Téma: Oprava řízení - co s tím?
10.10.2017 v 15:18
Ahoj přátelé, dnes se mi stala nepříjemná věc - paní mě štrejchla z boku do předního kola na křižovatce (blikala doprava ale jela rovně). Srovnal jsem vidlice v brýlích, takže řídítka jsou rovně, ale z předního pohledu jde vidět, že celé řízení je pohnuté doleva od svislice. Dotaz - dá se to nějak ještě ne vidlicích srovnat, nebo to už je hnutý krk? Má někdo zkušenosti? Ujel jsem s tím po dálnici asi 120km a je to v pohodě, když pustím řídítka, tak to lehce táhne doprava ale nic zásadního... Hrozí případně nějaké nebezpečí při provozu?
Děkuji za rady.
Děkuji za rady.
Nejspolehlivejsi je vyndat trubky uplne a rozkutalet je na rovne plose. Jestli jsou kluzaky ohly pod brejlema, tak se to bude odvalovat na stole nepravidelne. Pokud budou rovny, znova nasadit a hlidat aby sly lehce do bryli a jejich roztec sedela na kolo bez roztahovani nebo mackani k sobe (tim overis, ze nejsou hnuty brejle). Pokud trubky rovny nejsou, tak muzes zvazit rovnani, nebo vymenu. Pokud je deformace mala, nekdy staci nasadit vidle ohybem proti sobe a kolo dostat do rukou roztahnutych vidli. Sice pak casteji odchazi gufera a dlouhodobe to driv odnesou pouzdra, ale troufam si rict, ze takto jezdi hodne motorek po cestach a je to bezpecnejsi, nez mit kolo sejdrem.
Jinak bych to urcite nenechaval, jak to je. Az bude nekde prusvih a budes muset vzit nouzove za predni brzdu, tak si lehnes. Navic se urcite bude i nepravidelne sjizdet plast a tim se bude efekt krive vidle nasobit.
PS: Ja nevim, co lidi videj na klasickejch vidlich (krom ceny.. ). S tim ohybanim bojuje kazdy, kdo treba jenom upusti masinu na parkovisti. Zlaty UD vidle. Ja uz bych klasiku nechtel.
Jinak bych to urcite nenechaval, jak to je. Az bude nekde prusvih a budes muset vzit nouzove za predni brzdu, tak si lehnes. Navic se urcite bude i nepravidelne sjizdet plast a tim se bude efekt krive vidle nasobit.
PS: Ja nevim, co lidi videj na klasickejch vidlich (krom ceny.. ). S tim ohybanim bojuje kazdy, kdo treba jenom upusti masinu na parkovisti. Zlaty UD vidle. Ja uz bych klasiku nechtel.
No vsak jo. U klasickych vidli, nota bene s tenkejma kluzakama je to, jak jdyz jsme zamlada rovnali riditka na SOBI20 mezi kolenama. Zkus ty kluzaky povalet na stole a uvidis, jestli jsou krivy.
Mimochodem jsem ted znova kouknul na ten obrazek a fakt to vypada, jako by cela kapotaz byla sejdrem. Jedno riditko vypada oproti druhemu niz.. Tak abys nehonil ducha, ktery neexistuje.
Mimochodem jsem ted znova kouknul na ten obrazek a fakt to vypada, jako by cela kapotaz byla sejdrem. Jedno riditko vypada oproti druhemu niz.. Tak abys nehonil ducha, ktery neexistuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |
Hledám servis Kawasaki GPZ 500 | Anthony30CBR | 6 | 26.7.2022 v 06:34 Gahan37 |