globalmoto_duben_nolan





Téma: capanord 1ooo
 
17.9.2017 v 19:59
kluci chci si pořídit druhou motorku aprilia capanord ETV 1000 nemate někdo skutečnosti na co si dát pozor a její slabost díky za info Karel

capanord 1ooo

17.9.2017 v 21:27 | Nahoru | #1
ty nevíš jaké má slabosti tvá první motorka caponord a už si chceš pořídit druhou tu samou. Ne sranda, pochopil jsem, že druhá = jiná
začti pročtením fóra tady na mcz, jako základ použij http://www.motorkar...v-1000-caponord.html ,máš tam články, zkušenosti majitelů, fórum s dotazy, jaký gumy, za kolik se prodávají/nabízejí , podle mě dost vypovídající čtení, a až pak dej konkrétní dotaz. Kolama dolů

capanord 1ooo

17.9.2017 v 21:55 | Nahoru | #2
ted mam v strom ale capanord jsem už chtěl tenkrát libi se my ale díky za info zatím něco čtu hlavně má slabší El.

capanord 1ooo

18.9.2017 v 09:41 | Nahoru | #3
Čti zde a nedej na drby co roznášejí ti co ji neznají
Já ji mám a jsem na max spokojen.

http://etv1000.cz/

capanord 1ooo

18.9.2017 v 14:25 | Nahoru | #4
Upřímně , ta motorka je konstrukčně velmi vyvážená po všech stránkách a takové ty věci co odchází zas není takový problém pořešit. Obecně jde spíš o to na jaký kus narazíš,když se tomu někdo poctivě věnoval a dal co je třeba, nemá tě co překvapit. Naopak když na to někde sral celou dobu, ten další si bude rozhodně drbat hlavu a nadávat na italský mr... Obecně odchází rychlospojky pod nádrží na palivo, rozhodně není od věci projít fáze z alternátoru , rozebrat fastony a pořádně vyčistit a já měl kliku na cívky, už jsem měnil tři ze 4, ale zase, dá se to pořešit alternativně. Nějaký věci mám v deníku, kdyby něco tak napiš.

capanord 1ooo

18.9.2017 v 16:31 | Nahoru | #5

capanord 1ooo

18.9.2017 v 18:46 | Nahoru | #6
Já ho kupoval v srpnu 2015.Vyměnil jsem původní plastové palivové rychlospojky za kovové,vyměnil problematický hnědý konektor pod nádrží.Doporučil bych vyměnit i původní regler za Vape.Od té doby jsem s ním najel 35000 km.bez závady.Teď mám natočíno necelých 81000 km. a nikde mě nenechal,nebere olej a motor je absolutně v pohodě.Jízdní vlastnosti má lepší než Varadero i protože má nižší těžiště.Někdo říká,že je to zasr... Ital ale já na něj nedám dopustit.

1 reakcí na tento příspěvek capanord 1ooo

19.9.2017 v 07:41 | Nahoru | #7
Díky za info v sobotu jedu pro capanorda do plzne je na tipmoto takovi stříbrný tak uvidíme

(reakce na) capanord 1ooo

19.9.2017 v 09:57 | Nahoru | #8
Mrkva24> Odkaz by byl lepší. Vezmi si s sebou multimetr, změř dobíjení. Mrkni jak to vypadá po sedlem na cívky, relátka a podobně, jestli někdo nevrtal do elektriky. A samozřejmě na rám kolem krku a to co drží lešení.

(reakce na) capanord 1ooo

19.9.2017 v 20:23 | Nahoru | #10
Mrkva24> pěkná , jen ty hranatý gumy letos jsem obul Mitas Terraforce a spokojenost

2 reakcí na tento příspěvek capanord 1ooo

19.9.2017 v 20:43 | Nahoru | #11
Těm najetým kilometrům nevěřím.To vychází na 2300 km.za rok,což si myslím,že je nesmysl.

Naposledy editováno 19.09.2017 20:46:16

(reakce na) capanord 1ooo

20.9.2017 v 08:38 | Nahoru | #12
Jardas444> Teď jsem na to koukal a taky tomu moc nedávám. Upřímně,asi nebyla pečlivě garážovaná a všechny gumový věci na ní podle mě budou dost v bídným stavu. Třeba příruby.Blinkry a plasty jsou dost vyšisovaný od slunce, taky tam může být rozjetá oxidace na kabelech vzhledem k tomu,jak jsou některý komponenty orezlý. Na druhou stranu tomu odpovídá cena a nevypadá nějak extra oválená. Za mě je tenhle kus loterie, pakliže se nesundá nádrž a neuvidíš víc...navíc ješte nemá asi cz TP takže taky něco navíc. ps. Boardcomputer ve výbavvě je úsměvný:)

1 reakcí na tento příspěvek capanord 1ooo

20.9.2017 v 14:54 | Nahoru | #13
no v sobotu tam jedu se nani podivat tak uvidíme jinak díky za nejake rady

(reakce na) capanord 1ooo

21.9.2017 v 13:01 | Nahoru | #14
Mrkva24> Tak dej vědět, jak jsi pořídil,nepořídil nebo jak to vypadalo v reálu,ať to máme objektivní.

