Naposledy editováno 23.08.2017 23:14:44
1 reakcí na tento příspěvek Vyměnit obutí nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Vyměnit obutí nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyměnit obutí nebo ne?
viz:
kerut píše: to je ale zase blbe (az trosku demagogicky) polozena otazka, na starnuti ruznejch latek a soucasti maji vliv ruzny(odlisny) okolnosti, stejne bych se Te mohl zepat jestli by sis nechal na 10let stary motorce 10let starej lak, nebo 10let starou klikovku,.. jako 10let je na pneu fakt hodne, ale zterela a nepouzitelna byt vzasade vubec nemusi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyměnit obutí nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyměnit obutí nebo ne?
gugo píše: VlaHa> ja nic neprekrucuju, puvodni dotaz znel zjednodusene, ze pokud radis ze je defakto jedno jaky gumy kdobobouva, jestli si uvedomujes, ze to co obouvas neni jen o tom poserpruhu, ale i o brzdeni. Clovek muze jezdit jak mrdal s placatou gumou, ale mel by byt schopen zastavit. Pokud ma na moto ABS ani nemusi nic umet.A ta tvoje rada stran starych puku ev. e07 pridava v 50 kmh dobry dva metry brzdny drahy.
To ze obuju 07 pridava dva metry?hm,nechci si s takovejma lidma vubec povidat,vyhral si,koncim
taky presne nesnasim tyhle blaboly ala besip ze brzdna draha pri XX km/h je YY m, maximalne specifikovany jestli za sucha nebo mokra.. brzdna draha zalezi na spouste veci, stavem gumy samozrejme pocinaje (v tom ma Gugo pravdu, o tom zadna).ale dal pres samotnou smes a typ pneu, typ motorky jeji vahu a jeji geometrii, konkretni nastaveni podvozku, a v neposledni rade konče zejmena schopnostma toho kdo brzdi - reakcni doba, udrzeni rovnovahy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyměnit obutí nebo ne?
VlaHa píše: To ze obuju 07 pridava dva metry?hm,nechci si s takovejma lidma vubec povidat,vyhral si,koncim
Hele bavit se semnou nemusis, ale to asi nic nezmeni natom ze na mokru s e07 budes rad ze zastavis.
Ja jsem tu gumu zkousel celkem 3x , porovnaval jsem to s brzdnou u anakee2 a rozdily jsou dost propastne. A nejzajimavejsi natom je to, ze nejlepsi chovani e07 mela guma s udaje te stare smesi na kterou vsici nadavali.
A odpovim ti ustatne jako vsem, pokud neveris, klidne prijed ja ti e07 nazuju, pokorpim ti silnici pred barakem a brzdi.
1 reakcí na tento příspěvek Vyměnit obutí nebo ne?
Máme tady otázku jestli desetileté Trailmaxy vyměnit za nové E-07.
Jenže to je naprosto odlišné od toho, kdyby se Bonup ptal, zda má desetileté Traiilmaxy vyměnit za jiné nové gumy a jaké mu doporučíme, když mimo asfalt moc jezdit chce/nechce.
V prvním případě si přechodem k E-07 s lepší přilnavostí moc nepomůže, naopak si co do ovladatelnosti motorky uškodí. Jestli se situace v Mitasu nezměnila, tak E-07 jsou gumy výborné na dlouhé štreky rozvážným tempem, nikoliv na honění supersportů v zatáčkách. Tahle guma sice vydží fůru km, ale na úkor přilnavosti a ovladatelnosti - motorka jede hezky rovně, ale do zatáčky se musí přemluvit a pak tam rychle spadne. Proto ji jezdí buďto méně nároční nebo cestovaté typu "dál a horší cestou".
Kdežto NeMitas gumy sice mívají oproti E07 nižší nájezd, ale zato na asfaltu lépe drží (zejména na vodě) a do zatáček nemají tak výrazný prkno efekt.
Takže na Bonupem položenou otázku, zda raději E-07 (nebo E-08 či E-10), odpovídám, že to je jedno, protože to bude ohledně lepší přilnavosti z bláta do louže. Kdyby se ale ptal, jestli je má sundat a jít do nových NeMitas, protože nechce řešit kompromis cena na úkor přilnavosti, tak naopak mu samozřejmě doporučím navštívit pneuservis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyměnit obutí nebo ne?
gugo píše: Hele bavit se semnou nemusis, ale to asi nic nezmeni natom ze na mokru s e07 budes rad ze zastavis.
