globalmoto_duben_nolan





Téma: Balkán 2018
Rád bych příští rok zavítal opět na Balkán (hlavně Bosna a Hercegovina Popř kousek Černé Hory) .
Základní parametry:
Termín: Jsem učitel = pouze červenec a srpen. min 16 dní, max. 23 dní (Upřednostnil bych červenec, letos jsem jel v srpnu a vše už bylo žluté, suché a řeky bez vody)
Motorka: Chci jet na Honda CRF 250L, takže žádná závratná cestovní rychlost, dálnice NE, ale o to víc bych si chtěl užít šotoliny a lesní cesty -takže rozhodně enduro, klidně bych přibral i někoho na 125, ale žádný leštěnkář.
Cesty: Cílem jsou především šotoliny, kopce a hory, mám rád když je nějaká řeka, jezero atd. Takovou osou příběhu by byl průvodce Bosenské šotoliny, ale chtěl bych i nějakou vlastní odbočku. Pokud zvládneme bezpečně zaparkovat tak i nějaký výšlap na kopec by nebyl od věci.
Spaní: Co nejvíc na divočáka, stan/pod širákem, kemp jen kvůli sprše nebo když to nepůjde jinak. Hotely a chaty jen v nouzi.
Koupání: jezero, řeka, potok
Stravování: Východní Fastfood(šašliky, pljeskavica, burek,...) + Supermarket + vozím si Manu. Na vaření kašlu.
Zatím to berte spíš jako seznamku lidí se stejným zaměřením a stylem cestování a stylem stroje....

Naposledy editováno 01.11.2017 14:26:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Balkán 2018

26.11.2017 v 23:03 | Nahoru | #1
Peppa21> Mám nádrž Acerbis 12l. Při přejezdu unijních států bude spotřeba tak 3l s tou posranou osmdesátkou všude. Až začneme trochu kroutit plynem počítám 4,2 max. Takže já dojezd dobrý, ale asi si přiberu dvě petky jen tak pro jistotu. Rozmístění benzínek v Bosně je dost nerovnoměrné.

(reakce na) Balkán 2018

27.11.2017 v 14:38 | Nahoru | #2
Newton> Na DR-Z mám origo nádrž 10l z toho 2,3l rezerva, max. celkový dojezd, včetně rezervy cca 200 km, obvykle mi tankování vychází „pro sichr“ po cca 150 km (přepínám na rezervu - nemá to palivoměr). Případná rezerva by z důvodu omezené přepravní kapacity byla max. 2l navíc, z čehož usuzuji, že z pohledu sjednocení dojezdu vlastně téměř nic neřeší a stále budu zaostávat. Když jsem se díval na mapě (nevím jaká je realita, či jejich provozuschopnost), tak mi nepřijde četnost čerpacích stanic malá tak, abychom my s menším dojezdem měli problém. Spíš to vidím lehce obtěžujícím z pohledu nutnosti častějšího tankování, a tím spojené vyhledávání čerpacích stanic, a třeba i odklonů od tras. Jedno pozitivum: při „tranzitním přesunu“ Tě četnější tankování ať chceš nebo ne donutí dělat nucené přestávky, tudíž nehrozí přepínání sebe samotného a zadek Tě také zajisté poděkuje, že si alespoň na chvíli uleví od sedla, která jsou na těchto typech strojů poměrně tuhá a úzká.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8248 Včera v 23:59 karelsychra
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist