bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Volnobežné otážky
9.10.2017 v 13:49
Zdravím
Mám 3 válec z roku 98, karbirátor mikuni a pozorujem, že keď nechám bežať po štartu zahrievať motorku naklonenu naľavo na bočný stojan, tak sa otáčky samé zvýšia o cca 500-1000/min a tak musím ubrať sytič, ak postavím rovno na hlavný stojan, tak klesnú a sytič musím pridať, inak by motor zdochol.
V podstate som to zistitl náhodou, lebo vždy štartujem na hlavnom stojane rovno ale na mojej moto sa dá nechať bežať aj na bočnom stojane.
Keď som naštartoval povodne v rovnej polohe , tak klasicky som dal sytič a všetko sa o.k, ale keď som to sklonil na bočný stojan, tak otáčky vyleteli hore o cca 1000/min.v tejto polohe prote potreba sytiča bola výrazne menšia.
Motorka iinak jazdí tak, že v rozmezí 1500-3000 tis mám pocit že trochu zahrká (ale len pod záťažou- prudká akcelerácia, jazda do kopca, nie na voľnobeh) akoby keď podtáčaš auto a počuješ ventily a v tej dobe a aj horšie ťahá v tom intervale.Nad 3000/min už ťahá parádne a s normálnym zvukom.Nie je to v zlom nastavení karburátoru(synchronizované sú, a aj šroby bohatosti zmesy su nastavené podľa manuálu. Nie je problém s hladinou v plavákovej komore, že pri náklone motorky sa zmení jej hladina ....Ďakujem za každú radu. Peter

1 reakcí na tento příspěvek Volnobežné otážky

9.10.2017 v 15:21 | Nahoru | #1
Koľko km to má navŕkané ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnobežné otážky

9.10.2017 v 15:29 | Nahoru | #2
brazel>

Na počítadle je 28 tis ale kto by tomu udaju veril.Kupoval som to od chalana maniaka u Prahy kde si motorky ako fandovia spravujú samil, auto-moto mechanici , navonok vyzerá akoby vyšla včera z továrny

1 reakcí na tento příspěvek Volnobežné otážky

9.10.2017 v 15:38 | Nahoru | #3
Mal som na takom istom motore (moto v profile) problémy so zlým časovaním , ale motor mal viac kilometrov a ukázalo sa (po polroku rôznych pokusov) , že bola vyťahaná rozvodová reťaz , takže sa mohli karburátory nastavovať aj 100x a nepomáhalo nič .

Ale to nebude asi tvoj prípad .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnobežné otážky

9.10.2017 v 16:16 | Nahoru | #4

turkpet1 píše: ...Nie je to v zlom nastavení karburátoru(synchronizované sú, a aj šroby bohatosti zmesy su nastavené podľa manuálu...


Pokud jsou šrouby volnoběžné směsi nastavené podle manuálu, je to špatně a měly by se nastavit tak, aby volnoběžná směs měla správnou bohatost. Hodnota v manuálu je výchozí, čili ta, od které se nastavovat a měřit začíná.

(reakce na) Volnobežné otážky

9.10.2017 v 20:07 | Nahoru | #5
brazel>

Rozvody som vymenil v lete.., ďalej skontrolovana spojka, tu som vymenil za nové lozisko( sa mi zdalo, že ma vonkajší kôš trochu vôľu), skontroloval oba šrouby na ose alternatora( v minulosti slabé miesto u tohoto modelu), gumové tlmiace nazvime to podložky na rotoru alternatora tiež o.k vyzerajú..

(reakce na) Volnobežné otážky

9.10.2017 v 20:10 | Nahoru | #6

1100Virago píše: Pokud jsou šrouby volnoběžné směsi nastavené podle manuálu, je to špatně a měly by se nastavit tak, aby volnoběžná směs měla správnou bohatost. Hodnota v manuálu je výchozí, čili ta, od které se nastavovat a měřit začíná.



..pravda, nechcelo sa mi tu rozpisovať tak som to len tak stručne pomenoval....bohatosť zmesi viem nastaviť, a tam to mám o.k...

1 reakcí na tento příspěvek Volnobežné otážky

9.10.2017 v 20:13 | Nahoru | #7
JEstli to ma hodne nalitano, tak bych si tak typnul ze to ma proste vybehany plovaky na osach a kdyz to prdnes na bok tak se minimalne jeden kousne v nejaky poloze a karbec se preplavuje. Coz se da asi jednoduse otestovat.

(reakce na) Volnobežné otážky

9.10.2017 v 22:18 | Nahoru | #8
turkpet1: Tak to jo, nenapadlo mě, že to mám chápat, že to bylo nastaveno postupem podle manuálu.

gugo: Setkal jsem se s případem, že jehlu ventilu nějaký kutil namáčknul v kleštích a otisknul do ní zoubky. Motorka jeden den jela dobře, jindy kuckala, bylo to celkem náhodné. Přišlo se na to náhodou při seřizování hladin, že plovák nechodí hladce, tak se ty zoubky zalapovaly a najednou nastavení drželo. Takže je klidně možné, že ten problém bude fakt v chodu plováků nebo jehly a že v náklonu to zadrhne, hladina žije vlastním životem a podle toho se to chová.

Ony se tyhle věci na dálku řeší blbě, protože občas si člověk okem všimne něčeho, co ostatní opakovaně přehlíželi. A tohle přes net fakt nejde.

Volnobežné otážky

11.10.2017 v 19:07 | Nahoru | #9
Ešte ma napadá, či nemám zle nastavenu výšku hladinu v komore karburatoru (myslím príliš vysoku a tým pádom bohatu zmes) a pokiaľ motorku naklonim na ľavý bok, tak sa hladina priblíži optimálnej výške a otáčky letia hore. Skusim teda skontrolovať výšku hladiny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
Přihlášení moto z Rakouska/ Německa... Triumph Thunderbird 900 turkpet1 10 30.3.2023 v 19:56 marna
Ahoj dotaz na žárovky budíky triu... Triumph Thunderbird 900 MIKEPETR 1 21.2.2022 v 05:51 kratkej01
Rozvodovy řetěz Triumph Thunderbird 900 turkpet1 7 13.10.2017 v 21:14 turkpet1
Rozvodovy řetěz triumph thunderbird... Triumph Thunderbird 900 turkpet1 2 13.10.2017 v 16:50 turkpet1


TOPlist