Téma: Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800
4.9.2017 v 11:17
Tento navod som sa koli urcitym clenom fora rozhodol zrusit .

Naposledy editováno 07.09.2017 05:32:27

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

4.9.2017 v 13:09 | Nahoru | #1
A keď to bude tvrdé , znovu budeš vyberať tlmič von ?
To ti kto poradil takýto postup , či si na to prišiel sám ???

Naposledy editováno 04.09.2017 13:10:02

1 reakcí na tento příspěvek Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

4.9.2017 v 13:31 | Nahoru | #2
Se mi zdá, že se v tom nějak moc babráš, takhle se to určo nedělá

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

4.9.2017 v 14:00 | Nahoru | #3
To nešlo normálně hákovým klíčem otočit tou maticí?
Přímo na motorce?

Edit:
Trochu jsem gůglil a borci to jen mírně odstrojí a přes šroubovák do té otočné matice klepou kladivem.
Tlumič se rozhodně nemusí demontovat, borci s tím otáčeli tam i zpět podle potřeby.
Jen je otázka, jestli tam fakt nejde dát ten hákový klíč.

Edit 2: zadní kolo u toho dát do vzduchu.

Edit 3:
Sice VN 900, ale věřím, že VN 800 bude podobné.


Naposledy editováno 04.09.2017 14:44:56

(reakce na) Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

4.9.2017 v 16:34 | Nahoru | #4

strakon píše: Se mi zdá, že se v tom nějak moc babráš, takhle se to určo nedělá



vždyť píše, že je babrák...

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

5.9.2017 v 05:52 | Nahoru | #5
..

Naposledy editováno 07.09.2017 05:33:16

1 reakcí na tento příspěvek Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

5.9.2017 v 06:33 | Nahoru | #6
..

Naposledy editováno 07.09.2017 05:33:42

(reakce na) Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

5.9.2017 v 07:57 | Nahoru | #7
Babrak77>
Co se tady rozčiluješ?!
Ještě Ti praskne cévka a budeš tahat nohu.

Tak jak Ty jsi vygůglil, že je nutné tlumič vyndat, tak já jsem vygůglil, že to není potřeba.
Že se to jen trochu odstrojí, zdvihne do vzduchu kolo a lehce poklepává přes něco tyčkového na tu štelovací matici.
A že se takto dá otáčet tou štelovací matici na obě strany.

No ale je možné, že to tak fakt nejde.
Od toho je tady diskuze.
Někdo Ti třeba napíše, že se to fakt dá jinak, než rozebrat půl motorky.

Alespoň Ti udržujeme vlákno živé.

A někdo, kdo si VN800 chce taky poštelovat, tak si určitě přečte obě varianty a zamyslí se nad tím.
Jestli to jde tak, nebo tak.

Dám malý příklad.
Měnil jsem svíčky na FZ6.
Drtivá většina říkala, že to jde blbě.
Že se musí sundat nádrž, pod ní je aku, tu taky vyhodit.
Pak vyhodit ten plastový kastlík, co tam je. A ještě možná cosi, už nevím.
A tak se dostaneš ke svíčkám.
Člověče, není to vůbec potřeba.
Normálně se jen uvolnil - vyvěsil chladič na hadicích a to bylo vše.
Svíčky šly s trochou šikovnosti normálně vyndat.
Bez demontáže čehokoliv.

A to taky byly na youtube návody, kde fakt sundávali všechno dolů, rozebraná moto kvůli svíčkám.
Přitom to vůbec nebylo potřeba rozdělávat. Stačilo jen povoli asi 3 šrouby a jen vyvěsit chladič na hadicích.

Tož tak, přeber si to jak chceš a zkus zagůglit a najít ten odkaz, kde to borci dělají poklepáváním kladívkem.

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

5.9.2017 v 08:06 | Nahoru | #8
Hned první odkaz na vyhledávání rear shock vn800 :

http://www.scootworks.com/wb4iuy/bikeca.html

Translator:
Demontujte pravý boční kryt a peep dovnitř. Je snadné se dostat k nárazovému předpažbí. Pomocí dlouhého šroubováku a BIG kladiva a klepnutím (čtěte _KNOCK_) límec kolem k požadovanému nastavení. Je to těsné a ulehčí, pokud dostanete zadní pneumatiku ze země, ale můžete ji nastavit jakýmkoliv způsobem (kolo nahoru nebo dolů).
K dispozici je 7 možných nastavení. Ta pochází z továrny nastavené na nejsilnější pozici. Pokusil jsem se s mými nastaveními, snažím se vše od # 1 do # 7. Při jízdě sám jsem se usadil na pozici # 5 a nemohl jsem uvěřit tomu rozdílu! Cyklus jezdí jako nový závěs.
Při jízdě 2 na sobě s cestovní zavazadlovou zásilkou nastavím šok na pozici # 7. Jízda se mnou @ 200 liber, Debbie @ 115 lbs, a asi 40 lbs zavazadla je skvělé na hrbolaté silnice, které téměř klepaly naše zuby volné
Dalším (a myslím, že EASIER) způsob, jak přistupovat k nárazovému nárazníku na nárazu, je zvednout zadní kolo, odstraňte kryt přes přední řemenici (nebo řetězové kolo, pokud stále používáte jeden z těch mastných řetězů!) , vložte dlouhý děrový nebo rovný šroubovák těsně nad pás (nebo řetěz) k límci. Méně se vytahuje a je to skvělý způsob, jak získat přístup k límci při nárazu.

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

5.9.2017 v 08:14 | Nahoru | #9
Nebo další citace s překladem:

"Zjistil jsem, že s nastavitelným zadním zavěšení 800 je při stanovení OEM „1“ byl příliš „měkký“ a občas dole ven. Toto bylo obzvláště problém s cestujícího na palubě.

Takže, na začátku této sezony (poté, co do činění s tím po téměř 24.000 mil), zvedl jsem na kole a odstranili přední řetězový kryt, který mi dal snadný přístup, s dlouhým šroubovákem, aby seřizovači límec na dně nastavitelný šok.

S hmotností mimo zadního kola, to vše trvalo to několik udeří na šroubovák s těžkým kladivem dostat límec otočit (proti směru hodinových ručiček, myslím, ale nejsem si jistý, právě tento moment - ale když vás vidět, budete vědět, kudy jít). To stlačuje šok, což vyžaduje větší váhu / otřesů, než na doraz.

I re-nastavení zavěšení do polohy „4“ (vpravo uprostřed, mezi „1“ a nastavení „7“) a dna problém zmizel.

Jedná se o velmi jednoduchou obsluhou a nedělal kolo jezdit výrazně přísněji na hladkých silnicích. Jsem potěšen s výsledky a doporučit, pokud jste někdy najít zadní dna po nezpevněné cestě.

Myslím, že nastavení OEM „1“ je určen pro mírně menší lidi ze země vycházejícího slunce Američané mají tendenci nést trochu více hovězího masa.

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

5.9.2017 v 08:40 | Nahoru | #10
Ale uznávám, že u kusu, kde se s tím nastavením dlouho nehýbalo, že to může být zatuhlé.
V tom případě je asi lepší to demontovat, vyčistit, promazat, rozhýbat a já nevím co.
A pak už příště nastavovat, po téhle mazací repasi, jen tou tyčkou a kladivem.

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

5.9.2017 v 10:52 | Nahoru | #11
...

Naposledy editováno 07.09.2017 05:34:05

1 reakcí na tento příspěvek Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

6.9.2017 v 09:38 | Nahoru | #12
...

Naposledy editováno 07.09.2017 05:34:20

(reakce na) Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

6.9.2017 v 10:09 | Nahoru | #13
Babrak77> Počúvaj ma , ja nemám pred sebou VN 800 , takže ti momentálne presný postup nedám , ALE žiadny konštruktér (ani japončík) nenavrhne motorku tak , aby som pri nastavení predpätia zadnej pružiny musel tlmič celý demontovať .
Dnes jazdíš sám = nastavenie X
Zajtra dvaja = nastavenie tvrdšie
Ďalší deň jazdíš po rozbitých cestách - nastavenie mäkšie
Na víkend zbehneš do Álp , kde nájdeš cesty rovné ako dlaň , teda potrebuješ tlmič mierne (keby aj len o jeden zub) pritvrdiť .

To si naozaj myslíš , že každý jeden krát bude treba demontovať tlmič ???

Pozri si ty len pekne v príslušenstve a medzi vercajgom od Kawasaki , či tam nemáš (alebo si nepotrebuješ dokúpiť) kľúč na zadný tlmič , nie na demontáž , ale na nastavenie predpätia pružiny .

Vlož sem foto s pohľadom na tlmič zhora pod sedadlom a potom môžeme mudrovať , či sa dá , alebo sa nedá a pre nastavenie zakaždým treba rozobrať pol motorky .

Alebo si treba taký prípravok , ktorý môže človek zasunúť do tých zubov a otáčaním nastavovať , dať vyrobiť .

Naposledy editováno 06.09.2017 10:21:59

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

6.9.2017 v 11:27 | Nahoru | #14
...

Naposledy editováno 07.09.2017 05:34:48

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

6.9.2017 v 14:04 | Nahoru | #15
Kde má ten tlmič horné uchytenie , kde končí ? Fotku toho som chcel , nie stránky z návodu , ten si viem otvoriť aj sám .

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

16.9.2017 v 19:57 | Nahoru | #16
Zdar chlapi, nevíte jak vyměnit olej v předních vidlicích? Musí se vymontovat celá vidlice?
Dík

Navod-nastavenie zadnej pruziny Kawasaki VN 800

20.9.2017 v 16:38 | Nahoru | #17
Myslim ze tu ti nikto nepomoze oni vedia len mudrovat ale pomoct nie .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 9, 10] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 277 4.12.2017 v 02:23 stráťa
Teče me benzín z karburatoru pod vykem Kawasaki VN 800 Mongoldriver 8 11.10.2017 v 19:15 kuzmič
Rada Kawasaki VN 800 Posmigo 5 11.10.2017 v 17:04 Warfor67
Jakého choppra? [1, 2] Honda VT 600 Shadow, Yamaha XVS 650 DragStar, Kawasa... cert205 38 13.9.2017 v 14:14 Jara_
Kawasaki Vn 800 nastavení zadního t... Kawasaki VN 800 Baumeister 3 4.9.2017 v 11:19 Babrak77

TOPlist