bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2018 v 16:55 | Nahoru | #1

laos píše: .... Pak je tam ta viskozita podle metod při 40,100°C tam jestli jsem to pochopil správně je zase lepší čím menší hodnota.


Pokud by hodnota při 100 st.C byla moc nízká, tak je možné, že by se při provozní teplotě cca 100 až 120 st.C překryl s jiným 10W-40. A jsme zase na začátku diskuse, jestli nový motor v AT je natolik rozmazlený, že nesnese cokoliv jiného, než 10W-30. Ale na mě nedej, nejsem olejář.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

8.1.2018 v 20:24 | Nahoru | #2
vilemx> Rozumím, věřím v to když výrobce napíše jezděte na 10W30 tak to bude mít prostě svůj důvod. O rozmazlenosti motoru nemůže být řeč, samozřejmě, že pojede i na kostku másla . Mně opravdu jde o to jak ty oleje přečíst v technickém listě výrobce a říct jo tenhle po všech mých uvahách je ten nej(a můžu i ušetřit nebo naopak připlatit nějakou tu kačku).
Také jsem celý život jezdil na 10W40, ale prostě vývoj(i limitace nesmyslných zákonů viz. euro IV atd.) nezastavíš, prostě budeš dávat jen olej s jiným číslem, byť ten olej stojí skoro to samé jako ty "horší".
A když už bysme měli rozebírat ceny, tak v roce 1998 jsem kupoval Motul 10W40 technosyntézu za nějakých 300,- litr. To po přepočtu s dnešním průměrným platem bude hodně hrubě odhaduji přes tisíc za litr .

Našel by se nějaký olejář?

Naposledy editováno 08.01.2018 20:24:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist