globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.2.2018 v 09:58 | Nahoru | #271
Eso_Rimmer> Nepsal jsem hrabat se v motorce, ale jezdit tak aby se závada dala servisákovi předvést naživo, ovšem jestli se projevuje sporadicky co pár set kilometrů je to problematické hledat a opravovat. Za další píšu aby si Nema našel dobrý servis Honda, když není spokojený se svým stávajícím, může zkusit jiný a nebo zkusit komunikovat s dovozcem, obvykle má importér v after sales nějakého šéftechnika. Z Liberce není daleko do zahraničí, zkusil bych se přeptat i venku, v Německu určitě jezdí mnohem více Afric než v Čechách
A ještě k osciloskopu, je to určitě výborný přístroj, ale podle mého názoru určený spíš pro sledovaní rychlých dynamických jevů, např.vstřkovače, indukční cívky, snímače otáček apod. Možná máš 4.kanálový, snad i více, ale vždy to znamená napíchnout se na prudko přímo na daný snímač nebo akční člen, tedy namotat na motorku hromadu kabelů. Oproti tomu diagnostika se připojí do jedné k tomu určené zásuvky a jseš jakoby v přímém přenosu, naživo sleduješ spoustu hodnot, můžeš si vybrat až z několika desítek parametrů. Ale v principu jde o to samé co píšeš, jen to mám za mnohem přehlednější.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.2.2018 v 10:54 | Nahoru | #272
gelos-tak to pak ano. souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.2.2018 v 12:12 | Nahoru | #273

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.2.2018 v 13:50 | Nahoru | #274
geloš> Díky, s angličtinou nejsem moc kamarád, ale za pomoci google translátoru bych řekl, že mají velmi podobný problém.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.2.2018 v 23:00 | Nahoru | #275
NemaLbc> Jj, ale nikto nie je istý, čím to je. Niekto navrhuje reset riadiacej jednotky (neviem, či to má aj Honda, že sa to dá spraviť tým, že naštartuješ a necháš chvíľu bežať bez manipulácie s ovládacími prvkami), ešte sa spomína problém s chcípákom, prívod k nejakému senzoru, ale asi nikto nevie naisto.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.2.2018 v 23:23 | Nahoru | #276
Dík za každý nápad. Myslím, že by bylo dobré, kdyby se zde přihlásilo co nejvíce majitelů Africy, kteří mají podobné zkušenosti. Protože pokud společně zatlačíme na zastoupení ať už v ČR nebo pro Evropu či přímo výrobce, šance na nějakou nápravu by se asi podstatně zvětšila. Honda prý spíš než přehrání mapy mění přímo ŘJ.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

13.2.2018 v 20:20 | Nahoru | #277

NemaLbc píše: Dík za každý nápad. Myslím, že by bylo dobré, kdyby se zde přihlásilo co nejvíce majitelů Africy, kteří mají podobné zkušenosti. Protože pokud společně zatlačíme na zastoupení ať už v ČR nebo pro Evropu či přímo výrobce, šance na nějakou nápravu by se asi podstatně zvětšila. Honda prý spíš než přehrání mapy mění přímo ŘJ.



Určitě udělej samostatné vlákno, jinak v tom bude těžký zmatek.Zvol ideálně nadpis a určitě se někdo najde, komu to taky dělá.Nemyslím, že tohle je zrovna potřeba řešit v tomto vlákně. Jako ne že by to nešlo, ale bude z toho nesrozumitelný balast.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

13.2.2018 v 20:46 | Nahoru | #278
T.E.CH- souhlas

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

13.2.2018 v 21:19 | Nahoru | #279

Dolph-cz píše: tohle je opravdu diskuze o hovně.

elektronický plyn dokáže škrtící klapku otevřít opravdu beskurychle a stejně tak vstřikovače dokážou poslat tolik paliva,že ten motor utopí.

pokud se ti někdy zdá,že je reakce na plyn opožděná,je to jen a jen tím,že to takhle výrobce naladil a to zřejmě především z důvodu plnění emisních norem a úspoře paliva.

každopádně u toho nikdy nedojde ke střelení do sání-pokud je vše v pořádku -a to je to,co se tady řeší !a protože si na tenhle problém, zde na fóru,stěžuje více majitelů afriky,je zcela zřejmé,že se jedná o vadu a né náhodu.

