http://www.motorkari...0-fazer-1192185.html
Naposledy editováno 11.09.2017 05:43:42
1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
PS: ja menil origo kotouce kolem 10tis ale opet za origo ale jiz jiny pac ty predtim se vlnili.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
http://www.motorkari...0-fazer-1176098.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
Naposledy editováno 11.09.2017 16:11:30
1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
Naposledy editováno 11.09.2017 16:46:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
a tenhle je uplně pěknej,ještě mu zavolám,chci to hned at se mám v zimě v čom vrtat
http://www.motorkari...0-fazer-1192792.html
Naposledy editováno 11.09.2017 16:59:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
1 reakcí na tento příspěvek yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
Proc si neco nedovezes sam?
https://suchen.mobil...sberg/242247132.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
Piwell píše: VlaHa> Hornet ani bandit nema tak dobrej podvozek a brzdy jako fzs.
nemáš pravdu. je to o tom, jak si ho - stejně jako fzs a b12 - nastavíš. fzs má trochu poddimenzovanou zadní pružinu, b12 přední pružiny (nebo spíš celý vidle...ale na novějším než 04 jsem neseděl) a u h9 nic takového není.
edit: jo, brzdy má h9 proti fzs tupější, ale stačí víc zabrat a...
Naposledy editováno 11.09.2017 22:23:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
FZS má slabší pružinu centrálu, to je taky snad jediná výtka. Já to ale neznam - origo leží ve skříni v krabici. V krabici od tužšího Ohlinse. Už jsem to tak koupil, nedokážu porovnat s originálem, vracet to zřejmě nikdy nebudu.
mariano píše:
edit: jo, brzdy má h9 proti fzs tupější, ale stačí víc zabrat a...
Tak to je argument teda. ... mam třeba malý SVčko ještě ... v originále podvozkově i brzdama sračka už z fabriky. A taky jsem ho postavil na přední nebo zaflekoval kolo i s origo pumpou. Po výměně za radiální pumpu brembo 3.16 je to ale někde úplně jinde. Stejně jako tam mam jinej centrál se kterým to funguje nesrovnatelně líp než s originálem ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha fzs 1000 kotouče a orig vzhled
Piwell píše: mariano> Tak vono nějak funguje všechno, to ano. FZS ale má podvozek plně stavitelnej (předpětí pružin, útlum i odskok) a to vepředu i vzadu. A legendární "modrý" brzdiče z R1. Není to jen o nastavení, je to o tom jak jednotlivý komponenty fungujou. A u FZS fungujou z týhle trojice prostě nejlíp.
FZS má slabší pružinu centrálu, to je taky snad jediná výtka. Já to ale neznam - origo leží ve skříni v krabici. V krabici od tužšího Ohlinse. Už jsem to tak koupil, nedokážu porovnat s originálem, vracet to zřejmě nikdy nebudu.
h9 má taky plně stavitelný...respektive jen první dva ročníky neměly. měl jsem oba modely, u toho mladšího jsem si hrál s podvozkem, pak už jsem do něj (vyjma výměny oleje ve vidlích a předpětí zadní pružiny pro batoha) 4 roky nesáhl
výměnu h9 za fzs jsem zvažoval kvůli polokapotě - nevím, kam se dal podvozek odladit, ale kromě brzd byl výrazně měkčí a míň přesný (ale můj h9 byl tvrději nastavený...jezdil jsem hlavně se sportama, tak abych jim stačil).
nejostřejší brzdy jsem zažil na sm/sm-r/sm-t od ktm, doporučuju vyzkoušet
ale píšu o motorkách, na kterých jsem jezdil, když byly relativně nové...teď bys musel dělat skoro repasi, aby ses přiblížil původním jízdním vlastnostem