Téma: Ducati 1098 koupě
17.9.2017 v 11:32
Zdar hoši. Po dvou letech na zx-10r bych chtěl zpět V2 .... Rád bych stroj od 2010, takže nejni moc na výběr. Měl jsem 3 roky RSV1000R 07 a klidně bych si jí koupil zpět ale už je to docela starý. RC8 se mi nejak nechce líbit, ikdyž je svým způsobem velmi zajímavá. Zbývá tedy jediná a to 1098 kterých je málo a 1198 ješte míň. V případně že ani z těhlech nedopadne budu pokukovat po RSV4R. Chci se zeptat hlavně tedy Ducatistů na 1098. Na co si dát pozor? Slyšel jsem něco o potřebení nikasilu ve válcích? A špatně těsnících konektrorech kabeláže řídící jednotky? Nebo je něco co vyloženě odchází? Celkem se mi líbí tahle nabídka, ale na živo jsem ji ješte neviděl .. Ikdyž ten rok bude asi jen uvedení do provozu, nikoliv výroba že?
Ducati 1098 z Ústí n. L.

Děkuji všem znalým za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

Ducati 1098 koupě

17.9.2017 v 15:16 | Nahoru | #1
Tak za mě rozhodně RSV4. Ale jsem silně zaujatý.

(reakce na) Ducati 1098 koupě

17.9.2017 v 20:52 | Nahoru | #3
strakon> Tak ta vypadá hodně chutně.

Ducati 1098 koupě

17.9.2017 v 21:21 | Nahoru | #4
Nevim co se moc sere ( servis dělám pravidelně ), nicméně ve standartní pozici umírají regulátory. Stačí ji nechat ohřát nebo půl hodiny jezdit po městě a na dashboard poznáš jak to dobíjí.

Přehřívá se při rychlostech do 70kmh. Mě kvůli tragickejm cestám updl kus krytu výfukovýho svodu pod sedlem.... nejdřív jsem myslel, že spojka je KO, ale pak sem viděl ten plech ...

Motor musím zaklepat, olej necucá, ventilové vůle se skoro nemění takže supr.

Koukl bych se na dorazya pak taková ta klasika...

Ducati 1098 koupě

17.9.2017 v 21:22 | Nahoru | #5
Jo a kdyby sis koupil aprilku udeláš mi větší radost

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 07:28 | Nahoru | #6
Diky za odpoved Kuliku. Tak že ten nikasil nic ? Kolik màš najeto ?
Strakon : kràsnà je to jo.. Ale 2007 sem mel uz pred dvĕma lety Rsv a prodal sem ji že to bude starý uz.a stàla o kilo min 😄

Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 09:09 | Nahoru | #7
Hele, četl jsem to taky na zahraničních fórech, kde se toho dozvíš vícero. Nicméně pokud si pamatuju skoro všichni s timto problémem jezdili jen okruh.

Najeto mám sám 22kkm a bylo tam cca 15kkm takže 37 tacho a letos dodělam asi 40kkm. Používám ji i na dojezd do práce, čili daily bajk..... trošku trpí spojka, tu přes zimu musím vyměnit, taky pujdou asi řemeny a zadní tlumič a přetěsnit prasátko. Jo jedna závada ještě byla, v přítlačaku se vymlelo ložisko a pískalo. Jezdit se stim dalo ale výměna 20 minut a 2 čenta takže klid.

Dělal mi na tom George Vangelas, řemeny, 2x ventily podvozek, brzdy etc, prostě klasika.

Ještě jedna bolístka... mě v teplotách pod 20°C nestartuje bez pootevření škrtící klapky, aspoň ne na poprvé. Je dobrý udělat high current mod ( předělat kable od baterky).

Naposledy editováno 18.09.2017 09:13:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 13:37 | Nahoru | #8
DonyR1> 1098 je pekna designovka, o tom zadna, ale dalsi klady nejak postradam.
Predrazena mrdecka, kt. se jen sere a k tomu nejede. Na okresky to samozrejme staci, ale na okruhu prestanes stihat a naopak zacnes nehorazne servisovat.

Drive proti nam na 1098 jezdil endurace tym Mechanic Toys, urcite ti zodpovi vsechny dotazy.
Oni ty motorky po kazdem zavodnim vikendu pulili a minimalne delali rozvody. To neni jak u japonce, kt. mu muzes sezonu nakladat a porad je ok.

Osobne bych volil RSV4 (nejlepe verzi aprc). Ta motorka je ovladatelensi, rychlejsi, mene narocna na servis, ale holt nema takovy brand image jako ducáti.

Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 18:15 | Nahoru | #9
Je to pořád moc pěkná motorka Měl jsem "S"kovou verzi, z těch závad prasklý vodní chladič, prasklý svod výfuku, několik čidel tlaku oleje, v necelých 6ti tisících km destrukce motoru . Musím dodat, že jsem jí provozoval jako okruhovku . Prodáno před dvěma lety s vyměněným motorem, nový majitel s ní jezdí normálně po silnici a je spokojen. Pokud ji chceš koupit od někoho kdo ji měl jako voňavku, bude to v pohodě. Řemeny se mají měnit po 12tis nebo 2roky, na to se poptej. Kdyby to lítalo okruh, byl bych opatrnější, na druhou stranu u těch okruhových se dost věcí kontrolovalo preventivně, ale i tak ty motory padaly.
Neřekl bych, že ta motorka nejede. Jasně že v porovnání s dnešníma litrovejma 4V bude ztrácet ale až v rychlostech nad 2k
Je to jedna z posledních opravdu syrových motorek, bude tě bavit
Přeju šťastnou ruku při výběru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 18:26 | Nahoru | #10

SLEEPER píše: DonyR1> 1098 je pekna designovka, o tom zadna, ale dalsi klady nejak postradam.
Predrazena mrdecka, kt. se jen sere a k tomu nejede. Na okresky to samozrejme staci, ale na okruhu prestanes stihat a naopak zacnes nehorazne servisovat.

Drive proti nam na 1098 jezdil endurace tym Mechanic Toys, urcite ti zodpovi vsechny dotazy.
Oni ty motorky po kazdem zavodnim vikendu pulili a minimalne delali rozvody. To neni jak u japonce, kt. mu muzes sezonu nakladat a porad je ok.

Osobne bych volil RSV4 (nejlepe verzi aprc). Ta motorka je ovladatelensi, rychlejsi, mene narocna na servis, ale holt nema takovy brand image jako ducáti.



Ten odkaz co mu posíláš je na kluka ,který dělal mecháňu na CECkách v našem teamu CAFE RACER 333, měli jsme 3 ducatky 1098 a rozhodně jsme po závodech nepůlili motory ani nedělali rozvody. Dělala se běžná údržba a po sezoně velký servis.

Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 20:39 | Nahoru | #11
no řemeny se mají měnit co 2 roky/24 000km a kontrola řemenů a nastavení ventilů 12 0000 km

ale souhlasím, pokud nechceš imidžovku jdi do Aprílie, určitě je obratnější, rychlejší modernější

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 20:42 | Nahoru | #12
1098, r.v. 2008 a žádný problém. Stačí dodržovat pravidelný servis a nemá se co vysrat. Já akorát měnil ve 20tkm spojku, jinak nic. Koukni ke mě na profil, mám tam nějaké ceny co jsem nechával dělat, atd...

A takové kecy jako sleeper, že to nejede, nevnímej. Na cestu to bohatě stačí a když si srovnáš ostatní litry v tomhle ročníku (2008) a jednotlivých komponentech, třeba brzdy, tak nenajdeš lepší moto než Ducati.

Jo a zatím jsem byl 3x v Brně... 1xx se ZX6R a 2x s 1098 a čas 2:27. Žádná sláva, ale vše vcajku. Jen mě trošku limitovalo přepáčko, kdy jsem dřel řadičkou.

Naposledy editováno 18.09.2017 21:23:01

Ducati 1098 koupě

18.9.2017 v 22:16 | Nahoru | #13
Jestli chceš motorku od 010 tak jedine 1198 ta se dělala od 09 měl sem 1198 i 1198s je to bestie a jede to výborně od volnoběhu až po omezovač hrubá síla to rsv cos měl je proti tomu uplná sračka.Motor,brzdy,podvozek super.čtyřválcový litrový japonec je proti tomu hodná a nudná motorka ale je spolehlivější to jo.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 00:44 | Nahoru | #14
vy volové se snažim aby si to nekupoval , to chcete aby na tom jezdil každej ?

(reakce na) Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 09:32 | Nahoru | #15

kulik píše: vy volové se snažim aby si to nekupoval , to chcete aby na tom jezdil každej ?



Raději doporučím kvalitu, než nějakou japonku, která je nudná.

(reakce na) Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 11:26 | Nahoru | #16

doucha píše: Ten odkaz co mu posíláš je na kluka ,který dělal mecháňu na CECkách v našem teamu CAFE RACER 333, měli jsme 3 ducatky 1098 a rozhodně jsme po závodech nepůlili motory ani nedělali rozvody. Dělala se běžná údržba a po sezoně velký servis.



Ok, mnr bylo receny, ze rozvody po kazdym vikendu, na coz jsem docela cumel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 11:30 | Nahoru | #17

maree píše:

A takové kecy jako sleeper, že to nejede, nevnímej. Na cestu to bohatě stačí a když si srovnáš ostatní litry v tomhle ročníku (2008) a jednotlivých komponentech, třeba brzdy, tak nenajdeš lepší moto než Ducati.

.



Vsak pisu na dromu a tam tech cca 160ps vs. 200 je znat.
A oproti rsv4 to fakt nejede a ani ta v prvnich generacich nebyla zadna slava oproti s1000rr nebo zx10r.

Chapu, ze tyhle reci hrde ducatisty urazi, ale v pomerech cena/vykon/udrzba je na tom 1098 mizerne.

(reakce na) Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 11:53 | Nahoru | #18

SLEEPER píše: Vsak pisu na dromu a tam tech cca 160ps vs. 200 je znat.
A oproti rsv4 to fakt nejede a ani ta v prvnich generacich nebyla zadna slava oproti s1000rr nebo zx10r.

Chapu, ze tyhle reci hrde ducatisty urazi, ale v pomerech cena/vykon/udrzba je na tom 1098 mizerne.



Jak jednoduché.... Nekupuj si opičku, když nemáš na banány. 1098 jsem si koupil z toho důvodu, že je to ještě moto bez elektrofičurin....Ne jak ty motorky co jsou dnes... Jo....bohužel vývoj nezastavíš a ty buzeranty v Bruselu už vůbec ne...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 15:56 | Nahoru | #19
to DonyR1: a prečo nie Pani ? Veď tam je už rozdiel cca 2 000 € Napr: http://www.motorkar...er-cena-1204092.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 16:16 | Nahoru | #20

lubbek píše: to DonyR1: a prečo nie Pani ? Veď tam je už rozdiel cca 2 000 € Napr: http://www.motorkar...er-cena-1204092.html



To asi nebude ideální koupě
Pani

(reakce na) Ducati 1098 koupě

19.9.2017 v 16:49 | Nahoru | #21
doucha> OK, tak to som nečítal. Sorry, beriem späť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 12:30 | Nahoru | #22

SLEEPER píše: DonyR1> 1098 je pekna designovka, o tom zadna, ale dalsi klady nejak postradam.
Predrazena mrdecka, kt. se jen sere a k tomu nejede. Na okresky to samozrejme staci, ale na okruhu prestanes stihat a naopak zacnes nehorazne servisovat.

Drive proti nam na 1098 jezdil endurace tym Mechanic Toys, urcite ti zodpovi vsechny dotazy.
Oni ty motorky po kazdem zavodnim vikendu pulili a minimalne delali rozvody. To neni jak u japonce, kt. mu muzes sezonu nakladat a porad je ok.

Osobne bych volil RSV4 (nejlepe verzi aprc). Ta motorka je ovladatelensi, rychlejsi, mene narocna na servis, ale holt nema takovy brand image jako ducáti.



Petře ale jà seru na desing a na balenì bab na to motorka nejezdì. To bych si nikdy nemohl koupit tu obludu co màm ted. Tady de o to že mě ty klasický 4vàly prestanou po půl roce ježdenì vždy bavit je to prostě nuda. A jedinà RSV mě bavila furt ale uz to bylo starý a 30 najeto tak radši šla.. vždy se ràd svezu po době na R4 ale pak stejně koukam po V2... nehledě na to že jsem jà osobně byl na RSV byl mnohem rychlejšì než na Zx-10r. Jasně že to tak nepojede ale nemyslìm že by to nestačilo. Jà na okruh nejezdìm max do Mejta..... A co mě ješte làkà je ta V4 takze kdyz nebude Ducati tak je jasno. Tobě třeba nevadì ten posez na ty Zx-10r ?? Prijdu si že sedim na enduru 😄😄 a podvozkově to na RSV nemà teda ani trochu.

Naposledy editováno 20.09.2017 12:31:40

(reakce na) Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 13:08 | Nahoru | #23

DonyR1 píše: Petře ale jà seru na desing a na balenì bab na to motorka nejezdì. To bych si nikdy nemohl koupit tu obludu co màm ted. Tady de o to že mě ty klasický 4vàly prestanou po půl roce ježdenì vždy bavit je to prostě nuda. A jedinà RSV mě bavila furt ale uz to bylo starý a 30 najeto tak radši šla.. vždy se ràd svezu po době na R4 ale pak stejně koukam po V2... nehledě na to že jsem jà osobně byl na RSV byl mnohem rychlejšì než na Zx-10r. Jasně že to tak nepojede ale nemyslìm že by to nestačilo. Jà na okruh nejezdìm max do Mejta..... A co mě ješte làkà je ta V4 takze kdyz nebude Ducati tak je jasno. Tobě třeba nevadì ten posez na ty Zx-10r ?? Prijdu si že sedim na enduru 😄😄 a podvozkově to na RSV nemà teda ani trochu.

zajímavej pohled, a já mám zas opačnej..jezdím na Ř4 konkrétně zx10r 2004 a 2008 a tenkrát, kámoš koupil RSV 2005 - sem si četl ty povídačky, V2 brutalita apod...tak sem si to od kámoše půjčil byl sem zklamanej. měl jsem to půjčený na trase kterou znám hodně. první věc od 8 tis konec, prestalo to jet a dole, že by to mělo nějaký brutální nástup oproti ř4...- čekal jsem mnohem víc, ale to bylo asi způsobeno povídačkama, tak jsem se nadchl a čekal prostě víc.
Super bylo podřazování to mě bavilo. jinak na posed nemám ani půl slova, sedl mi jak na rsv tak na ninjách, ale jsem přispůsobivej (mám rád uzké motorky - což se mi hodně líbilo na RSV).
Fantastický jsou brzy to byl upe jinej level teda oproti 04 (v provozu to není tolik znát, ale na okruhu se hodně propadala páčka a brzy nestíhaly). S modelem 08 už jsem to porovnat nemohl a na novějším modelu jsou brzdy již ok.
Kamoš ji měl necelý rok (RSV) a začlo to mít "nálady"... kapalinová spojka - přestala vypínat, elektrika - pořad svílila diagnostika, prostě italka..a podvozkově? to se ti zdal takovej rozdíl? ninja 04 ma malej rozvor, je taková bláznivá a opravdu se mi nezdálo, že by to byl nějakej markantní rozdíl, ale tohle na našich silnicích težko poznáš to spíš na okruhu, kde věřím, že by se to projevilo. Na okruhu jsem byl, jak s 04 tak s 08 ninjou ale s RSV ne.
Nové motorky se dělají "nudný" protože ten podvozek je dělaný do jiných rychlostí a využije se především na okruhu. rozdíl je obrovský mezi 04kou a 08kou práve na okruhu - 08 je krásně čitelná od předního kola, kdežto 04 je buď přední kolo v luftu a nebo v brzdách - a rozdíl je i v dávkování plynu 08 je čitelnější plynulejší oproti 04. Jinak je taky pravda, že jsem na 04 neměl "kazič zábavy" (tlumič řízení). nevím beru to tak, že by ta motorka ztratila svůj charakter a já si na to zvykl a vždy mám úsměv od ucha k uchu, když se se mnou začne prát
mám i porovnání minimální porovnání s ducati 1098 S- měl ji kámoš, ale spíš rozebranou a moc sní nenajezdil - takže nějaké příme srovnání nemám..

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 14:43 | Nahoru | #24
Jenže to je pràvě ono 😄 Mě to přijde že spousta motorkàřů na kapotàch razì heslo cìm vìc proužků tìm vìc adidas.... Zàbavnost motorky ale nespočìvá vtom kolik mà kw.. To si můžete machrovat na sraze před klukama co přijeli na CB500...... A sednout ze Zx-10r na Rsv 05 a cekat jak to poleti tak nejsi zdravej. Samozrejme že to proti tomu vubec nejede. Ona se nebude stavět ve 230 jeste na prdel jako 10r. Ale taky jede 290kmh jen ji to nejde tak rychle. Ale když litàm esíčka a vracàky a takový ty normálnì přìrodnì tratě tak ten V2 pod sebou sprostě cejtim. Vemu za plyn ona zabublà a jedem a nemusim furt koukat abych to měl na 8mi tisicich any se neco delo jako u R4... A i normalne za jizdy. Na ninje letim 200 po rovine a mam pocit že bych si mohl lehnout dat tempomat a dat si slofika. To se ti u Rsv proste nestane... tam se tak nejak porad neco deje. A jestli to kamaradovi prestalo v 8 tis jet tak stim asi neco mel. Moje bejvalà Rsv 07 mela nejvic zivota mezi 10 -13 tis otacek

(reakce na) Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 16:36 | Nahoru | #25

DonyR1 píše: Jenže to je pràvě ono 😄 Mě to přijde že spousta motorkàřů na kapotàch razì heslo cìm vìc proužků tìm vìc adidas.... Zàbavnost motorky ale nespočìvá vtom kolik mà kw.. To si můžete machrovat na sraze před klukama co přijeli na CB500...... A sednout ze Zx-10r na Rsv 05 a cekat jak to poleti tak nejsi zdravej. Samozrejme že to proti tomu vubec nejede. Ona se nebude stavět ve 230 jeste na prdel jako 10r. Ale taky jede 290kmh jen ji to nejde tak rychle. Ale když litàm esíčka a vracàky a takový ty normálnì přìrodnì tratě tak ten V2 pod sebou sprostě cejtim. Vemu za plyn ona zabublà a jedem a nemusim furt koukat abych to měl na 8mi tisicich any se neco delo jako u R4... A i normalne za jizdy. Na ninje letim 200 po rovine a mam pocit že bych si mohl lehnout dat tempomat a dat si slofika. To se ti u Rsv proste nestane... tam se tak nejak porad neco deje. A jestli to kamaradovi prestalo v 8 tis jet tak stim asi neco mel. Moje bejvalà Rsv 07 mela nejvic zivota mezi 10 -13 tis otacek



Když se na to díváš takhle, je to bajk přesně pro tebe

(reakce na) Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 17:07 | Nahoru | #26

DonyR1 píše: Jenže to je pràvě ono 😄 Mě to přijde že spousta motorkàřů na kapotàch razì heslo cìm vìc proužků tìm vìc adidas.... Zàbavnost motorky ale nespočìvá vtom kolik mà kw.. To si můžete machrovat na sraze před klukama co přijeli na CB500...... A sednout ze Zx-10r na Rsv 05 a cekat jak to poleti tak nejsi zdravej. Samozrejme že to proti tomu vubec nejede. Ona se nebude stavět ve 230 jeste na prdel jako 10r. Ale taky jede 290kmh jen ji to nejde tak rychle. Ale když litàm esíčka a vracàky a takový ty normálnì přìrodnì tratě tak ten V2 pod sebou sprostě cejtim. Vemu za plyn ona zabublà a jedem a nemusim furt koukat abych to měl na 8mi tisicich any se neco delo jako u R4... A i normalne za jizdy. Na ninje letim 200 po rovine a mam pocit že bych si mohl lehnout dat tempomat a dat si slofika. To se ti u Rsv proste nestane... tam se tak nejak porad neco deje. A jestli to kamaradovi prestalo v 8 tis jet tak stim asi neco mel. Moje bejvalà Rsv 07 mela nejvic zivota mezi 10 -13 tis otacek

náhodou zdravej jsem a machrování už dávno nemám zapotřebí a nevím jeslti ti přijde, že jsem v tom psaní někde machroval . Jen jsem napsal, jak to vidím já a na srazy jsem nikdy nejezdil.. to není nic pro mou povahu.
Třeba mi ta zx10r přišla zábavnější než to RSV a proto ji furt mám, druhá věc nebyl jsem zvyklej na specifické zvuky té motorky, třeba mi přijde mnohem zábavnější touno než to kapotovaný RSV. Jenom říkám, že každej chválil tu V2 a zbytek sem popsal...
Já po silnici jezdím už minimálně... a rychlosti nad 200 už jsou na tuhle dobu výrazně nebezpečnější než v minulosti...
Chápu tě, že jde o pocity, že tu RSV "cejtíš" ale to je tím, že ten dvouválec má jiný rázy a zvuk - prostě se ti to líbí a mě se to líbí taky, jak měl kámoš tu ducnu to byl zvuk 70mm svody a termignoni to byl zvuz až nepřijemnej, když člověk jel za ním delší dobu
nee určo stím nic němel.. ta motorka měla v 8000 největší krouťák a pak už to šlo s výkonem dolů - ono to jelo dál, ale nemělo to špicu co ten ř4.. to samé ta ducna, ale ta byla nahoře lepší - pač kámoš jezdíl ř4 R1 03, 05 a 06 a pak koupil tu ducnu a teď zas má R1 03 na okruh předělanou.
nehádám se, a rád si to čtu tyhle porovnání, každej má to svoje a právě mě zajímalo to srovnání pač si vlastnil ninju 04 i 10 a i to RSV...
akorát mě mrzí ten tvůj ostrej začátek

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 18:41 | Nahoru | #27
Kdyz si das dopredu 14 tku ci lepe dozadu 40 tku rozetu ( pak ale 100 clankovej retez kvuli vuli mezi pneu a kyvkou ) kratkej plyn tak nebudes mit pocit ze to nejede . Emoce z jizdy z ni primo srsej a je to vzdy velkej svatek. Jen upozornuji ze jak jedes stredne rychle tak moc nefunguje nechce se ji zatacet neb je dlouha ale jak zacnes skutecne tahat tak funguje lip a lip jen vyzaduje znacne fyzicke nasazeni s prenasenim teziste jinak nezataci a ruce pri famoznich brzdach. SC desky jsou na tohle skvele. Kdyz nekde budes blbnout na kopci tak si uzijes neskutecne jen potrebujes dost kondicku. Ovladatelnosti pri zmene smeru trochu pomuze zrychlit zvednuti zadku z 220 na 235 mm coz jeste neni na ukor stability v zatackach. Stara skola. Trubkac rachtajici spojka more kroutaku dole neskutecny zvuk z vyfuku , natahnuta pozice nadres se a cim rychleji jedes tim lip vse funguje. Rychlost si musis zaslouzit a tvrde odmakat. Investovat do 30 brejli a +15mm kyvky na bezny jezdeni asi nema smysl. Jo a chce to pevny stupacky bez kulicek ze serie a neklouzajici sedlo. Co je neuveritelnej rozdil jsou pruziny primo na tvoji vahu neb serie je predek mekky a zadek naopak. Antihop pomuze dost Tak hodne stesti pri vyberu osobne bych se priklonil k 1198S s trakci....

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 19:31 | Nahoru | #28
Kluci, bratr měl RSV 1000 Factory 04, ale vyrobenou jako první série v roce 2003 a jelo to jak prase, naladěna mapa B a v 8000ot./min. to opravdu neumíralo. Zkoušely se i laďáky a i na B mapu to nejelo tak dobře jako se sériema z 04. Potom proběhl upgrade za sériový laufy z modelu 06 a jelo to nejlíp za celou dobu co ji vlastnil, jediný problém co nastal tak byla prošlehlá fajfka od svíce na zadním válci, jinak jen oil a benzin a nejvíc mě sral po zimním stání, přišel k moto tak jak ji na podzim odstavil, cvrnknul o startčudl a už běžela a mě až napotřetí japonec blafnul... Problém lidí co na to vlezou ze 4R je v tom, že ji točej do bezvědomí, ale umění rychlé jízdy na 2V je v tom, že musíš řadit na vrcholu či před krouťáku, pak to jede, jinak zakokrhá omezovač a jsi druhej...

Naposledy editováno 20.09.2017 19:32:11

(reakce na) Ducati 1098 koupě

20.9.2017 v 19:41 | Nahoru | #29

dewwil píše: Problém lidí co na to vlezou ze 4R je v tom, že ji točej do bezvědomí, ale umění rychlé jízdy na 2V je v tom, že musíš řadit na vrcholu či před krouťáku, pak to jede, jinak zakokrhá omezovač a jsi druhej...



AMEN

(reakce na) Ducati 1098 koupě

21.9.2017 v 09:07 | Nahoru | #30
Wing> to už je z toho úplně jiná motorka, ale super počtení
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
potřebuji zvednout volnoběh u 1098 ... Ducati 1098 danyy1098s 27 26.8.2017 v 19:53 Paja.su
Paměť palubky Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... charli.1 2 26.8.2017 v 11:27 charli.1
Motocentrum Olomouc a jejich Aprili... Aprilia RSV4 R MichalR66 25 4.8.2017 v 09:08 SLEEPER
Kde přezout Ducati v okolí Zlína ab... Ducati 1098 Lukes. 18 28.7.2017 v 10:32 Smrči-GSX-F
Gripy Baraccuda Ducati 1098 kulik 4 18.7.2017 v 21:37 kulik

TOPlist