Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
23.9.2017 v 19:12
Ahoj, potřebuju radu ohledně svíček na Fireblade 900 rok 98.

Moto uleje svíčky po cca 400 km, řešil sem škubání a vynechávání při otáčkách kolem 4500 - 5500 ot. Vyměnil sem svíčky, který měly najeto cca 400 km na foru sem našel že NGK, který sem dával minule rády při ulití probijí, tak sem dal podle doporučení Brisk silver. Byl klid tak sem se radoval, moto i startovala hned - bez plynu se sytičem. Dneska sem jí zase projížděl, od výměny svíček najeto zase cca 400 km, start v pohodě bez plynu na plnej sytič po nastartování jí nechávám běžet jako dycky na sytič, nandam helmu vytlačim před barák a otáčky pomalu slejzaj, když slyšitělně slezou, vypnu sytič (muže to na nej běžet tak minutu), on se sám postupně vypíná (nedrží uplně vytaženej). Při pojížďce začla zase kašlat a vynechávat.

Otázka zní co dělám špatně ? Je možný, že by byly špatně seřízený karburátory a ulejvaly se tak svíčky ?
Rozvody jsou nově udělaný, hlava a ventily taky, směs na karburátorech je nastavená dle manuálu do základního nastavení, dolazený to ještě nejni, volnoběh mám cca 1100ot.
Předchozí
1 2
Následující

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

23.9.2017 v 20:19 | Nahoru | #1
A svíčky jsou jaké ?černé?pokud ano máš to bohaté.

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

23.9.2017 v 20:27 | Nahoru | #2
tak pokud se ulejval, bude něco s karbcema.

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

23.9.2017 v 22:24 | Nahoru | #3
Svíčky černý nebyly, když sem je měnil. Je mi to divný, když sem zjišťoval kde je problém, když to začlo prvně cukat karbíky byly nekolikrát rozebraný, vyčištěný a nikdy se nic nenašlo. Všechno nastavený podle výrobce . . .
Už mi to leze na hlavu, když sem shánel někoho kdo by to seřídil, tak se všichní v okolí bráníli, že to nejde napíchnout na PC, karburátory umí seřídit asi málokdo. . .

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

24.9.2017 v 10:04 | Nahoru | #4
synchronizaci jsi dělal taky ?

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

24.9.2017 v 11:23 | Nahoru | #5
Na tu sem se právě ještě nedostal. . .

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

24.9.2017 v 16:06 | Nahoru | #6
není starý benzín?

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

24.9.2017 v 17:31 | Nahoru | #7
Mám ten samý problém

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

24.9.2017 v 21:17 | Nahoru | #8
NN benzín je novej.

Ještě mě napadá, že to strílí do vejfuku když brzdim motorem, ale to bych řek, že bude otevřeným vejfukem ve kterým nebude asi ani moc vaty (budu kupovat novej)

Naposledy editováno 24.09.2017 21:47:54

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

25.9.2017 v 10:09 | Nahoru | #9
Nevím jak je to u tvých karbeců ale umě,tedy XJ900s jsou v sedlech jehlového ventylu O-kroužky které jsou lety spuchřelé a kolem nich protéká benzín i když jehl.ventyl je zavřený.Měl jsem to tak u sebe a stejné příznaky.Třeba ti to pomůže.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

25.9.2017 v 10:14 | Nahoru | #10
http://www.motorkari.cz/tema/?t=173605

Tady je k tomu téma,rozuzlení skoro na konci tématu.

(reakce na) CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

25.9.2017 v 19:52 | Nahoru | #11
takjanevim> Díky za typ, nezbyde mi nic jinýho než to teda ještě jednou rozhodit. Asi oběnám rovnou nějakou opravnou sadu těsnění na komplet karburátory :)

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

25.9.2017 v 21:40 | Nahoru | #12
Pokud ti to při brždění střílí do výfuku máš moc chudou volnoběžnou směs. To žes ji nastavil dle manuálu je sice pěkné, ale pokud tam máš laďák je to právě potřeba doladit. Na karburátorech zkoušej přidávat po půl otáčce na šroubkách bohatosti, dokud se to nezlepší. Ale pokud máš hodně otevřený výfuk tak to kolikrát ani odstranit nejde. Jinak k ulévání svíček. Změřit hladiny karburátorů. Za prvé: buď ti už netěsní jehlové ventilky v karburátorech. Nebo za druhé: už sou v háji o-kroužky kolem sedel jehlových ventilků jak zmiňoval už Takjanevim. Ikdyž u některých karburátorů sou ty sedla lisovaná a jednoho krásného dne přestanou těsnit a je konec.
Ale co ti doporučuju tak: Karbce znova ven, komplet rozebrat co jde, prohnat ultrazvukem, nastavit hladiny, doladit směs, udělat synchro a musí to fungovat

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

25.9.2017 v 23:18 | Nahoru | #13
Podle mě nejde hladina nastavovat, je to daný. (jestli si dobře pamatuju) Rozeberu nafotim a uvidíme :)

(reakce na) CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

26.9.2017 v 21:01 | Nahoru | #14
M4rť4s> Je to možné, některé motorky mají na plováky ty zobáčky co drží jehlový ventilek z plastu takže nenastavíš nic jako u těch co mají zobáček ocelový který jde přihnout.

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

29.9.2017 v 08:45 | Nahoru | #15
tak jak jsi pokročil? já mám SC28, a jde na 3 občas na4 válce, kámoš má navíc zánovní iridia tak jsem zvědavej. Moto stála 2roky, ale chytne na otočení

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

1.10.2017 v 21:42 | Nahoru | #16
Tak, já sem rozebral karburátory a ventilky plováku jsou dobrý, zkoušel sem foukat do přívodu a plovákem otvírat a zavírat a fungujou jak maj. Kontroloval sem i hladinu v plovákový komoře a všude je stejná, plováky jsou celoplast, takže se nadá hladina nastavit. ten protikus vantilku plováku si myslim, že vyndat nepujde.

Svíčky jsou taky zajímavý, dvě vypadaj jako kdyby měli bohatou směs a dvě v poho.

Takže karburátory pujdou na ultrazvuk a objednám sadu těsnění a trysek.


Naposledy editováno 01.10.2017 22:25:13

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

3.10.2017 v 19:02 | Nahoru | #17
Jj, sem si to myslel některé Hondy mají plováky a celoplastové a s hladinou tudíž hýbat nejde. A sedla do kterých dosedají ventilky jsou tady zalisované ty bohužel nevyděláš. Ale pokud máš na všech hladinu jak na fotce tak to je ok. Jen co se týče těch nových věcí co chceš kupovat tak z vlastní zkušenosti vím že třeba jehlové ventilky z náhrady moc nefungují ty je třeba brát origo a to stojí ranec.

(reakce na) CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

3.10.2017 v 22:14 | Nahoru | #18
mischa638> dobře, uvidim co dorazí. Už sem to objednal z německa, tak sem zvědav co z toho bude :)

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

13.10.2017 v 19:35 | Nahoru | #19
Tak sem hodil karburátory na vyčistění a mechanik říkal, že už to jednou řešil, že motorka žrala svíčky a nakonec to bylo olejem. Pístní kroužky propouštěly olej a odcházely svíčky. Říkal, že úbytek oleje byl minimální ani tomu nevěřili. Tak uvidíme jestli přetěsnění a vyčištění karburátorů pomůže.

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

18.10.2017 v 21:29 | Nahoru | #20
Tak karburátory jsou vyčištěný, složený, zejtra je složim dohromady. Jen mě dneska zaskočilo, že v nový sadě jsou hlavní trysky 118 a origo byly 120, který tam dát ? :D

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

24.10.2017 v 13:26 | Nahoru | #21
120 na prostřední karbce a 118 na krajní, u některých motorek to tak běžně je kvůli většímu zahřívání vnitřních válců

(reakce na) CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

26.10.2017 v 22:31 | Nahoru | #22
mischa638> Jo, to je pravda, to sem už někde čet, že vnitřní maj bejt trošku bohatší :)

Jinak sem to všechno složil a potvora vynechává, takže sem objednal ještě nový svíčky (starý na zkoušečce házely), ty zkusim o víkendu. Pak pujde do servisu, už sem sehnal chlapíka kousek odemě. Žere jen čas a peníze a už nevim co víc vymejšlet, ať se trápí někdo jinej :)

Přijde mi, že na volnoběh jeden válec vynechává. . .

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

5.11.2017 v 22:09 | Nahoru | #23
Tak jsem dneska vyměnil svíčky, promeřil snímač na karburátorech, ten se zdá bejt v pohodě.

Pak jsem koukal na zapalovací cívky a ejhle, jedna měla nekonečnej odpor, tak jsem odpojil kabely a zjistil sem, že jedna fakfka bude mrtvá.
Nevim jakej by měl bejt odpor, ale dvě fajfky maj 0 ohm jedna 6k ohm a jedna nekonečno.

Kde by se daly fajfky koupit? Zapalovací kabely se daj nakrátit z metráže ? (všechny maj 0ohm, takže nebudou odporový)

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

6.11.2017 v 20:38 | Nahoru | #24
Kablíky můžeš klidně použít ty červené jawácké, fungují líp jak kdejaké rádoby racing tuning. A odpor, samotná fajka by mohla mít tak těch 6kohm. Cívky na primárním vinutí tak do 3ohmů na sekundárním vinutí i s fajkama někde kolem 20kohmů.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

8.11.2017 v 20:25 | Nahoru | #25
Cívky maj odpory stejný, kabely jsou taky stejný (nula ohm) jen ty fajfky jsou jiný.
Objednal jsem fajfky NGK podle jejich kataloguna mojí moto a bohužel jsou krátky Nechce se mi kupovat originál a podporovat tu jejich zlodějnu 1000kč za fajfku. Ale když nebude jiná možnost tak hold budu muset.

(reakce na) CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

8.11.2017 v 22:23 | Nahoru | #26
M4rť4s> Tak zkus tady na bazaru pohledat, těchhle bladů je pořád dost, fajky ti někdo prodá za pár kaček :)

1 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

8.11.2017 v 22:40 | Nahoru | #27
Tak mi to nedalo a zjistil sem, ze se fajfky dají rozebrat a asi to půjde i vyčistit (oxidace) a možná nějak opravit. To by byla velká pomoc.

(reakce na) CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

9.11.2017 v 08:19 | Nahoru | #28
M4rť4s> Tak to sem nikdy nezkoušel

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

9.11.2017 v 20:12 | Nahoru | #29
Musim vymyslet nějakej patent, kterým to vevnitř vyčistim

CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky

9.11.2017 v 20:19 | Nahoru | #30
Většinou pomůže čistič kontaktů ve spreji, pokud to není nějaká katastrofa a určitě bych proměřil ty odrušovací odpory, jestli nejsou KO

btw upřímně obdivuju tvoji trpělivost a snahu tenhle stroj zachránit, dělal jsem něco podobného, ale tohle by bylo moc i na mě
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plná moc Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 11 Dnes v 00:04 HAPO
dnešní zážitek Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 17 Včera v 22:24 xxx6
Zadni tlumic [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade sooho 49 14.11.2017 v 23:26 Gahan37
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 43 9.11.2017 v 08:22 mischa638
Blikající tachometr Honda CBR 900RR Fireblade enduro13 2 3.11.2017 v 21:23 wáca

TOPlist