1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 20.09.2017 12:11:46
PNewman píše: To zhasínání motoru při studeném startu: začalo mi to dělat občas asi při 18.000 km, postupně se to zhoršovalo a nyní startuji minimálně třikrát s přidaným plynem, než se to udrží. To už mám přes 22.000 km. Za tepla není sebemenšá problém. Byl jsem se domlouvat předem na garančce a tento problém jsem zmínil. Chyba je někde v přepínačích, Honda mění obě celé jednotky na řídítkách v záruce, postavili se k tomu čelem. Ale samozřejmě pouze na motorce, kde se to projeví. Je to v ceně 15.000 za materiál, takže doporučuji zavčas reklamovat. Dodací termín je cca 3 týdny. Tak zdar!
Hm zajímavé, neřekli ti k tomu něco víc? Měl jsem to samé na kawě (rok 2010, myslím, že byla v té době stále v záruce), ale po štelování volnoběhu to přestalo a už se to od té doby nikdy nevrátilo. Předpokládal jsem, že prostě byly v ECU uložené nesmyslné hodnoty, a když jsem na to sahal, načetlo si to zase něco nového.
PS: Netvrdím, že obojí má stejnou příčinu, jen jsem zvědavý, 15 000 je dost .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |