Téma: opět transalp škubání motoru
1.9.2017 v 11:00
Vím že už se to tu několikrát řešilo a pročetl jsem... a zkoušel ale už si nevím rady je to vynechání škubnutí motoru při prudkém přidání plynu otáčky od 4-5tisíc. Karburátory čištěné ,,synchro ,hladiny svíce nové ventily ok, měřený tps fajfky kabely ze zoufalství měněny příruby karbeců luft filtr. Zkuste poradit jestli ještě něco udělat. .
Předchozí
1 2
Následující

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 11:05 | Nahoru | #1
No bud blbe serizene, nebo dira v membrane/nach.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 11:08 | Nahoru | #2
membrány jsem kontroloval seřízení pilotů na základ možná už něco prehlizim. svíčky ale pěkně opálené.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 12:27 | Nahoru | #3
Můžeš trochu víc rozepsat jak a kdy ti to škube?

1 reakcí na tento příspěvek opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 12:39 | Nahoru | #4
Je to na ctverku pětku něco od čtyřech tisíc proste za to vezmu třeba pro předjetí a mas pocit ze se ten motor nejdřív nadechne a pak jede a pokud si hraješ s plynem tak to škube ale přejde pět tisíc a jede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 12:52 | Nahoru | #5

Macomen0 píše: Je to na ctverku pětku něco od čtyřech tisíc proste za to vezmu třeba pro předjetí a mas pocit ze se ten motor nejdřív nadechne a pak jede a pokud si hraješ s plynem tak to škube ale přejde pět tisíc a jede.



mw tohle delalo kdyz to bylo bohaty. stacil i hodne spinavej vduch filtr.

1 reakcí na tento příspěvek opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 12:56 | Nahoru | #6
myslíš ze by pomohl KN ?

(reakce na) opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 13:17 | Nahoru | #7

Macomen0 píše: myslíš ze by pomohl KN ?



Ne, spis se podivat jestli ten filtr neni zacpanej minimalne ho zkusit zevnitr profouknout atd. NEvim kdy jsi ho menil. Ale ja stim jezdil dost po loukach a polnackach a vzdycky jsem z toho vysypal tunu prachu, takze ty pory toho papriu byly proste ucpany. Profouknuti pomohlo kratkodobe, vymena pomohla.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 13:59 | Nahoru | #8
Něco podobného mi to dělá když to tůruju na neutrál z volnoběhu. Někdy se stane že si plivne do sání a nechce jít tak ochotně do otáček. Dělá to trochu můj Transalp a dělala to i bývalá Deauville. Teď u mýho Transalpa dost pomohlo když jsem seřídil podtlaky.
Dle mého názoru máš při akceleraci trošku chudší směs, jaký tam máš filtr?

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 14:17 | Nahoru | #9
Filtr klasiku ale čistý ještě jsem ho trochu vzduchem foukl ale jemně proti směru sání ale to žádný vliv nemělo trysky jsou standart 132 to jsem kontroloval protože na motce byl laďák ale já nerad kravál tak sem tam prdnul normální. navíc je hezčí. Ještě pro představu má najeto 71000 ale na začátku sezony motor napůl výměna výstupní hřídele, všechny gufera,rozvod řetězy ventily i z guferkama těsnění motoru origo honda. (a jeden píst ale to je moje vlastní blbost.najel jsem s tím už přes tři tisíce vše ok jen tohle mě sere.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 14:18 | Nahoru | #10
Co zkusit dát mu větší hlavní trysku?

1 reakcí na tento příspěvek opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 14:25 | Nahoru | #11
650 jsou obecně nastaveny na bohaší směs, při vyhození katu a PAIR se dávají menší trysky - tady ybch s epodíval nejen po tryskách ale po celkovém pročištění karbecu

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 14:27 | Nahoru | #12
No takhle sem laborovat nechtěl ,já to vždycky tak nějak origo jak to má být navíc nemám kde bych vzal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 14:42 | Nahoru | #13

Honza-TA950 píše: 650 jsou obecně nastaveny na bohaší směs, při vyhození katu a PAIR se dávají menší trysky - tady ybch s epodíval nejen po tryskách ale po celkovém pročištění karbecu


No zkoušel jsem i odpojit podtlak pairu jediný efekt stříkení nespáleného benzínu do výfuku při ubrání ale škubalo to pořád.
měl jsem i starého alpa tam jsou trysky jinak vím o tom. Ale ten jel jak raketa si říkám že sem si ho měl nechat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 17:48 | Nahoru | #14
gugo> Naopak bych tipoval ochuzenou směs, na hraně, a při rychlejší změně už to nestačí. Takhle by se chovalo karburátorové auto bez akcelerační pumpičky. Tady je to, jako by se šoupátka vytáhla podtlakem nahoru příliš rychle.

(reakce na) opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 18:02 | Nahoru | #15
Beranidlo> tak vono to muze bejt oboje, ja se nehadam. Ja vim ze kdyz jsem mel TA a chovalo se to dle popisu tak jsem to mel bohaty.
Kazdopadne to je v serizeni karbcu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 19:47 | Nahoru | #16
Macomen0> Tak ještě pár otázek a témat k zamyšlení, protože na karburátorech moc štelovacích prvků není.
- bereš pořád stejný benzín? Zkusil jsi Vervu, Maxxmotion, prostě něco bez lihu?
- nechybí ti v tom ty malé pružinky, které přitlačují jehly do šoupátek?
- je hlavní tryska opravdu pročištěná? Lihosračky tam můžou nadělat tvrdé úsady (0,03mm na stěně je 5% na průměru, 10% na průřezu a ještě víc na průtočnosti)
- S novým benzínem bych zkusil odkalit karburátory a profouknout trysky přes plovákovou komoru.
- Studené to startuješ se sytičem, nebo to jde bez něho?
- Zkoušel jsi zatočit šroubkem na pilotech půl nebo jednu otáčku doleva/doprava? Po sesynchronizování, to už máš, plus nutno doladit volnoběžné otáčky.
E: Jestli to vyřešíš, dej vědět, může se hodit.

Naposledy editováno 01.09.2017 19:49:02

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:04 | Nahoru | #17
Jednou jsem měl na Deauville jiné jehly, někdo asi vyměnil šoupátka s membránami asi z jiné motorky, koukni na to, jestli je máš jak srovnat s originály?

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:09 | Nahoru | #18
Hele jsem v tomhle lama tak mě když tak rovnou opravte ale ještě mě napadlo jak jsou na tom jehly a lůžka ?

E: byl jsem pomalej.

Naposledy editováno 01.09.2017 20:10:42

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:18 | Nahoru | #19
Ještě bys to moh vyzkoušet uplně bez filtru

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:20 | Nahoru | #20
A co zkusit nechat buď samotný trysky nebo celý karburátory u někoho vykoupat v ultrazvuku?

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:22 | Nahoru | #21
No dneska jsem studoval partsdepot a co mě zarazilo že každá jehla má jiné objednací číslo mě přišly stejný kontroloval jsem pohledem otěr atd.Porovnat nemam s čím. Možná jiný kužel nevím proč jsou jiný třeba tím nahradili rozdílné trysky co byly předtím. Jak vyjde zítra čas budu zase dloubat,jo a benzín jsem zkoušel lepší i normál je to stejný.

(reakce na) opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:36 | Nahoru | #22
Beranidlo> Hned v úvodu píše, že čistil, hladiny atd...

Macomen0 - Ano, kužel, jeho tvar, měl jsem Deauville a dělal jsem jinou - kamošovi a porovnání jehel odhalilo chybu...
Moje byly plynule kuželovité a jeho byly tenčí a nahoře měly prudší kratší kužel...
Jo a Deauville měla rozdílné délky pružin vracejících šoupátka, Starý TA 600 měl stejné, tak nevím jestli TA 650 má stejné karbecy jak Deau 650..?

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:38 | Nahoru | #23
Dela se zadni valec bohatsi jak predni, ale nepamatuju si ze by se davala jina jehla dozadu, to me pridje divny.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:45 | Nahoru | #24
Zítra ještě jednou ultrazvuk pujci mi to kámoš z práce a mam nějaký lepší čistič tak z kouknu a nafotím ty jehly.
v prdeli ze není z čím porovnat.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:46 | Nahoru | #25
Deauville má jiný karburátory.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:47 | Nahoru | #26
jak píše gugo - zadní se dělá kvůli chlazení bohatší, ale většinou se to řeší tryskou, že má alp jiné jehly jsem netušil, člověk se pořád něco učí

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 20:54 | Nahoru | #27
Jenže to zjistím jen tak ze je objednám nebo koupím staré karbecy. No uvidím zítra.

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 21:05 | Nahoru | #28
Podle Parts depot je každá jehla jiná. Mají pravdu soudruzi
Karburátory

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 21:09 | Nahoru | #29
Origo jehla je rovnoměrně kuželovitá, já tam našel jehlu s dvojitým stoupáním kužele (doufám, že to je pochopitelné)
Ale přední a zadní válec měly jehly stejné i trysky...

opět transalp škubání motoru

1.9.2017 v 21:24 | Nahoru | #30
Jo, máte pravdu, je to tam...
Jsem měl štěstí, že jsem je nepřehodil...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vyskakuju rychlosti Honda XL 600, Honda XL 125V Varadero, Honda XL 650V ... Ondrejcin 1 Včera v 22:31 ivo66
TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transal... [1 ... 5, 6] Honda XL 650V Transalp, Yamaha TDM 900, Suzuki DL 65... jirouch1 155 31.10.2017 v 18:36 Jencek350
Tak je doma... [1, 2, 3, 4] Honda XL 650V Transalp Hroch_cz 92 22.10.2017 v 10:05 TondaG
TransAlp 2001 díra v plynu Honda XL 650V Transalp Otrada 3 20.10.2017 v 16:51 Tuareg-Tengai
rezerva v nádrži Honda XL 650V Transalp Krokodylgena 3 8.10.2017 v 07:01 spike-cz

TOPlist