globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 F nová, r.v 2017
Vzhledem k tomu, že začínáme jezdit delší vzdálenosti a na delší výlety koukám po změně motorky. Důvodem je větší ochrana proti větru. Rád bych uvítal jakékoliv reference ohledně nové VFR 800F, starý typ si nechci kupovat a nové málo jeté ještě nikde nejsou ..... Taky nechci měnit značku, mám výborné kamarády v servisu a se svým hornetkem jsem maximálně spokojený.
Zajímá mě hlavně pohodlí při jízdě jak pro řidiče tak pro spolujezdce ( mám furt baťoh sebou ), ochrana proti větru, posed a pod. Nemám si jí totiž kde vyzkoušet, posadit se na ní a pod. Seděl jsem na VFR1200F, ta má dost spotrovní posed, spíš bych řekl že se blíží k supersportu než k cestovní třídě, jinak bych šel možná i do ní.
Nebo kdyby byl někdo z okolí kdo jí má, rád se přijedu na ní kouknout, dáme kafe, pokecáme...Kdyby stála 5 korun tak bych to neřešil ale cena přes 300 litrů.... chce si na to aspoň sednout.
Díky všem o jakékoliv info, radu.....

Naposledy editováno 15.09.2017 05:47:22

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

16.9.2017 v 10:23 | Nahoru | #1

veer píše: Ber VFR1200F. Budes mít hondu s výkonem si trošku polepšíš a na posez si zvykneš za 3km


Byla to vlastně první volba, ale po přečtení recenzí a z toho jak jsme mluvil s majiteli a prodejcem mě právě začala více zajímat ta 800. Najet na gumě max 4 tisíce jak tu nejeden vlastník píše a spotřeba je taky poměrně vyšší, nehledě na to že nádrž má menší tak nevím... Mi výkonem nyní postačuje i ten hornet co mám (102 koní) a ta VFR800 má nepatrně vyší koně, ale vzhledem k véčku vyšší krouťák tak by mi to mělo si myslím stačit. Už nemám dvacet abych musel lítat furt někde 200 a víc. takže asi tak Ale jak říkám byla první na řadě a je furt krásná, hlavně ten kardan a uložení zadního kola to je bomba....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

16.9.2017 v 10:33 | Nahoru | #2

Zbyna72 píše: Byla to vlastně první volba, ale po přečtení recenzí a z toho jak jsme mluvil s majiteli a prodejcem mě právě začala více zajímat ta 800. Najet na gumě max 4 tisíce jak tu nejeden vlastník píše a spotřeba je taky poměrně vyšší, nehledě na to že nádrž má menší tak nevím... Mi výkonem nyní postačuje i ten hornet co mám (102 koní) a ta VFR800 má nepatrně vyší koně, ale vzhledem k véčku vyšší krouťák tak by mi to mělo si myslím stačit. Už nemám dvacet abych musel lítat furt někde 200 a víc. takže asi tak Ale jak říkám byla první na řadě a je furt krásná, hlavně ten kardan a uložení zadního kola to je bomba....



to nevim s kyms mluvil

12ka ma spotrebu max. o litr vetsi nez 800 a jezdi uplne jinak, nadrz je sice mensi, ale 200+ km do tankovani das a stejne musis obcas slezt . Kdyz jezdis gumy, ktere tam patri, tak rozhodne nebudes prezouvat po 4k a jezdi to proti 800 naprosto nesrovnatelne ..

ale novou 12ku uz myslim nekoupis (pokud se bavime o Fku)

(reakce na) VFR 800 F nová, r.v 2017

16.9.2017 v 13:43 | Nahoru | #3

Zbyna72 píše: Byla to vlastně první volba, ale po přečtení recenzí a z toho jak jsme mluvil s majiteli a prodejcem mě právě začala více zajímat ta 800. Najet na gumě max 4 tisíce jak tu nejeden vlastník píše a spotřeba je taky poměrně vyšší, nehledě na to že nádrž má menší tak nevím... Mi výkonem nyní postačuje i ten hornet co mám (102 koní) a ta VFR800 má nepatrně vyší koně, ale vzhledem k véčku vyšší krouťák tak by mi to mělo si myslím stačit. Už nemám dvacet abych musel lítat furt někde 200 a víc. takže asi tak Ale jak říkám byla první na řadě a je furt krásná, hlavně ten kardan a uložení zadního kola to je bomba....



Mel jsem 800 VTEC a ted mam VFR1200F a 12 je lepsi Prvni a nejdulezitejsi vec je kardan. Na cestovani naprosto zasadni vec. Navic mam verzi s automatem, takze na cesty dalsi plusove body. Co se spotreby tyce, jezdim za 6,5-7 litru, coz je plus minus stejne jak na 800. Nadrz tak vystaci na cca 260 km. Zadni gumu mam Pirelli Angel GT a mam na ni najeto 12000 km a jeste 1000 da. Driv mi odesla predni guma - take Angel GT po 10 000 km. Je teda pravda, ze na VFR moc netaham a jezdim spis delsi trasy v klidu. Co mi trochu vadi, ze pri moji vysce 176 cm moc nefunguje predni plexi. A to ani s doplnkovym origo Hondackym nastavitelnym stitkem, ktery proste nejde nastavit tak jak bych si predstavoval. Neni to holt cistokrevny cestak. Dalsi vec co jsem musel resit je klouzani ze sedla, ktere je dost naklopene smerem dopredu. Vyresil jsem to protiskluzovymi polepy nadrze.

Jinak k 12 jsou luxusne vyresene origo kufry - neni potreba zadne odporne trubkove leseni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist