Paolo_brno2 hamlet2 Přidat reklamu

Téma: 600 nebo 1000
Zdravim vespolek,
začínám uvažovat o výměně mé stařičké ZX6R 99´ za něco trochu novějšího. Né že by holka nejela, pořád jede skvěle a nikdy mě nikde nenechala, ale už po předchozích majitelích dostala na prdel a i když jsem ji chtěl pospravovat tak jsem se spokojil s pár sváry kapoty a izolačkou
Předpokládám že se mi do toho nebude chtít investovat ani další sezónu, tak pokukuju po náhradě. A teď co, další 600 nebo rovnou litr? Moto je můj hlavní dopravní prostředek, takže na ní jezdim do práce, po městě, výlety kolem komína i na dovolenou. Zatim se mi nestalo že by někde chyběl výkon, kromě jízdy ve dvou, to už musim tahat aby to jelo.
Z šestek se mi líbí CBR600RR nebo GSXR K4, z litrů R1, GSXR K2/3. Ve hledáčku mám i VFR800, ale je to macek, bojim se že manipulace na místě a popojíždění po městě se s mou výškou 170 promění v posilovnu.
Cenový limit tak max do 80000.
Nebo se na o vykašlu, a s mášou vydržim ještě aspoň další sezonu

1 reakcí na tento příspěvek 600 nebo 1000

14.9.2017 v 18:20 | Nahoru | #1
co GSXR 750?

600 nebo 1000

14.9.2017 v 18:33 | Nahoru | #2
Co gsxr 1000 2004 :) mam ho a ta masina je neuveritelna. Padla ni hned do ruky...

600 nebo 1000

14.9.2017 v 20:03 | Nahoru | #3
za mě jasně VFR, ale jsem silně zaujatý hondař, takže neobjektivní rada, Jo 800 je macek, (mám sice 750, zas takový rozdíl tam není), vliv tvých 170cm na manipulaci a popojíždění nedovedu posoudit, mám 187 cm, Z výše uvedených motorek mi pro tvé potřeby ""Moto je můj hlavní dopravní prostředek, takže na ní jezdim do práce, po městě, výlety kolem komína i na dovolenou. Zatim se mi nestalo že by někde chyběl výkon, kromě jízdy ve dvou.."" moc nesedí ta R1 . Jenom rychlý záblesk, máš kawasaki, řešíš 600 / 1000, tak co třeba zůstat u značky a kompromis obsahu http://www.motorkar...kawasaki-z-750s.html

600 nebo 1000

14.9.2017 v 20:09 | Nahoru | #4
Jo jsem taky zaujatý za me Vfr800, mam 2004 ale starý Fi me tedy bavilo víc a lze koupit vybaveny kolem 60t....jestli jezdis hodně ty provozní náklady jsou i u Fi menší .... bratr ma gixero a když jede s polovickou a textil brasnama žádná hitparáda to dle jeho slov neni...výšky se neboj kamarád ma zhruba stejně a no problém ta manipulace neni tak hrozná když s tím počítáš

600 nebo 1000

14.9.2017 v 20:10 | Nahoru | #5
tvl, jen jsem tu kawu 750 nastřelil, a až teď na ni pořádně kouknul, TTD dobrý - 2005,cenovka 52K - 70K, 81kW, vzhled ???

Naposledy editováno 14.09.2017 20:12:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 600 nebo 1000

15.9.2017 v 01:06 | Nahoru | #6
strakon>> Taky jsem na ni koukal, ale všude co jsem viděl/četl tak buď má to nejlepsí nebo nejhorší z 600/1000. Jako kdyby se lidi nemohli shodnout Asi ji budu muset někde projet abych si udělal názor

GL1>> R1 je tam proto že 2003 se do těch 80k dá sehnat. Což se moc nedá říct o CBR1000 nebo ZX10. Ale to je spíš taková rezerva kdybych si umanul že jó, musim mít litra a nenašel bych žádný gixero. Takže malá pravděpodobnost.
VFR je krásnej stroj, na delší cesty určitě nejlepší z mojich představ, ale naopak se bojim že ranní cesty do práce od červený k červený a kličkování po zasekaný jižní spojce by mě s těma skoro 250 kily víc štvalo než bylo k užitku. Kdyby byla o 40 kilo lehčí nebo já o hlavu vyšší tak jdu do ní bez přemýšlení
Ta kawa 750 nevypadá špatně, ale.. už jako dítě jsem sbíral modely sportovních motorek, a to mě poznamenalo tak že žádnej naháč nebo polonaháč se mi nelíbí. Já jsem tvrdohlavej a musim mít kapotu i se všemi neduhy

Gahan37>> No 800+ km měsíčně je tak spodní hranice jen na cesty práce a 2 výlety okolo města. Peněženka pláče, ale tak na něco se vydělávat musí, tak proč ne na benzín

(reakce na) 600 nebo 1000

15.9.2017 v 06:27 | Nahoru | #7
W_P> "Ta kawa 750 nevypadá špatně, ale.. "" tak to se shodneme, rok,cena,výkon ok, za vzhled jsem dal 3x?, taky mě opticky nesedla

600 nebo 1000

15.9.2017 v 10:48 | Nahoru | #8
Z750S
+
Motoricky je fajn.
Proti šestkám (měl jsem FZ6N) to jede o dost lépe v nízkých otáčkách.
Trochu až nudně, není tam výkonový kopanec, jako v 7000 u FZ6N.
Prostě víc síly dole.

+
Ta polokapota celkem funguje.

-
Sériové sedlo stojí za ....o.
Sjíždí se moc na nádrž. Nutné přešít, hodně zvednout přední část sedla.

600 nebo 1000

15.9.2017 v 14:17 | Nahoru | #9
Měl jsem VFR Fi a i se stejnou výškou jako máš Ty nebyl problém. Jde totiž velice jednoduše a bez jakýchkoli nákladů snížit o cca 2.cm. Jak je to u novějších modelů nevím. Postřehy k jízdě a pohodlí mám v profilu. Každopádně jak čichneš k vyššímu objemu, tak se nebudeš chtít vracet.

1 reakcí na tento příspěvek 600 nebo 1000

15.9.2017 v 17:07 | Nahoru | #10
Ahoj

Já jezdil dvě sezony na Yamaze XJ6 (naháč) ale od dětství jsem pokukoval po supersportech . Tři týdny zpět jsem se rozhodl yamahu prodat a koupit supersporta.
Rozhodoval jsem se mezi 600 a 1000 favoritem bylo CBR 600RR , CBR 1000RR ,R1,R6, GSXR 750. Svého naháče jsem se rozhodl prodat pro nedostatek výkonu, málo sportovní posed. Po projíždění inzerátu jsem se ve středu vydal na XJ 6 obhlídnout CBR 1000RR r.v.08 v pátek jsem na ní jel domů . Všechno bylo fajn až nato že Honda po 40 km začala škubat . Po 500 km putovala zpět k majiteli . Další týden jsem zase sledoval inzeráty a narazil na CBR 600RR r.v. 2011 . Měl jsem čas tak jsem se na ní jel podívat a říkal jsem si jsem zvědav jak pojede proti litru . Po třech zatáčkách jsem se v helmě smál od ucha k uchu a moto po 70 km jízdě putovala domů. Ano výkon litru je jinde ale po najetí 700km na cbr 600 rr jsem vlastnostmi spokojen, když zato vemu taky to letí výkon tomu nechybí ale podle mě je daleko ovladatelnější a tolik se nebojím že mi to ujede pod zadkem. Za mě bych šel do 600ccm nebo GSXR 750 .

(reakce na) 600 nebo 1000

15.9.2017 v 20:17 | Nahoru | #11
kastan89> tak o něčem svědčí i to, že nejlepší borci na 600 pojezdí nejhorší borce na 1000 ( Hořice, nejlepší/nejhorší myšleno obrazně,v dobrém, všichni mají můj obdiv, uvádím jen pro podporu, že mezi 600 a 1000 není pro běžného motorkáře využitelný max. rozdíl)

600 nebo 1000

15.9.2017 v 20:43 | Nahoru | #12
měl jsem prvního Vteca VFR800 a se 180cm a 70kg se s tím manipulovat dá v pohodě. I zvedat po plácnutí Ale FI mi sedělo malinko více. Ale jsem zaujatý. Každopádně VFR je fajná motorka.

(reakce na) 600 nebo 1000

15.9.2017 v 21:09 | Nahoru | #13
W_P> Když jsi zmínil tu jižní spojku...tak jezdím po Praze trasu černý most - Barrandov na vfr posledních 6 let denně březen - listopad a váha je to poslední co by me omezovalo....
Ještě doplním ze jsem jel o vtec se snížením a je to úplně k hovnu velice se aspoň z meho pohledu zhorší jízdní vlastnosti a zadní pružina šla dost na doraz po přejetí větších nerovnosti ....

Naposledy editováno 15.09.2017 21:13:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX6r 2004 ventilator nesepne Kawasaki ZX-6R Ninja tomthai 21 Včera v 22:17 tomthai
Kapotaz cela z ciny z aliexpresu a ... Suzuki GSX-R 1000 joplik 10 Včera v 08:32 gorkin
GSX-R 600 K4 tlumiče Suzuki GSX-R 600 petrnewmen 1 20.10.2017 v 18:06 rogyze
Kolega na svižnější jízdu [1 ... 351, 352] Suzuki GSX-R 1000 baiker 10553 20.10.2017 v 17:18 Hančaa
Spínání sahary Honda CBR 600RR Marťas52 6 17.10.2017 v 11:23 Tača

TOPlist