bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
 
10.9.2017 v 13:21
Mohla mít orig.takový kotouče?On jí koupil v Mototrade dovoz,měla najeto něco přes 2O a ty už tam byli?

http://www.motorkari...0-fazer-1192185.html

Naposledy editováno 11.09.2017 05:43:42
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 13:58 | Nahoru | #1
ne, kdoví co to je. Zeptej se prodejce, jestli to náhodou není nějaký no name made in China(jestli je tam něco napsaného). Sedlo taky bude přešité, vnitřní pravý plast v kapotě klasicky prasklý v úchytu - taky mám

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 14:07 | Nahoru | #2
Omar_Bomba> no on neví,jen říká že takhle byla,mě je jen divný že na ty km když říká že jsou poctivý,proč někdo měnil kotoruče,no,a kde vidíš ten prasklej plast,nevidím to?

Naposledy editováno 10.09.2017 14:08:24

1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 14:37 | Nahoru | #3
mezi zásuvkou a nalepeným štítkem na rámu je úchyt, tak je tam malá prasklinka - ale to je celkem normální věc, měl jsem to na fzs 600 a teď i na fzs 1000. Taky jsem kupoval moto s nájezdem na budíku 38t km a měl jsem tam vyměněné kotouče. Ale u mě to spíš borec měnil kvůli vzhledu - i zadní kotouč. A nebo to mám jen tak moc stočené. Těžko říct

yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 14:42 | Nahoru | #4
Muj fejzr ma najeto 60k, kotouce origo a jsou rekl bych zanovni.

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 15:07 | Nahoru | #5
Omar_Bomba> no tyhle nevypadaj dúvod kvuli vzhledu,no nic,stejně nic nezjistím,já mám na motorce 80 tis a taky origo a pěkný

yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 16:08 | Nahoru | #6
Na fzs 1000 mám origo kotouče 90 000km a 100t. dají v pohodě.

yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 20:36 | Nahoru | #7
Na vfr mám 86tis a kotouče origo, nejezdím na krev, takže hlavní požadavek na destičky je, aby nežraly kotouče

1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 21:54 | Nahoru | #8
Ja probrzdil kotouce na GSX1400 na 15tis. Stacil parkrat Most, parkrat Sosnova a bylo po nich. Vi se, ze do modelu 2004 nemeli potrebnou kvalitu. Po par pokusech jsem skoncil u kotoucu Braking a od te doby je klid. Mam na nich pres 65 tis. Jo a desky jen doporucene vyrobcem, takze SBS. Na Africe mam najeto 26 tis a desky budou na konci sezony koncit a to jak predni, tak zadni. Tam nebudu delat take zadne pokusy a tak Nissin to jisti.

1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 22:15 | Nahoru | #9
Pořád lepší zánovní neorigo než sjetý originály.

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 22:18 | Nahoru | #10
ipetr> ...vyrobcem Suzuki nebo vyrobcem Braking?
e:..jj asi urcite Braking

Naposledy editováno 10.09.2017 22:21:14

yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

10.9.2017 v 22:20 | Nahoru | #11
Kotouce se mohli pokroutit to ano ale jak vidim klasickych 30 tis km +/- nejaky ten tisic u motorky z roku 2004 navic z italie. Ale je jedno kolik ma km dulezite je v jakem je stavu tohle ma urcite vice ale vypada dobre takze pokud se libi neresit a jit do toho
PS: ja menil origo kotouce kolem 10tis ale opet za origo ale jiz jiny pac ty predtim se vlnili.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 05:50 | Nahoru | #12
dave-lister> Jo to je jasný že lepší vyměněný,ale když udává tolik a tolik km a někerý věci na to nesedí tak to prostě nechci,když napíše že má najeto 80 tak na to koukám jinak než když očividně něco nesedí,líbí se mi že má černej motor a rám,no ale dostal jsem detailní fotky a je to prostě špatný,no nevadí,asi se uskromním na stříbrnej motor,těch je tam pěknejch víc,co říkáte na toho,jen se tak zeptám,víc očí víc vidí

http://www.motorkari...0-fazer-1176098.html

yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 06:05 | Nahoru | #13
na FZS 600 najeto 65tis. a kotouče měli úplně malou hranku....jetá byla cestovně/sportovně. Tipuji, že by dala klidně 100tis. o origo kotoučema. Je to hodně o stylu jízdy a volbě destiček, ale i tak si myslím, že každá motorka co má 30tis. a neoriginální kotouče je stočená. Teda pokud nemá za sebou crash nebo něco podobného, kde je možnost poškození. Normálním užíváním to asi není možný ve 30tis měnit kotouče.

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 06:16 | Nahoru | #14
VlaHa> nejsou tam moc detailní fotky, ale vypadá dost dobře, až na to přešité sedlo - to vypadá jak z FZS 600

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 06:55 | Nahoru | #15
VlaHa> Co z fotek vidim - ohnutej bocni stojan, retez "zvlnenej" takze omezena hybnost clanku, retezovka asi na vymenu, levej padaci spunt je jinej nez pravej, origo sedlo vypada jinak a nejak se mi zda, jestli neni lakovanej cernej podsedlovej plast (kastlik) na levy strane. Maji bejt matny a levej mi pripada, ze hazi odlesky. Ale to nevim. Muselo by se to videt. Jinak to takhle nevypada spatne, ale zameril bych se na par veci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 15:50 | Nahoru | #16
VlaHa> Počítej že ročník 2004 může mít najeto klidně i 135 tisíc nebo 235 tisíc. To bys musel mít sakra kliku abys koupil kousek s 35 tisícema.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 16:10 | Nahoru | #17
dave-lister> to je jasný,sám mám motorku s 80tis, tak se nějakýmu rozumnýmu nájezdu nebráním,byl by jsem spokojenej,a´t má třeba 60 a td,ale nechci aby ze mě někdo dělal vola,když se pak podívám na svou nebo co tam má Tass s 8Oti tak to jsou krásný stavy,nevadí,jen sem se zeptal a pátrám,stejně jsem se už ASI rozhodl pro horneta,sice už jsem ho měl ale bavil mě

Naposledy editováno 11.09.2017 16:11:30

1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 16:40 | Nahoru | #18
Blbce z nás dělají ti podvodníci kteří to tahají z Itálie a stáčejí. Ten majitel to tak mohl koupit. Jeď se na ní podívat, ty fotky můžou zkreslovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 16:42 | Nahoru | #19
VlaHa> To si děláš kozy, ne? Přemýšlíš, že místo FZS1000 koupíš Horneta?

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 16:44 | Nahoru | #20
Piwell> no,zvažuju to,měl jsem ho bavil mě a každou chvíli jsem litoval že jsem ho prodal,tet jsem 5 let strávil s tdm,která byla ok ale nechci už dvouválec,ještě tam mám bandita 1250

Naposledy editováno 11.09.2017 16:46:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 16:57 | Nahoru | #21
dave-lister> no,už poslal hodně detailních a je to dost zanedbaný,už jen sedačka obtisklá na rámu a plno takovejch,toho prostě nechci,pěkný tam vypadaj od Tasse nebo ten Pavelna

a tenhle je uplně pěknej,ještě mu zavolám,chci to hned at se mám v zimě v čom vrtat

http://www.motorkari...0-fazer-1192792.html

Naposledy editováno 11.09.2017 16:59:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 17:02 | Nahoru | #22
VlaHa> Hornet ani bandit nema tak dobrej podvozek a brzdy jako fzs.

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 17:05 | Nahoru | #23
Piwell> No mě se líbí ale moc se mi nechce už do karburátorú,i když vím že s tím problém taky není,měl jsem už taky kde co

1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 17:19 | Nahoru | #24
13 let stara motorka z Italie = dovezena jako desetileta, najeto 90 tisic km a jeden rok stala v bazaru rozbita, nez ji cechacek dovezl, polepil a vystrelil jako vonavku s obligatnima 3x.000km na tachometru bez ohledu na rok vyroby
Proc si neco nedovezes sam?
https://suchen.mobil...sberg/242247132.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 17:48 | Nahoru | #25
Slávek-TDM> to je dobrej nápad,sice vúbec netuším jak na to,ale zvážím to

yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 21:44 | Nahoru | #26
tak minimálně pro orientaci a porovnání si zahraniční inzerci projdi, tam jsou ty nájezdy km o něco poctivější, u privátních prodejců bych jim věřil, u obchodníků bych byl opatrnější.Taky tady na foru padl názor, že co je v inzerci, je už "přebrané", takže pokud jsou kontakty, dá se sehnat pěkný kousek. U Fazera nevím, neporovnával jsem, ale koukal jsem na TDM, a byl jsem překvapenej, že poměrně dost kousků v zahraničí má nájezd jako v inzerci ČR, a naopak, jen tak zprdele jsem kouknul na BMW GS, a to se dějou věci, v německu dost ks 120 - 150 tis, nejvíce kole 100, pod 80 jen výjimečně, a hle, v ČR 40/50/60/70. kuva, jak to ti dovozci dělají, že seženou všechna Gs s makým nájezdem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 22:20 | Nahoru | #27

Piwell píše: VlaHa> Hornet ani bandit nema tak dobrej podvozek a brzdy jako fzs.



nemáš pravdu. je to o tom, jak si ho - stejně jako fzs a b12 - nastavíš. fzs má trochu poddimenzovanou zadní pružinu, b12 přední pružiny (nebo spíš celý vidle...ale na novějším než 04 jsem neseděl) a u h9 nic takového není.

edit: jo, brzdy má h9 proti fzs tupější, ale stačí víc zabrat a...

Naposledy editováno 11.09.2017 22:23:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 22:55 | Nahoru | #28
mariano> Tak vono nějak funguje všechno, to ano. FZS ale má podvozek plně stavitelnej (předpětí pružin, útlum i odskok) a to vepředu i vzadu. A legendární "modrý" brzdiče z R1. Není to jen o nastavení, je to o tom jak jednotlivý komponenty fungujou. A u FZS fungujou z týhle trojice prostě nejlíp.

FZS má slabší pružinu centrálu, to je taky snad jediná výtka. Já to ale neznam - origo leží ve skříni v krabici. V krabici od tužšího Ohlinse. Už jsem to tak koupil, nedokážu porovnat s originálem, vracet to zřejmě nikdy nebudu.

(reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

11.9.2017 v 23:00 | Nahoru | #29

mariano píše:
edit: jo, brzdy má h9 proti fzs tupější, ale stačí víc zabrat a...



Tak to je argument teda. ... mam třeba malý SVčko ještě ... v originále podvozkově i brzdama sračka už z fabriky. A taky jsem ho postavil na přední nebo zaflekoval kolo i s origo pumpou. Po výměně za radiální pumpu brembo 3.16 je to ale někde úplně jinde. Stejně jako tam mam jinej centrál se kterým to funguje nesrovnatelně líp než s originálem ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled

12.9.2017 v 00:19 | Nahoru | #30

Piwell píše: mariano> Tak vono nějak funguje všechno, to ano. FZS ale má podvozek plně stavitelnej (předpětí pružin, útlum i odskok) a to vepředu i vzadu. A legendární "modrý" brzdiče z R1. Není to jen o nastavení, je to o tom jak jednotlivý komponenty fungujou. A u FZS fungujou z týhle trojice prostě nejlíp.

FZS má slabší pružinu centrálu, to je taky snad jediná výtka. Já to ale neznam - origo leží ve skříni v krabici. V krabici od tužšího Ohlinse. Už jsem to tak koupil, nedokážu porovnat s originálem, vracet to zřejmě nikdy nebudu.



h9 má taky plně stavitelný...respektive jen první dva ročníky neměly. měl jsem oba modely, u toho mladšího jsem si hrál s podvozkem, pak už jsem do něj (vyjma výměny oleje ve vidlích a předpětí zadní pružiny pro batoha) 4 roky nesáhl
výměnu h9 za fzs jsem zvažoval kvůli polokapotě - nevím, kam se dal podvozek odladit, ale kromě brzd byl výrazně měkčí a míň přesný (ale můj h9 byl tvrději nastavený...jezdil jsem hlavně se sportama, tak abych jim stačil).

nejostřejší brzdy jsem zažil na sm/sm-r/sm-t od ktm, doporučuju vyzkoušet

ale píšu o motorkách, na kterých jsem jezdil, když byly relativně nové...teď bys musel dělat skoro repasi, aby ses přiblížil původním jízdním vlastnostem
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist