globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.
17.8.2017 v 23:27
Zdar,
Poskládal jsem pincka, udělal GO motoru, Ložiska,Gufera, vycentrovani kliky, komplet spojka, uloženkový origo válec s pístem...Prostě komplet..
Doladím par věci na rámu udělám linkym nasadím motor hodím do rámu motor, zápalko, zapojím el, seřídim...
Vyjíždím od baráku a už to začalo... 1 jsem ani moc nevytočil a zvedalo to na zadní jak 500ccm dvoutakt přeřadím 2 bum zas taká ohromná síla, 3 a ficím jak drak.. to co kámoši jedou s odstrkáváním na 2 do toho kopce tak já fičím 3 ujedu zhruba 1-2 km a najednou pincek bez výkonu prostě zahřál se 3 po rovince skoro není šance, 2 nooo nesmím dat moc plynu jinak to zahyne a jednička no jde to po rovince celkem vytočit, ale není tak když je motor chladný, nedalo se už zachvíli na tom jet..Do kopce normálního stoupání to zdechne. // Tlačím zhruba 1,5km Motorkářství je opravdu náročný sport :D dotlačím do krčmy posedím zhruba hoďku příjdu k tomu kopnu na poprvé a zas neskutečný výkon,fičím domu a zase to začínalo.. tak jsem dotlačil do garáže zafičel jsem pro svíčky NGK, brisk 14,15,17, šel jsem to projet na 14 když začalo se přehřívat dal jsem 15 stále to jelo na hov... tak jsem dal 17 pořád nic.. a NGK,.. pořád stejné, ( Při projížďce jsem i sundal dekl zapalování protože bylo dost teplé, Co můžu ještě dodat ( výfuk vypálený, pincek snad dobře seřízení, svíčka všechny nové žádná nepomohla, hladina ok, vzduchový filtr mám, trysky OK,.. (Svíčka BOSCH od kámoše též nepomohla) ještě dodám že mám trochu oleje v zápalku a na spodku deklu asi vyteklo někde gufero nové vypadá OK.
Kdo mi dá radu která mi opravdu pomůže Budu maximálně vděčný + splním přání co je v mých silách ;)

Naposledy editováno 17.08.2017 23:30:55

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

18.8.2017 v 06:39 | Nahoru | #1
A napadlo tě, že se to musí zajet? Za tepla je to prostě ještě.moc těsný no...

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

18.8.2017 v 06:54 | Nahoru | #2
Taky si myslím, že by jsi to měl prvně po GO zajet, prostě tím teplem a roztažností za tepla se Ti to klade větší odpor a ten motor to neutáhne. Jinak už nevím jak to byla se svíčkama, ale podle mě čím menší číslo tam tím svíčka líp fungovala za tepla. Jezdil jsem NGK 9 (fakt už si to nepamtuji, ale tahla mi fungovala nejlíp) Pokud tady mistifikuju, tak se omlouvám Je to hromada let jak jsem říkal.

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

18.8.2017 v 11:52 | Nahoru | #3
Zdravím valec byl ulozenka ale bylo na to kdysi najeto 600km zhruba

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

18.8.2017 v 12:30 | Nahoru | #4
Pokud to nejsou gufera na klice, těsnění příruby karburátoru, tak s největší pravděpodobností je to hodně těsné, taky mi to kdysi dělalo po výbrusu, těsný výbrus, u tebe asi aušus válec nebo píst, nebo pístní kroužky si tam narval větší, než tam patří, těžko říct, rozhodit, zkontrolovat.

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

18.8.2017 v 14:23 | Nahoru | #5
600 Km na válec je totální prd. Výbrus je dobře zajetý tak po 2000 Km. To co popisuješ je klasika, moc to nehoň, i když to chce jet! Doufám, že to máš nastavené na záběh a hlavně prvních cca 1000 Km mazat raději 1:25. Jinak to někde zadřeš.

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

18.8.2017 v 16:44 | Nahoru | #6
Rozebral jsem to, a všiml jsem si že se mi uvolnila segerovka, a uplny ždibec jak špendlikova hlavička ulomila kousek vložky. Kroužky vypadájí dobře.
Ješte me napadá, že koupím 2 krožkouvý píst místo 3 kroužku jednak mu to dá teďka pořádně zabrat ve vedrech.

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

18.8.2017 v 22:25 | Nahoru | #7
Rozdíl mezi dvoukroužkovým a tříkroužkovým pístem je jenom v té drážce. Vyhoď poslední kroužek a nic nekupuj, vyhozený peníze...

Jawa 50 Pionýr Nevím si rady.

20.8.2017 v 22:44 | Nahoru | #8
I když jsem jeden kroužek dal pryč, tak problém přetrval... Koupil jsem píst 1 kroužek dokonce , problém dá se říct že na 98% stejný..
Napadlo mě ještě že chybu už hledat pouze v zapálku, že civky jsou velmi blízko tak se zadrhává tím pádem to po zahřátí dojebava motor. + rotor je brutálně vydřený, a celkem se mi zdá že zápalko už je kompletně po smrti, protože jak se nastavuje odtrh tak má byt na kladívkach nastaveno 0,40-0,45mm když nastavím tolik tak to nic nedělá jiskru to háže až zhruba od 2,5mm - 3 prokletý pincek fakt.

Naposledy editováno 20.08.2017 22:46:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 32 Dnes v 08:04 Johny_Servis
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist