Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot. přestane...
Zdravím.
Viz název tématu. Studený to chytá na tři válce. Pokud ho dám hned do záběru (tím myslím výjezd z garáže, ale je to docela do kopce) tak po výjezdu už jede na 4. Když to nechám klapat na 3 a čekám, tak to trvá o dost déle. Pro představu. Výjezd z garáže cca 30, 40 sekund. klapání tak 5minut. A dnes ještě navíc jedna pecka. Před tím jak se chytli na 4, tak to jelo normálně. ale teď to prostě po cca 7tis. ot. citelně uvadne. vytočit jde, ale netáhne. Rychlost cca 140 čtvrtej kvalt, plnej plyn a nechce to nijak zrychlovat. Svíčky nový, vzduch. filtr nový (standart), olej nový, olej. filtr nový, Tlaky OK, ventilové vůle v limitu. karburátory vyčištěny a seřízeny, nový regulátor dobíjení. Předem všem díky za případné rady.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 09:00 | Nahoru | #1
Čau, pozri na sviečky, ktorá bude čierna, tá nepáli, vymeniť sviečku, vymeniť fajku skontrolovať, vymeniť vysokonapäťový vodič, skontrolovať membránu na karburátore, už len do toho babrať, čo nepáli ,ihlu, či nespadla. Sviečka, môže byť blbá od nova, alebo raz keď bola zadrbkaná, už jej nič nepomôže. Držím palce.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 09:30 | Nahoru | #2
To máš pěkně rozhašený. Tipuju zanesený trysky v karbecu. 140 jezdil ten můj na trojku.

(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 09:46 | Nahoru | #3
krokoš> Svíčky jsou v poho. Dával jsem nový + jsme zkoušeli svíčky prohodit a stejný. prohodily se i kabely a taky stejný. Nepálí válec nalevo (ze směru když sedim na moto) karbce byly rozebraný, vyčištěný zkontrolovaný (i membrány) a seštelovaný dle továrních hodnot.

(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 10:01 | Nahoru | #4
dave-lister>
Trojku jsem tam měl před tím. Na tu čtyřku jsem tam měl něco kolem 8000 ot. cca. Takže na trojku by to 140 jelo taky, teda kdyby to v těch otáčkách táhlo. Po těch sedmi, sedmi a půl (přesně nevim, v tý rychlosti čumim spíš na cestu) to je jako bych ubral plyn. nahoru to leze, ale neuvěřitelně pomalu. Sem za to tahal jak ďas. De o to že ta čtyřka už nepřetlačí odpor vzduchu. Na motorce jezdím šest dní. (absolutní začátečník) by mě nenapadlo, že po tak krátký době pojedu pořád na plnej plyn.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 10:33 | Nahoru | #5
Ten můj v otáčkách nad 8000 chytil druhej dech a táhnul jak raketa až do červenýho.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 14:26 | Nahoru | #6
Primarne by si asi mel prijit na to jestli nepali svicka tzn na volnobeh to nejede , vyndat svicku a zjistit jetsli je mokra nebo sucha tudiz tam nejde benal.
POdle me jestli jste predtim cistili karbce a tudiz je meli venku, tak mas bud blbe hladinu a na volnobeh to nesaje a nebo neni udelany synchro takze ten valec nesaje taky.

Zjisteni prave na par minut.

Naposledy editováno 03.09.2017 14:27:35

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

Skvělá odpověď, děkuji! 3.9.2017 v 17:42 | Nahoru | #7
Start sprej nebo čistič brzd do sání když to jede na 3. Pokud se to chytne nejde ti palivo. Pokud nechytne tak špatně/vůbec nehází jiskru.

(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 18:47 | Nahoru | #8
dave-lister>
Ten můj před tim taky. Ale to já už ubíral, protože bojim bojim.

(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 18:55 | Nahoru | #9
gugo> Synchro dělaný je. Svíčka venku. jiskru hází, mokrá byla. Takže asi elektrika v pr.

(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

3.9.2017 v 18:59 | Nahoru | #10
syrrius>
Díky. Vyzkouším a dám vědět. Ale až zítra. Dneska se k tomu nedostanu. Nechám taky zkontrolovat tu elektriku.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

Skvělá odpověď, děkuji! 4.9.2017 v 11:04 | Nahoru | #11
Něco podobnýho jsem řešil bna Hornetu bytný. Ve finále to byl zasranej palivovej kohout. Zkus to ještě třeba přepnout na rezervu...

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

4.9.2017 v 20:42 | Nahoru | #12
muj na trojku cca170

(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

4.9.2017 v 22:43 | Nahoru | #13
Zlesa> Dnes jsem zkusil a jede to pořád stejně na h. Řekl jsem mechanikovi ať zkontroluje ten kohout a palivovej filtr, tak se uvidí. Doufám, že je to tím. Mechanik říkal, že je ta motorka prokletá. Jsem u něj víc jak na silnici. Bych toho bazaristu co mi ji prodal nejradši uškrtil. Tomu hovno rozumim (začátečník) a on mi prodá takový peklo. Jsem do toho nasypal už přes 20 000 a pořád to nejede.

(reakce na) Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

4.9.2017 v 22:49 | Nahoru | #14
srsen600> Mám dojem, že tak nějak by to mělo bejt správně. 1 skoro kilo, 2 cca 140 a 3 bude asi někde kolem těch 170ti. Nevim jsem nezkoušel. Bojim bojim Ani vytočit na plnej plyn jsem nezkoušel, taky bojim. Zatím co teď to točim a točim, protože musim.

Naposledy editováno 04.09.2017 22:50:58

Hornet 600 2001 chytá na tři válce za studena a po 7 tis. ot...

15.10.2017 v 23:09 | Nahoru | #15
Závada nalezena a opravena. Pro případ že by to někdo někdy četl.
Ne netrvalo to opravit tak dlouho, ale ve volných chvílích jsem jezdil, a když ne, tak jsem si na to nevzpomněl.
Byla vypadená palivová tryska u jednoho z karburátorů. proto to ve vyšších ot. nejelo. Taky se to dá poznat podle spotřeby. Když jsem si moto vyzvedával od mechanika, tak mi říkal ať jedu na pumpu. Říkám: Jak to? Vždyť jsem tankoval před 30ti km. A on: se nediv, když jsi tam místo dírky cca 1mm měl díru cca 6mm. Povídám: Aha, takže jedna nádrž na 30km no super. a smál jsem se. Samozřejmě ne kvůli tomu, že to tak žralo, ale kvůli tomu, že to zase jede.
Proč chytá na tři válce se bude řešit po sezóně. Mechanik říkal, že je pravděpodobně ucpaná hadička od sytiče, ale jen u jednoho karbce. Tak uvidíme zda se jeho odhad vyplní. Až bude závada nalezena doplním.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tachometer Honda hornet Honda CB 600F Hornet Ardy 3 22.11.2017 v 10:51 michalfucafucik
Výměna rámu Honda CB 600F Hornet Kuře64 3 14.11.2017 v 16:25 andrewsb
Koupit x nekoupit? Honda CB 600 F H... Honda CB 600F Hornet StK323f 22 14.11.2017 v 09:46 StK323f
Honda CB 600 F Hornet plexi Honda CB 600F Hornet Eze 4 13.11.2017 v 21:52 duran_70
Svařování plastů Honda CB 600F Hornet biosák 7 9.11.2017 v 22:01 stevee

TOPlist