Téma: Karbec-chudá směs??
30.8.2017 v 18:48
Zdarec palec. Mám b6 a trochu me zlobí Když ji startuju studenou se sytičem, otáčky vyletí nehorázně vysoko(5-7k) tak uberu na 1500-2000ot. No dokud ale není zahřátá na provozku, po sebemenším přidání plynu zdechne. Když už ji dostanu do otáček, tak není problem ji udržet, ale když zase spadne na volnoběh, je to tu znova... Po zahřátí běží bez problémů. Muze to být chudá volnoběžná, takže povolit pilot? Nebo to mám brát jako vlastnost? Muzu se řídit barvou svící, když je to problém jen v nízkých ot.?? Dýk Zajoch

1 reakcí na tento příspěvek Karbec-chudá směs??

30.8.2017 v 20:49 | Nahoru | #1
Nechtelo by to jen ty karburatory vycistit?

Karbec-chudá směs??

30.8.2017 v 21:42 | Nahoru | #2
Nechtělo, to nestačí měl sem taky ten problém,chce to poladit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec-chudá směs??

30.8.2017 v 21:47 | Nahoru | #3
Koudy01> Karbce sou čištěné minulou sezónu, v tomhle bych chtěl prodejci věřit

(reakce na) Karbec-chudá směs??

30.8.2017 v 22:43 | Nahoru | #4
-Zajo-> Myslim, ze na zasrani karbecu nema vliv pocet sezon Ale jak myslis. Zkus to poladit To si uz tak koupil nebo to jelo normalne a z niceho nic ti to takhle zacalo zlobit?

Naposledy editováno 30.08.2017 22:48:13

Karbec-chudá směs??

31.8.2017 v 09:04 | Nahoru | #5
Zdar. Tohle mi dělal Bandit taky. Když jsem čistil karburátory, tak pilot screws byly původně povoleny o 2 a 1/2 otáčky. Ale v manuálu píšou 1 a 3/4. Tak jsem nastavil 1 a 3/4 a pak mi to dělalo totéž. Musel jsem nechat motor opravdu ohřát, abych se byl schopen vůbec rozjet. Tak jsem postupně pilot screws povoloval, až jsem skončil zase na 2 a 1/2. Asi to mělo důvod . Teď už se to chová dobře. Takže být tebou, na ty pilot screws bych se určitě podíval.

1 reakcí na tento příspěvek Karbec-chudá směs??

31.8.2017 v 11:48 | Nahoru | #6
Vyndat karbce,profoukat, zkouknout jestli tam jsou origo trysky a jak je nastavená směs. Udělat podtlaky.

(reakce na) Karbec-chudá směs??

31.8.2017 v 13:47 | Nahoru | #7
Beemer7> trochu do toho asi povrtám, vrátit to mužu vždycky.

Makakumba> Tomu vyndávání bych se chtěl vyhnout, mám tam plombu kvůli škrcení ;) Na trysky mrknu a podtlaky jsou taky dobrý nápad :D

Koudy01> Koupil. Při koupi sem to nechával pořádně zahřát na místě. Počet sezon asi ne, ale měsíc z5 sem nechával škrtit a chlapík v servise se na to koukal, říkal že sou čištěné, že jsou v pohodě. Tak sem mu věřil :D

1 reakcí na tento příspěvek Karbec-chudá směs??

31.8.2017 v 14:29 | Nahoru | #8
Volnoběh je chudý.
Nastavení volnoběhu se má dělat né podle otáček povolení šroubku bohatosti směsi (to je "základní nastavení" při kterém motor sice vrčí, ale nemusí jít dobře), ale podle složení směsi...potom, až je to udělané, je dobré poznačit si, v jaké poloze jednotlivé šrouby u karburátorů jsou.
Můžou se dost lišit.
Téměř s jistotou se tedy dá říct, že jsou-li šrouby bohatosti směsi povoleny u všech karbeců stejně, není obvykle seřízení optimální...
Taky mám vyzkoušené (s dobrými výsledky) použití kouzelné vodičky - přísady do paliva - na vyčištění karbeců a všeho, co dojde do styku s palivem.

(reakce na) Karbec-chudá směs??

31.8.2017 v 16:29 | Nahoru | #9
Zdenalbenal> Jooo, taky bych si rád navařil na každý svod matku pro širokopásmovou lambdu a ladil.. :D Jen bych si musel zničit svody :)
Můžeš blíže specifikovat kouzelnou vodičku? Leju akurát 98oktan a benzínový VIF, nebo 100oktan...
Poslední karbec co sem ladil byl na 105 a to s uzkou lambdou. :D Tam se to ladí dobře... Tady asi nezbyde nic jiného než koukat na barvičky svíček :)

Karbec-chudá směs??

1.9.2017 v 20:01 | Nahoru | #10
Kůpil sem cosi od Sheronu, párkrát sem to nalél do nadršťky a jezdil.
Motor sice nemá dvojnásobný výkon, ale na jeho práci je to znát, už to nedělá nahodilé brikule, jak se stěhoval bordýlek v karbecech.
Barvičku svíček určuje zejména složení směsi hlavního okruhu...a navíc to závisí na více vlivech...
Když chceš štelovat karburátory, je potřeba napřed seštelovat ventily (přesně podle návodu, páč seřizování třeba když je píst v HÚ a pálí, nemusí byt to pravé ořechové, na kole vačky proto bývají rysky).
Tím si rozhodíš podtlaky, takže je potřeba udělat i je.
Pak teprvá se možeš hrát s volnoběhem.
Já sem eště do čtyřkarburátorového čtyřválce nevrtal, ale na polovičním motoru (2 válce a dva karbece) lze bez problémů nastavit volnoběh napřed na jednom a pak na druhém karburátoru.
Vždycky to dělám aspoň dvakrát, abych vyloučil vliv neseřízeného druhého karbecu, ale téměř nikdy není potřeba žádné následné korekce.
Šak si to možeš zkusit sám, nic na tem není a pokazit teho moc nemožeš...
Poznačil bych si polohu nejakého šroubku bohatost směsi (počet otáček povolení) a fixem si poznačil polohu drážky. No a předpokládajíce, že směs je chudá , bych ten šroub začal povolovat (obohacovat směs). Mělo by za chvílu dojít ke znatelnému zvýšení otáček - tady bych s ním začal točit naopak, až dojde ke zřetelně nepravidelnému chodu motoru.
V tomto okamžiku bych šroubek o asi 90 až 180 stupňů povolil.
A je to .
Takže ventily, podtlaky, volnoběh...
Když si netrůfáš udělat podtlaky, udělej aspoň ventily a volnoběh.
Pokud pak motor pojede pěkně pravidelně, startuje a po ubrání plynu jeho otáčky hned klesnou, dá se předpokládat, že podtlaky sů v cajku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 190 23.11.2017 v 19:10 Hoffy
Koupě nové motorky pro začátečníka [1, 2] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki SV 6... BeastOfPrey 32 15.10.2017 v 22:39 Decimus_Benzinus
Lidl nabíječka [1 ... 19, 20] Jawa 350/634, Suzuki GSF 600 Bandit, Kawasaki KMX 125 fatik 595 5.10.2017 v 09:20 Pe3k
Prosím nevíte kam patří tato hadice? Suzuki GSF 600 Bandit Sigaron 17 2.10.2017 v 11:08 Kertézs
Řetězovka Suzuki GSF 600 Bandit Zik77 3 21.7.2017 v 12:54 Jarrinn

TOPlist