Ja jsem tu gumu zkousel celkem 3x , porovnaval jsem to s brzdnou u anakee2 a rozdily jsou dost propastne. A nejzajimavejsi natom je to, ze nejlepsi chovani e07 mela guma s udaje te stare smesi na kterou vsici nadavali.
A odpovim ti ustatne jako vsem, pokud neveris, klidne prijed ja ti e07 nazuju, pokorpim ti silnici pred barakem a brzdi.
Idealni pneu na Mku. Dobovy vzor a stejne to nebrzdi pneu nepneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyměnit obutí nebo ne?
vilemx píše: Opět téma, kde se míchá extrém z leva do prava.
Máme tady otázku jestli desetileté Trailmaxy vyměnit za nové E-07.
Jenže to je naprosto odlišné od toho, kdyby se Bonup ptal, zda má desetileté Traiilmaxy vyměnit za jiné nové gumy a jaké mu doporučíme, když mimo asfalt moc jezdit chce/nechce.
V prvním případě si přechodem k E-07 s lepší přilnavostí moc nepomůže, naopak si co do ovladatelnosti motorky uškodí. Jestli se situace v Mitasu nezměnila, tak E-07 jsou gumy výborné na dlouhé štreky rozvážným tempem, nikoliv na honění supersportů v zatáčkách. Tahle guma sice vydží fůru km, ale na úkor přilnavosti a ovladatelnosti - motorka jede hezky rovně, ale do zatáčky se musí přemluvit a pak tam rychle spadne. Proto ji jezdí buďto méně nároční nebo cestovaté typu "dál a horší cestou".
Kdežto NeMitas gumy sice mívají oproti E07 nižší nájezd, ale zato na asfaltu lépe drží (zejména na vodě) a do zatáček nemají tak výrazný prkno efekt.
Takže na Bonupem položenou otázku, zda raději E-07 (nebo E-08 či E-10), odpovídám, že to je jedno, protože to bude ohledně lepší přilnavosti z bláta do louže. Kdyby se ale ptal, jestli je má sundat a jít do nových NeMitas, protože nechce řešit kompromis cena na úkor přilnavosti, tak naopak mu samozřejmě doporučím navštívit pneuservis.
Jen se zeptam kolik jsi toho na tech E-0x najezdil ze to dokazes tak presne posoudit?
KubaLC8 píše: Jen se zeptam kolik jsi toho na tech E-0x najezdil ze to dokazes tak presne posoudit?
Člověče, ani ti neřeknu. Tak něco přes dvacet let??? Jezdil jsem na nich už v době, kdy ještě měly označení Barum ED9T a byla to naše jediná guma použitelná na velké motorky (ostré špunty nepočítám). No a vzhledem k tomu, že jsem měl každou chvíli na servis AT nebo TA s různými pneumatikami všeljakých výrobců, stáří i vzorku, byly krásně vidět rozdíly v chování konkrétního typu motorky (shodou okollností stejného, jako teď řeší zakladatel vlákna) podle toho, co kdo měl nazuto.A věř mi, že když během chvilky přesedneš z Trailmaxe, T66 nebo jiné spíš silniční gumy na E-07, tak jdeš povolit krk řízení, zkouknout geometrii a odmastit kotouče
Kdyby totiž tohle vlákno nebylo o gumách na AT nebo podobný typ motorky, ale třeba na ostré enduro/krosku, čopra nebo naháče/okruhovku, tak jenom mlčky šoupu nohama, protože jiné kategorie než velká endura jdou mimo mě a nemám s nimi skoro žádné zkušenosti.
Naposledy editováno 25.08.2017 16:22:38
Kup novy E-07, ale neobouvej je, vem AT na starych Trailmaxech nekam na letiste nebo polygon a vyzkousej brzdnou drahu - treba z 50ti a 90ti. Idealne jeste na suchu a na mokru. Pak fofrem prezuj pneu, a za co nejstejnejsich podminek vyzkousej to samy s E-07. A kdyz bude sada E-07 lepsi, nechas ji tam. Kdyz ne, sundas ji, nechas si ji na dalsi sezony, nebo se ztratou 30% prodas s dobrym pocitem, zes udelal maximum pro bezpeci svoje i clenu motorkarskyho fora
Jinak pokud chces (nejen podle meho nazoru) lepsi bigblock pneu, tak je to Shinko 804/805. A bude mozna i levnejsi nez E-07.
Naposledy editováno 25.08.2017 17:24:33
Naposledy editováno 25.08.2017 20:37:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |