globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím pomozte,už si nevím rady
Zdravím,mám problém u svého Harta vr 125 z.Tento problém už se vyskytl u více lidí, nicméně i přes rady stále přetrvává.Takže přijdu motorku nakopnu ale když chci přidat prudce plyn zahltí se ,ale když přidávám postupně jede jak má to samé za jízdy.Dále když jedu tak pokud držím třeba 3/4 plynu tak jakoby začne vynechávat či co jakoby tam nešel benál.Při plném plynu na volnoběh lehce pokuřuje černě.Je tam laděný výfuk a střílí to do laufu.Jinak svíca nová,filtr vyfoukanej a vypranej,karbec vyčištěnej ventily neseřizovány po celou dobu tj.(21 tkm) ale žádné klepání a podobně.Jehlu jsem zkoušel na 2 zářez svíčka bílá 3 stále bílá 4 už byla černá.Na 4 to jde za studena na startér ovšem na 3 a 2 nic (myslím zářezy od shora) jinak u každého zářezu problém přetrvává kromě barvy svíčky a startů.Když jsem vzdušník povolil tak pořád to samé když jsem ho zašrouboval nestartovala tak jsem to nechal dle manuálu na 2 otáčky od dotažení.Děkuji za každou radu a sorry za slohovku.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím pomozte,už si nevím rady

11.9.2017 v 05:31 | Nahoru | #1
Hladinu v karbci si meřil?

1 reakcí na tento příspěvek Prosím pomozte,už si nevím rady

11.9.2017 v 05:37 | Nahoru | #2
Počti si...
Jinak moje zkušenosti s čínou je asi takováto:Ty karburátory se prostě nedají seřídit tak aby optimálně fungovaly.Možná jsem rozmlsaný z Japonských karbanátků.anebo dělám něco špatně.Všechny stroje sice odjedou po vlastních,nicméně drtivá většina má nějaké mouchy.A to kolikrát kupuju celé karburátorové kity na repasi.
Doporučuji zgruntu.Buď sehnat jiný karburátor(ideálně keihin) podobných parametrů,nebo začít s ultrazvukovou lázní a detailní prohlídkou a nastavením.

(reakce na) Prosím pomozte,už si nevím rady

11.9.2017 v 14:52 | Nahoru | #3
wáca> Ne,neměřil.Ale karbec nepřetíká a když pustím benzín všechny trysky jsou ponořené.Ale jo taky mě to napadlo podívám se na to ještě jednou ,ale původní majitel do hladiny nevrtal ani plíšek který se má přihnout nejeví známky že byl někdy vůbec ohnutý je prostě rovný.

(reakce na) Prosím pomozte,už si nevím rady

11.9.2017 v 14:54 | Nahoru | #4
Anti> No ten motor je kopie hondy cb 125 je to OHV a karbec je tam kehein japan. Majitel říkal že tam je nová hlavní tryska a že byl čištěn ultrazvukem + jsem ho teda profoukal.Jinak všechny témata jsem pročetl a nic.

Naposledy editováno 11.09.2017 14:58:20

Prosím pomozte,už si nevím rady

11.9.2017 v 14:55 | Nahoru | #5
Jo a motorka má něco jako EGR a když ho zaslepím přestane to střílet do laufu ale pořád to samé.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím pomozte,už si nevím rady

11.9.2017 v 15:38 | Nahoru | #6
Pokud je tam Keihin a vyčištěný,tak to zásadně mění situaci.Zkus seštelovat ty ventily.Měl jsem tu letos dominátora se špatnými starty a ventily neměly vůli.Taky by bylo fajn mít k dispozici stroboskop zkontrolovat předstih,Pokud má ten problém více majitelů,bude to nějaký kontrukční nedostatek...

(reakce na) Prosím pomozte,už si nevím rady

11.9.2017 v 21:12 | Nahoru | #7
Anti> zřejmě ano,kamarád ji má a v zásadě má ten stejný problém.Na předstih se můžu podívat ale sám od sebe se asi nerozšteluje a ventily tak ty beru jako poslední možnost zatím.ty starty tak tam je to tak že když dám jehlu na 4 zářez od shora tak se sytičem a trochou plynu chytne studená jak nic a za tepla už pohoda ale zářezy co jsou výš tak nic tam to prostě nechytne.A nedávno jsem to byl projet ale sušil jsem filtr tak jsem tam provizorně dal houbu + jehla 4 zářez a na 3 litry pouze 68 km a pořád chtěla full gas ale to bylo asi přidušené tou houbou tak proto.

Prosím pomozte,už si nevím rady

14.9.2017 v 13:04 | Nahoru | #8
Ako prve urcite skontroluj/nastav ventily, lebo 21tkm bez nastavenia je teda dost - az potom mozes pokracovat dalej. Nasledne treba riesit karburator, lebo je zrejme uplne rozhaseny. Na vymenu hlavnej trysky nemal predchadzajuci majitel ziadny dovod, lebo tryska sa nepokazi (okrem poskodenia pri "servise"). Predpokladam, ze jediny dovod na vymenu bol, ze vymenil trysku za vacsiu. Tomu by zodpovedalo aj to, ze na plny plyn mas cierny dym. Poloha ihly by nemala mat na startovanie vobec ziadny vplyv, ale kedze ma, tak to znamena, ze pri startovani aj volnobehu ti taha palivo aj cez hlavnu trysku a preto mas tazky start a vysoku spotrebu - toto vsak mozes riesit az potom, ked tam budes mat originalnu velkost hlavnej trysky.

Prosím pomozte,už si nevím rady

20.9.2017 v 12:27 | Nahoru | #9
Tak karburátor určitě rozhašený není nastavil jsem ho podle příručky a kdyby byla větší tryska tak by se to za jízdy měnilo dle polohy jehly a to se na žádném zářezu neděje.Ventily nevím no zaráží mě že neklepou prostě nic a kamarád má stejnou motorku ventily neseřizoval má 25 tkm a jede mu to normálně ale je pravda že už mu trochu klepou.Zaráží mě ta slabá jiskra když jsem tam dal starou svíčku vůbec to nemělo tah a dusilo se to na novou je to lepší ale nevyřeší to problém.Mám tam zaslepenej EGR nebo co to je prostě recirkulace spalin no ale když to není zaslepené motorka střílí.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím pomozte,už si nevím rady

20.9.2017 v 13:17 | Nahoru | #10
Nastavenia ventilov sa nerobia preto aby neklepali a na kazdej masine sa spravaju inak, ale samozrejme je to na tebe. Ja len, ze ked hladas kde je problem, tak musis najprv nastavit vsetko, co sa da spravne. Nastavenia karburatora mozes mat teoreticky spravne, len si pozri cislo na tryske - ci sedi s manualom, pretoze, ak je tryska vacsia (ako som pisal predtym - naco niekto menil trysku?), tak su nastavenia zbytocne. Pripadne, ked pises, ze kamarat ma rovnaky stroj, tak skus jeho karbec. Tiez pises o slabej iskre - v akej vzdialenosti ju este hadze? Toto vsetko su dolezite informacie - aby sme ti tu na fore vedeli pomoct.

Naposledy editováno 20.09.2017 13:34:32

(reakce na) Prosím pomozte,už si nevím rady

20.9.2017 v 15:07 | Nahoru | #11
Motofun> no podívám ventily ale cívku už jsem objednal.Odtrh na svíčce 0,5 a jiskru háže normálně pořád když vytáhnu svíčku a dám startér ale slabou.A jak říkám na starou to jede příšerně duší se to nemá výkon (NGK) na novou (Denso) je to lepší.No číslo hlavní trysky jsem hledal ale není tam nikde na ní vyražené.

Prosím pomozte,už si nevím rady

20.9.2017 v 16:39 | Nahoru | #12
Aby sme hladali na spravnom mieste - tak skusi ten karburator z rovnakej motorky, alebo aspon jeho trysku. Iskru ti moze hadzat, ked mas sviecku vonku, ale pod tlakom nemusi, preto vyskusaj odmontovat fajku a priloz kabel bez fajky cca 5 mm od kostry (daj si gumene rukavice, alebo drz kabel v izolovanych kliestach). Potom daj vediet vysledky.

Prosím pomozte,už si nevím rady

20.9.2017 v 18:09 | Nahoru | #13
Nektery stary motorky (a auta) mely kvuli vynechavani po prudkym pridani plynu v karburatoru akceleracni pumpicku. Ta pri pridani plynu vstrikne do sani trochu benzinu a tim zabrani ochuzeni smesi a duseni. Na mym starym XT250 jsem si s nastavenim tohodle bazmeku docela pohral, takze vim jak to funguje. To ty predpokladam v cinanovi nemas, takze jedina tvoje sance na maly zlepseni (pri spravne nastavenem karbci) je zvednout jehlu.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím pomozte,už si nevím rady

7.10.2017 v 22:25 | Nahoru | #14
Tak bylo to tryskou koupil jsem menší a jede to jak má nevynechává svíčka není černá a jede prostě líp,ale když dám rychle plný plyn na volnoběh tak se to pořád zadusí ale to neřeším na jízdu to vliv nemá.

Prosím pomozte,už si nevím rady

11.10.2017 v 18:49 | Nahoru | #15
Super, som rad, ze ti masina ide aj, ze to bolo tryskou
Este sa chcem opytat, ci aj tvoj kamarat ma rovnake priznaky na rovnakom stroji po pridani plneho plynu. Lebo to moze byt sposobene bud tym, ze karburator este nie je uplne dobre nastaveny, alebo tym, ze je to jednoduchy supatkovy karburator - tie maju nevyhodu, ze po prudkom otoceni ovladania plynu okamzite otvoria plny priechod vzduchu, ale benzin nestihnu tak rychlo dodat.

(reakce na) Prosím pomozte,už si nevím rady

3.9.2018 v 21:37 | Nahoru | #16
Simso> A jakou trysku jsi koupil?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
elektrika Hartford VR 125 llubina 1 3.5.2023 v 10:13 Bába078
Kde sehnat zadní tlumič Hartford VR 125 ENZO_CZ 5 4.9.2022 v 05:26 hondaman1
Motorka nedrží volnoběh Hartford VR 125 CvancOsh 12 6.11.2018 v 14:42 CvancOsh
Výběr první motorky 125ccm Yamaha SR 125, Yamaha TDR 125, Hartford VR 125, Yama... Kikin_21 5 20.8.2018 v 11:11 callowsick
Problém s motorem Hartford VR 125 GeorgeGeorgeus 1 24.6.2018 v 22:05 Kohlstein


TOPlist