Téma: Spatné řazení
3.9.2017 v 23:09
Dobrý den, splnil jsem si svuj dětský sen a pořídil si Faroše r.v. 98. Chtěl jsem se pouze optat, zda je normální, že skoro při každém přeřezení cítim zoubky .Vyměnil jsem olej , nevím co tam bylo, a nalil tam REPSOL 10w40 API SN. Zda se mi, že to pred výměnou nedělalo, ale nevím. Byl jsem zaslepen euforií z jízdy . Jinak spojka je v pohodě, neunáší se, při rozjíždění netrhá. Děkuji za odpověd

Spatné řazení

4.9.2017 v 10:38 | Nahoru | #1
To může být dost subjektivní pocit... Mě na 929 taky občas jdeou jakoby zuby, jde o to tam ten kvalt šoupnout rychleji. pokud to dělá zvuk jako když řadíš u auta bez spojky tak bych zkusil poštelovat spojku na páčce...

Spatné řazení

4.9.2017 v 12:44 | Nahoru | #2
Spojka je serizena,dle miho nazoru, dobre. Minimalni vule, na bowdenu,aby spojka byla odlehcena, tam je. Mozna to je opravdu pouze na zvyku, ze to tam clovek musi rychle zaradit. Ale pokud pojedu lazo plazo, tak tam ty zuby proste jsou. Nemuze mit na to vliv pouziti jinneho oleje,nez byle holka zvykla? Nebo bych mel radeji sundat viko o kouknout na lamely atd? Ma najeto 41000km, tak ze uz ma narok.

Spatné řazení

4.9.2017 v 15:47 | Nahoru | #3
Říkam, zkusil bych ji malinko přitáhnout. Možná na stojan zadní kolo do vzduchu, zařadit za 1 držet vymáčklou spojku a zkusit jestli dost vystavuje. Jestli se točí kolo, jestli jde zastavit rukou atd... Jinak těm najetým Km bych moc nevěřil, pokud to opravdu nemáš po prvním majiteli

Spatné řazení

4.9.2017 v 16:03 | Nahoru | #4
Vim ze to myslis dobre,ale nejaka vule by na tom bowdenu mela preci byt. Ten odepinaci mechanismus odepinani spojky nemuze byt neustale v tahu, sice minimalne. Ale skusim to. Musim ale prvne zakoupiti stojan pod kivku . diky

Spatné řazení

4.9.2017 v 18:27 | Nahoru | #5
Ono takhle od stolu tezko radit. Na olej bych nesazel. Taky otazka jestli ro dela u vsech kvaltu

Spatné řazení

4.9.2017 v 18:43 | Nahoru | #6
Takovy to jemny zasouvani az sama zapadne, jako u auta, muze byt na skodu. Motorka ma jinak konstruovanou prevodovku,tamje to cvak-cvak, motorkanema sinchrony.

Spatné řazení

4.9.2017 v 19:20 | Nahoru | #7
Je mi to jasny,synchrony tam nejsou. Abych to upresnil: za studena to je lepsi, citim to u vsech kvaltu,ale neni to, ze bych musel pouzit treba vetsi silu,nebo tam kvalt nesel a trvalo mi , nez tam padne. Jde to vse lehce,ale vetsinou citim na noze par zoubku . Treba opravdu jsem si jeste nezvykl to tam proste rychle cvaknout. O tom oleji jsem se zminil proto, jelikoz vetsina pise, ze pri pouziti jineho oleje nez Motul, tak maji problem treba s prokluzem spojky. Zase si myslim, pokud by spatne spojka vypinala, citil bych to i jak pri zarazeni jednicky, tak i pri nasledovnem rozjezdu, motorka nema snahu se pri zmackle spojce rozjet a zacina brat tak od pulky . Asi je to mozna o zvyku,ale nerad bych neco zanedbal

1 reakcí na tento příspěvek Spatné řazení

4.9.2017 v 20:06 | Nahoru | #8
Jestli, pri vymacknute spojce, pri poladeni lanek, necitis rozdil zatlacit dopredu/dozadu, neresil bych. Lanka v sepnutem stavu musi mit trochu vuli, cca. 2-3cm na konci packy.
Metody na stojanku se nesmi"kolo tocit".
Mno. Je to mokra spojka, i vypnuta se trosoulinku rozbehne, prave rychly CVAK to osetri. Ona ta spojka ma praxi docela maly odtrh.
Kazdopadne na stojanku musis to kolo udrzet skrknutim o holou ruku.

Spatné řazení

4.9.2017 v 21:32 | Nahoru | #9
Musim si v praci ten stojanek sfouknout a vyzkouset to. Dekuji vsem za rady a zkusennosti

(reakce na) Spatné řazení

4.9.2017 v 22:07 | Nahoru | #10
Julip> jsem nepsal ze se nesmi tocit. Ale jak pises musi jit udrzet

Spatné řazení

5.9.2017 v 09:07 | Nahoru | #11
Ok chapu, je mi jasny, ze spohka se i pri vymacknuti, lehce unasi, diky oleji, ktery tsm je

Spatné řazení

5.9.2017 v 09:15 | Nahoru | #12
Je docela dosť možné, že riešiš niečo, čo je normálne správanie sa moto prevodovky. Nemáš v okolí nikoho, kto už odjazdil pár sezón na niečom? Daj mu odviezť sa, čo povie. Ja čím jemnejšie radím, tým horšie to je, keď to robím úplne laxne, niekedy mi aj prevod vypadne. Treba chytiť správny grif.

1 reakcí na tento příspěvek Spatné řazení

5.9.2017 v 20:56 | Nahoru | #13
Asi na tom neco je. Dnes jsem si udelal vylet do Hostic (Venca Konopnik) , najel cca 300km a hodne zalezi,jak rychle ji tam cvaknu.Tak ze to je asi opravdu o tom spravnym grifu. Ale zarazila me dalsi pochybnost , kdyz jsem jel cca 50km/h, jedno jaky kvalt, tak jsem citil do leve stupacky takove zvlastni tukani. Jako kdyby v retezu neco bylo a on pouze v jednom mise a to jednou za svou otacku nekde skrtnul. Ve vysich rychlostek to byl asi takovej fofr,ze jsem to necitil. Vcera jsem si objednal stojan,tak az prijde, musim tu prdel zvednout a zamotat s kolem. Ta vodici lista, se mi zdala OK, ale jeste jsem to nejak moc nestudoval. Vsem vamoc diky za vase nazory a rady

(reakce na) Spatné řazení

15.9.2017 v 22:20 | Nahoru | #14
sooho> Tak toto tema beru jako uzavrenou zalezitost. Opravdu to je ve stylu razeni. Moto jsem mel zvedly,rychlost zarazena,spojka zmackla a kolo jsem v pohode udrzel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
dnešní zážitek Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 11 Dnes v 06:51 puffybodie
Plná moc Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 10 Včera v 18:26 foxdive
Zadni tlumic [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade sooho 49 14.11.2017 v 23:26 Gahan37
CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade M4rť4s 33 11.11.2017 v 18:32 M4rť4s
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 43 9.11.2017 v 08:22 mischa638

TOPlist