.........ještě si dovolím jednu věštbu-brzy přijde nový model,ten to bude mít snad vychytané a tím to celé zvadne.zákazník zase ostrouhá......

a sorry,ty to tady zasíráš kecama o nějakých korejských autech a reakcích na plyn,které jsou subjektivní,nebo vymyšlené.

a teď jsem zvědav,jestli uznáš chybu.



Tak já to bral jako celek(plyn i škrtící klapku) a i jsem psal, že to je kvůli emisím. Ono ne vždy se vyjadřuji přesně. Ale ok, chybu uznávám a pokusím se zlepšit.

Jinak já věřím že to Honda těm lidem spraví.

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

13.2.2018 v 22:28 | Nahoru | #280
Tohle asi ne každý bude potřebovat, ale i tak co vy na to ?

https://camel-adv.co...ica-twin-camel-brace

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.2.2018 v 17:51 | Nahoru | #281
To jsou za čtyři kila pěkný mrdky.Na štěstí takový problémy nemusím řešit.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

17.2.2018 v 18:12 | Nahoru | #282
Mojmír366> Napsal někdo, kdo si ani nevyplní motorku do profilu... A 4 kila nestojí...

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.2.2018 v 13:20 | Nahoru | #283
Mojmír366> v profilu nemáš žádnou motorku takže kdo nic nedělá - nic nezkazí?

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

24.2.2018 v 00:01 | Nahoru | #284
lopata75> 21.2.2018-záruční oprava s výmněnou pravého přepínače na řidítkách+kontrola vzduch filtru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.2.2018 v 20:33 | Nahoru | #285

T.E.CH píše: Tohle asi ne každý bude potřebovat, ale i tak co vy na to ?

https://camel-adv.co...-camel-brace [/quote]

140 USD + shipping za kus plechu.... Uff. Kdyby byl zájem a bylo víc lidí, tak vyrobím šablonu, okótuju, nechám to vypálit na cnc a ohnout. Věřím tomu, že se dostanu na 50% ceny když bude aspoň 10 ks.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

27.2.2018 v 20:35 | Nahoru | #286
strašně mě serou duše v kolech, vyzkouším tohle, nechce se někdo přidat?
https://www.ebay.com...R21214-/291698243582


pokud ano tak pošlete SZ, objednám to před začátkem sezóny abych to otestoval než pojedu na delší výlet

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.3.2018 v 20:31 | Nahoru | #287
Zkus se poptat v KTM jak přesně to mají řešené modely R řady 1090 a 1290 viz
Přední
http://www.nahradnid...heel/65208#sch_65208 položky 14 a 15
Zadní
http://www.nahradnid...heel/65209#sch_65209 položky 15 a 19

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

10.3.2018 v 10:05 | Nahoru | #288
I takhle se na nové africe jezdí.





On teda Ugo Filosa by stejně jezdil i na vratech od stodoly, protože zrovna v jeho případě je slabším článkem vždy motorka a ne pilot. Kouká se na to pěkně.

Naposledy editováno 10.03.2018 10:07:37

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

11.3.2018 v 08:54 | Nahoru | #289
Jets: půjdeš do toho krytu stupačky? Dej kdyžtak vědět, prosím. Díky.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

11.3.2018 v 20:26 | Nahoru | #290

lopata75 píše: Jets: půjdeš do toho krytu stupačky? Dej kdyžtak vědět, prosím. Díky.



já nepsal že to koupím, jen že kdybych to chtěl, tak si to radši nechám vyrobit tady za poloviční peníze

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

11.3.2018 v 20:53 | Nahoru | #291
Jo, to jsem pochopil. Myslel jsem tu výrobu...Hlásím se jako první...

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 07:59 | Nahoru | #292
Zdravím chtěl by jsem si pořídit boční kufry na Africu líbí se mi Touratech Zega pro2 ale bojím se celkové šířky 101cm při jízdě.Jaké máte zkušenosti.Děkuji

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 08:39 | Nahoru | #293
mildafleck>

je třeba myslet na to,že jsi širší,takže opatrně mezi auty a pod.,ale jinak téměř žádný rozdíl nepoznáš.

váhu(naložené kufry poznáš,to je logické),ale prázdné do cca 140km/h cítit nejdou.

2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 10:11 | Nahoru | #294
Koupil jsem Afriku a řeším doplňky

- hlavní stojan - MP-kovo, Miloš Patočka, tel.728260556, www.mpkovo.cz - 1900,- Kč + 200 doprava, u Hondy asi 4500,- Kč

- rozšíření patky bočního stojanu, cca 230,- Kč

https://www.ebay.com...p2060353.m2749.l2649

nebo na aliexpress.com, stejný výrobek se prodává pod značkou např. SW motech, má navíc jen logo a nevidím podstatnější rozdíl, pominu-li cenu ( SW motech kolem litru)...

prodloužení předního blatníku - cca necelých 450,- Kč

https://www.aliexpre...s.9042311.0.0.sjIl9r

Možná to někomu pomůže

Naposledy editováno 22.03.2018 10:15:06

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 10:24 | Nahoru | #295
Je zima takže nejezdím, motorka je podle všeho zatím ok, na cukání a zhasínání po startu jsem se před zakoupením vyptával servisního technika , stejně tak jako na korozi zlatých ráfků k modelovému roku 2016...technik tvrdil že jde o poruchu kabelového svazku vedoucího k pravému přepínači a že Honda o tomto problému ví, pokud se závada projeví odstraní se samozřejmě v rámci záruky...Honda ví i o možné korozi zlatých ráfků 2016...Tak uvidíme, zda je to "mrdka za 400 litrů", chtěl jsem si udělat radost a věřím že nebudu zklamán...maximální radost a potěšení z jízdy přeju všem majitelům této krasavice

Naposledy editováno 22.03.2018 10:26:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 13:22 | Nahoru | #296
CRF1000> Akorát bacha na ten stojan. Na tom webu je stará afrika! A jako že fakt ta stará. Tak aby ti pasoval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 15:29 | Nahoru | #297

mildafleck píše: Zdravím chtěl by jsem si pořídit boční kufry na Africu líbí se mi Touratech Zega pro2 ale bojím se celkové šířky 101cm při jízdě.Jaké máte zkušenosti.Děkuji



Jestli pojedeš do lehkého terénu, popřemyšlej o tomhle:

http://www.motorkaru...rf1000l-africa-twin/

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 15:37 | Nahoru | #298
Chlapy, nevíte , půjde tohle bez problému do CRF 1000 namontovat?

https://www.motozem....-se-zapalovacem-12v/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 15:57 | Nahoru | #299

jets píše: 140 USD + shipping za kus plechu.... Uff. Kdyby byl zájem a bylo víc lidí, tak vyrobím šablonu, okótuju, nechám to vypálit na cnc a ohnout. Věřím tomu, že se dostanu na 50% ceny když bude aspoň 10 ks.



hmm a vystavis na to ucet ? ono je jednoduchy vzit nejakej "vymyslenej" produkt nekoho kdo se tim zivi, okopirovat ho jako "fusku" a tvarit se, jakej ten prvni je zlodej :D

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

22.3.2018 v 16:26 | Nahoru | #300
T.E.CH> Záleží co je podle tebe lehký terén - jestli šotolinky, tak na to může použít i ty hliníkové kufry a může je v klidu zamknout a neřešit chmatáky. Navíc pokud bude na motorce turistit třeba s partnerkou, tak kufry se budou hodit trošku víc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09

TOPlist