1 reakcí na tento příspěvek capanord 1ooo

24.9.2017 v 10:39 | Nahoru | #15
tak jsem byl pro toho capanorda v ty Plzni a byl to masakr řetezovka ojeta kotouče vydreny plasty vyplajchovany a byla položena no prostě nic moc

(reakce na) capanord 1ooo

24.9.2017 v 10:41 | Nahoru | #16
Mrkva24> Plasty a to, že byla položená, jasný, to je vada... Ale kotouče a řetězovka? To je spotřebák... Nechtěl bys k té mašině náhodou i plnou nádrž a nový gumy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) capanord 1ooo

24.9.2017 v 12:57 | Nahoru | #17

Jardas444 píše: Těm najetým kilometrům nevěřím.To vychází na 2300 km.za rok,což si myslím,že je nesmysl.


Proč si to myslíš? Ty znáš majitele a historii ty motorky????

capanord 1ooo

24.9.2017 v 15:32 | Nahoru | #18
plnou nádrž nechci řetezovka si umíme taky vyměnit ale popraskání plasty a rezava mista se me moc nelíbila byla takova zanedbáván

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) capanord 1ooo

24.9.2017 v 20:29 | Nahoru | #19

Spot píše: Proč si to myslíš? Ty znáš majitele a historii ty motorky????


Neznám její historii ale to není motorka na ježdění kolem komína.To by musela x let stát někde v garáži.Navíc jak teď psal,že má vydřený kotouče,tak už tomu nevěřím vůbec protože já mám na Capouchu najeto necelých 81000 km. a také stále origo kotouče a mám je stále v dobrém stavu.Zajímavé je to,že tyhle dotažený motorky jsou bez servisky a kiláky se pohybují mezi 35-45 tis.km.

(reakce na) capanord 1ooo

24.9.2017 v 21:22 | Nahoru | #20

Jardas444 píše: Neznám její historii ale to není motorka na ježdění kolem komína.To by musela x let stát někde v garáži.Navíc jak teď psal,že má vydřený kotouče,tak už tomu nevěřím vůbec protože já mám na Capouchu najeto necelých 81000 km. a také stále origo kotouče a mám je stále v dobrém stavu.Zajímavé je to,že tyhle dotažený motorky jsou bez servisky a kiláky se pohybují mezi 35-45 tis.km.


Znám ve svém okolí dost lidi, kteří si pořídili podobne a ještě dražší motorky a najíždí ročně pod 3000 km. Ostatně já nenajizdim o mnoho víc. Ale jakmile někdo nabízí motorku starší než 7 let s 30 tkm , Tak vsichni vi, že je to stočený
Bez ohledu na to, jak to dopadlo s touhle konkrétní motorkou

Naposledy editováno 24.09.2017 21:24:16

1 reakcí na tento příspěvek capanord 1ooo

25.9.2017 v 07:32 | Nahoru | #21
stočena možná není Já toho taky moc nenajezdim ale podle stavu ta motorka neviděla v Itálii garáž

(reakce na) capanord 1ooo

25.9.2017 v 12:34 | Nahoru | #22
Mrkva24> To je to, čeho jsem se obával,jak jsem psal. Každopádně díky za ifno. Docela jsem byl na to zvědavej. Jinak k těm kotoučům. Mám najeto cca 50tis z toho 25tis.já a kotouče původní a nevypdaj nijak zvlášť špatně... Teď přes zimu snad bude z čeho vybírat.

capanord 1ooo

26.9.2017 v 12:53 | Nahoru | #23
snad se tu náka ještě objevi zítra se jedu podivat na moto do Varnsdorfu tak uvidíme ta vypadá zachovala a udržována ( mazlíček )

capanord 1ooo

26.9.2017 v 21:30 | Nahoru | #24
k téma kotouče - mám najeto cca 130 tis. a všechny kotouče původní. Byť už tedy menší rantlík mají, ale nic strašného. Do 150ti vydří, bych to tipnul.
Takže pokud to mělo olítané koutouč, buď minulý majitel permanentně brzdil, nebo to asi mělo fakt najeto trochu víc km

Naposledy editováno 27.09.2017 19:49:32

capanord 1ooo

28.9.2017 v 14:24 | Nahoru | #25
tak jsem dneska koupil capo byl to mazlik jenom neukazuje tachometr nevíte co stim díky za info

capanord 1ooo

1.10.2017 v 15:14 | Nahoru | #26
koupit Sigmu?
Elektronika na Capoši žije svým vlastním životem, doporučoval bych vyndat palubku, prostříkat kontakty Konkorem nebo něčím na kontakty a zkusit to znovu složil. Není tam klasický náhon, všechno je po drátech, třeba bude jen někde špatný kontakt...
Ona je ta elektronika vcelku blbuvzdorná, jen ty kontakty dělají neplechu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist