít to pravidlo, že kam nevidím, tam to nepálím.
Jak píšu, měl jsem svoje důvody, proč jsem nemohl a nechtěl jít doporučenou cestou (125->500-> cokoliv), a když už jsem vybíral, snažil jsem se vybrat co nejhodnější motorku do začátku. Myslím si ale, že těch 750ccm v kombinaci s vyšší váhou a poměrně "nízkým" výkonem (jsou daleko výkonnější motorky v tomhle objemu..) je tak nějak maximum pro začátek. Být na místě tazatele, odbyl bych si rok, dva na nějakém takovém stroji, a pak šel do toho litru...není to žádná ostuda, to už teď vím taky

Naposledy editováno 23.10.2017 08:56:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 09:34 | Nahoru | #33
PlusOne> To je naprosto v pohode Protoze to je presne to, co popisuje prave i Che na ktereho jsi odkazoval. Prebrzdeni, silna hmostnost nasledovane neudrzenim rovnohavy. Normalka, kdyz clovek to teprve dostava do ruk. Kdyz budes sedet na necem jako je CBR 125 ala kolo, tak to udrzis hodne daleky naklon v rukach a na nohach, ale neco co ma 700ccm a vice motor nebo i 500ccm, pokud je zelezny ram (), tak ten naklon co udrzis je mnohem mensi diky nervozite, krecovitosti a nevyjezdenosti a u hodne tezkych motorek muzes byt i Arnold, ale za urcitym bodem naklonu vyhrava fyzika motorka jde dolu a neudelas nic.

Druhe brzdeni a studene gumy. Ano, silnejsi a vetsi motorka co uz ma "balony", tak studene gumy se chovaji jinak nez zahrate. Stare motorky co maji tenke gumy nebo malorazky co maji tenke gumy a vetsinou jen nejakou tvrdsi smes kuvli snadnosti naklonu, spotrebe a vydrzi tech gum (vydrzi klidne 20.000km) tak na nich muzes jezdit obrazne receno jak je libo a hodne to odpusti. Ale balony, kdyz nezahrejes, tak te "pozdravi" v te nejnevhodnejsi chvili. Jak uz mas praxi, zkusenosti a nemusis myslet na milion veci na motorce, tak to vis, ale v zacatcich se proste kazdemu drive nebo pozdeji stane, ze na to zapomene a ze to nema zazite a stane se mu to co tobe.

Jsem ale rad, ze to tu nekdo na plno rekne a prizna se. Znovu opakuju, ze to neni nic proti tobe, ze naopak ti co zacinaji by si meli uvedomit, ze to tak opravdu je a proc to rikame a doporucujeme zacinat na slabsi i ti co nedavno zacinali. Ja taky narovinu reknu, ze kdyz bych mel silne delo hned na zacatku,tak asi bylo taky par situaci kdy bych lehnul, ale tim, ze jsem mel neco co ma "jen" 50 koni, uzke gumy, vzadu buben, brzdy 30 roku stare kde ani pancerovky to nezmeni a musi clovek predvidat, tak jsem proste nelehnul a po tech 4 letech kdy uz jezdim i jine stroje i kdyby jen pujcene, tak uz si troufnu nekam dal z vlastni.

Pochopitelne je tady ten bod co naznacujes, ze ne kazdy ma na to treba financne jit tou postupnou cestou uplne ala 125 -> 250 -> 500 -> cca 750 -> litr a vice. Vime, ze na prodeji motorky se nevydela. Ale asi i tak bych nevynechal minimalne cca 500 alespon 1 - 2 roky -> a pak uz cokoliv. Lepsi nez dat 300.000 za funglovku a nekde to rozvesit a ver, ze srat te na takovem stroji bude i jen polozeni v krizovatce v nulove rychlosti a dat to do pucu bude majlant. Lepsi dat desetinu za tohle http://www.youngtim...nda-vt-500e-pichler/ , neresit jestli je to zrovna to co se ti libi, ale je to levne ,stav bude dobry, jak to polozis bude ti to fuk (kapotu das klidne predem), vyzkousis jestli mas dobre obleceni nebo jestli nechces jine a po roce az dvou si koupis vysnenou funglovku nebo si reknes proc zbytecne ty prachy vyhodit, koupim treba max rok jetou co ma jeste zaruku a zbytek propalim v benzinu

(reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 09:38 | Nahoru | #34
presne...!
a spadne z motorky i mistr tesar nekdy... Ale tohle CB proste pomalu jezdit umi... a kdyz budes na pravym zapesti umirnenej... melo by to fungovat stejne jako nejaka oskliva zacatecnicka sestka.. ktera se 75 konma taky jede dve kila.. neres blbce.. porid co se ti libi... a uzivej.. respekt pomaha zustat zdravy

moto666555 píše: Závodit nepptřebuješ, takže jedenáctikilo bude ažaž, pomale ta mašina jezdit umí (stejně jako všechny ostatní), takže požadavky splňuje. Uvědom si, že si kupuješ hračku pro subjektivní pocit radosti, takže i sebelépe míněná rada, založená na technické bázi, tě nemusí nasměrovat na správný stroj. Jestli „víš”, že tohle je to ono, tak to kup. Jediná rada, co bych v tomto případě akceptoval, by byla něco jako „tento motor neber, Hondě se.nepovedl a jsou toho plné servisy”.

Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 09:39 | Nahoru | #35
Pokud jezdí čověk umírněně a s respektem, což se ve věku nad 40 už trochu očekává, tak bych do ní v klidu šel. Pád v tomto přpadě bude pravděpodobnější při manipulaci na place, pomalém otáčení a jízdě po nezpevněných plochách (štěrk, tráva). Padají i zkušení jezdci. Vždyť třeba rozdíl mezi Banditem 600 a tímto je jen cca 30 kg. Blinkr ohaduji bude stát kolem 2500 Kč, podřený lak, to už bude horší... Pokud jsi na toto připraven, kup si ji. Je to opravdu pěkná motorka.

Naposledy editováno 23.10.2017 09:59:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 10:14 | Nahoru | #36

ariba píše: garance jsou zadarmo...proto se to jmenuje GARANCE a ani běžné prohlídky nestojí tolik aby to stálo za strašení...



Hloupost - u garančky je zadarmo možná tak práce (a to ještě ne všude), ale materiál, který se bude měnit, si platíš.

Naposledy editováno 23.10.2017 10:17:31

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 10:20 | Nahoru | #37
- toho vykonu by som sa vobec nebal
- pokial budes jazdit kludne s rozumom medzi 2000-5000rpm tak ten motor je velmi prijemny, aj pre zaciatocnika
- vaha: pri jazde ju necitis, tam problem nieje, ten nastane pri manupulacii, moto ta moze prevazit, neudrzis ju a capnes na mieste....
- pokial nanu mas peniaze, urob si radost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 10:31 | Nahoru | #38

PlusOne píše: Hloupost - u garančky je zadarmo možná tak práce (a to ještě ne všude), ale materiál, který se bude měnit, si platíš.



Garance, jinak řečeno záruka Když máš něco v záruce a pokazí se to, tak to platíš? neblbni

Pleteš si placené servisní prohlídky v rámci záruky(garance) na vozidlo. V případě poruchy vozidla v garanci je oprava vždy zdarma

Naposledy editováno 23.10.2017 10:42:15

(reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 10:45 | Nahoru | #39

TomanPCM píše: - toho vykonu by som sa vobec nebal
- pokial budes jazdit kludne s rozumom medzi 2000-5000rpm tak ten motor je velmi prijemny, aj pre zaciatocnika
- vaha: pri jazde ju necitis, tam problem nieje, ten nastane pri manupulacii, moto ta moze prevazit, neudrzis ju a capnes na mieste....
- pokial nanu mas peniaze, urob si radost


Chtěl bych vidět motorku u které bude platit ta tisíckrát opakovaná reklamní věta že při jízdě váhu necítíš. Těžká motorka se vždy ovládá hůř než lehká a široký gumy to ještě umocní.
A problém pro začátečníka není ani tak motor jako spíš brzdy a ovladatelnost, to jsou věci který obvykle rozhodují "krizové situace".

Naposledy editováno 23.10.2017 10:52:30

(reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 11:06 | Nahoru | #40

ariba píše: Garance, jinak řečeno záruka Když máš něco v záruce a pokazí se to, tak to platíš? neblbni

Pleteš si placené servisní prohlídky v rámci záruky(garance) na vozidlo. V případě poruchy vozidla v garanci je oprava vždy zdarma



Mea culpa, sypu si popel na hlavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 11:16 | Nahoru | #41

puffybodie píše: PlusOne> To je naprosto v pohode Protoze to je presne to, co popisuje prave i Che na ktereho jsi odkazoval. Prebrzdeni, silna hmostnost nasledovane neudrzenim rovnohavy. Normalka, kdyz clovek to teprve dostava do ruk. Kdyz budes sedet na necem jako je CBR 125 ala kolo, tak to udrzis hodne daleky naklon v rukach a na nohach, ale neco co ma 700ccm a vice motor nebo i 500ccm, pokud je zelezny ram (), tak ten naklon co udrzis je mnohem mensi diky nervozite, krecovitosti a nevyjezdenosti a u hodne tezkych motorek muzes byt i Arnold, ale za urcitym bodem naklonu vyhrava fyzika motorka jde dolu a neudelas nic.

Druhe brzdeni a studene gumy. Ano, silnejsi a vetsi motorka co uz ma "balony", tak studene gumy se chovaji jinak nez zahrate. Stare motorky co maji tenke gumy nebo malorazky co maji tenke gumy a vetsinou jen nejakou tvrdsi smes kuvli snadnosti naklonu, spotrebe a vydrzi tech gum (vydrzi klidne 20.000km) tak na nich muzes jezdit obrazne receno jak je libo a hodne to odpusti. Ale balony, kdyz nezahrejes, tak te "pozdravi" v te nejnevhodnejsi chvili. Jak uz mas praxi, zkusenosti a nemusis myslet na milion veci na motorce, tak to vis, ale v zacatcich se proste kazdemu drive nebo pozdeji stane, ze na to zapomene a ze to nema zazite a stane se mu to co tobe.

Jsem ale rad, ze to tu nekdo na plno rekne a prizna se. Znovu opakuju, ze to neni nic proti tobe, ze naopak ti co zacinaji by si meli uvedomit, ze to tak opravdu je a proc to rikame a doporucujeme zacinat na slabsi i ti co nedavno zacinali. Ja taky narovinu reknu, ze kdyz bych mel silne delo hned na zacatku,tak asi bylo taky par situaci kdy bych lehnul, ale tim, ze jsem mel neco co ma "jen" 50 koni, uzke gumy, vzadu buben, brzdy 30 roku stare kde ani pancerovky to nezmeni a musi clovek predvidat, tak jsem proste nelehnul a po tech 4 letech kdy uz jezdim i jine stroje i kdyby jen pujcene, tak uz si troufnu nekam dal z vlastni.

Pochopitelne je tady ten bod co naznacujes, ze ne kazdy ma na to treba financne jit tou postupnou cestou uplne ala 125 -> 250 -> 500 -> cca 750 -> litr a vice. Vime, ze na prodeji motorky se nevydela. Ale asi i tak bych nevynechal minimalne cca 500 alespon 1 - 2 roky -> a pak uz cokoliv. Lepsi nez dat 300.000 za funglovku a nekde to rozvesit a ver, ze srat te na takovem stroji bude i jen polozeni v krizovatce v nulove rychlosti a dat to do pucu bude majlant. Lepsi dat desetinu za tohle http://www.youngtim...nda-vt-500e-pichler/ , neresit jestli je to zrovna to co se ti libi, ale je to levne ,stav bude dobry, jak to polozis bude ti to fuk (kapotu das klidne predem), vyzkousis jestli mas dobre obleceni nebo jestli nechces jine a po roce az dvou si koupis vysnenou funglovku nebo si reknes proc zbytecne ty prachy vyhodit, koupim treba max rok jetou co ma jeste zaruku a zbytek propalim v benzinu



Muj nazor je na to, ze nema smysl kupovat takovou starou mrdku, co nejede, coz neni az takovy problem, ale nebrzdi, krouti se, dily se shani blbe a jeste na netu.. Radeji si koupim novou, ktera ma pomocniky ve forme abs, ktere mu pomuze od prebrzdeni. Slusny ram, ktery udrzi motorku ve stope. A dostupnost dilu primo u prodejce. Proste na novy motorce se jezdi snaze.. Ta teorie s pilotama stihacek je taky trochu mimo. Duvod, proc nezacinaji na Grippenech je ten, ze jedna chyba a je konec. Kdezto u motorky to mozna bude bolet klouby a penezenku, pokud bude jezdit s respektem. A je fukt, jestli poleti na stary vrane nebo funglovce. Pokud to prepali do zatacky, skonci v lese nebo v protismeru, at pojede na cemkoli. Co se tyce zkusenosti z provozu autem, tak ta praxe je taky fajn. Bude se moci soustredit jen na rizeni a ne na provoz, ktery ma zazity. Maximalne je potreba sledovat vice auta z vedlejsi a pred sebou. A nedelat zacatecnicky chyby jako predjizdeni kolony nebo ve meste.. Nejdulezitejsi je stejne jedina vec.. A ta plati jeste vic u zenskych. Mit trochu talent!! Bez nej muze jezdit na cemkoli roky a stejne to nepomuze. Znam lidi, co hrozne moc chteji a bavi je to. Ale je tam blok, strach nebo nemaji to potrebne, aby to zvladli. Sedne na to, po par hodinach mu to jde a druhy den je zase na zacatku..
Tohle je muj pohled na vec.. Starsi chlapi, co chteji neco na pohodu nebo retro asi nemaji ambice na to, aby litali po okreskach jako blazni na sportech. Ale kdyz nebude mit vlohy pro jizdu na motorce, je fuk, na cem bude zacinat..

(reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 12:28 | Nahoru | #42
Petta> Částečně nesouhlasím - konkrétně mám problém s tím, že různí pomocníci jsou k dobru. Ono je to asi pravda, ale jen do té doby, než sedne na mašinu bez nich. Rozhodně může být jen ku prospěchu věci mít zažito, jak se motorka chová bez různých elektronických berliček.

Naposledy editováno 23.10.2017 12:35:31

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 12:35 | Nahoru | #43
Predne diky moc vsem za rady, prispevky a nazory.

Mel jsem moznost se o vikendu na masine cca hodku svest. Byt hodne laicke, nicmene par srovnani vuci Kawe ER6N - moje jedina dosavadni kratka zkusenost. Uplne jiny charakter motoru, v podstate od 1000rpm krasne linearne tahne, jezdil jsem vesnice a okrsky a v podstate 4-ku a vys na tyto rychlosti skoro nepotrebujes, na rozdil od kawy kdy jsem musel mnohem casteji radit protoze pod 2500-3000 motor nebyl moc stastny. Z pohledu jednoduchosti/privetivosti ovladani mi to prislo jako plus, pokud jako zacatecnik "bojujes" s razenim tak tady to az tak resit nemusis, prislo mi ze neni problem brutalne spomalit ci skoro zastavit na trojce a pak se skoro v pohode rozjet. Samozrejem chapu ze to neni idealni a mozna nekteri z vas budou rikat ze naopak naucit se radit na motorce ktera neni takto easy je to prave orechove jak se vyjezdit a ja to klidne podepisi, nicmene snazim se jen rict ze toto muze byt pro zacatecnika vnimano jako plus z pohledu ovaladatelnosti.
Brzdy velmi jemne, packa jednim prstem v pohode ovladatelna, nerekl bych ze by byly nejak vyslovene ostre (aspon podle toho co si ja pod tim predstavim).
Posez fajn, hodne vzprimeny byt to je "RS" tak bych ze se sportovnim posezem asi nema moc spolecneho, proti Kawe sedis vic jako na motorce, jakoby vysoko, v te kawe jsem byl tak nejak vic zanorenej.
Jidza velmi pohodova, prislo mi ze podstatne lepe tlumi nerovnosti nez tak kawa.
Nakonec vaha, coz je pro me to nejvetsi otaznik. Subjektivne motorka nevypada vesti nez ta kawa, akorat jak je tam vsechno ze zeleza a ten motor je tak nejak velky:). Nezkousel jsem s ni moc manipulovat ve stoje, kdyz na ni sednes a tak az takovy rozdil jsem necitil, velky respekt jsem mel v rozjezdech, pomalych rychlostech kdy jsem byl velmi opatrny, nicmene plyn/spojka se davkuje velmi citlive a takze rozjezdy i mirne do zatacky sli hezky regulovat.
Trosku pitome je umistnen klakson - prehozen s blinkry proti kawe takze jsem parkrat troubil a ze to troubi jako krava:)...

(reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

23.10.2017 v 19:51 | Nahoru | #44
Dafkoo> na každé motorce najdeš +- , motorku můžeš koupit a také ji prodat, zkus taky popřemýšlet co ti to dá a k čemu ti bikerství bude, aby jsi nevybudoval něco tak dokonalého co bude stát zaprášené v garáži a hadry v šatníku

Honda CB1100 RS pro zacatecnika

25.10.2017 v 11:40 | Nahoru | #45
hoši mám k vám dotaz na posouzení
známý si koupil enduro JUKI 125, problém byl v tom že se asi styděl na ní jezdit asi se necítil in, i jeho jízda připomínala spíše ,

tak si koupil enduro xt 600 tam zase zjistil problém že je vlastně leštěnkář a motorka se v terénu znečistí, po silnici ale nechtěl jezdit, nebo motorka je určená na kochání přírodou v terénu,

jelikož sním nikdo nechtěl jezdit v terénu koupil si cadivu, s tou zase ze silnice nesjede, jeli jsme na tři dny do madarska, koupil si kufry, kameru, navi, stan, vychytávky, po pár hodinách a 150 km otočil že už mu to stačí a jel domů,
zkusili jsme půldení výlet jedem banda domluvená trasa, ten najednou zablikal navigace mu řekla zahni doprava a zmizel,

52 let je to na zabití, nebo se na něj vyprdnou nebo máte nějaké zkušenosti dík moc

(reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

25.10.2017 v 19:31 | Nahoru | #46
Dafkoo> Nereš tady rady a kup si co se ti líbí. Každá umí jezdit tak jak chce řidič. Já bych osobně možná šel ještě do ještě víc retra jako W800 ještě se dá koupit i nová. Nebo T Boneville, ale to je jen dle vkusu každého soudruha. Nemá moc cenu se tady ptát. Zkoušel jsem to několikrát a nikdy mi to moc nepomohlo. Konej dle svého přesvědčení a hlavně ať máš radost ty.

Naposledy editováno 25.10.2017 19:32:07

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika

25.10.2017 v 20:53 | Nahoru | #47
Felixxx.....načal jsi téma o kterém se již hodně napsalo . Třeba se kamarád chtěl zařadit a zjistil ,že to není podle jeho představ. Věř , že to ty nevyřešíš .Jezdi s těmi koho to baví a rozumíte si .

Honda CB1100 RS pro zacatecnika

25.10.2017 v 21:03 | Nahoru | #48
Jestli je to ta rezervovaná černá v Letech, tak ta je opravdu nejhezčí moto co teď Honda nabízí.
Podle toho, na co ji chceš.
Jestli si chceš udělat radost a koupit krásný kus na víkendové vyjížďky, vzhledem k věku bys měl být rozumný a zvládnout to.

(reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika

26.10.2017 v 07:49 | Nahoru | #49

Beda-FM píše: Felixxx.....načal jsi téma o kterém se již hodně napsalo . Třeba se kamarád chtěl zařadit a zjistil ,že to není podle jeho představ. Věř , že to ty nevyřešíš .Jezdi s těmi koho to baví a rozumíte si .



no kdybys věděl o podobném tématu link budu ti vděčný, možná si to potřebuji jen nějak srovnat v hlavě nebo co,
toto je známý cca 25 let , spolehlivý, spousty akcí sám vymyslí, nechce jezdit sám, jezdí asi dva roky, ale jak se dostane za řidítka stane se neřízenou střelou,
jinak jasný jezdím s lidna co si rozumíme, ty jsem si za ty leta našel

Naposledy editováno 26.10.2017 11:25:13

Honda CB1100 RS pro zacatecnika

5.4.2018 v 17:25 | Nahoru | #50
Začal jsem v 25 na fungl nový 750ce, 70 koní, během roku jsem najel 6,000 km, stupačky mám obroušený až na kraj a taky jsem to nikde nepoložil.

Rozhodl jsem si koupit novej kus ze stejnýho důvodu jako ty. Nevidím ekonomickej důvod, proč si kupovat něco slabýho za 150, když to za pár měsíců prodáš. Nový dopravní prostředky ztrácejí hodnotu nejrychleji. Pokud si koupíš něco ojetýho, stejně budeš řešit přepis, servis (kterej si sám stejně neuděláš, podle toho co píšeš) a úplně popravdě - kupovat si ojetou motorku (pokud tomu nerozumíš) je to nejhorší, co můžeš udělat. Koupíš náhodou nějakou zlámanou, svařenou vraždu a akorát se na tom zabiješ (v horším případě). V tom lepším se na tom akorát naučíš blbě a znechutí ti to motorky.

Pokud to máš v hlavě srovnaný, máš na to prachy a svojí jízdu budeš stupňovat úměrně nasbíraným zkušenostem, nevidím důvod, proč si nepořídit litra od Hondy, navíc to není žádnej supersport.

Motoškola je v tvým případě ovšem samozřejmost, objednej si jí rovnou s motorkou.

Naposledy editováno 05.04.2018 17:28:24

Honda CB1100 RS pro zacatecnika

11.6.2018 v 20:37 | Nahoru | #51
Kamarád pracuje v jednom z největších autosalonů u nás, prodávají i motorky. Velké motorky. Jedni z nejčastějších zákazníků jsou čtyřicátníci, kteří už něco vydělali, mají to v hlavě srovnané a plní si sny. Prodejci si vedou žebříček, kdo z těch pánů dojel "nejdál". Rekordman to položil ani ne po 300 metrech. Držel to dlouho, než ho překonal borec, co to rozsekal v bráně salonu

Musím říct, že naprosto souhlasím s tím, co píše puffybodie. Můžeš to mít stokrát "srovnané v hlavě" a podobně, ale prostě když nejsi vyježděný, tak čím těžší, méně obratná a potenciálně rychlá motorka, tím větší potenciální průser. Když začínáš jezdit autem, tak taky nesedneš rovnou do autobusu, protože to prostě musíš zvládnout. Tam, kde se na menším obratnějším stroji máš šanci vyhnout se překážce, tam na "mamutovi" vhučíš pod Tatru...
Začínal jsem na CBF250, dal jsem na ní 2,5 sezóny - skoro do teď - a jsem za to fakt rád. Loni jsem absolvoval "Učíme se přežít" od Besipu a při nácviku vyhýbacího manévru jsem si to dával jako po másle (stejně tak borci na 125). Už lidi na pětikilech s ním měli problémy, byl tam nějaký V-Strom a pro mě neidentifikovatelný chopper a ti to jezdili +/- rovně...

Nemusíš mít závodní ambice, já je taky nemám, ale podle mě je v rámci aktivní bezpečnosti důležité ovládat motorku co možná nejlíp. A to se líp naučíš na lehké malé motorce a tu velkou si pak můžeš koupit s tím, že už se na ni nebudeš trápit a že ji třeba ani nepoložíš...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec majitelů Honda CB 1100 EX/RS [1 ... 4, 5] Honda CB 1100, Honda CB 1100 RS Addas 123 6.3.2024 v 14:01 ZeSlovenska
Udrzovani baterky CTEK MXS 50 Honda CB 1100 RS Dafkoo 15 16.1.2024 v 18:31 mRKEF
Honda CB1000R Honda CB 1000F, Honda CB 1000R, Honda CB 1100 RS Beride 4 6.7.2023 v 20:10 MungoJerry
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1


TOPlist