bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: regulátor dobíjení bez baterie
13.10.2017 v 11:16
Jde motocyklový zkratový regulátor napětí (dobíjení) použít bez baterky a zároveň bude správně regulovat?
Konkrétně třífázový regulátor (3 žluté dráty od generátoru a červený+černý).

regulátor dobíjení bez baterie

13.10.2017 v 15:14 | Nahoru | #1
Shoří. Nebo myslíš že ten proud ,který vyrobí , někde vyšumí ? Leda by jsi tam dal něco co bude ten proud odebírat, ale s příkonem toho, co leze z altíku ven.

regulátor dobíjení bez baterie

13.10.2017 v 15:16 | Nahoru | #2
bez baterky to nemaka. co potrebujes tou elektrikou pohanet? slo by pouzit elektroniku z endur bez baterky...

regulátor dobíjení bez baterie

14.10.2017 v 08:20 | Nahoru | #3
Před lety jsem tu měl na opravu Cagivu Mito.U baterie se uklepal vevnitř kontakt a baterie tím pádem neuzavírala obvod.Regulátor se neměl o co "opřít" a v podstatě pouštěl co vyrobil alternátor.
Na druhou stranu,před týdnem jsem dělal čínského skůtra a jeho dobíjení,sice jednofázové,fungovalo správně i bez baterie.
Takže tak je psáno výše,pro trvalý provoz nedoporučuji...

regulátor dobíjení bez baterie

15.10.2017 v 22:51 | Nahoru | #4
Pokud se jedná opravdu o zkratový regulátor zapojený na alternátor s permanentními magnety(bez buzení),tak stačí místo baterky dát kondenzátor (viz. VAPE bez baterky).V tomto zapojení platí -čím víc odebírají spotřebiče,tím míň je zatěžován regulátor.

regulátor dobíjení bez baterie

16.10.2017 v 16:15 | Nahoru | #5
Odešel mi regulátor (jen 2 vodiče) ke generátoru, jak bylo zmíněno, s permanentními magnety. Novej jsem našel jen za 1200, což se mi hned dávat nechtělo, tak jsem chtěl zaexperimentovat s čínským popsaným regulátorem, kterej jsem měl k dispozici. A neshořel
No, neregulovalo to, i když jsem zkoušel to různě zapojit anebo to dávalo moc nízky napětí.
Pak jsem našel Vape regulátor ... ten samej, jako tam byl :-B takže jsem nakonec objednal ten vape.
Ale to s tím kondenzátorem snad ještě vyzkousím jen tak pro zajímavost :-B

regulátor dobíjení bez baterie

17.10.2017 v 07:52 | Nahoru | #6
Zkratový regulátor by měl být zapojen paralelně k baterce a pokud ta bude plně nabitá, tak by se obvod měl chovat jako by tam nebyla. Takže ta poznámka s kondenzátorem pro vyhlazení půlvln by byla logická. Zátěž by měl vydržet. (¨Nabitá baterka též žádný proud neodebírá - s tím musel konstruktér počítat.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ložiska krku řízení utahování VOR EN 503 klubko 11 8.4.2019 v 22:53 V_i_c_i
Náhradní díly VOR 503 VOR EN 503 Corey_Taylor 10 4.3.2019 v 15:18 Adam_michalek
Android aplikace údržba motorky s m... VOR EN 503 klubko 11 13.4.2017 v 07:34 kle5002003
Náhradní díly VOR VOR EN 450, VOR MX 530, VOR EN 503, VOR 530 EM Daniel_cz 11 19.7.2015 v 16:31 Daniel_cz
VOR EN 503 za tepla nestartuje VOR EN 503 klubko 0 3.4.2014 v 22:56 klubko


TOPlist