Téma: Pretrhnutý závit
1.10.2017 v 19:52
Zdravím chcem sa spýtať čo sa da robiť z pretrhnutím zavitom,mna zaujíma či by sa to nedalo nijako zvarit aby netrebalo vŕtať nový závit.Na motorke mám 2 vypúšťacie skrutky preto
1 reakcí na tento příspěvek Pretrhnutý závit
Prosim ta, skus napisat, co sa vlastne stalo, lebo pytas sa, ci sa da nieco zvarit a zaroven pises o 2 skrutkach a tiez o tom, ze treba mozno treba vrtat novy zavit... Mas strhnuty zavit na jednej vypustacej skrutke, alebo na bloku? Mozem len predpokladat, ze je strhnuty zavit na bloku. Ak ano, tak zrejme bude treba dat vlozku.
Naposledy editováno 01.10.2017 20:28:11
Naposledy editováno 01.10.2017 20:28:11
Motofun> Ok mám 2 vypúšťacie skrutky z olejovej vane jedna je v pohode ale druhu Jak som odsroboval lebo som potreboval vypustit olej sa odtrhol závit a ja sa pýtam ako sa to da najjednoduchšie zatesniť buď zvariť alebo urobiť nový závit z skrutkou
1 reakcí na tento příspěvek Pretrhnutý závit
A proč by se za to měl stydět.Na jedný svý mášině jsem dělal vložku výpušťáku a je to perfekt.
Vono na 20 let starým stroji,kde to majitel utahoval jako p~ča a ty to doma vytočíš i se závitem je to super r řešení.Už takhle tam byla m18.
Větší závit.Vložka namazaná tekutým kovem a našroubovaná do karteru je navěky.
Vono na 20 let starým stroji,kde to majitel utahoval jako p~ča a ty to doma vytočíš i se závitem je to super r řešení.Už takhle tam byla m18.
Větší závit.Vložka namazaná tekutým kovem a našroubovaná do karteru je navěky.
miguel323 píše: A proč by se za to měl stydět.Na jedný svý mášině jsem dělal vložku výpušťáku a je to perfekt.
Vono na 20 let starým stroji,kde to majitel utahoval jako p~ča a ty to doma vytočíš i se závitem je to super r řešení.Už takhle tam byla m18.
Větší závit.Vložka namazaná tekutým kovem a našroubovaná do karteru je navěky.
stydet ? taky nevim proc by se mel stydet ?
jinak zatka M20x1,5 se da bezne koupit, jak velkym prumerem vyteka je oleji pomerne fuk, technicky je to cistsi, a i "mechanik-utahovtel na krev" si da po takove zkusenosti zpravidla pozor.. lepeni je samozrejme fain, ale cim min spoju tim elegantnejsi reseni
To je sice pekny,ale vydrbaná m18 moc masa na m20 už nená.Řešení:m22 závit.Na soustruhu upraven výpušťák m22 x 1.5 s osazením.Provrtán a proříznit na vnitřní průměr m14x1.5.Což je standartní výpušťák i v automobilovém průmyslu.Načež byl utažen do karteru a podlepen tekutým kovem..
Je mi fuk co je čistší,ale co je účelnější.Todle už majitel neprotočí.Musíš taky přemejšlet co pak až to zas urve..Vono to nejde v tomhle průměru řezat do nekonečna.Pak jen vyndat,půlit a vyvařit..
A nevidim problém přiznat vyvložkovanej závit.
Naposledy editováno 03.10.2017 13:50:40
Je mi fuk co je čistší,ale co je účelnější.Todle už majitel neprotočí.Musíš taky přemejšlet co pak až to zas urve..Vono to nejde v tomhle průměru řezat do nekonečna.Pak jen vyndat,půlit a vyvařit..
A nevidim problém přiznat vyvložkovanej závit.
Naposledy editováno 03.10.2017 13:50:40
-na M20x1,5 se vrta cca 18,5 na M20x1 se vrta cca 19 (vzhledme k profilu zavitu 60° je to vzdy cca prumer - stoupani, resp. vyska zavitu odpovida priblizne polovine stoupani )
-clovek co serve po druhy ten samej zavit, by mel zvazit dobrovolne vzdani se svepravnosti
-ohledne priznavani, no vsak samozrejme, a kdyz uz stejne reknu ze je to vyvlozkovany tak muzu uplne stejne rict ze je ta zatka neoriginal/vetsi... v tom vlozkovani vidim prave smysl jedine pri snaze nejak sikovne "zamaskovat zavadu"... samozrejme ze tam kde uz neni z venku zadny misto pro vetsi prirubu vetsi zatky je to pak logicky nezbytnost, o tom zadna.. a tam kde neni misto ani pro vetsi zavit (at uz pro vlozku nebo na primo) tam holt nezbude nez koupit novej dil coz je palka jak prase...
-clovek co serve po druhy ten samej zavit, by mel zvazit dobrovolne vzdani se svepravnosti
-ohledne priznavani, no vsak samozrejme, a kdyz uz stejne reknu ze je to vyvlozkovany tak muzu uplne stejne rict ze je ta zatka neoriginal/vetsi... v tom vlozkovani vidim prave smysl jedine pri snaze nejak sikovne "zamaskovat zavadu"... samozrejme ze tam kde uz neni z venku zadny misto pro vetsi prirubu vetsi zatky je to pak logicky nezbytnost, o tom zadna.. a tam kde neni misto ani pro vetsi zavit (at uz pro vlozku nebo na primo) tam holt nezbude nez koupit novej dil coz je palka jak prase...
jj, verim ze mechanik z povolani musi byt slusny "dobrodruzstvi" vsadim se ze se pan urcite zeptal jestli to bude hotovy na pockani, nebo do vecera..
jinak cinan (u toho vypustaku bych se ciny urcite nebal) dela za par korun vsechny bezne pouzivany rozmery.. a jeste barevny
jinak cinan (u toho vypustaku bych se ciny urcite nebal) dela za par korun vsechny bezne pouzivany rozmery.. a jeste barevny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Lehké enduro pro začátečníka KTM 125 EXE | Uchcalpes | 23 | 16.3.2023 v 08:26 Uchcalpes |
KTM EXCvsEXE KTM EXC 125, KTM 125 EXE | SvatoslavJAWA | 4 | 27.12.2021 v 20:15 SvatoslavJAWA |
Výbrus válce Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... | DrevoKocurik | 0 | 7.9.2021 v 09:48 DrevoKocurik |
EXC 125 1999 (upalováním kontaktu n... KTM 125 EXE | ma-rasta | 2 | 5.3.2019 v 19:39 ma-rasta |
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |