Téma: Skupina A
9.10.2017 v 20:34
Zdravím je nějaký problém když bych měl A - neomezené a jezdil s motorkou, která je jen papírově uškrcená a real je otevřená někde jsem se dočetl, že taková moto je "technicky nezpůsobilá" zdá se mi to jako pěkná blbost, ale pro jistotu se ptám... Díky

Skupina A

9.10.2017 v 20:52 | Nahoru | #1
tak teoreticky by mohl byt urcite problem v tom ze mas neco jinyho v papirech a neco jinyho pod zadkem - tedy nikoliv "velkej pruser" jako bys ridil neco na co nemas opravneni (jako by tomu bvylo v pripade ze by papireve seskrcenej stroj ridil nekdo s nizsi skupinou) nybrz "jen mensi priser" obdobne jako bys mel treba spatnej rozmer pneu,.. ...prakticky pak vzhledem k absenci moznosti zmereni na brzde pochybuju ze by to nekdo nejak zjistil tak jako tak

Skupina A

9.10.2017 v 21:22 | Nahoru | #2
Jako blbost to taky nevidím, ale kdo a jak by to měřil? Soudní znalec, zkušebna? Pokud nebude průser kdo by to tady zaplatil?

Skupina A

10.10.2017 v 10:30 | Nahoru | #3
jediné, co se řeší - a daleko víc v německu/rakousku/francii a podobných státech - je pojistka (povinné ručení). v případě průšvihu zkoumá pojišťovna, jestli jsi platil správnou výši pojistky.
pak se to řeší dvěmi způsoby, ten mírnější je doplatit (samozřejmě s napočítáním penále) a ten drsnější je "pojistný podvod"

u nás jsem slyšel (ale nemusím vědět všechno) jen o případech, kdy bourail mlaďasové, co měl odškrceno a mít neměli (jednou bouračka v rychlosti, kterou škrcená motorka nedá, podruhé zkoumaná motorka na přímý popud druhé strany) - jak to dopadlo, nevím

edit: a ano, je technicky nezpůsobilá, neboť nesplňuje údaje uvedené v tp (oficiálně bys měl mít v techničáku i zápis zápis čipu na "oktáfce f tédéí")

Naposledy editováno 10.10.2017 10:32:38

Skupina A

10.10.2017 v 16:44 | Nahoru | #4
Na druhou stranu - kolik to má v papírech? 25kW nebo 37kW? Kdyby 37 a v reálu bylo kolem 40kW, tak to se může říct, že to tam naskákalo samo... Ale přibrzdit ZXR750 na reálných 25kW, na to už musí být pořádné plechy v sání a dorazy pod šoupátkama.

Skupina A

10.10.2017 v 16:47 | Nahoru | #5
OK, díky všem za info!!! Takže nejlepší bude mít A bez omezení a v tp, aby vše sedělo s real taky nevěřím že by se na to přišlo při běžné kontrole, ale asi může být popotahování při nehodě...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki gpz 500 Kawasaki GPZ 500 bleckeagel 10 Dnes v 15:47 bleckeagel
Top case na KAWA GPZ 500 S Kawasaki GPZ 500 tomankubik 2 21.4.2018 v 12:13 tomankubik
Oprava řízení - co s tím? Kawasaki GPZ 500 stassek 13 10.10.2017 v 17:32 stassek
Metzeler ME77 vs. Heidenau K65 Kawasaki GPZ 500 Beranidlo 3 13.8.2017 v 20:33 Michal1011
GPZ 500 vibrace motoru Kawasaki GPZ 500 Comforin 3 15.6.2017 v 00:15 danlibu


TOPlist